steps_3_pw.doc

(459 KB) Pobierz

Steps in English 3

Plan wynikowy

OUP_logo

 

WELCOME

ŚRODKI I UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ

WYMAGANIA PODSTAWOWE

WYMAGANIA PONADPODSTAWOWE

ZADANIA SPRAWDZAJĄCE

Lekcja 1

Środki językowe

Czas present simple

Nazwy członków rodziny

Nazwy dyscyplin sportowych

 

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Czytanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Słuchanie: rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Reagowanie ustne: proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Uczeń:

·   czyta, słucha i odgrywa historyjkę obrazkową

·   dopasowuje osoby do zdań na podstawie wysłuchanej i przeczytanej historyjki

·   odpowiada na pytania na podstawie wysłuchanej i przeczytanej historyjki

·   uzupełnia luki w zdaniach odpowiednimi formami podanych czasowników w czasie present simple i wskazuje te zdania, które są faktami

·   uzupełnia luki w tekście odpowiednimi formami podanych czasowników w czasie present simple

·   zaznacza właściwe odpowiedzi do podanych pytań na podstawie przeczytanego tekstu

·   uzupełnia luki w pytaniach odpowiednimi czasownikami posiłkowymi, pyta i odpowiada na pytania na podstawie przeczytanego tekstu

·   uzupełnia luki w dialogach podanymi wyrażeniami i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem (WB)

·   zakreśla właściwe wyrazy i wyrażenia w dialogu zgodnie z kontekstem i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem (WB)

·   uzupełnia luki w zdaniach odpowiednimi formami podanych czasowników w czasie present simple na podstawie obrazków (WB)

·   przekształca podane zdania na przeczenia (WB)

·   układa podane wyrazy w odpowiedniej kolejności, tworząc pytania i zdania twierdzące w czasie present simple (WB)

·   uzupełnia luki w pytaniach odpowiednimi formami podanych czasowników w czasie present simple i odpowiada na nie zgodnie z prawdą (WB)

·   odpowiada na pytania na temat siebie (WB)

Uczeń:

·   wyszukuje w historyjce angielskie odpowiedniki podanych wyrażeń w języku polskim

·   odpowiada na pytanie związane z podaną regułą gramatyczną

Unit test 1 (A + B)

Lekcja 2

Środki językowe

Nazwy ubrań

Nazwy kolorów

Nazwy miejsc i budynków

Nazwy zawodów

Nazwy instrumentów muzycznych

Nazwy gatunków muzycznych

Nazwy elementów krajobrazu

Przyimki miejsca

 

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Mówienie: opisywanie ludzi, miejsc i przedmiotów
Pisanie: opisywanie ludzi, miejsc i przedmiotów

Reagowanie pisemne: udzielanie podstawowych informacji na swój temat

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Uczeń:

·   dopasowuje zdania, opisujące ubranie do odpowiednich osób na ilustracji

·   uzupełnia luki w zdaniach imionami właściwych osób na podstawie ilustracji

·   wskazuje właściwe nazwy zawodów na podstawie ilustracji

·   pisze zdania na temat miejsc pracy wskazanych zawodów

·   uzupełnia brakujące litery w nazwach instrumentów muzycznych i wyszukuje je na ilustracji

·   wyszukuje nazwy instrumentów muzycznych w wężu wyrazowym

·   dopasowuje nazwy instrumentów do nazw gatunków muzycznych na podstawie nagrania

·   pyta i odpowiada na pytania o obecność wskazanych elementów krajobrazu na ilustracji

·   uzupełnia brakujące litery w podanych nazwach kolorów (WB)

·   pisze zdania na temat pracy i czynności przedstawionych na obrazkach osób (WB)

·   uzupełnia luki w zdaniach nazwami ubrań na podstawie obrazków (WB)

·   wypełnia formularz danymi na swój temat (WB)

 

Uczeń:

·   podaje nazwy ubrań na podstawie analizy ilustracji

·   gra w grę, w której zapisuje nazwy zawodów w kolejności alfabetycznej na czas

·   tworzy listę przykładów słynnych elementów krajobrazu w Polsce

·   rozwiązuje krzyżówkę (WB)

·   zapisuje nazwy usłyszanych gatunków muzycznych (WB)

Unit test 1 (A + B)

Lekcja 2

Środki językowe

Nazwy czynności wykonywanych w wolnym czasie

Czas present continuous

 

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Uczeń:

·   dopasowuje pełne i skrócone formy czasownika to be do siebie

·   zakreśla właściwe odpowiedzi na podstawie obrazka

·   pisze pytania w czasie present continuous na podstawie podanych wyrazów

·   pisze odpowiedzi do podanych pytań na podstawie nagrania

·   uzupełnia luki w tekście odpowiednimi formami podanych czasowników w czasie present continuous

·   uzupełnia luki w zdaniach imionami właściwych osób i odpowiednimi formami podanych czasowników w czasie present continuous na podstawie ilustracji (WB)

Uczeń:

·   uzupełnia luki w zdaniach na podstawie podanej reguły gramatycznej

·   poprawia błędy w zdaniach na podstawie ilustracji

·   pisze zdania na podstawie podanych wyrazów, wskazuje prawdziwe i fałszywe spośród nich i poprawia zdania fałszywe na podstawie ilustracji (WB)

Unit test 1 (A + B)

Lekcja 4

Powtórzenie materiału przed sprawdzianem.

Lekcja 5

Sprawdzian obejmujący materiał z rozdziału wstępnego.

UNIT 1

ŚRODKI I UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE WG NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ

WYMAGANIA PODSTAWOWE

WYMAGANIA PONADPODSTAWOWE

ZADANIA SPRAWDZAJĄCE

Lekcja 6

Środki językowe

Nazwy części ciała

Nazwy ubrań

Nazwy cech wyglądu zewnetrznego

Czas present simple

Czas present continuous

 

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Mówienie: opisywanie ludzi

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Pisanie: opisywanie ludzi

Reagowanie ustne: proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Uczeń:

·   dopasowuje podane wyrazy do odpowiednich miejsc na ilustracji i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem

·   dopasowuje podane wyrazy związane z wyglądem zewnętrznym do odpowiednich kategorii

·   dopasowuje pokazane na obrazkach osoby do wysłuchanych opisów

·   dopasowuje podane wyrazy do odpowiednich obrazków (WB)

·   wskazuje zdania prawdziwe i fałszywe i poprawia błędy w zdaniach fałszywych na podstawie analizy wyglądu osób, przedstawionych na obrazkach (WB)

 

Uczeń:

·   odgaduje osobę przedstawioną na jednej z pokazanych ilustracji na podstawie odpowiedzi na zadane pytania, dotyczące jej wyglądu

·   opisuje wygląd wybranej osoby z klasy

·   wskazuje różnice pomiędzy zdjęciem a wysłuchanym opisem osoby na nim przedstawionej (WB)

 

Unit test 1 (A + B)

Lekcja 7

Środki językowe

Nazwy ubrań

Słownictwo związane z wyglądem zewnętrznym

Czas present simple

Czas present continuous

 

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Mówienie: opisywanie ludzi

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych, rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego

Czytanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Uczeń:

·   czyta, słucha i odgrywa historyjkę obrazkową

·   dopasowuje podane zdania do odpowiednich obrazków historyjki

·   wskazuje zdania prawdziwe i fałszywe na podstawie wysłuchanej i przeczytanej historyjki

·   dopasowuje podane nazwy ubrań do odpowiednich miejsc na ilustracji

·   uzupełnia luki w dialogach podanymi wyrażeniami zgodnie z kontekstem (WB)

·   zakreśla właściwe wyrazy i wyrażenia w zdaniach spośród podanych opcji zgodnie z kontekstem (WB)

·   uzupełnia luki w zdaniach nazwami ubrań utworzonymi z podanych liter (WB)

Uczeń:

·   wyszukuje w historyjce angielskie odpowiedniki podanych wyrażeń w języku polskim

·   opisuje i odgaduje opisywaną przez kolegę/koleżankę osobę przedstawioną w historyjce obrazkowej

Unit test 1 (A + B)

Lekcja 8

Środki językowe

Czas present simple

Czas ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin