05_kwiecień_2002.pdf

(8524 KB) Pobierz
147276495 UNPDF
WRC 1
147276495.012.png
SPIS TREŒCI
Drodzy
Czytelnicy,
Aktualnoœci
Samochody
4
Z kraju...
Nieoczekiwanie dosz³o do zmian pilotów
Leszka Kuzaja i Sebastiana Frycza.
40 Hyundai Accent WRC
Trzecia ewolucja Hyundaia to model
znacznie ulepszony. Na rajdowych trasach
nie jest jednak jeszcze w stanie konkurowaæ
z Peugeotami czy Fordami.
Zakoñczy³ siê 25 Rajd Krakowski.
Niestety, zwyciêstwo Leszka Kuzaja
przyæmi³a tragiczna wiadomoœæ o œmier-
ci Bartka Sitka. Dopiero co otrz¹snêli-
œmy siê po tragedii Rajdu Warszawskie-
go, a tu znów œmieræ zebra³a swoje ¿ni-
wo. Czy takie przypadki s¹ wpisane w
specyfikê tego sportu? Chyba tak - raj-
dy zawsze nios³y ze sob¹ ogromne ry-
zyko, zarówno dla zawodników jak i ki-
biców. Nie znaczy to jednak, ¿e nie na-
le¿y robiæ wszystkiego, aby ryzyko to
minimalizowaæ. Tak w odniesieniu do
widzów jak i zawodników.
Tych ostatnich sporo zgromadzi³o siê
na starcie od dawna oczekiwanego Pu-
charu Peugeota. Te piêkne samocho-
dy, o dŸwiêku niczym WRC, na pewno
ubarwi¹ siermiê¿ny ostatnimi czasy ob-
raz polskich rajdów. Jednak ju¿ na
wstêpnie pojawi³y siê liczne g³osy zwi¹-
zane w³aœnie z bezpieczeñstwem. Kto
widzia³ zamontowane w tych samocho-
dach klatki - wie dlaczego. Obyœmy byli
m¹drzy przed szkod¹.
Renata Niezbecka
PS. Do bie¿¹cego numeru przygoto-
wany by³ zapowiadany wczeœniej mate-
ria³ opisuj¹cy Renault Clio Maæka Lubia-
ka. Po tragicznym wypadku za³ogi tego
samochodu postanowiliœmy od³o¿yæ pu-
blikacjê tekstu na inny termin.
7
...i ze œwiata
Prezentujemy nigdzie nie publikowane
zdjêcia z wypadku Tomka Kuchara.
Imprezy rajdowe
10 Rajd Krakowski
Nie dane by³o Leszkowi Kuzajowi oblewaæ
szampanem zwyciêstwa w rajdzie, podczas
którego którego zdarzy³ siê kolejny
œmiertelny wypadek.
Technika rajdowa
45 Rajdowe
œwiece
zap³onowe
W rajdowych silnikach
stosuje siê specjalne,
tzw. „zimne” œwiece.
22 Moto 2002
Krzysztof Ho³owczyc pewnie wygra³ II
eliminacjê Pucharu PZM.
48 Klatki bezpieczeñstwa
Klatka bezpieczeñstwa spe³nia w rajdowym
samochodzie dwie funkcje. Podnosi
bezpieczeñstwo za³ogi i usztywnia nadwozie.
Œwiat rajdów
Rajd Elmot
Redakcja
Aleja Korfantego 79, 40-161 Katowice
tel. (032) 259-23-18, tel./fax (032) 259-24-43
Internet: www . wr c .ne t.p l
Redaktor Naczelny
Grzegorz Krajewski
e-mail: kr a je w ski@wr c .ne t.p l
Z-ca Redaktora Naczelnego
Bartosz G³owacki
e-mail: gl owack i@wr c .ne t. pl
Zespó³
Wojciech Garbarz, Tomasz Króliczek,
Maciej Lehrer, £ukasz Kañski-Chmielewski,
Renata Niezbecka, Igor Tomasiak.
Biuro Reklamy
tel. (032) 259-23-18
Internet: www .r ekl a ma.wr c .ne t. pl
Piotr Rusin – Dyrektor - r u sin@wr c .ne t. pl
Prenumerata
Internet: www.prenumerata.wrc.net.pl
Realizacja edytorska
Adamczyk & Szandar, www .a s.ne t.p l
Druk
Winkowski Sp. z o.o.
Wydawca
WRC Sp. z o.o.
Redakcja nie odpowiada za treϾ zamieszczanych reklam
i og³oszeñ. Sprzeda¿ numerów aktualnych i archiwalnych po
cenie ni¿szej od ceny detalicznej ustalonej przez wydawcê
jest nielegalna i grozi odpowiedzialnoœci¹ karn¹.
28 Wywiad:
Robert
Herba
Robert bardzo chcia³by wróciæ na rajdowe
trasy. Najchêtniej w aucie WRC.
30 Jak zdobyæ rajdow¹
licencjê (cz. 2)
Zaliczenie odpowiednie iloœci KJS-ów to
dopiero pierwszy krok w celu uzyskania
rajdowej licencji. Przed nami jeszcze badania
lekarskie i egzamin.
35 Szko³a Rajdowej Jazdy
Waldemara Doskocza
(cz. 5)
Tym razem Waldemar Doskocz zdradza
tajniki rajdowego opisu odcinków
specjalnych.
38 Rajdowe tablice
informacyjne
Czêsto rajdowi kibice zastanawiaj¹ siê co
znacz¹ liczne znaki znajduj¹ce siê przy
trasach oesów. Przedstawiamy kompendium
wiedzy o nich.
53 ZapowiedŸ
Mapki, opisy tras oesów, zdjêcia
najciekawszych zakrêtów – czyli wszystko o
zbli¿aj¹cym siê Rajdzie ELMOT.
Komputery i internet
57 WRC
WRC to gra na konsolê PlayStation. Wiele
nie mo¿na jej zarzuciæ, ale te¿ niczym nie
zachwyca.
Varia
59 Gie³da sprzêtu rajdowego
Dziœ 28 og³oszeñ.
61 Na testach – fotoreporta¿
„Kuzi” na trasach Pogórza Wielickiego
testowa³ Peugeota 206 WRC.
62 Strefa zgniotu
Rajd Krakowski za nami.
UWAGA !!!
Kolejny numer WRC uka¿e siê
w kioskach za 3 tygodnie, w pi¹tek
10 maja, po Rajdzie Elmot !!!
WRC 3
147276495.013.png 147276495.014.png 147276495.015.png
TERENOWE RUSZY£Y
13 kwietnia w podwar-
szawskim S³omczynie w
okolicach toru rallycrosso-
wego odby³a siê pierwsza
tegoroczna runda Rajdo-
wych Mistrzostw Polski Sa-
mochodów Terenowych
organizowana przez Auto-
mobilklub Rzemieœlnik. Na
starcie stanê³o 18 za³óg
startuj¹cych w dwóch kla-
sach otwartych. IloϾ ta
niezadowoli³a zarówno or-
ganizatorów jak i licznie
zgromadzonej publiczno-
œci. Nie wró¿y to dobrze te-
gorocznym rozgrywkom
RMPST ju¿ na starcie sezo-
nu. W parku przed rajdem
pojawi³o siê kilka zupe³nie
przebudowanych samo-
chodów i za³óg. Najwiêk-
sze zainteresowanie wzbu-
dza³o auto S³awomira Ch³o-
nia, znane wczeœniej jako
Merlis - Stanis³awa Lisow-
skiego, które zosta³o wypo-
sa¿one przez nowego w³a-
œciciela w silnik Chevrole-
ta Corvetty rodem z amery-
kañskich wyœcigów Nascar
o pojemnoœci 5,7 litra.
Ciekawostk¹ by³o równie¿
przejœcie Piotra Binasia
wieloletniego pilota Lisow-
skiego na prawy fotel w sa-
mochodzie Dariusza An-
drzejewskiego.
Trasa rajdu liczy³a 8 OS-
ów, bardzo ciekawych, lecz
nieco twardych po ostat-
nich suszach, a o skali ich
trudnoœci niech œwiadczy
fakt, ¿e do mety dojecha³o
jedynie 9 za³óg. Awaria sa-
mochodu na przedostatnim
odcinku zniweczy³a szansê
na zwyciêstwo za³ogi
Oleszczak - Milewski w sa-
mochodzie Aro z silnikiem
BMW spychaj¹c ich osta-
tecznie na 4 pozycjê w kla-
syfikacji generalnej. Zwy-
ciê¿y³a za³oga gospodarzy
Dariusz Andrzejewski -
Piotr Binaœ (Jeepem Wran-
glerem 4,0) wyprzedzaj¹c
o 38 s. ubieg³orocznych
mistrzów Polski Bogdana
Kosteckiego - Marka Ma-
cio³ka (Rover 3500) z klu-
bu ¯ubry Kraków. Na trze-
cim miejscu uplasowali siê
Grzegorz Kaczmarczyk - Lu-
dwik Król ze strat¹ 60,8 s.
Nastêpne zmagania tere-
nowców na "Ha³dzie" w
Wa³brzychu w dniach 10 -
11 maja.
Karotki by³y patronem rajdu "Soroptimist rally"
Rajd Kobiet "Soroptimist rally"
6 kwietnia 2002 odby³a siê impreza dla pañ z rajdowym
zaciêciem. Rajd Kobiet "Soroptimist Rally Fortuna Karot-
ka", zgromadzi³ licznie za³ogi kobiece, które mia³y mo¿li-
woœæ konkurowaæ ze sob¹ jak i szkoliæ umiejêtnoœci pod
okiem fachowców. Honorowy patronat nad rajdem objê³a
jedyna w pe³ni kobieca za³oga RSMP - Fortuna Karotka
Rally Team - Magda Cieœlik z Magd¹ Lukas. Ich udzia³ by³
doskona³ym sposobem na szerzenie idei soroptimizmu
wœród aktywnych kobiet. Karotki zaprezentowa³y widowi-
skow¹ jazdê na odcinku, na którym póŸniej œciga³y siê
uczestniczki imprezy, a tak¿e udziela³y rad z zakresu tech-
niki jazdy.
(rn)
Nowy menad¿er
Krzysztofa Ho³owczyca
(I. Korycki)
Fot. GK
Czy Andrzej
Kalitowicz pchnie
karierê Ho³ka na
nowe tory?
Jak podaje www.autoklub.pl, od pierwszego kwietnia wszyst-
kie sprawy zwi¹zane z karier¹ sportow¹ i medialn¹ Krzysztofa
Ho³owczyca bêdzie znów prowadzi³ Andrzej Kalitowicz, pod
którego opiek¹ Ho³owczyc odnosi³ najwiêksze sukcesy, takie
jak choæby zdobycie mistrzostwa Polski w klasyfikacji general-
nej w 1995 i 1996 r. oraz mistrzostwa Europy w 1997 r. Po-
nowna wspó³praca powinna zaowocowaæ nowym, jeszcze bli-
¿ej nie okreœlonym programem startów. Przez ostatnie trzy se-
zony kierowca by³ zwi¹zany z firm¹ Turning Point. Choæ ogólnie
wspó³pracê uwa¿a za udan¹, przyczyn¹ jej zakoñczenia jest
stagnacja i fakt, ¿e Turning Point zajmowa³a siê tak¿e innymi
zawodnikami i innymi przedsiêwziêciami.
Fot. Piotr Lisicki
(rn)
"Wojtki" Koziñski - Wojtczak - na trasie OS - 2
4 WRC
AKTUALNOŒCI: Z kraju
147276495.001.png 147276495.002.png 147276495.003.png 147276495.004.png
AKTUALNOŒCI: Z kraju
ZMIANY NA "GOR¥CYCH" FOTELACH
Rajd Mazowiecki ju¿ wkrótce
fot. M. Lehrer
cie Western Eu-
ropean Cup
2000. Erwin ma
39 lat, a jako pi-
lot jeŸdzi od
1987 roku.
Prawy fotel sa-
mochodu Seba-
stiana Frycza na
Rajdzie Krakow-
skim zaj¹³ nikt
inny, jak sam
Maciej Wis³aw-
ski. Za³oga wy-
startowa³a Mitsubishi Lancerem
Evo 5 w barwach firm Forch i
Frybud, oraz firmy Fuchs, któ-
ra jest nowym g³ównym sponso-
rem za³ogi. To w³aœnie ta firma
"zeswata³a" m³odego kierowc¹
Nowy pilot Sebastiana Frycza - Maciej Wis³awski
W dniach 26-27 kwietnia od-
bêdzie siê na terenach powiatu
Otwockiego rajd o Puchar PZM -
Rajd Mazowiecki. Trasa bêdzie
siê sk³ada³a z 11 odcinków spe-
cjalnych o ³¹cznej d³ugoœci
49,82 km. Niezwykle widowisko-
we mog¹ siê okazaæ dwa blisko
dwukilometrowe odcinki specjal-
ne przebiegaj¹ce w centrum,
pomiêdzy Urzêdem Miasta a sie-
dzib¹ Powiatu Otwockiego. Tra-
sy rajdu wytyczono tak¿e w takich
miejscowoœciach, jak m.in.
Otwock, Karczew i Osieck. Od-
cinki w Otwocku rozegrane zosta-
n¹ w sobotnie popo³udnie, 27
kwietnia, i zapewne zgromadz¹
liczn¹ rzeszê mi³oœników rajdów.
Goœæmi imprezy bêdzie wielu
doskona³ych kierowców i pilotów,
m.in. Krzysztof Ho³owczyc, Ro-
bert Herba, Magdalena Cieœlik,
Adam Polak i Robert Kisiel. Or-
ganizatorzy zapewniaj¹ i¿ na star-
cie 2 Rajdu Mazowieckiego na
pewno nie zabraknie nazwisk za-
wodników znanych ze startów w
Rajdowych Mistrzostwach Polski.
Oficjalna strona internetowa
rajdu: www.ak-polski.org.pl/ma-
zowiecki
Na Rajdzie Krakowskim Le-
szek Kuzaj pojawi³ siê w swoim
nowym samochodzie Peuge-
ocie 206 WRC, a prawy fotel
jego rajdówki zaj¹³ Belg Erwin
Mombaerts. Erwin pojawia³ siê
ju¿ na polskich
odcinkach: w
Rajdzie Polski u
boku Dominique
Bruyneela, a w
roku 2001 pod-
czas Rajdu Bar-
bórki Warszaw-
skiej z kierowc¹
Rocco Theunis-
senem (toyota
corolla WRC).
Do jego najwiêk-
szych osi¹gniêæ sportowych na-
le¿y Mistrzostwo Belgii (2000),
Mistrzostwo Holandii (1999,
2000), a tak¿e zdobycie zdoby-
fot. GK
Rajdy.hoga.pl
dzia³a nadal
Nowy pilot Leszka Kuzaja - Erwin Mombaerts
W poprzednim numerze informowaliœmy, ¿e 1 kwietnia zakoñczy
dzia³alnoœæ rajdowy vortal hoga.pl. Na szczêœci serwis istnieje dalej.
Podana przez nas informacja nie by³a bynajmniej prima aprislisowym
¿artem, ani niesprawdzon¹ plotk¹, a potwierdzonym przez kierow-
nictwo Hoga.pl komunikatem. Jak widaæ w rajdowej bran¿y nikt nie
zna ani dnia, ani godziny, a Ÿród³a finansowania mog¹ pojawiæ siê
tak niespodziewanie, jak i znikn¹æ.
z doœwiadczonym pilotem. Naj-
prawdopodobniej wspó³praca
obu panów bêdzie kontynuowa-
na.
(rn)
(rn)
WRC 5
147276495.005.png 147276495.006.png 147276495.007.png 147276495.008.png 147276495.009.png 147276495.010.png
AKTUALNOŒCI: Z kraju
Korsyka na szutrze
W poprzednim numerze pisali-
œmy o sukcesie Janusza Kuliga i
Jarka Barana w Rajdzie Cherokke
Trails w Stanach Zjednoczonych.
Mistrzowie Polski zajêli tam dru-
gie miejsce, startuj¹c N-grupo-
wym Mitsubishi Lancerem Evo VI.
Do zwyciêzcy, Brytyjczyka Davi-
da Higginsa zabrak³o im tylko se-
kundy. Po powrocie obaj przyzna-
li, ¿e wystêp w USA by³ dla nich
ciekaw¹, jakkolwiek nieco egzo-
tyczn¹ przygod¹.
nizator nie wiedzia³ sk¹d tak na-
prawdê mamy wystartowaæ. Z dru-
giej strony widaæ ogromn¹ ¿yczli-
woœæ i zapa³ tych ludzi. Rajdy s¹ w
Stanach w cieniu innych dyscyplin
motorowych, ale widaæ, ¿e jest gru-
pa osób, która chce coœ zmieniæ.
Podziwiam, tych ludzi, bo jechali
zupe³nie w "ciemno". By³o zreszt¹
kilka spektakularnych "wycieczek"
poza drogê. Na szczêœcie nikomu
nic siê nie sta³o. Natomiast samo-
chody to kolejna dziwna rzecz. Jest
tam mnóstwo ró¿nych kategorii, w
których trudno jest siê po³apaæ. Wi-
dzia³em np. Volvo 244 z plastiko-
wymi drzwiami i sekwencyjn¹ skrzy-
nia biegów. W kategorii Pro Rally
popularne s¹ Mitsubishi Lancer - od
Evo III do Evo VI, oraz Subaru Im-
preza. Zreszt¹ te marki doœæ ostro
ze sob¹ rywalizuj¹. Aut przygotowa-
nych wed³ug europejskich przepi-
sów grupy N, czy grupy A jest nie-
wiele. Te najbardziej zaawanso-
wane s¹ w kategorii open - maj¹
po 400 KM, plastikowe elemen-
ty karoserii i inne modyfikacje. To
jest taki koktajl miêdzy grup¹ A,
WRC, a grup¹ N. Mnie wiele po-
jazdów przypomina³o grupê B,
która dawniej by³a popularna w
rajdach na œwiecie. Najlepiej wy-
gl¹da³y zespo³y Subaru i Hyundai.
S¹ najbardziej profesjonalnie zor-
ganizowane i dysponuj¹ wysokiej
klasy sprzêtem.
Nasi kibice w Stanach zgotowali
nam gor¹ce przyjêcie. Kiedy zor-
ganizowano powitalny bankiet, pre-
zes Automobilklubu Polskiego w
Chicago przys³a³ po nas d³uuuug¹,
czarn¹ limuzynê. Niestety kierow-
ca nie chcia³ nam otworzyæ drzwi i
musieliœmy wysiadaæ sami.
Marek Pilch, dziêki któremu
nasz start w Stanach doszed³ do
skutku ca³y czas otacza³ nas "oj-
cowsk¹" opiek¹. Chicagowska
grupa rajdowców to fantastyczni
ludzie. Klub zrzesza mi³oœników
tej dyscypliny sportu, którzy kie-
dyœ startowali, potem wyemigro-
wali i za oceanem postanowili
kontynuowaæ swoj¹ pasjê. Spo-
tykaj¹ siê, próbuj¹ organizowaæ
jakieœ zawody, ale przychodzi to
z ogromnym trudem. Mo¿e dla-
tego, ¿e prawo amerykañskie jest
zdecydowanie inne ni¿ w Euro-
pie, a ponad to, co mo¿e dziwiæ,
w Stanach wcale nie jest ³atwo o
sponsora. Do Chatanooga przy-
jecha³o kilkudziesiêciu kibiców z
ró¿nych zak¹tków Stanów Zjed-
noczonych. Polskie flagi by³y
wszêdzie widoczne, a po mecie
rajdu zakry³y ca³y samochód.
Radoœæ naszych kibiców by³a tak
du¿a, ¿e na chwilê musiano prze-
rwaæ ceremoniê zakoñczenia za-
wodów. Mam wra¿enie, ¿e dla
nas, mieszkaj¹cych w Polsce,
waga tego drugiego miejsca nie
jest a¿ tak znacz¹ca jak dla roda-
ków w Stanach. Ci ludzie byli au-
tentycznie wzruszeni.
Po powrocie stwierdzi³eœ, ¿e
to by³a taka "Korsyka na szu-
trze"? Czy pod wzglêdem trud-
noœci trasy ten rajd by³ dla Cie-
bie, jako pilota wyzwaniem?
To takie luŸne porównanie. Tra-
sy by³y bardzo krête. Na najd³u¿-
szym, prawie 30 kilometrowym
odcinku, jechaliœmy zakrêt w za-
krêt. Na pewno by³a to jedna z naj-
ciekawszych tras jakie widzia³em w
¿yciu. Ciekawe jest to, ¿e rajd zo-
sta³ zorganizowany w Parku Naro-
dowym. Praktycznie niewiele osób
mia³o tam wstêp. Dlatego niezmier-
nie zdziwiliœmy siê, kiedy jeden z
odcinków odwo³ano z powodu k³o-
potów z kibicami. Zaczêliœmy siê
zastanawiaæ, co siê mog³o staæ, bo
przecie¿ nigdzie tych kibiców nie
by³o widaæ. Na jeden odcinek przy-
pada³a specjalnie wydzielona stre-
fa dla widzów i sta³o w niej dos³ow-
nie kilkadziesi¹t osób. Poza tymi
miejscami nie by³o ¿adnego mar-
shala, porz¹dkowego, bo nie by³o
takiej potrzeby. Okaza³o siê, ¿e by³y
osoby, które chcia³y wyjœæ poza tê
strefê. Stra¿nicy parku stwierdzili,
¿e nie s¹ w stanie zapewniæ porz¹-
deku i trzeba odwo³aæ oes. Dla nich
by³o nie do pomyœlenia, ¿e ktoœ
mo¿e wyjœæ poza wydzielony ob-
szar.
£ukasz Kañski-Chmielewski:
Chcia³bym abyœ opowiedzia³ ki-
bicom w Polsce, jak ten rajd wy-
gl¹da³ "od kuchni". Dociera³y do
nas informacje o wynikach, ale
tak naprawdê niewiele wiemy
na temat rajdów w USA. Czy
bardzo ró¿ni¹ siê od tego co
znamy z Mistrzostw Œwiata, czy
Europy ? Jakie s¹ Twoje wra¿e-
nia ?
Jarek Baran: Rajdy w Stanach
organizowane w dwóch seriach.
Pierwsza to SCCA Pro Rally Cham-
pionship - coœ na kszta³t Mistrzostw
Polski, a druga to Club Rally, przy-
pominaj¹ca nasze rajdy okrêgowe.
Jednak obie te serie startuj¹ w tych
samych zawodach. Trasy wszyst-
kich eliminacji przebiegaj¹ po dro-
gach szutrowych. Odcinki Chero-
kee Trails, wrêcz fantastyczne. Na-
tomiast zupe³nie inna rzecz to stro-
na organizacyjna. Rajd przygotowa-
ny by³ wed³ug zasad zbli¿onych do
przepisów FIA. Widaæ jednak by³o,
¿e nie s¹ one trwale obecne i zna-
ne w Stanach. W sensie organiza-
cyjnym rajd robi³ wra¿enie zawo-
dów okrêgowych - tak to umownie
nazwijmy. Spodziewa³em siê, ¿e
skoro jest to runda mistrzostw tego
kraju, to przy tak wielkim potencja-
le organizacyjnym i technicznym ja-
kim dysponuj¹ Amerykanie, bêd¹
to zawody œwietnie przygotowane.
Okaza³o siê jednak inaczej. Dla
przyk³adu: dzieñ przed rajdem, w
pi¹tek o 19-stej mia³ siê odbyæ start
honorowy w centrum Chatanooga,
tymczasem jeszcze o 16-stej orga-
A kierowcy?
Je¿eli ktoœ myœli, ¿e gdziekol-
wiek na œwiecie s¹ s³abi kierow-
cy rajdowi to jest w b³êdzie. Ze-
spo³y Subaru i Hyundai anga¿uj¹
kierowców z Europy, a w czo³ów-
ce rajdu, oprócz nas by³o kilka
za³óg z Anglii. Pierwszy Ameryka-
nin by³o poza pierwsz¹ szóstk¹.
Kierowcy Brytyjscy nie doœæ, ¿e
s¹ szybcy, to maj¹ doœwiadcze-
nie w je¿d¿eniu bez zapoznania.
W Anglii nadal popularne s¹ za-
wody, w których kierowcy jad¹
wed³ug opisu dostarczonego
przez organizatora. St¹d chyba
ich liczna reprezentacja w USA,
gdzie specyfika rajdów jest po-
dobna.
Powiedzia³eœ, ¿e w ka¿dej
rundzie startuj¹ dwie kategorie
zawodników - czym siê od sie-
bie ró¿ni¹? Jak wygl¹da sprzêt,
którym startuj¹?
Pro Rally to zawodnicy z licen-
cj¹ walcz¹cy o tytu³ Mistrza USA,
natomiast Club Rally to kierowcy
zdobywaj¹cy dopiero licencjê. Ci
ostatni w ogóle nie maj¹ mo¿liwo-
œci zapoznania z tras¹. Po prostu
dostaj¹ notatki i musz¹ jechaæ.
Czy chcia³byœ ponownie wy-
startowaæ w USA?
Oczywiœcie. Teraz wiemy ju¿
jak przygotowaæ siê do tego raj-
du i byæ mo¿e w przysz³ym roku
znowu wystartujemy w Cherokee
Trials. Jeœli nasze plany sprzêto-
we uda siê zrealizowaæ to dla ki-
biców w Polsce i USA mo¿e to
byæ niespodzianka. Ale jeszcze za
wczeœnie o tym mówiæ.
Na trasie dopingowali Was
Polacy. Mieliœcie mo¿liwoœæ
spotkania z Poloni¹. Czy s¹
wœród tych ludzi ?
6 WRC
147276495.011.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin