GT1 DIS BMW Instrukcja pl.docx

(231 KB) Pobierz

Spis treści

              BMW Diagnosis

BMWDiagnosis. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .               3
              Diagnostyka Połączenie głowy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              3
              Wpatrując diagnozy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              5
              Identyfikacyjny pojazdu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              6
              Wybór Symptom wina. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              9
              Przetestuj plan. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              10
              Informacje test. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              12
              Integracja systemu pomiarowego. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .               13
              Koniec diagnozy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              14
              Anulowanie sesję. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              14
              Przerwa - Wstrzymywanie / Przerwanie sesji. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .               15
              Rzucenie sesji. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              16
              "Expert Mode" Rozwiązywanie problemów. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .               17
              Kontrola funkcji jednostki. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              18
              Funkcje usługowe. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              19
Elektryczne Podręczniki Rozwiązywanie problemów i schematów. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              20
              Wstęp. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              20
              Składniki w ETM . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              20
                            Symbole elektronicznych. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              21
                            Symbole ETM . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              21
              Schemat. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              24
                            Ogólne wytyczne. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .               24
                            Praca ze schematem w program diagnostyczny. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              26
                                          Drukowanie schematu z programem diagnostycznym. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .               28
                                          Print Screen. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .              28
                            Wydrukować dokument. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .               29

 

 

 

 

 

 

BMW Diagnosis

 

Model: Wszystkie

 

Produkcja: Wszystkie

 

 

Po zakończeniu tego modułu będziesz w stanie:

- Rozpoczęcia sesji diagnostycznej z DISplus lub GT1

- Zrozumieć, jak korzystać z wbudowanego systemu    pomiarowego wykorzystywane w planach badań.

- Spojrzeć w układy elektryczne

- Poprawnie wydrukować schemat połączeń z programu diagnostycznego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BMW Diagnosis

Głównym celem programu diagnozy jest do pomocy technika w diagnostyce
w instalacji elektrycznej pojazdu. Program umożliwia rozpoznanie skargi poprzez:

- Błędów napędzany plany testów

- Objaw błędów i wykonanie planów testów

- Ręczne przeprowadzenie badań (funkcja Control Unit)

Program zawiera również elektroniczne schematy elektryczne dla pojazdu oraz automatyczny interfejs systemów pomiarowych w czasie wykonywania testów.

Podłączenie głowicy diagnostycznej

Aby uruchomić diagnostyki pojazdu, podłączenie głowicy diagnostycznej  potrzebne jest. Połączenie może odbywać się poprzez konfiguracji połączenia z obu administracji DIS ekran lub w programie diagnostycznym.

                                                        Od początku głównym DIS do ekranu,
                                                        Wybierz "administracja".

              Wybierz ustawienia połączenia

Choć w programie diagnozy,
Wybierz "Nawiązanie połączenia"
pod "usługi".

Wybierz wolny diagnostyczne
głowa życzenia (1). i
naciśnij "Łączenie" (2).

Diagnostyczny głowa
komunikowania się z
diagnostyki maszyn.

 

 

 

Rozpoczęcie diagnostyki

Wybierz program Diagnoza i wybór odpowiedniego oznaczenie pojazdu. Tester teraz dostęp do informacji zainstalowane tak, że pojazd może być zidentyfikowany.

                                                        Wybierz Diagnostyka

                                                        Wybierz pojazd

 

 

 

 

 

 

 

Identyfikacja pojazdu

ID pojazdu odbywa się na podstawie danych modułu sterującego (CAS, EWS, lub IKE / Cluster ZCS lub zamówienie pojazdu).

Do automatycznego ID, DISplus lub GT1 czyta ZCS kodu w celu określenia, jakie systemy są zainstalowane w pojeździe i bezpośrednio szuka ich. Proces ten jest znacznie szybszy niż poprzedni Metoda wyborczych wszystkich systemów możliwych do konkretnego serii pojazdów.

Jeśli autobus będzie błędny lub tester nie może komunikować się z jakiegokolwiek powodu, ID ręczna jest wymagana.

Jeżeli automatyczne określenie było udane, ten ekran zostanie wyświetlony.

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin