R-MLM_nr1_net.pdf

(5750 KB) Pobierz
734178945 UNPDF
Ring Rankingu MLM: Betterware kontra FM Group
dokończenie na str. 14
W Y Ż S Z A K U L T U R A N E T W O R K I N G U
Wydanie zerowe, lipiec 2011
www.rankingmlm.com
Cena 19,90 PLN
Wrażliwość w biznesie
– rzecz o Marku Goliszewskim
Wszyscy jesteśmy
prostytutkami
Jeżeli chcesz utrzymać się przy życiu,
musisz zacząć się sprzedawać… i wcale
nie namawiam cię do uprawiania nie-
rządu. Choć w pewnym sensie wszyscy
powinniśmy być prostytutkami…
Masz dyplom wyższej uczelni oraz
ukończyłeś liczne szkolenia i kursy.
Czytasz książki dotyczące rozwoju oso-
bistego. Czujesz, że jesteś kompetentny
i wykształcony? Wciąż jesteś niezado-
wolony z siebie? Dlaczego w twoim
otoczeniu funkcjonują ludzie, którzy są
słabiej wykształceni, a wiedzie im się
znacznie lepiej? Znam odpowiedzi. Po-
dzielę się nimi z tobą.
dokończenie na str. 8
Wrażliwość w biznesie jest możliwa, a nawet potrzebna. To jeden z wielu wniosków,
do jakich można dojść po lekturze publikacji książkowej prezesa Business Centre
Club Marka Goliszewskiego zatytułowanej „Stąd do Przyszłości”. W rozdziale „Nasz
Portret” autor pisze: „W 1989 roku opozycja demokratyczna i NSZZ „Solidarność”
wywalczyły nowy ustrój polityczny i gospodarkę wolnorynkową. Wałęsa, Mazowiecki
i Balcerowicz to symbole nowego porządku. Przyniósł on sukces wielu środowiskom
i grupom zawodowym, zwłaszcza ludziom młodym, prężnym i wykształconym. (…)
Zarządzanie sobą w czasie
Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym,
dlaczego jedni menedżerowie szybciej
dochodzą do fortuny, a drudzy wolniej.
Dlaczego niektórym nie starcza życia,
aby osiągnąć wolność inansową? Są
też tacy, którzy dorabiają się w bardzo
młodym wieku. Jedną z przyczyn, dla
których tak się dzieje, jest umiejętność
zarządzania swoim czasem.
dokończenie na str. 9
Pokazaliśmy światu, że jesteśmy zaradni, pracowici, solidni i solidarni. W warunkach
wolnego rynku umiemy konkurować z krajami rozwiniętymi jakością naszych
usług i towarów, naszą myślą produkcyjną. Przestaliśmy z zażenowaniem wyciągać
polski paszport, przekraczając granicę. (…) Jednak na marginesie pozostali słabo
wykwalifikowani pracownicy, rolnicy i robotnicy rolni, część inteligencji. Polska
bezkrwawa rewolucja zjadła swoje dzieci, preferując te, które odnalazły miejsce
w nowej rzeczywistości”. Cała publikacja autorstwa Marka Goliszewskiego jest
próbą odpowiedzi na pytania o Polskę i jej ciągłe naprawianie.
Prestiż w biznesie
Prestiż jest takim samym instrumentem
sprzedaży produktu, usługi czy każdej
innej oferty, jak prowadzenie monitorin-
gu kontaktów z klientem, bezpośrednie
spotkania z konsumentami i szkolenia
z dystrybutorami czy wreszcie reklama
w prasie, radiu, telewizji bądź Internecie.
dokończenie na str. 6
dokończenie na str. 28
Wywiad z kanclerzem Loży
Dolnośląskiej BCC
Ranking numeru -
wizerunek irmy w sieci
Ring Rankingu MLM:
Betterware kontra FM Group
O przyszłości, rozwoju gospodarczym, polskich
biznesmenach oraz idei innowacyjności w pol-
skim przemyśle rozmawiamy z Markiem Wo-
ronem, Kanclerzem Loży Dolnośląskiej i Wi-
ceprezesem Zarządu Business Centre Club.
Dzisiaj, chcąc dowiedzieć się czegoś, więk-
szość osób wpisuje zapytanie w wyszuki-
warce internetowej. Sieć stała się wirtualną
encyklopedią, źródłem wiedzy właściwie
o wszystkim...
Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, dla-
czego jedni menedżerowie szybciej docho-
dzą do fortuny, a drudzy wolniej. Dlaczego
niektórym nie starcza życia, aby osiągnąć
wolność inansową?
wywiad na str. 34
dokończenie na str.22
dokończenie na str. 14
734178945.008.png
734178945.009.png
Słowo od wydawcy
Drodzy Czytelnicy!
Minęły czasy, kiedy branża marketingu sieciowego miała okrojony dostęp do informacji.
Dziś MLM powinien docierać do jak najszerszego kręgu odbiorców, dlatego też
postanowiliśmy stworzyć gazetę zarówno elektroniczną, jak i w drukowanej
wersji. Oddajemy w Wasze ręce pierwszy numer gazety Ranking MLM, z której możecie
czerpać jakże potrzebną w branży praktyczną wiedzę. Rozpoczęliśmy ekspansję na
rynki zagraniczne. Portal Ranking MLM został już przetłumaczony na kilka języków,
co pozwoli Wam rozwijać się nie tylko w kraju, ale także ułatwi nawiązywanie
międzynarodowych kontaktów biznesowych. Gazeta jest kolejnym elementem w planie
rozwoju irmy, która już niebawem zostanie przekształcona w spółkę z ograniczoną
odpowiedzialnością. Dzięki prężnej działalności i realizacji kolejnych postawionych
sobie zadań i obranych celów w ciągu trzech lat wprowadzimy spółkę na tak zwany mały
parkiet: New Connect. Wprowadzimy jeszcze wiele nowości, które ułatwią Wam pracę i osiąganie zawodowych celów. Dlatego
też na bieżąco obserwujcie zarówno portal, jak i kolejne numery gazety. Tymczasem życzę inspirującej lektury.
Joanna Bromboszcz
dyrektor zarządzający
Słowo od redaktora naczelnego
Szanowna branżo MLM!
Informacja, wiedza, kompetencja i kultura, to cztery ilary, na których wznosić będziemy
razem z Wami stabilny, solidny i niewzruszony w posadach gmach pod nazwą Ranking
MLM. Dlaczego gmach? Dlatego, że będzie to reprezentacyjny, pełen bogactw i wszelkiego
dobra obiekt, z którego będziecie dumni i w którym – tak, jak w rodzinnym domu
– będziecie mogli znaleźć schronienie, pomoc i wsparcie. Na Ranking MLM będzie się
mogli powoływać, czerpać z niego inspirację, dzięki niemu rozwijać swój własny biznes.
Naszą wspólną przygodę rozpoczęliśmy w styczniu, kiedy to w Internecie ukazał się portal
internetowy www.rankingmlm.com – gazeta, to nasz drugi krok na drodze do celu, którym
jest jak najbardziej ścisła współpraca z Wami, jako przedstawicielami branży. Zapraszamy
Was do nawiązania i podtrzymywania takiej współpracy, do przesyłania ważnych dla
Was informacji, które zamieścimy w dziale informacyjnym, do pisania artykułów, które
opublikujemy w działach poświęconych wiedzy i kompetencjom, poradom praktycznym,
analizom eksperckim czy tematom określanym mianem „life style”. Nasze łamy są dla Was otwarte, a ciekawe newsy czy inne teksty
na pewno znajdą tu swoje miejsce. To zresztą już się dzieje, a przykładem na to niech będą publikacje Adama Ubertowskiego pt.
„Zdrowy człowiek sukcesu, czyli jak poradzić sobie z… sukcesem?”, Bernarda Jastrzębskiego pt. „Wszyscy jesteśmy prostytutkami”
czy Piotra Jabłońskiego pt. „Jak cię widzą, tak cię słuchają”, których autorzy, to przecież znani i szanowani top liderzy polskiego
MLM-u. Wśród innych publikacji Waszej szczególnej uwadze polecam Ranking Numeru przygotowany przez Tomka Nawrota,
w którym, w porządku alfabetycznym, prezentujemy listę TOP 10 stron internetowych irm MLM obecnych na rynku polskim.
Bohaterem pierwszego numeru jest pan Marek Goliszewski, pomysłodawca, współzałożyciel i prezes zarządu Business Centre Club
– osoba, dzięki której polski MLM wchodzi, a w zasadzie już wszedł na biznesowe salony. To właśnie prezes Goliszewski i kierowany
przez niego klub zauważył i docenił potencjał naszej branży, zapraszając do grona BCC nowych członków – przedstawicieli irm
MLM. W numerze znajdziecie także wywiad z regionalnym liderem tej organizacji, panem Markiem Woronem, kanclerzem Loży
Dolnośląskiej Business Centre Club. Te i wiele innych, ciekawych artykułów już teraz, tylko dla Was! Polecam i zapraszam.
Marek Łuszczki
redaktor naczelny
Kwartalnik RANKING MLM wpisany do rejestru dzienników i czasopism pod pozycją Pr 2387 wydaje firma Ranking MLM z siedzibą
w miejscowości Lędziny 43-143, ul. Słoneczna 16, NIP 646-265-56-78
Powstawanie pisma nadzoruje Joanna Bromboszcz, dyrektor zarządzający. Za mer ytor yczną stronę pisma odpowiada Marek Łuszczki,
redaktor naczelny. Skład redakcji: Daniel Kubach, Marek Łuszczki, Tomek Nawrot. Gościnnie publikują: Wojciech Grad, Piotr Jabłoński,
Bernard Jastrzębski, Agnieszka Jędraszczyk, Joanna Szablińska, Adam Ubertowski, Tomasz Kopera, Anna Hajduk.
Radę Programową kwartalnika tworzą: Bernard Jastrzębski, Daniel Kubach, Kamila Molińska, Piotr Jabłoński, Jacek Dudzic, Adam Ubertowski
Autor zdjęcia na okładce: Darek Golik/Fotorzepa
Skład i łamanie: Marcin Wrona/Internet Business Partner Sp. z o.o.
Dystr ybucja: Ranking-MLM
734178945.010.png 734178945.011.png
news
Orilame zrealizował kampanię reklamową
Zdrowy marketing sieciowy
Orilame, główny partner kosmetyczny WTA- Międzynarodowego Turnieju Tenisa Kobie-
cego), zrealizował kampanię reklamową z udziałem 5 światowej sławy tenisistek.
Kampania prasowa trwała od 31 maja do 30 czerwca 2011 r. Jej głównym celem było
wzmocnienie wizerunku marki, jako wspierającej kobiety sukcesu oraz podkreślenie
wartości Orilame, takich jak: piękno, duch i pasja, które reprezentują sławne tenisistki.
Na layoutach prasowych można było zobaczyć pięć znakomitych tenisistek: Agnieszkę
Radwańską, Jelenę Jankovic, Caroline Woźniacki, Marie Jose Martinez Sanchez oraz
Danielę Hantuchovą. Poziome layouty zostały rozplanowane na dwie strony, po ½ na
każdej (rozkładówka). Pojawiły się w ELLE, GALI, Glamour, Joy, Cosmopolitan, Shape,
Urodzie, Party, oraz VIVA! Za ich kreację odpowiedzialna była Agencja Reklamowa
Epoka, natomiast zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Media Group.
Co łączy marketing sieciowy i opiekę
zdrowotną? SIGMAPRO7 - irma, która
w 2008 roku, jako pierwsza w Polsce,
zaoferowała abonamentową opiekę
medyczną w 800 prywatnych placów-
kach, której dystrybucja opiera się na
sieci partnerów nagradzanych miesiąc
w miesiąc za raz pozyskanego klienta.
Zgodnie z ideą biznesu tworzonego dla
ludzi przez ludzi. Z korzyścią dla obu
stron. SIGMAPRO7 to konsekwentnie
rozwijane przedsięwzięcie bizneso-
we w perspektywicznej branży. Rynek
prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce
notuje ciągły wzrost, średnio o 30%
rocznie. Nic dziwnego, stan publicznej
służby zdrowia uznawany jest za bar-
dzo zły. SIGMAPRO7 zorganizowała
powszechną pomoc czyli łatwy dostęp
do kompleksowej procedury leczenia od
A do Z: lekarzy, specjalistów, sprzętu, ba-
dań w ponad 800 prywatnych placów-
kach medycznych w całym kraju, które
pozwalają dbać o zdrowie.
Wykład specjalny w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu
Tworzenie irm w systemie MLM było głównym wątkiem wykładu specjalnego, jaki zor-
ganizowano w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Udział w zajęciach wzięli słu-
chacze podyplomowych studiów dedykowanych przedsiębiorcom działającym w mar-
ketingu sieciowym, które są dostępne na tej uczelni. Uczestnicy zajęć mogli wysłuchać
cennych uwag o skutecznym tworzeniu i rozwijaniu biznesu. Swoją wiedzą, informacja-
mi i sugestiami podzielił się działający z sukcesem od kilkunastu lat na europejskim ryn-
ku, doświadczony, wrocławski przedsiębiorca - Daniel Kubach. Podczas wykładu mówił
o zasadach tworzenia irm. Przedstawiając różne modele biznesowe, wykazywał plusy
i minusy każdego z nich. Dużym zainteresowaniem słuchaczy cieszyła się część wykładu
poświęcona kwestii: skąd wziąć środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Głów-
nym celem spotkania było umożliwienie studentom bezpośredniej rozmowy z doświad-
czonym praktykiem biznesu, który wie jakie przeszkody czekają przedsiębiorcę i potrai
doradzić jak się zachować w kryzysowych sytuacjach.
Kampania Orilame w kinach
Trwa rekrutacja na studia
podyplomowe Marketing
Bezpośredni
Wiosna sukcesów
w PM-International
Firma Orilame rozpoczęła kampanię re-
klamową w kinach, promująca produkty
dla dzieci z wizerunkami popularnych
bohaterów z animacji Disneya „Auta2”
oraz „Zaplątani”. Celem kampanii jest
dotarcie do rodziców i dzieci oraz zwięk-
szenie sprzedaży kosmetyków z segmentu
dziecięcego. Kampania w kinach rozpo-
częła się w czerwcu i potrwa do września.
Jej głównym celem jest zwiększenie sprze-
daży w segmencie produktów dla dzieci.
Spot ma także przypomnieć o obchodzo-
nym w tym roku 20-leciu obecności Orila-
me w Polsce. „Orilame już w zeszłym roku
wprowadziło do swojej oferty produkty
na licencji Disneya z ilmów „Auta” oraz
„Zaplątani”. Teraz zdecydowaliśmy się wy-
korzystać kina by bezpośrednio dotrzeć
do fanów ilmu „Auta2”, który właśnie
ma swoją premierę” – mówi Małgorzata
Cecherz–Kowalska, Dyrektor Marketingu
Orilame Poland. Krótki 10-sekundowy
ilm pokazuje produkty Orilame: żele do
kąpieli, mydełka, spray do rozczesywa-
nia włosów dla dziewczynek oraz bidon.
Można w nim także zobaczyć najnowsze
katalogi Orilame oraz zaproszenie do
kontaktu z konsultantkami irmy.
Wyrokiem Wyższego Sądu Krajowego we
Frankfurcie potwierdzono, że system za-
robkowania w PM-International w oparciu
o Plan Marketingowy jest w pełni legalny,
co oznacza 100% uczciwość wobec part-
nerów irmy oraz zgodność z prawem. Taki
prawomocny wyrok wydany został po raz
drugi w wieloletniej historii network-mar-
ketingu. Pierwszy został wydany w roku
1979 w USA. Potwierdził legalność działal-
ności net workowej. Również w maju na
Kongresie Światowym TOP-Managementu
PM-International miała miejsce premiera
nowego narzędzia PM Social Network,
aplikacji Facebooka do pozyskiwania no-
wych partnerów, znakomicie sprawdzają-
cego się na zimnym rynku. W ciągu tylko
miesiąca korzystania z programu, przez
portal Facebook zostało przesłanych ca.
1 mln maili! Maj był także miesiącem,
w którym część zysków ze sprzedaży pro-
duktów była przeznaczona na akcję po-
mocy Japonii dotkniętej kataklizmami.
W Wyższej Szkole Bankowej we
Wrocławiu trwa rekrutacja na ko-
lejny rok studiów podyplomowych
Marketing Bezpośredni. Zajęcia dają
możliwość pozyskania cennej wie-
dzy, zapoznania się z praktyczny-
mi doświadczeniami prowadzących.
Atrakcyjna formuła studiów oraz
innowacyjne podejście do kwestii
edukacji biznesowej, to kolejne za-
lety nowego kierunku. Dodatkowym
walorem zajęć są spotkania z prak-
tykami biznesu, którzy przekazują
słuchaczom własne sugestie, uwagi
i przestrogi dotyczące prowadzenia
firmy. Podyplomowe studia na wroc-
ławskiej WSB są pierwszym tego
rodzaju przedsięwzięciem w Polsce
dedykowanym osobom, które swoją
obecną i przyszłą działalność wiążą
z Multi-Level-Marketingiem. Liczba
miejsc jest ograniczona.
Otwarcie pierwszego showroomu D.I.C. w Chinach
Pod koniec czerwca w mieście Shenzhen w Chinach uroczyście otwarto pierwszy showroom irmy D.I.C. w tym kraju. Po obrzędzie,
którego celebrację rozpoczął o godz. 8:08 przełożony klasztoru oraz po głębokim odczuwaniu chwili związanej z wejściem nowej marki
na rynek chiński, przyszła kolej na prezentację luksusowego showroomu. Po uroczystym otwarciu goście przeszli do przygotowanego
namiotu na placu przed showroomem, gdzie przemówienia wygłosiły generalna sekretarz małżonki premiera Chin, NGTC, Huang Yi -
jedna ze znakomitych aktorek w Chinach. Ukoronowaniem otwarcia było uroczyste przecięcie wstęgi połączone z toastem. Mistrz złot-
nictwa irmy D.I.C. Milan Bergl przez cały dzień prowadził pokaz ręcznego grawerowania i fasowania bezpośrednio w showroomie.
734178945.001.png 734178945.002.png
Kobiety polskiego MLM - Joanna Bromboszcz, Marek Łuszczki
Liderki, właścicielki irm, panie prezes lub też prezeski czy dyrektorki zarządzające. Która kobieta nie chciałaby być na ich miejscu?
Są niezależne i wykształcone, realizują się zawodowo, oczytane i eleganckie ale również… kobiece. Zarządzają, delegują, podejmują
decyzje. Oto kobiety, bez których polski MLM poniósłby ogromne straty.
Edyta Kurek
Przewodnicząca Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Jest wiceprezesem na Wschodnią Europę Centralną i Bliski Wschód w Herbalife. Wcześ-
niej pełniła funkcję dyrektora generalnego Orilame Poland. Ukończyła studia w Instytucie Energetycznym w Moskwie z zakresu projektowania elektrowni nuklearnych
i ich wyposażenia i tą ogromną energię przeniosła wprost do branży IT, a następnie do branży MLM, kolejno rozwijając potężne irmy branżowe. Fizyk jądrowy / skoń-
czone studia w Moskwie/ a jednocześnie wybitna humanistka. Charyzmatyczna szefowa. Wrażliwa na sztukę. Miłośniczka dobrej literatury i wina. Współtwórczyni
studiów dedykowanych branży MLM. Członkini kilku rad nadzorczych. Coach.
Kamila Molińska
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych kobiet polskiego MLM. W branży opanowała nie tylko teorię ale i praktykę, tworząc jedną z najbardziej imponujących w Polsce
struktur irmy Orilame Sweden. Doświadczeniem w tej dziedzinie podzieliła się w książce “Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy?” Perfekcjonistka. Nie ma
dla niej rzeczy przypadkowych, wszystko musi mieć cel, sens i opierać się na wyższych wartościach. Dzięki temu jest cenionym coachem. Właścicielka irmy szkolenio-
wo - konsultingowej Molińska Business Coaching oraz współtwórczyni Direct Marketing Academy. Piękna i silna, subtelna i stanowcza. Współtwórczyni pierwszych
w Polsce studiów podyplomowych dedykowanych branży MLM. Wolontariuszka w fundacji wspierającej dzieci z rodzin zastępczych. Uwielbia wieczory w teatrze,
nostalgiczne brzmienie fortepianu i wizyty w antykwariacie. Miłośniczka lotnictwa, szczególnie lotów szybowcowych.
Natalia Ryńska
Lider FM Group na poziomie Diamentowej Orchidei. Jej struktura liczy ponad 65 tys. osób. Pracuje w niej kilkudziesięciu liderów zajmujących w irmie najwyższe pozycje.
Stworzyła własny system szkoleniowy i motywacyjny, dzięki któremu osoby nigdy wcześniej niedziałające w MLM dzisiaj mogą cieszyć sie ogromnymi sukcesami w tej
branży. W 2010 roku otrzymała wyróżnienie w konkursie PNSA w kategorii Menedżer branży MLM. Studia wyższe ukończyła na Wydz. PiPs Uniwersytetu Śląskiego
w Katowicach, podyplomowe z zakresu działalności banków komercyjnych oraz marketingu i zarzadzania na Akademii Ekonomicznej. Doświadczenia zawodowego na-
bierała już jako studentka, pracując w irmie konsultingowej jako organizator szkoleń i imprez. Przed rozpoczęciem działalności w MLM zarządzała działem marketingu
i reklamy w instytucji inansowej, mającej ponad 50 oddziałów na terenie całej Polski. Zainteresowania: Feng Shui (absolwentka Akademii Feng Shui we Wrocławiu),
latino dance, lorystyka, kino europejskie. Motto: Miara lidera nie jest to ile osób go podziwia, lecz liczba osób, która dzięki niemu zmieniła swoje życie na lepsze.
Magda Szewczuk
Ukończyła studia pedagogiczne na dwóch kierunkach -Pedagogikę opiekuńczą z promocją zdrowia i psychologię społeczną. Z marketingiem sieciowym spotkała się
już w liceum. Mając dziewiętnaście lat założyła własną działalność gospodarczą i została dyrektorem sprzedaży w irmie Orilame. Tam stawiała swoje pierwsze kroki.
Zaczęło się niewinnie od zakupów dla siebie taniej nie przypuszczała, że za tym kryje się więcej możliwości. W między czasie prowadziła biznes tradycyjny, ale jak
dzisiaj twierdzi jej przeznaczeniem jest marketing sieciowy. OD 2007 roku realizuje się w irmie Betterware, gdzie jest numerem jeden. Jej struktura liczy ponad 40
000 osób a sama jest w trakcie kwaliikacji na Diamentowego Dyrektora Generalnego. Chce przejść na emeryturę w wieku 30 lat, ale jak mówią inni –z tą ogromną
życiową energią chyba nie będzie to możliwe. Jest niesamowicie charyzmatyczną, pełną pozytywnej energii kobietą. Mimo młodego wieku bardzo poważnie pod-
chodzi do życia i biznesu, o czym świadczą jej wyniki. Jest liderem kreatywnym nie bojącym się wyzwań. Ceni sobie niezależność działania a praca w mlm stała się
jej pasją. To już jej styl życia. Autorka wielu szkoleń i projektów, które cieszą się dużym powodzeniem. Wkrótce ukażę się jej książka “ 26 historii sukcesu + jedna “.
PROMOCJA
Jakość życia ma znaczenie!
Na świecie branża wellness jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Innowacyjny sposób dystrybucji 21-
wieku, jakim jest network marketing, nie tylko wykazał się odpornością na kryzys, ale jeszcze zwiększał swoją przewagę nad
tradycyjnymi sposobami docierania produktów do klienta. Szacuje się, że na świecie obecnie ponad 1,5 mld ludzi boryka się
z otyłością i nadwagą a rynek produktów i usług związanych z „odchudzaniem” przekracza 600 mld dolarów rocznie.
Wpisując się w światowe trendy, irma Earth Power stworzyła unikalny system zdrowej i trwałej redukcji wagi ciała.
System już dzisiaj zbiera bardzo dobre recenzje na świecie, także wśród członków American Dietetic Association. Firma
obecnie jest na etapie zabezpieczania własności intelektualnej systemu poprzez patenty na całym świecie. Inauguracja
planowana jest na pierwszy kwartał 2012 roku. Rozszerzając ofertę produktową, która jest odpowiedzią na poważne
problemy i potrzeby współczesnego świata, Earth Power tworzy możliwości dostępu do potężnego rynku i szanse odnie-
sienia sukcesu na skalę globalną dla polskich liderów marketingu.
Firma Earth Power jest obecnie jedyną polską irmą w branży suplementów diety i produktów związanych z kontrolą
wagi ciała, która rozpoczęła budowę globalnych struktur marketingowych od Polski. Po dwóch latach przygotowań, wchodząc w fazę dynamicznego
wzrostu, jest to wprost wymarzone miejsce dla każdego lidera, który planuje odniesienie sukcesu inansowego w branży wellness w oparciu o natu-
ralne suplementy diety najwyższej jakości.
Plan Marketingowy, unikalny system szkoleń motywacyjnych oraz system pracy marketingowej w oparciu o odpowiednie narzędzia są gwarancją
sukcesu dla osób, które marzą o karierze międzynarodowej w branży MLM.
Dzięki PhytoChi/PhytoLife oraz nowym liniom produktów, w tym naturalne witaminy i minerały oraz system redukcji wagi ciała irma Earth
Power stworzyła trwałe podstawy do rozwoju we Europie i na świecie.
734178945.003.png 734178945.004.png 734178945.005.png 734178945.006.png 734178945.007.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin