Zwielokrotnianie Umysłu.pdf

(1021 KB) Pobierz
106143118 UNPDF
106143118.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 18.06.2007
Tytuł: Zwielokrotnianie Umysłu
Autor: Harry Kahne
Spolszczenie: Piotr Obmiński
Wydanie I
ISBN: 978-83-7521-327-0
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna i Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All eights reserved.
106143118.003.png 106143118.004.png
SPIS TREŚCI
.............................................32
LEKCJA I ........................................................................................36
Zadanie A ....................................................................................................................36
Zadanie B ....................................................................................................................38
Zadanie C ...................................................................................................................39
CZYM ZWIELOKROTNIANIE UMYSŁU RÓŻNI SIĘ
OD PSYCHOLOGII I PSYCHIATRII? ................................................41
LEKCJA II .......................................................................................44
PODRĘCZNY STYMULATOR MÓZGU:
WIZUALIZACJA I ĆWICZENIE PAMIĘCI ........................................47
Ćwiczenie A .................................................................................................................47
Ćwiczenie B .................................................................................................................47
Ćwiczenie C .................................................................................................................48
UMYSŁ ANALITYCZNY A UMYSŁ SYNTETYCZNY .........................49
LEKCJA III ......................................................................................52
PODRĘCZNY STYMULATOR MÓZGU:
ĆWICZENIE
..........................................56
LEKCJA IV .......................................................................................59
PODRĘCZNY STYMULATOR MÓZGU:
ĆWICZENIA
.................................................62
Ćwiczenie A ................................................................................................................62
Ćwiczenie B ................................................................................................................62
JAKIE PSYCHICZNE PROBLEMY ROZWIĄZUJE
ZWIELOKROTNIANIE UMYSŁU? ....................................................63
LEKCJA V ........................................................................................67
PODRĘCZNY STYMULATOR MÓZGU:
ĆWICZENIE
...........................................................71
Ćwiczenie A ..................................................................................................................71
Ćwiczenie B .................................................................................................................73
Ćwiczenie C .................................................................................................................73
*** ......................................................................................................5
CZŁOWIEK O WIELU UMYSŁACH ....................................................7
WPROWADZENIE ...........................................................................26
JAK NOWOCZESNOŚĆ
UPOŚLEDZA
NASZĄ
INTELIGENCJĘ
...................................54
Ćwiczenie A .................................................................................................................54
Ćwiczenie B .................................................................................................................54
PODWÓJNEJ KONCENTRACJI
Ćwiczenie C .................................................................................................................55
ZWIELOKROTNIANIE UMYSŁU
A ZDROWIE
FIZYCZNE I PSYCHICZNE
LICZBOWO-SŁOWNE
RACHUNKOWE
106143118.005.png
.......................................74
LEKCJA VI .......................................................................................79
PROBLEMY ZAWODOWE PRACOWNIKA
....85
LEKCJA VII .....................................................................................88
PODRĘCZNY STYMULATOR MÓZGU:
ĆWICZENIE
W ŚREDNIM WIEKU
ZDOLNOŚCI PRZYPOMINANIA
..................................93
..........95
LEKCJA VIII ....................................................................................98
JAK ZWIELOKROTNIANIE UMYSŁU
ROZSZERZA
JAK
ROZWIJAĆ
..................................100
LEKCJA IX .....................................................................................102
PODRĘCZNY STYMULATOR MÓZGU:
ĆWICZENIE PRZYSPIESZAJĄCE MYŚLENIE ................................105
ZWIELOKROTNIANIE UMYSŁU
POMAGA
.........................106
LEKCJA X ......................................................................................108
PODRĘCZNY STYMULATOR MÓZGU:
ĆWICZENIA ELASTYCZNOŚCI UMYSŁU .......................................109
Ćwiczenie A ...............................................................................................................109
Ćwiczenie B ...............................................................................................................109
Ćwiczenie C ................................................................................................................110
Ćwiczenie D ...............................................................................................................110
Ćwiczenie E ................................................................................................................110
JAK ROZWIJAĆ INTUICJĘ –
INTELIGENCJI”
JAK I JEJ KRYTYCY .......................................................................115
EDUKACJA,
ZWIELOKROTNIANIE UMYSŁU
W RÓŻNYCH
ZAWODACH I W BIZNESIE
CZYM JEST TWÓRCZA WYOBRAŹNIA I
I POGŁĘBIA INTELIGENCJĘ?
W PUBLICZNYM ZABIERANIU GŁOSU
....111
LEKCJA XI ......................................................................................113
W BŁĘDZIE JEST ZARÓWNO NOWOCZESNA
TEN
„ZAPALNIK
106143118.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin