Czas_Na_E-Biznes.pdf
(
1697 KB
)
Pobierz
93059157 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Czas Na E-Biznes”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
PCMEDIO
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl
i
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 10.09.2007
Tytuł: Czas Na E-Biznes (fragment utworu)
Autor: Piotr Majewski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
PODSTAWOWE POJĘCIA W E-BIZNESIE
........................................
16
E-biznes
.............................................................................................................
16
Biznesplan
..........................................................................................................
16
Pasywny dochód
.................................................................................................
17
Web design
.........................................................................................................
18
Witryna biznesowa
.............................................................................................
19
B2B
.....................................................................................................................
19
B2C
.....................................................................................................................
20
E-commerce
......................................................................................................
20
Sklep internetowy
..............................................................................................
20
Programy partnerskie
........................................................................................
21
Aukcje internetowe
............................................................................................
22
Marketing
...........................................................................................................
23
E-marketing
.......................................................................................................
25
M-marketing
......................................................................................................
25
Push marketing
..................................................................................................
25
Pull marketing
...................................................................................................
25
Badania marketingowe
......................................................................................
26
Reklama
.............................................................................................................
26
Branding
.............................................................................................................
27
Marketing wirusowy
..........................................................................................
27
Wyszukiwarka internetowa
...............................................................................
28
Katalog internetowy
..........................................................................................
29
Publicity
.............................................................................................................
29
Public Relations
.................................................................................................
29
Copywriting
.......................................................................................................
30
Direct mail
.........................................................................................................
30
Direct marketing
................................................................................................
31
E-mailing
............................................................................................................
31
Spam
...................................................................................................................
31
Elektroniczne publikacje
...................................................................................
33
E-zin
...................................................................................................................
33
Newsletter
..........................................................................................................
34
E-book
................................................................................................................
34
Literatura podstawowa
......................................................................................
35
Literatura uzupełniająca
...................................................................................
35
Miejsca w sieci, warte odwiedzenia, związa
ne
z tematem wykładu
................
36
CZTERY KLUCZOWE ELEMENTY W BIZNESIE
..............................
38
Prawo 1
...............................................................................................................
38
Prawo 2
.............................................................................................................
39
Prawo 3
.............................................................................................................
39
Idea...
.
.................................................................................................................
41
Czas
.
...................................................................................................................
42
Praca
.
.................................................................................................................
43
Pieniądze
...........................................................................................................
44
Czas i praca
........................................................................................................
45
Idea, czas i praca
................................................................................................
45
Idea
.
...................................................................................................................
45
Idea i czas
...........................................................................................................
46
Tylko pieniądze
.................................................................................................
46
Pieniądze i czas
.................................................................................................
46
Pieniądze, idea i czas
........................................................................................
47
Podsumowanie
...................................................................................................
47
Zadanie
..............................................................................................................
48
DZIESIĘĆ ULUBIONYCH STRATEGII JAYA
ABRAHAMA
...............
50
STRATEGIA 1: Strategia Panteonu
..................................................................
50
STRATEGIA 2: Symbiotyczna Współpraca
.......................................................
51
STRATEGIA 3: Strategia Przewodzenia
............................................................
51
STRATEGIA 4: Marketing Sekwencyjny
..........................................................
52
STRATEGIA 5: Bezwarunkowa Gwarancja
Satysfakcji
...................................
53
STRATEGIA 6: Polecanie
..................................................................................
54
STRATEGIA 7: Edukowanie klientów
..............................................................
55
STRATEGIA 8: Pozycjonowanie siebie jako
Eksperta
.....................................
56
STRATEGIA 9: Potężny Case Study
..................................................................
57
STRATEGIA 10: Oparcie się na
osobach
sławnych
..........................................
57
STRATEGIA – SIŁA, KTÓRA PROWADZI BIZNES
...........................
58
Strategiczny trójkąt
...........................................................................................
59
Wizja
.
.............................................................................................................
60
Strategia
.........................................................................................................
61
Taktyki
...........................................................................................................
63
Programy
.......................................................................................................
63
Książki
................................................................................................................
64
MODELE E-BIZNESU
.......................................................................
65
Cztery sposoby robienia pieniędzy w
Internecie
.............................................
65
Witryny, które dostarczają tradycyjnej informacji
..................................
66
1.
Witryny, które dostarczają informacji nagromadzonej w
wyniku
współpracy
.....................................................................................................
67
przy użyciu programu serwera witryny
........................................................
68
Witryny, które utworzyły standard pozwalający konsumentom na
zapytywanie różnych baz danych
.................................................................
69
Podsumowanie
..............................................................................................
70
Sześć internetowych modeli zwrotów z
inwestycji
...........................................
71
Budowanie świadomości marki
....................................................................
72
Marketing bezpośredni
.................................................................................
74
Sprzedaż w Internecie
...................................................................................
75
Obsługa klienta
..............................................................................................
76
Badania rynkowe
...........................................................................................
77
Działalność wydawnicza i usługi
...................................................................
78
Podsumowanie
..............................................................................................
78
MĄDRE STRATEGIE
W
E-COMMERCE
...................................................
79
Back-end
............................................................................................................
79
Czym są produkty dopełniające?
..................................................................
79
Metod(a/y) na sukces
........................................................................................
81
Kilka rad, aby nie pożałować
........................................................................
83
„Ale ja nie mam produktu dopełniającego”
.................................................
83
Up-selling i cross-selling
...................................................................................
84
Cross-selling
..................................................................................................
84
Up-selling
......................................................................................................
85
W małej skali na przykładzie giganta
..........................................................
85
Trzy najważniejsze zasady
............................................................................
86
Miejsca warte odwiedzenia
...............................................................................
88
ZNAJDŹ SWOJĄ NISZĘ!
..................................................................
89
Wąska grupa odbiorców...
.................................................................................
89
Szukamy problemu
............................................................................................
91
Jak znaleźć niszę?
..............................................................................................
91
Jak wybrać tę najlepszą dla Ciebie niszę?
........................................................
94
Ludzie
.................................................................................................................
9
4
NAJPIERW POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
......................................
95
Kim jest Twój idealny klient?
............................................................................
95
Jakich korzyści Twoi klienci oczekują
.............................................................
96
5 pytań na wagę złota
....................................................................................
98
BRANDING I POZYCJONOWANIE
.................................................
106
ŚWIADOMOŚĆ MARKI NICZEGO NIE ZAŁATWIA
........................
109
2.
3.
Witryny, które dostarczają usługi
4.
DZIAŁALNOŚCI
Plik z chomika:
memo_vip
Inne pliki z tego folderu:
sztuka-bycia-zdrowym.pdf
(492 KB)
Takie triki stosują hipermarkety.doc
(46 KB)
Kawa chroni przed zawałem.doc
(23 KB)
Herbata zdrowsza niż woda.doc
(28 KB)
10 sposobów na zwiększenie potencjału mózgu.doc
(948 KB)
Inne foldery tego chomika:
__TELEDYSKI__
Atlas Grzybów Polskich
Bajki - Opowiadania
Camera
Ciekawe zdjęcia
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin