LABELS.TXT

(6 KB) Pobierz
;
;		labels.txt
;

@STRINGHEAP
11000 ; don't change: controls string heap size

@POPUPS
OK
Pomoc
Anuluj
W�asny


@LABELS
458
p.n.e.
n.e.
Cywilizacja II Sida Meiera
Budowa sprite'�w
Mapa
Stan
�wiat
Miasto
Tworzenie �wiata
Przemieszczanie
Przegl�danie
Poz.
Ruch
Weteran
BRAK
Barbarzy�cy
Barbarzy�ca
Attyla
Rzeka
Koleje
Droga
Farma
Kopalnia
Kana�y
Wi�cej
Jednostki
Brak rozkaz�w
Koniec tury
Naci�nij ENTER
Wioska
ludno�ci
Miasto
Przejd� do miasta
Kontynuuj
Zaludnienie
Kup
Zmie�
Koniec
Widok
Info
Szcz�.
Mapa
Nazwa
Zapas �ywno�ci
tur
Tura
Forteca
Zanieczyszczenie
M�drcy
Naukowcy
&Buduj nowe miasto|b
Rozbuduj &miasto|b
Buduj &drog�|r
Buduj &tory|r
&Nawadnianie|i
Zmie� w %STRING0|i
Buduj &kopalni�|m
Zmie� na %STRING0|m
Miasto &macierzyste|h
&Id� do najbli�szego miasta|h
&Przekszta�� w %STRING0|o
Buduj &farmy|i
Wybierz jednostk�
Zasoby miasta
�ywno��
Nadmiar
Utrzymanie
Straty
Produkcja
Handel
Korupcja
Pod
Zby
Nau
G��d
Brak
Oszustwo!
Wszystkie!
Bez widoku specjalnego
Ca�a mapa
Bez "ludzkiego" gracza
Bez zmian.
Anuluj rozkazy.
Stra�/Zaokr�tuj.
Fortyfikuj.
Przenie� do przodu.
Wytwarza
Potrzebuje
Cuda
Podatki
Przedmioty zbytku
Nauka
Automatycznie
Dziesi�cina
opracowuj�
uzyskuj�
od
Baza lotnicza
Horda barbarzy�c�w
Wielka horda barbarzy�c�w
Niepok�j w�r�d tubylc�w
Bunt ch�opski
Partyzanci
Fanatycy religijni
Sprawd� wywiad
ten
ta
"Czy zadowoli was %STRING4?"
wymagamy
��damy
nalegamy zgodnie z ustaleniami sojuszu,
z wdzi�czno�ci�
ciep�o
serdecznie
Zaoferuj
przed�u�y�
podpisa�
go
j�
Wybierz jednostk�
W trakcie produkcji
Wymaga
Umo�liwia
z
Jednostka
Udoskonalenia
Wymaga
Si�a ataku
Si�a obrony
Punkty ruchu
Punkty wytrzyma�o�ci
Si�a ognia
Koszt
Pierwszy
Rozruchy
Ca�kowity koszt
Ca�kowity doch�d
Odkrycia
Niezadowoleni
Zadowoleni

Sojusz
Pok�j
Zawieszenie broni
Wojna
Brak ambasady
Agresywny
Rozs�dny
Ekspansjonista
Perfekcjonista
Cywilizowany
Militarysta
Ustr�j
Stolica
Skarbiec
Armia

Kontakt
Utrzymanie
Ko�czy si�
Buduj tory (koleje)
Kontynuuj ruch
Za�� szlak handlowy
Pom� w budowie CUDU
Ata
Obr
Ruch
Wytrz
Pot�ga
Szlaki
ADM
HP
Zburzony
z
zajmuj�
wyzwalaj�
zdobyli
wyzwolone
Blisko
Zaopatruj w tym mie�cie
Rozwi��
lub
deleguje
uruchamia
odkrywa
zapewnia
uko�czy�o
zbudowa�o
produkuje
Przejd� do miasta macierzystego
Uaktywnij jednostk�
Uaktywnij jednostk� i zamknij ekran miasta
Zapasy �ywno�ci
Diagmotizing Sprites...
Pr�bny widok pod k�tem
Wynalazki
Jednostki
Miasta
Konstrukcja
Nap�d
Paliwo
Modu� mieszkalny
Modu� podtrzymywania �ycia
Baterie s�oneczne
Zaopatrzenie
Energia
Masa
Czas lotu
Prawdopodobie�stwo sukcesu
ton
lat
Wystrzelony
Wyl�dowa�
Wystrzel
Wykres mocy cywilizacyjnej

w
Cywilizacja
Przybywa do
i
niesplamiona
wspania�a
dobra
kwestionowana
podejrzana
fatalna
kiepska
skandaliczna
rozpaczliwa
ma�a
niewystarczaj�ca
�rednia
du�a
wielka
ogromna
Nap�d atomowy!
Badanie
Wolny
Pliki zapisu
Wpisz nazw� pliku dla zapisu gry
Wybierz gr� do wczytania
Dzia�aj
Ustroje: Przegl�d

Budynek
Nieznany
Monolity z epoki br�zu
Forum klasyczne
Dalekowschodnie pawilony
Zamek �redniowieczny
Wczesnoprzemys�owy
Nowoczesny
Ekstra
Ekstra
OK
Anuluj
Maksymalna stawka
Jak mamy rozdzieli� dobra?
Blokuj
Wybierz map� do wczytania
Wybierz nazw� dla zapisywanej mapy
Pliki map
Wszystkie
Narz�dzia
Edytor map Cywilizacji II
Maluj: Shift+LPM 
Pobierz: Shift+PPM 
Dodaj obiekt: Shift+lewy
Skasuj obiekt: Shift+prawy
OCHRONA WYBRZE�A
AUTOPRZEWIJANIE
Malowanie
P�dzel
Rozmiar �wiata
Specjalne
Miasta pocz�tkowe
Kursor
1x1
3x3
5x5
Krzy�
Zasi�g miasta
?
P�aski
Okr�g�y
Oczekiwanie na przy��czenie graczy
Dost�pne gry
Dopu�� do gry
Odrzu� gracza
Usu� z gry
Rozpocznij gr�
Chc� gra�
Chc�cy gra�
NA RAZIE BRAK
Do��cz do gry
gra
Oczekiwanie
Ustalanie parametr�w
Wybierz portret
Wysoka Rada
Widok statyczny
�led� w�asne jednostki
�led� ruch przeciwnika
�led� wszystkie ruchy
M�w swobodnie
(Oczekiwanie na rozkazy...)
Rozwi�� jednostk�.
potrzebuje
nie potrzebuje
Pertraktuje z
Proponujemy
proponuje
Zaproponuj traktat
Zaproponuj z�oto
Zaproponuj wynalazek
Zaproponuj mapy
Wypowiedz wojn�
Odrzu� propozycj�
Wycofaj propozycj�
Zaproponuj uk�ad
Sojusz
Traktat pokojowy
Wymiana map
sztuk z�ota
Auto wy�.
Poprz.
Nast.
Zamknij
Imperium
Kr�lestwo
Republika Ludowa
�wi�te Imperium
Republika
Stany Zjednoczone
STAN MIAST
MINISTER OBRONY
MINISTER SPRAW ZAGRANICZNYCH - Raport wywiadu
DORADCA SOCJALNY
DORADCA EKONOMICZNY
DORADCA NAUKOWY
CUDA �WIATA
PI�� NAJLEPSZYCH MIAST
Demografia
PUNKTACJA
Statystyka
Ofiary
aktywne
w produkcji
�adowno��
Lataj�ca
pow.-pow.
Widzi 2
Ign.ZOC
Ign.mury
L�dowo-morska
Przew.rakiety
Przew.j.lataj�ce
Dokonuje desantu
Jak po drodze
x2 w starciu z jazd�
x2 w starciu z lotnictwem
Przybrze�ny
Tylko fundamentalizm
Okr.podwodne
Doch�d miasta
Koszty utrzymania
Nak�ad na nauk�
Poda� i popyt
Wynalazek co
tur
Dokonane wynalazki
Cel

Poziom akceptacji:
Ludno��:
Globalny prod.nar.:
Wyprod. towary:
Terytorium:
Pi�mienni:
Choroby:
Zanieczyszczenie:
D�ugo�� �ycia:
Wielko�� rodziny:
S�u�ba wojskowa:
Roczny przych�d:
Wydajno�� pracy:
Mton
mil kw.
ton
lat
lat
dzieci
milion�w
na osob�
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Mieszka�cy
Osi�gni�cia
Statek kosmiczny
Pok�j
Wynik ca�kowity
Premia
mo�liwy
TRYB U�ATWIE�
Oszust
OCENA CYWILIZACJI
Twoje panowanie sprawi�o,
�e przejdziesz do historii jako . . .
Pliki scenariuszy
Wybierz nazw� dla scenariusza
Wybierz scenariusz do wczytania
SCENARIUSZ
BEZ SCENARIUSZA
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
CEL
Ca�kowita ilo�� cel�w
Cele
Wielkie zwyci�stwo
Niewielkie zwyci�stwo
Pat
Niewielka pora�ka
Kl�ska
Dyplomacja
Nastroje
CYWILIZACJA II: SALON CHWA�Y
do
Wynik
Ocena cywilizacji
Skasuj
Utrzymywane jednostki
Udoskonalenia miasta
Obywatele
Mapa zasob�w
Stacjonuj�ce jednostki
Mapa zaopatrzenia
Analiza stanu szcz�cia
Przybli�ony czas przybycia
Zdobyty w
Kliknij, by kontynuowa�...
PUNKTACJA ZAKO�CZONA




Zgłoś jeśli naruszono regulamin