Kody do Różnych Unreali.rtf

(24 KB) Pobierz

Unreal Tournament

 

Tipsy działają tylko w trybie single player. Naciśnij ` by wejść w konsolę. Wpisz: iamtheone - aktywizujesz cheat-mode. Teraz możesz wpisywać poniższe tipsy:

god - godmode
loaded - broń
allammo - amunicja
ghost - przechodzimy przez mury
fly - latamy
walk - chodzimy
killall [nazwa] - wykończacz wszyskich gości o nazwie...
playersonly - zamraża/odmraża czas
open [xxx] - skok do mapy o nazwie xxx
 

summon [nazwa] - dostajesz... (a oto lista możliwości):

Cannon, Eightball, Flakcannon, Nali, Skaarjwarrior, Quad Shot, WarHeadLauncher, Enforcer, DoubleEnforcer, Minigun2, PulseGun, ShockRifle, SniperRifle, UT_BioRifle, UT_Eightball, UT_FlackCannon, Chainsaw.

- Boss Skin
Edytuj user.ini i dodaj następujące linie:

[Botpack.Ladder]
HasBeatenGame=True
 

Unreal Tourament 2003

 

God - nieśmiertelność

Amphibious - oddychasz pod wodą

Fly - tryb latania

Ghost - przechodzenie przez ściany

Walk - powraca do normalnego chodzenia

Invisible [bool] - niewidzialność

Teleport - teleportuje Cie w miejsce, gdzie wskazuje krzyżyk

AllAmmo - pełno amunicji do wszystkich broni

Allweapons - dostajesz wszystkie bronie

Loaded - dostajesz wszystkie bronie z pełną ilością amunicji

SkipMatch - wygrałeś aktualną potyczkę

JumpMatch [##] - skaczesz do danej mapy

ChangeSize [float] - zmienia wielkość gracza (np. 0.25 lub 2.0)

LockCamera - zmienia pozycję kamery

FreeCamera [bool] - sterowanie kamerą

ViewSelf [bool] - powraca do ustawień standardowych kamery

ViewBot - ustawia kamerę na przeciwniku

ViewFlag - ustawia kamerę na przeciwniku mającym flagę

ViewPlayer [string] - ustawia kamerę na przeciwniku

ViewActor [string] - ustawia kamerę na przeciwniku

ViewClass [string] - ustawia kamerę na przeciwniku

KillViewedActor - zabija postać będącą w centrum kamery

Summon [nazwa] - dostajesz dany przedmiot

SetCameraDist [wartość] - ustawia dystans kamery

SetGravity [wartość] - zmienia pole grawitacji

SetJumpZ [wartość] - zmienia wysokość skoku

SetSpeed [wartość] - ustawia szybkość poruszania się

FreezeFrame [wartość] - zatrzymuje grę

SetFogR [wartość] - ustawia kolor czerwony we mgle

SetFogG [wartość] - ustawia kolor zielony we mgle

SetFogB [wartość] - ustawia kolor niebieski we mgle

KillPawns - wszyscy giną, prócz Ciebie

KillAll [string] - wszyscy giną, prócz Ciebie

 

Unreal Tourament 2004

 

Podczas gry naciśnij tyldę [~] aby przywołać okno konsoli a następnie wpisz dowolny z poniższych kodów:

god - god mode
loaded - 999 amunicji
fly - tryb latania
walk - tryb chodzenia
behindview 1 - widok z perspektywy trzeciej osoby
ghost - przechodzenie przez ściany, itp.
addbots # - dodaje # botów
allweapons - wszystkie bronie
switchteam - zmiana teamu
playersonly - zatrzymanie czasu
killbots - śmierć wszystkich botów
setgravity # - ustawia grawitację na #
setjumpz # - ustawia wysokość skoków na #
setspeed # - ustawia prędkość gry na #
slowmo # - spowolnienie
teleport - teleportacja do miejsca wskazywanego przez celownik


Aby otrzymać określoną broń/pojazd wpisz odpowiedni z poniższych kodów:

summon xweapons.redeemerpickup - Redeemer
summon xweapons.assaultriflepickup - Assault Rifle
 

summon onslaught.onsavrilpickup - Avril
summon xweapons.bioriflepickup - Bio Rifle
summon xweapons.flakcannonpickup - Flak Cannon
summon onslaught.onsgrenadepickup - Grenade Launcher
summon xweapons.painterpickup - Ion Painter
summon xweapons.sniperriflepickup - Lightning Gun
summon xweapons.linkgunpickup - Link Gun
summon onslaught.onsminelayerpickup - Mine Layer
summon xweapons.minigunpickup - Minigun
summon xweapons.rocketlauncherpickup - Rocket Launcher
summon xweapons.shieldgunpickup - Shield Gun
summon xweapons.shockriflepickup - Shock Rifle
summon utclassic.classicsniperriflepickup - Sniper Rifle
summon Onslaught.ONSHoverTank - Goliath
summon Onslaught.ONSPRV - Hellbender
summon xweapons.supershockriflepickup - Instagib Shock Rifle
summon Onslaught.ONSHoverBike - Manta
summon Onslaught.ONSAttackCraft - Raptor
summon Onslaught.ONSRV - Scorpion


Kody działają tylko w trybie singleplayer.
 

Unreal Tournament 3

 

 

god

-

nieśmiertelność

loaded

-

wszystkie bronie

slomo #.#

-

zmienia szybkość (od 0.1 do 1.0)

fly

-

tryb latania

ghost

-

przechodzenie przez ściany

walk

-

wyłącza kody fly oraz ghost

allammo

-

uzupełnia amunicję

 

Unreal II : The Awaking

 

Podczas gry naciśnij klawisz ~ aby przywołać konsolę. Wpisz w niej poniższe kody:
 

BeMyMonkey()

-

Aktywuje cheat mode w grze

God()

-

nieśmiertelność

Invisible()

-

niewidzialność

Loaded()

-

wszystkie bronie

AllAmmo()

-

amunicja do wszystkich broni

GodEx(X)

-

nieśmiertelność dla gracza X

Phoenix()

-

dostajesz kostium Phoenix Powersuit

FearMe()

-

przeciwnicy wyczuwają Cię

Ghost()

-

tryb Ghost Mode (przechodzenie przez ściany)

Fly()

-

tryb Fly Mode (latanie)

Amphibious()

-

możesz oddychać pod wodą

Walk()

-

normalnie chodzisz w grze

SloMo(#)

-

Game Slomotion

SetJumpZ(#)

-

masz wyskie skoki (za # podaj warość)

ToggleInfiniteAmmo()

-

nieskończona ilość amunicji

ToggleReloads()

-

automatyczne przeładowanie broni

ToggleInvisibility()

-

niewidzialność

Teleport()

-

zostajesz teleportowany

NextLevel()

-

pomijanie poziomów

Open(x)

-

otwiera mapę o nazwie x

ToggleSpeed()

-

podwójna szybkość

SetSpeed(#)

-

ustawia szybkość gracza

ChangeSize(#)

-

zmienia wielkość gracza

TogglePawnInvulnerability(P)

-

włącza nieśmiertelność na przyjacielu

Goodies(#, #)

-

dostajesz coś dobrego

Sum(x)

-

dostajesz przedmiot, za # podaj nazwę

Actors()

-

pełna lista aktorów

GotoActor(Name)

-

zmienia lokację do danego aktora

Damage(#, Target)

-

niczszy dany cel za podaną cenę

DamageNPCs(#)

-

niszczy NPC's za podaną cenę

SetHealth(#, Target)

-

poziom zdrowia danego gracza za daną kwotę

SetMyHealth(#)

-

Twój poziom zdrowia za daną kwotę

HurtMe(#)

-

zostajesz zraniony

ManCannon(#)

-

masz wszystkie grupy uszkodzeń

ToggleServos()

-

włącza animacje Servos

ShowTeams()

-

pokazuje drużynę gracza

Difficulty(#)

-

zmienia poziom trudności gry

CheatView(x)

-

pokazuje danego aktora

ViewSelf()

-

ustawia kamerę na graczu

ToggleTimeDemo()

-

włącza czas dema

ToggleScoreBoard()

-

pokazuje wyniki

EnableFreeOrders(0/1)

-

pokazuje dowolen rozkazy

BehindView()

-

widok z perspektywy 3 osoby

SetParticleDensity(#)

-

zmiana particle desity

ToggleImpacts()

-

zmiana udaru

SetWeaponTick(0...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin