; ; labels.txt ; @STRINGHEAP 11000 ; don't change: controls string heap size @POPUPS OK Pomoc Anuluj W�asny @LABELS 458 p.n.e. n.e. Cywilizacja II Sida Meiera Budowa sprite'�w Mapa Stan �wiat Miasto Tworzenie �wiata Przemieszczanie Przegl�danie Poz. Ruch Weteran BRAK Barbarzy�cy Barbarzy�ca Attyla Rzeka Koleje Droga Farma Kopalnia Kana�y Wi�cej Jednostki Brak rozkaz�w Koniec tury Naci�nij ENTER Wioska ludno�ci Miasto Przejd� do miasta Kontynuuj Zaludnienie Kup Zmie� Koniec Widok Info Szcz�. Mapa Nazwa Zapas �ywno�ci tur Tura Forteca Zanieczyszczenie M�drcy Naukowcy &Buduj nowe miasto|b Rozbuduj &miasto|b Buduj &drog�|r Buduj &tory|r &Nawadnianie|i Zmie� w %STRING0|i Buduj &kopalni�|m Zmie� na %STRING0|m Miasto &macierzyste|h &Id� do najbli�szego miasta|h &Przekszta�� w %STRING0|o Buduj &farmy|i Wybierz jednostk� Zasoby miasta �ywno�� Nadmiar Utrzymanie Straty Produkcja Handel Korupcja Pod Zby Nau G��d Brak Oszustwo! Wszystkie! Bez widoku specjalnego Ca�a mapa Bez "ludzkiego" gracza Bez zmian. Anuluj rozkazy. Stra�/Zaokr�tuj. Fortyfikuj. Przenie� do przodu. Wytwarza Potrzebuje Cuda Podatki Przedmioty zbytku Nauka Automatycznie Dziesi�cina opracowuj� uzyskuj� od Baza lotnicza Horda barbarzy�c�w Wielka horda barbarzy�c�w Niepok�j w�r�d tubylc�w Bunt ch�opski Partyzanci Fanatycy religijni Sprawd� wywiad ten ta "Czy zadowoli was %STRING4?" wymagamy ��damy nalegamy zgodnie z ustaleniami sojuszu, z wdzi�czno�ci� ciep�o serdecznie Zaoferuj przed�u�y� podpisa� go j� Wybierz jednostk� W trakcie produkcji Wymaga Umo�liwia z Jednostka Udoskonalenia Wymaga Si�a ataku Si�a obrony Punkty ruchu Punkty wytrzyma�o�ci Si�a ognia Koszt Pierwszy Rozruchy Ca�kowity koszt Ca�kowity doch�d Odkrycia Niezadowoleni Zadowoleni Sojusz Pok�j Zawieszenie broni Wojna Brak ambasady Agresywny Rozs�dny Ekspansjonista Perfekcjonista Cywilizowany Militarysta Ustr�j Stolica Skarbiec Armia Kontakt Utrzymanie Ko�czy si� Buduj tory (koleje) Kontynuuj ruch Za�� szlak handlowy Pom� w budowie CUDU Ata Obr Ruch Wytrz Pot�ga Szlaki ADM HP Zburzony z zajmuj� wyzwalaj� zdobyli wyzwolone Blisko Zaopatruj w tym mie�cie Rozwi�� lub deleguje uruchamia odkrywa zapewnia uko�czy�o zbudowa�o produkuje Przejd� do miasta macierzystego Uaktywnij jednostk� Uaktywnij jednostk� i zamknij ekran miasta Zapasy �ywno�ci Diagmotizing Sprites... Pr�bny widok pod k�tem Wynalazki Jednostki Miasta Konstrukcja Nap�d Paliwo Modu� mieszkalny Modu� podtrzymywania �ycia Baterie s�oneczne Zaopatrzenie Energia Masa Czas lotu Prawdopodobie�stwo sukcesu ton lat Wystrzelony Wyl�dowa� Wystrzel Wykres mocy cywilizacyjnej w Cywilizacja Przybywa do i niesplamiona wspania�a dobra kwestionowana podejrzana fatalna kiepska skandaliczna rozpaczliwa ma�a niewystarczaj�ca �rednia du�a wielka ogromna Nap�d atomowy! Badanie Wolny Pliki zapisu Wpisz nazw� pliku dla zapisu gry Wybierz gr� do wczytania Dzia�aj Ustroje: Przegl�d Budynek Nieznany Monolity z epoki br�zu Forum klasyczne Dalekowschodnie pawilony Zamek �redniowieczny Wczesnoprzemys�owy Nowoczesny Ekstra Ekstra OK Anuluj Maksymalna stawka Jak mamy rozdzieli� dobra? Blokuj Wybierz map� do wczytania Wybierz nazw� dla zapisywanej mapy Pliki map Wszystkie Narz�dzia Edytor map Cywilizacji II Maluj: Shift+LPM Pobierz: Shift+PPM Dodaj obiekt: Shift+lewy Skasuj obiekt: Shift+prawy OCHRONA WYBRZE�A AUTOPRZEWIJANIE Malowanie P�dzel Rozmiar �wiata Specjalne Miasta pocz�tkowe Kursor 1x1 3x3 5x5 Krzy� Zasi�g miasta ? P�aski Okr�g�y Oczekiwanie na przy��czenie graczy Dost�pne gry Dopu�� do gry Odrzu� gracza Usu� z gry Rozpocznij gr� Chc� gra� Chc�cy gra� NA RAZIE BRAK Do��cz do gry gra Oczekiwanie Ustalanie parametr�w Wybierz portret Wysoka Rada Widok statyczny �led� w�asne jednostki �led� ruch przeciwnika �led� wszystkie ruchy M�w swobodnie (Oczekiwanie na rozkazy...) Rozwi�� jednostk�. potrzebuje nie potrzebuje Pertraktuje z Proponujemy proponuje Zaproponuj traktat Zaproponuj z�oto Zaproponuj wynalazek Zaproponuj mapy Wypowiedz wojn� Odrzu� propozycj� Wycofaj propozycj� Zaproponuj uk�ad Sojusz Traktat pokojowy Wymiana map sztuk z�ota Auto wy�. Poprz. Nast. Zamknij Imperium Kr�lestwo Republika Ludowa �wi�te Imperium Republika Stany Zjednoczone STAN MIAST MINISTER OBRONY MINISTER SPRAW ZAGRANICZNYCH - Raport wywiadu DORADCA SOCJALNY DORADCA EKONOMICZNY DORADCA NAUKOWY CUDA �WIATA PI�� NAJLEPSZYCH MIAST Demografia PUNKTACJA Statystyka Ofiary aktywne w produkcji �adowno�� Lataj�ca pow.-pow. Widzi 2 Ign.ZOC Ign.mury L�dowo-morska Przew.rakiety Przew.j.lataj�ce Dokonuje desantu Jak po drodze x2 w starciu z jazd� x2 w starciu z lotnictwem Przybrze�ny Tylko fundamentalizm Okr.podwodne Doch�d miasta Koszty utrzymania Nak�ad na nauk� Poda� i popyt Wynalazek co tur Dokonane wynalazki Cel Poziom akceptacji: Ludno��: Globalny prod.nar.: Wyprod. towary: Terytorium: Pi�mienni: Choroby: Zanieczyszczenie: D�ugo�� �ycia: Wielko�� rodziny: S�u�ba wojskowa: Roczny przych�d: Wydajno�� pracy: Mton mil kw. ton lat lat dzieci milion�w na osob� 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Mieszka�cy Osi�gni�cia Statek kosmiczny Pok�j Wynik ca�kowity Premia mo�liwy TRYB U�ATWIE� Oszust OCENA CYWILIZACJI Twoje panowanie sprawi�o, �e przejdziesz do historii jako . . . Pliki scenariuszy Wybierz nazw� dla scenariusza Wybierz scenariusz do wczytania SCENARIUSZ BEZ SCENARIUSZA I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII CEL Ca�kowita ilo�� cel�w Cele Wielkie zwyci�stwo Niewielkie zwyci�stwo Pat Niewielka pora�ka Kl�ska Dyplomacja Nastroje CYWILIZACJA II: SALON CHWA�Y do Wynik Ocena cywilizacji Skasuj Utrzymywane jednostki Udoskonalenia miasta Obywatele Mapa zasob�w Stacjonuj�ce jednostki Mapa zaopatrzenia Analiza stanu szcz�cia Przybli�ony czas przybycia Zdobyty w Kliknij, by kontynuowa�... PUNKTACJA ZAKO�CZONA
zigler2