Skuteczny_eBiznes.pdf

(4745 KB) Pobierz
9652848 UNPDF
9652848.001.png
Darmowa publikacja , dostarczona przez
© Copyright for Polish edition by Netina & ZloteMysli.pl
Data: 20.08.2007
Tytuł: Skuteczny E-biznes
Skład: Anna Grabka
Ebook powstał dzięki współpracy Wydawnictwa Złote Myśli oraz producenta
aplikacji e-biznesowych firmy Netina Sp. z o.o.
Stanowi zbiór fragmentów ebooków:
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie rozprowadzana tylko i
wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote
Myśli
Dystrybucja w Internecie
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
.
9652848.002.png
SPIS TREŚCI
Wstęp ...............................................................................................5
SZTUKA WZBOGACANIA SIĘ ........................................................................6
Rozdział I.
Prawo do bogactwa . .............................................................................7
Rozdział II.
Istnieje nauka o zdobywaniu bogactwa . ....................................................10
Rozdział VIII.
Myślenie w pewien sposób .....................................................................14
Rozdział IX.
Jak wykorzystać wolę .........................................................................19
ZOSTAŃ SUPERSPRZEDAWCĄ . ...................................................................24
Przedmowa ......................................................................................25
Wstęp: Myśl jak supersprzedawca ............................................................29
1.
.................................................................................59
ROZDZIAŁ 19
ROZDZIAŁ 22
Klucze do hipnotycznych stron internetowych .............................................70
ROZDZIAŁ 34
Rozdział 35
5 najlepszych sposobów pisania tematów
.........................................80
Rozdział 36
Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? ......................................83
MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE .....................................................85
WSTĘP . ...........................................................................................86
Zapomnij o wszystkim, co dotychczas słyszałeś! ..........................................88
Czy nadajesz się na internetowego przedsiębiorcę? ......................................90
Internet - narzędzie w Twoim biznesie ......................................................92
Tutaj odpowiedni produkt sam się sprzedaje . ..............................................94
Elastyczny biznesplan . .........................................................................96
Dlaczego internetowy marketing jest tak skuteczny? .....................................98
1. Jak rozpocząć?
interaktywną
1.2 Nawigacja
.............................................................................104
....................................................35
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE ...................................................................38
HIPNOTYCZNY MARKETING . .....................................................................39
WSTĘP
Właśnie zaoszczędziłeś 25 tys. dolarów . ....................................................40
ROZDZIAŁ 17
Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma . ...................................43
ROZDZIAŁ 18
Niesamowity sposób o nazwie
„E-DR
e-maili
.............................................................................100
1.1 Jak uczynić swą witrynę atrakcyjną, interesującą i
...........100
1.3 Jak prawidłowo zaplanować swoją witrynę
......................................109
1.4 Interaktywność i personalizacja
...................................................115
.................................................................................116
1.6 Teksty reklamowe na witrynie
......................................................117
1.7 Wybór nazwy domeny
...............................................................121
................................................................................125
1.9 Testowanie poprawności działania witryny
.......................................126
1.10 Zdobywanie i podtrzymywanie zaufania klientów
.............................133
POTĘGA JEDNEGO E-MAILA . ...................................................................136
Wstęp ...........................................................................................137
Czego można dokonać wysyłając e-maila? . ................................................138
Specyfika listu elektronicznego . ...........................................................140
Odbiorca znajdzie dla Ciebie czas ......................................................142
Wielka szansa autoprezentacyjna .......................................................142
Tak niewiele, a tak wiele .................................................................145
Piszemy e-maila ................................................................................147
Treść .........................................................................................147
Cytowanie cudzych wypowiedzi i opowiadanie historii . .............................148
Podawanie powodów i motywów swoich działań ......................................150
Istota e-mailowego wywierania wpływu ...............................................152
Istota e-mailowego wywierania wrażenia ..............................................157
SEKRETY SKUTECZNYCH NEGOCJACJI . ......................................................163
Czym są negocjacje? . .........................................................................164
Odwagi - możesz! .............................................................................166
Synergia czy gra o sumie zerowej? . ........................................................168
SKUTECZNE POSZUKIWANIE KLIENTÓW . .....................................................170
Czym są Twoi potencjalni klienci? ..........................................................171
Jakich nawyków potrzebujesz? ..........................................................174
Cele niniejszego ebooka ..................................................................176
Jak znaleźć klientów? . ........................................................................178
Określanie tendencji wzrostowych branży .............................................179
Profil klienta ................................................................................180
NETINA – SKUTECZNY E-BIZNES ...............................................................192
Kokpit ........................................................................................193
Mailbot ......................................................................................194
Rotator ......................................................................................195
Webplayo ....................................................................................196
1.5 Grafika
1.8 Hosting
SKUTECZNY E-BIZNES – Netina poleca!
Wstęp
str. 5
Wstęp
Swoją przygodę z e-biznesem rozpoczęłam 7 lat temu.
Niewiele wówczas było w sieci materiałów na ten
temat, uczyłam się więc na własnych błędach. Nie
znałam potęgi mailingów, program partnerski wydawał
mi się czymś nieosiągalnym, a sam marketing interne­
towy wielką niewiadomą.
Przez te parę lat zdobyłam sporą wiedzę – dzięki ciekawym opracowa­
niom w sieci, dzięki konferencjom i szkoleniom. Z dnia na dzień czułam,
że wiem więcej, a widoczne efekty mojej pracy sprawiały mi coraz
więcej satysfakcji.
Dziś chciałam tę wiedzę udostępnić początkującym e-biznesmenom, po­
kazać gdzie i jak jej szukać, nauczyć jak korzystać z różnych ciekawych
narzędzi wspomagających pracę w sieci.
Mam nadzieję, że wiedza zawarta w tej publikacji oraz na platformie
PulsEBiznesu.pl sprawi, że pokochasz e-biznes jak ja i osiągniesz sukces
tak wielki, aby stać się Gazelą eBiznesu.
„Twoja droga do e-Biznesu”
Agnieszka Kądziołka
Wiceprezes Zarządu Netina Sp. z o.o.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Netina Sp. z o.o.
9652848.003.png 9652848.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin