Niezawodne strategie wygrywania w sieci.pdf

(1206 KB) Pobierz
146061685 UNPDF
146061685.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj :
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
© Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Emilia Jedamska
rok 2009
Data: 21.08.2009
Tytuł: „Usprawnij swój serwis internetowy i zwielokrotnij zyski & Jak zdo-
być popularność i zjednać sobie wyszukiwarki” – fragment utworu
Autor: Emilia Jedamska, Paweł Luwau, Roman Comi
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
146061685.002.png
SPIS TREŚCI
Usprawnij swój serwis www
WSTĘP . ...............................................................9
CZĘŚĆ I . .............................................................12
Funkcjonalność . .....................................................................13
KROK 1.
Pierwsze wrażenie, ostateczna decyzja . ...........................15
KROK 2.
Architektura nawigacji . ....................................................19
KROK 3.
Podróż po Twojej stronie .................................................23
KROK 4.
Przechodzimy od razu do sedna . .....................................25
KROK 5.
Ulubiony przycisk: Wstecz . .............................................27
KROK 6.
Nowe okna przeglądarki . .................................................28
KROK 7.
Przewijanie stron w pionie . ..............................................29
KROK 8.
Przewijanie w poziomie . ..................................................30
KROK 9.
Wyszukiwarka wewnętrzna . .............................................31
KROK 10.
Treść. Zasada 4P ...............................................................35
KROK 11.
Linki wewnętrzne . ............................................................42
KROK 12.
Odnośniki do innych stron . .............................................44
KROK 13.
Czy mogę w to kliknąć? . ...................................................46
KROK 14.
Formularze rejestracji
/ subskrypcji
................47
KROK 15.
/ zakupu
Strony i e
- maile potwierdzające
......................................50
KROK 16.
Mapa strony . ......................................................................51
KROK 17.
Strony z komunikatem błędu . ..........................................53
KROK 18.
Czas pobierania strony . ....................................................56
KROK 19.
Kompatybilność na różnych platformach . ......................57
KROK 20.
Dodatkowe wtyczki i instalacje . .......................................57
KROK 21.
Technologia Flash . ............................................................59
CZĘŚĆ II . ...........................................................60
Użyteczność . ...........................................................................61
KROK 22.
Informacje kontaktowe ....................................................62
KROK 23.
O nas . ................................................................................64
KROK 24.
Misja organizacji . ..............................................................65
KROK 25.
Wizja organizacji . .............................................................68
KROK 26.
Wartości organizacji . ........................................................69
KROK 27.
Nagrody . ............................................................................71
KROK 28.
Centrum prasowe . .............................................................72
KROK 29.
Treść. Ostatnie P. . .............................................................73
KROK 30.
Cena . ..................................................................................75
KROK 31.
Dodatkowe opłaty . ............................................................76
KROK 32.
Grafika . ..............................................................................77
CZĘŚĆ III . ..........................................................79
Prawo w Internecie
(radca prawny Roman Comi) . ..............................................80
KROK 33.
KROK 34.
Ochrona swoich dzieł bezpłatnie udostępnianych na
własnym serwisie internetowym . ....................................83
KROK 35.
KROK 36.
Całościowe zabezpieczenie prawne serwisu
internetowego . ..................................................................86
KROK 37.
Odpowiedzialność osoby (fizycznej lub prawnej)
świadczącej usługi drogą elektroniczną . .........................88
Jak zdobyć popularność i zjednać sobie
wyszukiwarki
WSTĘP . .............................................................95
CZĘŚĆ I . ............................................................98
Pozycjonowanie pod wyszukiwarki . .....................................99
Pozycjonowanie językowe . ..................................................100
KROK 1.
Wybór słów kluczowych . ................................................100
KROK 2.
Słowa kluczowe w nazwie domeny ................................105
KROK 3.
Słowa kluczowe w znaczniku <title> . ............................106
KROK 4.
KROK 5.
Słowa kluczowe w <keyword metatag> . .........................111
KROK 6.
Słowa kluczowe w treści . .................................................113
KROK 7.
Słowa kluczowe w nagłówkach . ......................................114
KROK 8.
Tekst alternatywny dla obrazka . .....................................115
Zgłoś jeśli naruszono regulamin