The Black MirrorRozdział 1Zobacz list kondolencyjny który masz w inwentarzu.Przejdź na drugi koniec pokoju i wejdź na schody, później do pokoju (do przejścia gdzie znajdują się pokoje).Stojak na gazety: Przeczytaj gazetę i list.Wejdź do swojego pokoju (ten w górnej części ekranu) używając klucza.Zobacz lustro, zdjęcie Cathrin na biurku i górną szufladę a w niej album.Spróbuj otworzyć dolną szufladę. Klucz jest na futrynie drzwi - użyj prawej myszy.Użyj klucz na dolnej szufladzie z zbadaj wnętrze.Kliknij na wiszące w pokoju obrazy i kliknij 2x w kominek.Z walizki zabierz pigułki, portfel. Kliknij prawą myszką w portfel - dostaniesz monetę.Wyjdź z pokoju, zapukaj do drzwi Roberta (na prawo od gazet), porozmawiaj o wszystkim.Stare skrzydło: Na tym samym piętrze wyjdź na balkon i kliknij w wieżę.Idź dalej do starego skrzydła, w kominku znajdziesz potargane zdjęcie (Prawa Mysz) - złóż go w inwentarzu.Sprawdź drzwi na poddasze - są zamknięte.Porozmawiaj z Batesem, który jest przed biblioteką.Idź do jadalni. Z miski z owocami weź słodycze.Z kuchni weź klucz i idź na poddasze.Sprawdź skrzynię - jest zamknięta, sprawdź też wejście do wieży zabite deskami.Porozmawiaj o tym z Batesem. Wspomniana zostanie stajnia.Wyjdź z budynku głównym wyjściem.Idąc do stajni zobacz płot gdzie spadł William.Porozmawiaj ze stajennym, wejdź do stajni, z szuflady zabierz młotek i zobacz narzędzia.Pobaw się przełącznikiem światła.Wróć na strych, użyj młotka na deskach. Kliknij w drzwi dwa razy (powinienem zapytać Victorię...)Idź do swojego pokoju - spotkasz Batesa.Wyjdź z zamku - obejdź go dookoła i zbadaj wszystko - m.in. fontannę.Porozmawiaj z ogrodnikiem.Spróbuj wejść do szklarni, ale jest zamknięta, zbadaj rozdrabniacz, zobaczysz krew.Porozmawiaj z ogrodnikiem ponownie.Porozmawiaj z Batesem o tym jak zginął Williams.W krzakach znajdziesz dziwny obiekt, a obok okna dziwny symbol.Odłóż klucz w kuchni obok piwnicy.Porozmawiaj z Batesem o symbolu.Ze swojego pokoju zabierz aparat fot. Porozmawiaj z Robertem o wszystkim (obok gazet) - dostaniesz klucz do skrzyni.Ze skrzyni na strychu wyjmij film i załóż do aparatu.Zrób zdjęcie symbolu na wieży.Porozmawiaj ze stajennym o wszystkim.Szklarnia: zobacz obraz, porozmawiaj z ogrodnikiem.Biblioteka: porozmawiaj z Hermanem, weź mapę ze stołu i przeczytaj książkę z biurka, rozejrzyj się po bibliotece.Porozmawiaj z Victorią w salonie, obrazi się, porozmawiaj z Batesem w kuchni.Porozmawiaj znowu z Victorią w salonie, porozmawiaj z Hermanem w bibliotece.Porozmawiaj z Robertem (obok stojaka gazet).Na swojej mapie skieruj się do Willow Creek.Przejdź do pubu, porozmawiaj z chłopcem, daj mu słodycze, porozmawiaj ponownie.Wejdź do baru: porozmawiaj z Harrym, potem z Tomem, jeszcze raz z Harrym i spłać dług Toma.Porozmawiaj z Tomem.Przejdź przez most - dowiedz się, że lombard jest zamknięty.Porozmawiaj z chłopcem, porozmawiaj z barmanem.Idź do mapy i do Warmhill Vicarage.Sprawdź 2 wejścia do kościoła - jest zamknięty. Porozmawiaj z grabarzem.Idź na tył cmentarza i kliknij na nagrobek Williama.Porozmawiaj ponownie z grabarzem.Jesteś przed bramą zamku - porozmawiaj z człowiekiem.Weź pudełko, otwórz je, otwórz zegarek, przeczytaj karteczkę.Biblioteka: zobacz globus, naciśnij kałamarz, weź planety ze skrytki, użyj je na globusie:od słońca: ciemno czerwona, beżowo-różowa, ziemia, czerwona, brązowa, żółta, zielona, niebieska, najmniejsza.Weź klucz.Idź do pracowni Williama w wieży.Sprawdź dużą skrzynię, komodę i szachownicę.Otwórz biurko, zobacz pergaminy, weź pozytywkę i więżę szachową. Kliknij prawa myszka na wieżę - zrobi się sztylecik.Z szuflady weź książkę (oddal zbliżenie sekretarzyka), w środku jest kluczyk.Oddal się od szuflady i kliknij na nią prawą myszą - znajdziesz pamiętnik.Użyj kluczyka na skrzyni i weź szklaną kulę.Użyj sztyleciku na drzwiach i wyjdź.
Rozdział 2Po rozmowie z Batesem i detektywem porozmawiaj ze stajennym.Porozmawiaj z Victoria przy wejściu do biblioteki.Rozmawiaj z Batesem w kuchni i z Robertem.W starym skrzydle zobacz zawalone drzwi i rozbite okno.Na tyłach zamku przy fontannie zobacz ślady stóp oraz kliknij w fontannę (lewa i prawa mysz).Szklarnia - zajrzyj do prawej szuflady - zamknięte pudełko.Idź do piwnicy przez kuchnię. Rozmawiaj z Batesem.Idź na tył piwnicy i zbadaj pompę. Ponownie rozmawiaj z Batesem.Użyj pompy w ten sposób:Koło 2: lewa myszka raz.Koło 1: prawa mysz 7 razyKoło 4: lewa myszka raz.Idź do fontanny - sfotografuj kolejny symbol i podnieś kluczyk.Szklarnia, użyj kluczyka na skrzynce w szufladzie i przeczytaj list.Rozmawiaj z Batesem w piwnicy, rozmawiaj ze stajennym.Idź do mapy i do domu Dr. Hermanna, porozmawiaj z nim.Zbadaj duży kontener i kosz. Poskładaj puzzle z potarganej kartki.Zadzwoń do drzwi i zejdź do kostnicy.Obejrzyj klucze wiszące nad umywalkami oraz kanistry pod nimi.Porozmawiaj z doktorem.Udaj się do miasteczka i porozmawiaj z rybakiem oraz z chłopczykiem.W knajpie porozmawiaj z wszystkimi.Udaj się do lombardu - porozmawiaj z właścicielem i weź utrwalacz.Idź do baru, porozmawiaj z barmanem i z Markiem.Udaj się do kostnicy i porozmawiaj z doktorem. Kiedy wyjdzie przywołany przez Marka zbadaj pudełko obok biurka i weź weksel.Z szuflady w biurku weź masę plastyczną. Użyj masy plastycznej na kluczach obok umywalki, aby je odcisnąć.Zadzwoń ponownie i daj doktorowi utrwalacz.Knajpa - pogadaj z Henrym, potem z Markiem - zrobi ci klucz.Porozmawiaj z Robertem w zamku.Z lombardu odbierz przedmiot i połącz go z tym, który już masz.Wejdź do pubu około 3 x i pytaj Henrego o Marka, aż w końcu da ci klucz.Klucza użyj na kontenerze koło kostnicy.Weź ubrania, pod nimi są ludzkie kości. Zbadaj ubranie, użyj na nim sztyleciku (z wieży szachowej). Znajdziesz diament - połącz go zresztą dziwnego obiektu.Od doktora odbierz wywołane zdjęcia (jeśli ich jeszcze nie ma to pochodź po różnych lokacjach, ponaciskaj na przedmioty i wracaj do doktora tak długo aż będą gotowe).Idź do kościoła - wejdź bocznym wejściem.Przeczytaj tablicę, zobacz, że brama w głębi jest zamknięta. Porozmawiaj z księdzem - zaprowadzi cię do dzwonnicy.Podotykaj wszystko w dzwonnicy. Włóż dziwny obiekt w otwór w kolumnie.Ułóż puzzle - należy zrobić odwrotność: białe poziomo, czarne pionowo.Podnieś dywan - zejdź na dół.Jest tu ciemno - zbadaj otwórz przy schodach, wróć na górę i zabierz klejnot. Wstaw go w dziurę na dole.Przeczytaj tablicę oraz 4 księgi.Na kolumnach poustawiaj: ECHO, HOLE, COAL, MAP (po ustawieniu prawidłowego wyrazy kolumna zjeżdża w dół).Otwórz grobowiec - zabierz księgę i klucz.Prawa myszką kopnij w latarnię u dołu ekranu, idź tam gdzie poleciała myszka.Jesteś w kopalni.Przekręć zawór, przełóż dźwignie na mechanizmie: środek, dół, góra i naciśnij przycisk.NIE DOTYKAJ KABLA!Z metalowej skrzynki na półkach zabierz szczypce. Wyłącz światło przyciskiem, przetnij nimi kabel, załącz światło.Zabierz linę z płotu.Spróbuj wyjść, naciśnij prawą myszką drzwi.Użyj szczypiec na drzwiach, weź klucz i wyjdź.Weź pręt z kupy piasku oraz szmatę ze szkieletu. Sprawdź szafkę z bezpiecznikami, otwórz ja za pomocą sztyleciku, kliknij w nią ponownie.Przejdź w lewo, sprawdź panel przy windzie. Przejdź w głąb. Sprawdź panel maszyny oraz rozlany olej.Wróć do pomieszczenia z windą.Kliknij w pokrywę pod beczką, spróbuj przesunąć beczkę.Użyj pręta na beczce, przewróć beczkę.Spróbuj podnieść pokrywę. Przywiąż linę do pokrywy i do wagonika.Popchnij wagonik, kliknij na niego prawym klawiszem, potem znowu popchnij.Zejdź niżej, zejdź jeszcze niżej.Kliknij w skrzynkę z kablami. Użyj na niej sztyleciku.Połącz kable: zielony, czerwony, niebieski i naciśnij przycisk.Przeszukaj szkielet, znajdziesz klucz. Przeczytaj książkę ze stołu.Użyj kluczyka na szafce, weź rewolwer, kule i plany maszyny.Włóż kule do rewolweru.Wróć do pokoju z maszynerią, użyj planów na panelu kontrolnym.Wróć na sam dół. Zobacz, że para ulatuje.Użyj na niej szmaty. Poparzyłbyś się. Wróć do pokoju z maszynerią, zamocz szmatkę i wróć na sam dół. Użyj jej ponownie na rurze.Kiedy maszyna się zepsuje zobacz na skrzynkę z bezpiecznikami. Wróć na sama górę, wyjmij bezpiecznik i zanieś go na sam dół do skrzynki.Przyciśnij przycisk przy maszynie - teraz działa pełną parą.Wyjdź piętro wyżej, naciśnij panel, potem ponownie, wejdź do windy.ZAPISZ STAN GRY!Kliknij w wyjście lewą i prawa myszą, strzel w kłódkę, wyjdź, strzel w wilka.Po rozmowie udasz się do Walii.Rozdział 3Naciśnij dzwonek dwukrotnie, potem prawą myszką. Użyj sztyleciku na dzwonku.Naciśnij statuę, z nogi statuy wyciągnij gwóźdź, użyj go na dzwonku.Louisowi pokaz list kondolencyjny. Porozmawiaj z Eleonor.Rozejrzyj się po pokoju - kliknij w pudełko pod lustrem.Wyjdź na zewnątrz, porozmawiaj z Louisem. Idź dalej do ogrodu w lewo.Zobacz wieżę przy budynku. Z kranu weź drucik.Idź dalej w lewo, do domu. Drzwi są zamknięte (lewa i prawa mysz).Użyj listu kondolencyjnego na drzwiach, potem drucika, kluczem otwórz drzwi.Stoliczek po prawej - sprawdź wszystko, weź pióro z szuflady górnej, naciśnij gow inwentarzu prawą myszką, aby zobaczyć że ma atrament.Dotknij kota na kominku, ucieknie do szafy, zajrzyj do szafy - jest ciemno. Przeczytaj wycinki gazetowe na szafie.Przy kominku są małe drzwiczki, zbadaj je - lewą i prawą myszką.Weź klucz z podłogi i otwórz drzwiczki, weź świecę i zapalniczkę.Prawy klik na świeczce i zapalniczce. Sztylecikiem utnij knot ze świeczki, użyj go na zapalniczce.Użyj zapalniczki na szafie - wejdź.Przy rozmowie z doktorem odpowiedz pozytywnie.Zabierz buteleczkę ze stoliczka oraz stłuczone szkło z podłogi. Prawy klik na szkło.Rozejrzyj się po laboratorium, wyjdź.Weź czajnik ze stołu, drewno oraz gazetę z podłogi, wyjdź na zewnątrz.Napełnij czajnik i buteleczkę wodą z kraniku.Wlej zawartość pióra do buteleczki.Wejdź do budynku, gazetę i drewno użyj na piecyku. Użyj zapalniczki i postaw czajnik.Wyjdź na zewnątrz, porozglądaj się i wróć - woda powinna się już gotować.Użyj rozbitego szkła na parze, mamy nalepkę, ale nie mamy kleju.Idź do bramy. Zobacz, że Louise ma narzędzia, porozmawiaj z nim. Potem z Eleonor, i tak w kółko, aż Louis zacznie kosić trawę.Z jego skrzynki weź klej i drut.Użyj kleju na nalepce i nalepki na butelce - mamy utrwalacz, daj go doktorowi i porozmawiaj z nim o wszystkim.Idź do grobowca - na lewo od domku Richarda.Zbadaj kamienny kwietnik, monolit oraz wejście do grobowca. Porozmawiaj z Richardem.Wróć do ogrodu i zobacz kurtkę ogrodnika.Rzuć drut na trawnik, weź klucze z kurtki i wejdź do grobowca.Wewnątrz zbadaj 3 naczynia i 3 napisy, oraz zamek na grobowcu.Wróć do Richarda i zapytaj o obce wyrazy, obieca się tym zająć.Teraz musisz chodzić po wszystkich lokacjach i wszystko naciskać lewą i prawą myszką oraz rozmawiać z ludźmi tak długo, aż Richard powie ci o co chodzi i powie ci o krwi.Weź krew z szafki z laboratorium. Czajnik z pieca oraz trochę ziemi z kwietnika przed grobowcem.Wejdź do grobowca: krew po lewej, pośrodku ziemia, po prawej woda.Rozwiąż puzzle wg obrazka. Weź klucz.Porozmawiaj z Richardem.Idź do posiadłości.W nocy wróć do laboratorium - drzwi są zamknięte.Między laboratorium, a kurkiem z wodą leży żwir, podnieś go i rzucaj w okno wieży.Po wybuchu weź kwas z laboratorium i użyj go na bramie grobowca. Nowego klucza użyj na zamku, wejdź w nowe przejście.Zbadaj bramę.Rozmawiaj z Richarderm weź klucz ze stołu obok drzwi.Wróć do posiadłości, otwórz ją kluczami.Kliknij w puzderko pod lustrem, przesuwaj wg schematu:1 2 34 5 67 8 97 na 69 na 21 na 83 na 46 na 14 na 98 na 33 na 42 na 77 na 69 na 22 na 74 na 91 na 88 na 36 na 1W grobowcu idź do podziemi i otwórz bramę nowym kluczem, ZAPISZ GRĘ!. Przeczytaj tablicę na środku - nie klikaj w grobowiec.Zobacz czaszki na ścianie, trzecia od prawej ma pęknięcie. Rzuć w nią kamykiem.Wypadł z niej klucz, ale jest nieosiągalny (sprawdź to).Wróć do opuszczonego budynku i weź pogrzebacz.Pogrzebaczem zabierz klucz, klucza użyj na monolicie, otwórz grobowiec i weź kolejny duży klucz.Rozdział 4Po rozmowie z Batesem i Victorią idź do knajpy. Porozmawiaj z barmanem i grabarzem.Kamienny krąg na mapie: porozmawiaj z detektywem.Obejrzyj krew na ołtarzu. Na środkowym kamieniu znajdziesz kolejny symbol - użyj na nim pamiętnika.Obejrzyj drzewo. Porozmawiaj z detektywem.Zobacz roślinę przy lewym kamieniu. Spróbuj zabrać prawą myszką.Za detektywem jest kamień, wylej na niego krew. Porozmawiaj z detektywem.Kiedy się odwróci zabierz chusteczkę z paproci.Porozmawiaj z doktorem w kostnicy. Weź list ze skrzynki pocztowej przy bramie zamku.Porozmawiaj ze stajennym.W kuchni porozmawiaj z Batesem.Victoria jest w swoim pokoju na piętrze - porozmawiaj z nią.Sanatorium na mapie: zadzwoń domofonem, rozmawiaj o wszystkim.Na zewnątrz zbadaj kanał.Przejdź w lewo, zabierz młotek z dachu i strzykawkę z kosza.Zapukaj w drzwi i porozmawiaj. Sprawdź butelki przy drzwiach.Przejdź w lewo na cmentarz i w prawo, poklikaj.Porozmawiaj ze stróżem.W holu szpitala sprawdź zakratowane drzwi oraz wejście do recepcji.Porozmawiaj z siostrą, kiedy pójdzie zadzwonić wejdź do środka.Weź wazę i sprawdź zamek w drzwiczkach, PM na wazę w inwentarzu.Z portfela wyciągnij monetę i włóż ją do wazy, Otwórz szafkę kluczykiem i weź środki nasenne.Idź do kotłowni. Użyj strzykawki na środkach nasennych, następnie na piwie.Zobacz okienko i maszynerię.Wróć do holu i zamocz chusteczkę w fontannie.Wróć do okienka - zauważ pręt i cegłę. Użyj młotka na cegle kilkakrotnie aż ją wybijesz, wyjmij pręt, użyj chusteczki na maszynie.Poczekaj aż dozorca zaśnie.W kotłowni zobacz interkom i tablicę, Przeczytaj wszystko z tablicy, weź igłę i kluczyk.Włóż kluczyk do panelu przy drzwiach i wpisz: 1918.Wejdź do środka, ale doktor nie pozwala przejść.Porozmawiaj z siostrą - da ci plan. Użyj planu na intercomie.Wejdź do cel i porozmawiaj z Ralphem.W śmietniku leży głowa lalki.W kotłowni, w stosie węgla jest druga część.Połącz części lalki i kliknij na nią PM. Użyj igły z nitką i z lalką.Daj lalkę Ralphowi i porozmawiaj z nim.Wyłącz światło, kabel przypnij do okna. Na oknie połóż pozytywkę.Wejdź do celi Jamesa używając kluczy doktora.Sprawdź rysunek oka - lewa i prawa mysz. Porozmawiaj z Ralphem.Weź obraz, materac - lewa i prawa mysz, przeczytaj pamiętnik. Drzwi się zamkną, porozmawiaj z Ralphem.Wyjdź przez łóżko.Porozmawiaj z Batesem w kuchni.Idź do Sharp Edge (na mapie).ZAPISZ STAN GRY!Kliknij w ruiny, idź na druga stronę: teraz szybko:Kliknij na sobie, użyj sztyleciku na sobie, użyj pozytywki na Jamesie.Porozmawiaj z Jamesem.Idź do kuchni, zabierz klucz i do piwnicy.Zabierz ze studni linę i hak.Zbadaj 3 kanały na ziemi.Wrzuć monetę do każdej z nich, w jednej nie będzie plusku wody.W kanałach zbadaj fontannę i mechanizm po prawej, weź trybko z podłogi.Wejdź w głąb.Zbadaj wszystko, z lewej strony weź pręt.Połącz linę i hak - spróbuj wyłowić trybko.Pręt wsadź w otwór w kształcie klucz - za gruby - naostrz go w piwnicy i ponownie wsadź.Użyj kwasu na łańcuch i przekręć zawór.Kiedy woda się podniesie użyj pręta na linie i wędką wyłów trybko.Tryba wsadź do mechanizmu i przekręć koło.Zejdź na dół w sali wgłębi, zabierz skrzynkę a z niej kolejny klucz.Zobacz znaki na ścianie.Rozdział 5Sanatorium, zadzwoń i wejdź. Porozmawiaj z pielęgniarką.Wejdź do celi Jamesa. Przeszukaj jego ciało, znajdziesz klucze oraz zobacz napis na ścianie.Przy pomocy sztyleciku wydrap dziurę w ścianie. Porozmawiaj z Ralphem.Zobacz do dziury w ścianie przy pomocy zapalniczki. Użyj pamiętnika na symbolu.Idź do kostnicy, zadzwoń i wejdź.Zobacz ciało doktora, zobacz symbol na zlewie, użyj na nim pamiętnika.Zobacz ciało ponownie, trzyma coś w dłoni.Na biurku zapal lampkę, weź pęsetę oraz woreczki spod książki.Użyj pęsety na dłoni doktora, a potem woreczków na włosach.Porozmawiaj z detektywem.Sanatorium - zadzwoń i porozmawiaj z siostrą.Idź do kotłowni, porozmawiaj z dozorcą, idź w lewo i zobacz, że kaplica jest zamknięta.Porozmawiaj z dozorcą.Wejdź do kotłowni, ale przez kanał i celę Jamesa.Z szafki przy drzwiach weź gumowce.Obok węgla weź szmatkę. Szmatką otwórz piec - za gorący.Zmocz chusteczkę w fontannie w holu, teraz otwórz piecyk.Wrzuć gumowce, przekręć zawór, wrzuć teraz gumowce. Idź do drzwi kotłowni, ale przez cele Jamesa.Weź klucze z drzwi i idź do kaplicy.Z podłogi weź szkło - przy jego pomocy weź włos z ciała Jamesa.W kostnicy użyj obu próbek włosów na mikroskopie - nie są te same.Idź do stajni, zapal światło obok konia i weź czapkę. Użyj czapki na woreczku. Nową próbkę zanieś do mikroskopu.W kuchni porozmawiaj z Batesem.Idź do pracowni Roberta - otwórz kluczami.Obejrzyj obraz nad szafką.Szafka - z blaszanego pudełka wyjmij kluczyk. Otwórz nim szuflady. Z górnej zabierz dokument. Kliknij na niego prawą myszka.W dolnej szufladzie zobacz zdjęcie.Użyj dokumentu na zielonej lampie po prawej - masz kod. 6 3 0 8 1.Naciśnij na MCXX nad książkami. Kliknij w zegar. Ustaw 11.20 i naciśnij małą wskazówkę na górze.W otwartym sejfie zastosuj 5cio cyfrowy kod.W sejfie weź i przeczytaj pamiętnik, dokument i list. Weź pierścień - kliknij na niego PM.Porozmawiaj z Victorią w jej pokoju.Tył cmentarza w sanatorium. Pooglądaj groby - jeden jest nieoznaczony - PM - jest tam herb.Z kapliczki zabierz sekator z pudełka. Jest zepsuty.Z okienka przy kotłowni zabierz śrubkę i użyj na sekatorze. Sekator na krzewach przy grobie, przesuń grób - jest za ciężki.Z ciemnego zaułka przy drzwiach kotłowni zabierz pręt (LM i PM tam).Pręt na grobie - jest pusty.Porozmawiaj z siostrą. Idź do kościoła i porozmawiaj z księdzem - ma dla ciebie coś znaleźć.Teraz musisz chodzić po lokacjach tak długo, aż ksiądz powie ci co znalazł (w tym czasie idź do stajni i przeczytaj list).Idź na cmentarz za kościołem.Rozmawiaj z grabarzem. Da ci urnę. PM na urnie - masz klucz.Zobacz na grób Williama.Kliknij na skrzynkę z narzędziami, aby zdobyć latarkę.Idź na grób z prawej strony kościoła. Poświeć latarką - znajdziesz łopatę.Użyj łopaty na grobie Williama.Pozbądź się grabarza: Wyjmij kołek z drzwi i odwiąż sznurek.Użyj łopaty na grobie. Weź ostatni klucz.Idź do kościoła i podsłuchaj spowiedzi.Rozdział 6Idź na sam dół kanałów i zobacz na symbol na ścianie.Użyj pierścienia na pentagramie, przekręć go.Naciskaj kolejno:Lewy-górnyPrawy-górnyPrawyLewyDolny.Wejdź do katakumb.Przeczytaj napis na górze.ZAPISZ STAN GRY! - nie patrz do otworów bo zostaniesz zabity.1. Idź w lewo, idź do góry, Weź hełm, naciśnij cegłę.2. Idź w górę i zobacz duże drzwi.3. Idź 2 x w dół i w lewo, weź talizman z dziury.4. Wróć do drzwi, użyj na nich talizman.5. Na stojaku postaw czarna kulę, z wnęki weź mapę.Światła:1. Idź 2 x w prawo2. Zapalniczką zapal świecę, użyj na niej mapy3. Idź raz w dół i weź miecz.4. Wróć do kuli. Idź 2 razy w dół i naciśnij guzik po prawej.5. Wróć do kuli. Idź w lewo i w dół. 6. Wrzuć hełm i miecz do przepaści.7. Zapal lampkę po prawej.8. Idź do ściany z bestią i naciśnij lewy i prawy przycisk.Wejdź.Z ołtarza zabierz miecz. PM na mieczu, użyj miecza na sobie.Powkładaj odpowiednio klucze.Przeczytaj księgę.
KONIEC
Chelidon