Czytaj!.txt

(1 KB) Pobierz
Paczka mod�w do Morrowinda. Dzia�a z wersj� "Z�ota Edycja" - Morrowind + Dodatki. 1.6.1820

Szybka instrukcja:

1.Wypakuj archiwum do folderu z gr� i podmie� pliki.

2.W��cz menu startowe gry. W Plikach danych zaznacz wszystko z wyj�tkiem 4 plik�w Grass.

-W opcjach w��cz tryb gry w oknie. 

3.Terza odpalamy MGEgui z folderu z gr� (program wypakowa�e� z archiwum).

a) W zak�adce Global Graphics wybieramy rozdzielczo�� - Change screen resolution.

b) Zak�adka Render state.
Mag and Min filters - Anisotropic
Zaznaczamy - Hardware shader i AA colour fix

c)Zak�adka Misc
Zaznaczamy Update shader i Supply HDR

d)Zak�adka Morrowind.ini
Zaznaczamy High detail shadows

e)Zak�adka Tools
Wypieramy Shader editor - Edit active - wybieramy DX9 HLSL HDR 6 i klikamy save. 

4.Przechodzimy do ostatniej zak�adki MGE - Distant Land.
Wchodzimy do Distant land file creation.

a)W zak�adce Plugins klikamy add i z folderu gry Data files wybieramy pliki.esm:
Bloodmoon, 4 plik Grass,  Morrowind, Seyda Neen, Tribunal. Klikamy otw�rz i przechodzimy do nast�pnej zak�adki.

b)Land Textures - wybieramy ich rozdzielczo�.
Przyk�adowo 1024 i 1024 klikamy Create Land.

c)W zak�adceLand Mesh - World mesh detail ustawiamy na Ultra High. Masz s�aby sprz�t daj mniej (Medium).

d)
w zak�adce Statics nic nie zmieniamy jest optymalnie. Klikamy Create Statics i Finish.

5.
wracamy do zak�adki Distant Land w MGE.
Zaznaczamy Use Distant Land je�li program sam tego nie zrobi�. Distant Blur Strength - 5. 

Water Reflection - zaznaczamy wszystko.

Zamykamy MGE i odpalamy gr�.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin