22 SZTUCZKI MAGICZNE
1. JAK Z OBSERWATORA ZROBIĆ JASNOWIDZA?
Mówimy jednemu z obserwatorów, że zrobimy z niego jasnowidza zmuszając go do tego, że z talii rozłożonej na stole, oczywiście grzbietami do góry, wyciągnie nam takie karty o jakie go poprosimy. Mówimy np.: "Daj króla kier", "Daj Damę kier", "Daj Asa pik". "Teraz ja sobie biorę 9 pik". Po zakończeniu wykładamy karty i okazuje się, że mamy króla kier, damę kier, asa pik i 9 pikWykonanie:Mówimy jasnowidzowi by dał nam kartę, którą podglądnęliśmy, w naszym przypadku król kier. Oczywiście podający nie ma prawa widzieć jaką kartę podaje...Załóżmy, że dostaliśmy kartę dama kier. Więc mówimy daj mi damę kier. itd. Na koniec bierzemy kartę, którą podglądnęliśmy mówiąc oczywiście, że bierzemy kartę otrzymaną przed chwilą od jasnowidza. Efekt murowany. P.S. Dobrze jest nie mówić na początku ile kart będziemy brać bo może się zdarzyć, że nasz jasnowidz jako np. 2 kartę weźmie przypadkowo naszą kartę. Wtedy kończymy numer i efekt jest piorunujący, gdyż wszystko dzieje się bez naszego udziału. Rzadko się to zdarza ale....
2 CIĘŻKIE POWIEKI
niezbędne rekwizyty
brak
opis
1.Iluzjonista prosi jednego z widzów, aby patrzał oczami prosto przed siebie, a następnie spojrzał gałkami ocznymi jak najwyżej lecz bez podnoszenia głowy. Widz powinien patrzeć tak wysoko jak może, a następnie zamknął powieki, ale nadal aby gałki oczne skierowane były do góry. Następnie magik będzie prosił aby ta osoba otworzyła oczy (dalej skierowane do góry). niestety mimo próby widz nie będzie w stanie tego wykonać czego dowodem będzie drżenie i mrużenie powiek.
2.Teraz iluzjonista prosi uczestnika aby się rozluźnił i skierował gałki oczne tak, jakby chciał popatrzeć na podłogę a następnie otworzył powieki. jednak tym razem rozkaz zostanie wykonany bez problemu
sekret
sztuczka opiera się na zasadzie pracy mięśni. Nie można otworzyć oczu, kiedy gałki są skierowane do góry, jeśli patrzą w dół- tak.
3 MAGIA KOLORÓW
Pokrojone liście czerownej kapusty zalej wrzącą wodą. Po ostygnięciu przelej płyn do szklanki. Trzy pozozsałe szklanki napełnij do połowy wodą. Do jednej dodaj ocet, do drugiej sodę, a w trzeciej pozostaw czysta wodę. Po kolei dolewaj do szklanek fiololetowy płyn z kapusty. Szklanka z octem zabarwi sie na czerwono, woda z sodą na zielono, szklanka z samą wodą będziefioletowa.
4. ZACZAROWANE PUDEŁKO
Z PUDEŁKA, KTÓRE PRZED CHWILĄ ZADEMONSTROWALIŚMY JAKO PEŁNE ZAPAŁEK, WYCIĄGAMY JEDWABNĄ CHUSTECZKĘ. GDY CHUSTECZKĘ SCHOWAMY DO ŚRODKA, PUDEŁKO ZNÓW ZAMIENI SIĘ W PUEŁKO ZAPAŁEK!
JAK ZROBIĆ: PUDEŁKO NA ZAPAŁKI DZIELIMY W POZIOMIE NA DWIE CZĘŚCI. ODCINAMY DNO OD PUDEŁKA I PRZYKLEJAMY JE W ŚRODKU PUDEEŁKA TAK ABY MIAŁO ONO KIESZEŃ Z DWÓCH STRON. W JEDNEJ KIESZENI UMIESZCZAMY ZAPAŁKI A W DRÓGIEJ CHUSTECZKĘ. PODCZAS POKAZU TYLKO ODWRACAMY POTAJEMNIE PUDEŁKO.
5. 9 KART Autorem tej sztuczki jest Dawid Coperffield, jednak nie jest to jeden z jego wielkich trików,tylko prosta karciana sztuczka. Wybierasz osobę i każesz jej wybrać z talii 9 kart. Bierzesz jei możesz dla zmyłki przetasować. Później pokazujesz osobie jakąś z tych kart (sam jej nie widzisz). Wsadzasz ją z powrotem, niby przypadkowo, koniecznie jako drugą od góry. Pytaszosobę o imię i literując je kładziesz na stół po jednej karcie na literę (jedna na drugą)Resztę kart kładziesz w takiej kolejności jak są na wierzch tamtych. Teraz musisz wykonaćpodobną czynność, jednak koniecznie musisz przerzucić 5 kart, np. mówisz: -A teraz moje imię: Marek! (BTW: Dawid też ma 5 liter) I rzucasz 5 kart. Resztę jak zwykle kładziesz na wierzch. Póżniej, w czasie gdy ty znowu kładziesz karty jedna na drugą wybrana przez ciebie osoba musi Cię zatrzymać mówiąc stop. Jak to zrobi, ty przestajesz przekładać karty i resztę kładziesz ponownie na wierzch. Sztuczka wyjdzie, pod warunkiem, że zanim osoba powie stop, na stole będą już co najmniej dwie karty. Na zakończenie kładziesz na jedną kupkę 3 karty, na drugą dwie, na trzecią jedną i pokazujesz kolejną kartę. Powinna to być ta właściwa.
6. ZACZAROWANE KOLORY
Wykonawca rozkłada na stole komplet 12 "mazaków". Następnie prosi jednego z widzów o zawiązanie mu oczu. Potem iluzjonista prosi o podanie mu dowolnego flamastra. Chowa go na moment za plecy, po czym oddaje go widzowi .Teraz prosi widza, aby schował wszystkie mazaki do kieszeni, a następnie odwiązał mu oczy. Iluzjonista mówi, aby jego pomocnik stanął naprzeciw niego, i podał mu swoją dłoń.Wykonawca trzyma ją przez moment i bezbłędnie podaje kolor flamastra, który wybrał widz. Sekret jest tak prosty, że aż niewiarygodny.Otóż kiedy chowamy mazak za plecami, to szybko go otwieramy, i robimy kreseczkę na kciuku.Kiedy widz podaje nam swoją dłoń po prostu podglądamy kolor kreski na kciuku.
7. CZTERY DAMY
Wykonawca tasuje dokładnie karty, następnie przegląda je po kolei szukając dwóch uroczych pań - damę kier i pik. Wyjmuje je z talii i kładzie na stole. Prosi widza, by wybrał jedną z tych kart. Karty daje widzowi do rąk i mówi, że wszystkie czynności (wg poleceń iluzjonisty) będzie wykonywał sam widz. Ten wykłada z wierzchu talii po jednej karcie na stół (awersem do dołu). W dowolnej chwili przestaje wykładać karty, na utworzony przed chwilą pakiet kładzie "swoją" damę (awersem do góry), a resztę kart kładzie na damie. Bierze z powrotem karty do rąk i ponownie wykłada po jednej karcie z wierzchu na stół. Znów przerywa w dowolnym momencie i na pakiet kart znajdujący się na stole kładzie drugą damę (również awersem do góry). Tak jak poprzednio, resztą kart przykrywa damę.
Następnie całą talię kart rozsuwa wzdłuż stołu (koszulkami do góry). Wśród kart powinny być widoczne dwie wybrane wcześniej damy. Iluzjonista opowiada o tym, że panie często lubią spotkać się i poplotkować. Jednak te dwie widoczne na stole damy nie bardzo się lubią . Dlatego spotykają się z innymi paniami i obgadują siebie nawzajem, a że nie lubią rozmawiać przez telefon, dlatego spotykają się ze sobą twarzą w twarz. Po tych słowach iluzjonista wysuwa z talii obydwie damy oraz karty znajdujące się bezpośrednio nad nimi. Po odwróceniu dwóch niewidocznych kart okazuje się, że dama kier plotkowała z damą karo, a dama pik z damą trefl.
Sekret triku:
Do wykonania tego triku potrzebna jest zwykła talia kart. Karty tasuje się, następnie szuka wśród nich dwóch dam. Jednak przy tej czynności należy odnaleźć również dwie pozostałe damy i umieścić je po jednej na wierzchu i spodzie talii. Można to wykonać zaraz po tasowaniu, lecz najpierw trzeba ułożyć odpowiednio karty, a dopiero później wyjąć z talii damy (trzeba zrobić to umiejętnie). To jest praktycznie cały sekret triku. Załóżmy, że na spodzie talii znajduje się dama trefl. Pytamy widza, którą damę wybiera - czerwoną czy czarną. Jego wybór nie ma praktycznie żadnego znaczenia
Dajemy mu talię kart i mówimy, by wykładał po jednej karcie na stół. Gdy wyłoży na stół 5 - 8 kart mówimy, że w dowolnej chwili może przestać wykładanie. Następnie na pakiet kart należy umieścić damę pik. Jeśli widz wybrał właśnie tę damę, to mówimy, by położył swoją kartę na pakiet. Jeśli wybrał kartę czerwoną, sugerujemy mu, by na pakiet kart położył kartę iluzjonisty. Pozostałe karty kładzie na damie pik. Zauważ, że w ten sposób dama pik spotkała się twarzą w twarz z damą trefl. Widz ponownie wykłada po jednej karcie (jak poprzednio). Na pakiet kart kładzie pozostałą damę kier i przykrywa ją resztą kart. Po rozsunięciu talii na stole i wyjęciu widocznych dam oraz kart nad nimi możecie z tryumfem odwrócić karty i przerwać paniom pogaduszki.
8. GUMKA
Iluzjonista zakłada gumową opaskę na palec wskazujący i środkowy, po czym zgina wszystkie palce. Kiedy je wyprostuje, gumka w czarodziejski sposób przeskakuje na palce mały i serdeczny.
WYKONANIE
1. Załóż gumową opaskę na palec wskazujący i środkowy lewej ręki, tuż u nasady. Grzbiet ręki zwrócony ku publiczności, a jej wnętrze ku wykonawcy.
2. Zegnij palce lewej ręki. W tym samym czasie palcem wskazującym prawej ręki niepostrzeżenie pociągnij gumkę w dół tak, żeby końce wszystkich czterech palców znalazły się pod opaską.
3. Od twojej strony wygląda to tak, jak pokazano na rysunkach.
4. Teraz wyprostuj palce, a gumka automatycznie przeskoczy na następne palce - mały i serdeczny.
Sztukę tę można wykonać jedną ręką, wymaga to jednak dużej zręczności i opanowania ruchów dłoni. Aby tego dokonać, zacznij od założenia opaski na palce mały i serdeczny. Wsuń kciuk pod opaskę i odciągnij ją od palców. Teraz zamknij dłoń pozwalając, by końce pozostałych palców znalazły się pod opaską. Wyciągnij z opaski kciuk i otwórz dłoń, powodując przeskok gumki.
9. MAGIK
Do wykonania triku potrzebne są dwie talie kart. Jedna dla ciebie, jedna dla osoby biorącej udział w pokazie. Obydwie talie tasuje się (robi to widz) a następnie wybiera talię dla siebie. Z talii wybiera jedną dowolną katrę, zapamiętuje ją i kładzie na wierzch talii. Talię przekłada kilkakrotnie.
Następnie widz zamienia się taliami kart z iluzjonistą i wyjmuje z niej wybraną kartę. Iluzjonista rozkłada drugą talię i bez problemu znajduje w niej wybraną przez widza kartę.
Sekret polega na tym, że kiedy widz tasuje karty, ty musisz podejrzeć kartę na spodzie jego talii (tzw. karta-klucz). Nie jest to zbyt łatwe, jeśli uczestnik zabawy ma wprawę w tasowaniu, jednak zawsze możesz poprosić go, by przełożył talię i wtedy podpatrzeć kartę. Jak to nie pomoże, to weź tę talię do rąk i pod pretekstem zabawy ( jakiś wachlarz z kart, szprudel, itp.) zrób to, co do ciebie należy. Dalej trik wykona widz. Wybiera kartę z talii, kładzie ją na wierzch, przekłada ile razy chce i dalej jak w opisie. Ty tylko instruujesz go co ma robić i czekasz na wielki finał. Kiedy zamienicie się taliami, twoim zadaniem jest przejrzeć karty i znaleźć w talii kartę którą wcześniej podejrzałeś. Zauważ, że kiedy talia jest przekładana, kolejność kart jest cały czas zachowana. Pod kartą-kluczem znajduje się karta wybrana przez widza. Teraz możesz już tylko czekać na oklaski.
Ten trik możesz wykonać także przy użyciu jednej talii, jednak wykonanie tego triku z dwoma taliami podwaja efekt sztuki.
10. SKREŚLONA CYFRA
Jest to bardzo prosty trik, chyba że nie umiesz jeszcze dodawać i odejmować (do dwudziestu ;)
Bierzesz trzy kartki pocztowe i przecinasz je na cztery części. Na każdej z nich zapisujesz dowolne liczby trzy lub cztero-cyfrowe. Gdy to wykonasz, połóż je na stole tak, żeby liczby nie były widoczne. Poproś trzech, czterech widzów, by skompletowali dowolne pary z wyciętych kartek, a następnie zsumowali ze sobą obydwie liczby. W tym celu mogą użyć kawałka papieru, lub kalkulatora. Następnie poproś ich, by z otrzymanej liczby wykreślili jedną dowolną cyfrę (zero nie wchodzi w grę, każda inna z wyjątkiem 0), pozostałe cyfry dodali do siebie i podali tobie wynik.
Twoje zadanie polega na odgadnięciu jakie cyfry skreślili widzowie.
Jak tego dokonać?Liczby, jakie wypisujesz na kartkach to np.:235, 109, 2341, 433, 181, 1360, 541, 406, 217, 631, 307, 1612. Zauważ, że suma wszystkich cyfr w każdej z tych liczb daje 10 (np. 2+3+5=10; 2+3+4+1=10). To są przykładowe liczby.Gdy widz wykona polecenia i poda ci ostateczną sumę cyfr, wystarczy, że odejmiesz otrzymany rezultat od 11 (jeśli widz poda wynik większy bądź równy 11 - wtedy odejmujesz od dwudziestu). Otrzymany wynik to cyfra, którą skreślił widz.
Przeanalizujmy to na przykładzie: 217+406=623. Jeśli zostanie skreślona cyfra 2, to pozostaną 6 i 3. Ich suma wynosi 9. Odejmując ją od 11 otrzymujesz 2 - skreśloną cyfrę.Kolejny przykład: 2341+631=2972. Widz skreślił 7. Pozostałe cyfry po zsumowaniu 2+9+2=13 - liczba większa od 11, więc odejmujemy 20 - 13=7 - jest to również cyfra skreślona wcześniej.
Zamiast mówić każdemu z osobna jego skreśloną cyfrę, możesz w inny sposób zakończyć ten trik. Poproś widza, by powoli zaczął liczyć od 1 do 9, a ty w odpowiednim momencie głośno powiedz "STOP - to jest twoja skreślona cyfra".
11 MAGICZNE PIŁECZKI
kilka identycznych ponumerowanych piłeczek pingpongowych lub innych rekwizytów o takim samym kształcie, krem lub talk
iluzjonista prosi widza o zawiązanie opaski na oczach, stojąc tyłem do publiczności trzyma ręce za plecami i prosi aby wsadzić mu do ręki obojętnie jaką piłeczkę oraz zapamiętać jej numer. Po chwili pozwala na wrzucenie piłeczki z powrotem do pojemnika i wymieszanie ich. Po rozwiązaniu opaski bezbłędnie odgaduje jaka piłkę trzymał w ręce
Przed przystąpieniem do sztuczki należy nanieść nieznaczna ilość kremu na ręce. Lekko tłusta piłka będzie wyróżniała się spośród innych .
12 BALON NIE DO PRZEBICIA
potrzebne rekwizyty
2 balony, drut do szycia lub zwykły sztywny drut, przeźroczysta taśma klejąca
Dajesz jednemu z widzów zwykły balon do nadmuchania. Gdy balon jest już nadmuchany i zawiązany aby nie uszło z niego powietrze bierzesz drut i przebijasz go- skutek- balon natychmiast pęka. Teraz bierzesz kolejny balon i dajesz do kolejnemu widzowi do nadmuchania. Po związaniu bierzesz po raz kolejny ten drut i przebijasz balon na wylot przez obie ścianki- balon nie pęka !!
Zanim balon zostanie nadmuchany na jego wewnętrznej stronie naklej dwa kawałki taśmy klejącej o wymiarach ok 1cm x 1cm po przeciwnych ściankach balonu. teraz gdy przebijesz balon w tych miejscach- on nie ma prawa pęknąć. Taśmę możesz przykleić także na zewnętrznej stronie balonu tylko staraj się to zrobić w momencie kiedy odbierzesz go od widza i będziesz chciał go przebić drutem.
13 DWA KOLORY
talia kart
Iluzjonista daje widzowi dwie kupki kart. Prosi aby wybrał on z jednej kupki dowolna kartę, zapamiętał ją a następnie przełożył do kupki nr 2 poczym obie kupki dokładnie przetasował. Kiedy już skończy magik bierze ową kupkę gdzie znajduje się wybrana karta i bez problemu ją wskazuje.
przed przystąpieniem do tej sztuczki należy karty podzielić na 2 kupki po dwa kolory w każdej kupce np. piki i karo w jednej a trefle i kiery w drugiej. Kiedy widz przełoży jedna z tych kart do drugiej kupki nie będzie ona pasowała do pozostałych i tasowanie kupki w niczym nie pomoże . Magik łatwo rozpozna tę kartę.
14 NIEWYCZUWALNY PULS
chusteczka
Magik prosi jednego z widzów, aby złapał jego rękę i zbadał puls. Puls stopniowo słabnie, aż prawie całkowicie zanika. Stwarza to wrażenie, że hipnotyzer potrafi sam zatrzymać sobie krążenie.
Przed pokazem iluzjonista wkłada sobie pod pachę zwiniętą chusteczkę zawiązaną na węzeł. gdy magik przyciśnie mocno ramię do klatki piersiowej puls zacznie stopniowo zanikać aż prawie całkowicie zanika
15 PRÓBA SIŁY
Iluzjonista prosi jednego ochotnika z widowni znacznie silniejszego od magika. Podczas pokazu pokazuje, że jest w stanie całkowicie pozbawić siły osobę uczestnicząca w pokazie. Magik łączy dwie pięści w ten sposób, aby kciuk skierowany był przed siebie a następnie prosi uczestnika o ich rozłączenie. ten z całej siły ciągnie ramiona lecz nie potrafi tego dokonać. Teraz iluzjonista prosi, aby widz zacisnął ręce w ten sam sposób a sam przy pomocy dwóch palców bez problemu rozdziela zaciśnięte pięści uczestnika.
Podczas tego pokazu siła nie odgrywa żadnej roli. kiedy magik łączy ze sobą pięści tak, że stykają się kostkami palców- należy wysunąć łokcie do przodu. Widz nie jest w stanie rozdzielić twoich rąk. Kiedy widz złączy swoje pięści musisz je rozdzielić ale w inny sposób. Połóż jeden z palców lewej ręki nad jedna z jego pięści, natomiast palec drugiej ręki umieść pod drugą pięścią. teraz wystarczy szybkim ruchem pchnąć dolnym palcem go góry a górnym na dół szybko rozdzielając obydwie pięści wprawiając widza w wielkie zaskoczenie.
16 UTRACONA SIŁA
Iluzjonista wybiera z publiczności jedną osobę ,a następnie sadza ją na krześle i odchyla się lekko do tyłu, zakłada ręce i prostuje nogi. Hipnotyzer prosi aby pozostał w tej pozycji kilka chwil. Następnie oznajmia publiczności, że sprawi, iż widz nie będzie w stanie wstać z krzesła. Kładzie teraz czubek palca na czole uczestnika i prosi go aby wstał z krzesła. Niestety mimo wszystkich sił nie jest w stanie się podnieść mimo, że iluzjonista dotyka go jedynie opuszkiem palca. Kiedy palec zostaje zdjęty z czoła widz wstaje bez najmniejszego problemu.
Widz siadając na krześle powinien odchylić się nieco do tyłu a głowę wygiąć do tyłu, aby patrzał na sufit. Ręce powinien trzymać założone pod pachami a nogi muszą być nieznacznie wysunięte przed siebie. Siedząc w takiej pozycji człowiek nie jest w stanie wstać z krzesła trzymając głowę przechyloną do tyłu a więc wystarczy nacisk jednego palca. Sztuczka nie powinna trwać dłużej jak dziesięć sekund.
17 BALANSUJĄCE PUDEŁKA
sześć pustych pudełek od zapałek
Magik bierze kolejno każde pudełek od zapałek i stawia jedno na drugim. Mimo, iż wieża staje się coraz większa a tym samym pudełka zaczynają coraz bardziej balansować i mimo że się chwieją nie spadają ! Gdy cała wieża jest postawiona iluzjonista odlicza np. od trzech i cała wieża "rozsypuje się'
Przed przystąpieniem do pokazu należy jedno z pudełek całkowicie pozbawić szufladki. teraz bierzemy to pudełko jako pierwsze a na nim stawiamy kolejne tym razem sprawne i palcem lekko wpychamy szufladę tak, aby weszła ona nieznacznie w pudełko położone poniżej. Z każdym następnym pudełkiem należy postąpić tak samo. Nie trzeba starannie trzymać wieży bez obawy, że pudełka spadną. Po zbudowaniu wystarczy odliczać od jakiejś liczby i dolna szufladę szybko popchnąć do góry i cala budowla rozsypuje się.
18 POKROJONY BANAN
Niezbędne rekwizyty
1 banan, igła lub kawałek drutu
Iluzjonista daje publiczności banana aby obejrzała go dokładnie z każdej strony. Następnie bierze go do ręki i zaczyna obierać. Po obraniu okazuje się, że banan jest pokrojony !
przed przystąpieniem do pokazu należy banana odpowiednio przygotować. Otóż należy w jego skórkę wbić igłę, a następnie starać się przesuwać ją w ten sposób, aby płaszczyzna igły stała się powierzchnią tnącą. Należy czubkiem igły zrobić pełny krąg po skórce uważając przy tym by jej przy okazji nie przeciąć lub mocno uszkodzić gdyż przy obieraniu skórka może się złamać w tym miejscu
19 PRZENIKANIE MONETY
puste pudełko po zapałkach, moneta dwu lub pięcio- groszowa
iluzjonista pokazuje widowni pudełko po zapałkach z otwarta szufladką tak, aby każdy mógł zajrzeć do środka i przekonać się że jest ono puste. Następnie szybkim ruchem zamyka je i otwiera jednak tym razem nie jest ono puste... znajduje się w nim moneta !
przed wykonaniem tej sztuczki otwórz pudełko do połowy, następnie włóż monetę między obudowę górna a koniec pojemnika (szufladę). Pokaz pudełko publiczność aby upewniła się, ze jest ono puste. Staraj się nacisnąć na obudowę tak, aby wierzchnia cześć pudełka ugięła się i przysłoniła częściowo monetę aby nie była widoczna podczas pokazywania jej publiczności, jednocześnie wysuń szufladę tak bardzo jak będzie to możliwe. teraz szybkim ruchem strzepnij pudełko zamykając je. Kiedy je otworzysz ku wielkiemu zdziwieniu publiczności będzie w nim moneta.
20 PRZEISTOCZENIE
duża pomarańcza, mniejsze od pomarańczy jabłko, papierowa torebka
widzowie widza pusta torebkę, poczym zostanie wsadzona do niej pomarańcza. Następnie torebka zostaje zamknięta, po otwarciu iluzjonista wyjmuje z niej jabłko !!
rozwiązanie jest bardzo proste- otóż jabłko należy umieścić w odpowiedzi dużej skórce pomarańczy. Po włożeniu ręki skórka pozostaje w torebce a ręką wyciąga się jabłko. Po skończeniu pokazu torebek najlepiej zgnieść aby nie stwarzała pozoru, że wewnątrz pozostaje jeszcze skórka pomarańczy.
21 NIEDOMKNIĘTA DŁOŃ
mały kamyczek lub np. ziarno pieprzu lub ziela angielskiego.
Iluzjonista wkłada do dłoni kamyk a następnie zamyka dłoń a rękę wysuwa przed siebie. Następnie prosi widza aby położył palec na jego zaciśniętej pięści i wypowiedział zaklęcie. Po otwarciu dłoni okazuje się, że kamyka nie ma !
kamyk należy umieścić na dłoni w ten sposób, aby bo jej zamknięciu kamyk znajdował się pod opuszkiem dowolnego palca. Kiedy dłoń zostanie zamknięta a widz będzie szykował się do tego, aby położyć palec na zaciśniętej dłoni należy wykonać szybki lecz niewielki ruch ręki do tyłu pod pretekstem: "nie połóż na dłoni palec wskazujący bo ten przynosi pecha" w momencie cofania ręki do tyłu należy poluźnić owy palec do tego stopnia aby kamyk mógł swobodnie opuścić rękę i spaść do tyłu za magika. Uwaga sztuczkę warto wykonać na dywanie lub trawie, gdyż eliminuje się hałas spowodowany upadkiem rekwizytu.
22 SUCHA DŁOŃ
miska z woda, talk
Iluzjonista wkłada rękę do miski z wodą. Po wyjęciu okazuje się, że ręka jest równie sucha jak przed wsadzeniem jej do wody
przed zanurzeniem ręki w wodzie należy natrzeć rękę talkiem. Po wyciągnięciu ręka będzie sucha
Dziekuje za zainteresowanie lekturą niniejszego poradnika. Prosze o nierozpowszechnianie go bez mojej wiedzy. Stworzenie tego wymagalo od kilku osob niemalego wysilku, prosze to uszanowac :-)
Jesli wzbudzilo to twoje zainteresowanie i chcialbys stac sie wlascicielem innych lektur podobnej tresci zapraszam na moje aukcje w serwisie allegro:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=36862
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=405604
KONTAKT:
Iceberx@op.pl
Meteor-hwdp