TI_18-02-04-15-T_pl.pdf

(85 KB) Pobierz
745338369 UNPDF
Technical
information
18
TI 18-02 04 15 T
pl
Przecieki w siłowniku odchylania kabiny
Pojazdy objęte akcją
TI dotyczy samochodów ciężarowych.
Podstawa
Zdarzały się przypadki zarówno przecieków
w siłowniku odchylania kabiny, jak i stu-
kania podczas resorowania kabiny lub, gdy
zawieszenie ustawiło się w położeniu
skrajnym.
Czynności zaradcze
Wdrożono nowy siłownik z lepszą uszczelką
sworznia tłokowego i nową tuleją na końcu
tłoka. Ponadto tłok został skrócony, aby
zapobiec jego uderzaniu o dno siłownika.
Scania CV AB 2002-04
1 (2)
745338369.004.png 745338369.005.png 745338369.006.png 745338369.007.png 745338369.001.png 745338369.002.png
Części
Dotyczy kabin CP/CR 14 i 19 :
Opis
Część wycofana
Część wprowadzona
Siłownik
1 423 396
1 466 506
Siłownik
1 423 397
1 466 507
Nowy siłownik został wdrożony do produk-
cji od następujących numerów podwozi:
Samochód ciężarowy
Scania Södertälje 1 278 699
Scania Zwolle 4 467 835
Scania Angers 9 068 388
Scania Ameryka Łacińska 3 532 540
Dotyczy kabin CP 28/31:
Opis
Część wycofana
Część wprowadzona
Siłownik
1 423 398
1 472 959
Siłownik
1 423 399
1 472 960
Przewód giętki
1 392 418
1 472 961
Uwaga! Aby ograniczyć ryzyko niepra-
widłowego podłączenia, jedno z
przyłączy siłownika zostało zmie-
nione z M12x1.5 na M14x1.5.
W razie wymiany siłownika w pojazdach
starszych, niż poniżej wymienione numery
podwozi, należy wymienić oba siłowniki i
przewód giętki.
Nowy siłownik został wdrożony do produk-
cji od następujących numerów podwozi:
Samochód ciężarowy
Scania Södertälje
1 280 105
2 (2)
Scania CV AB
TI 18-02 04 15 T pl
745338369.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin