autoresponder-w-marketingu-wirusowym.pdf

(245 KB) Pobierz
62316095 UNPDF
Damian Daszkiewicz, Jak efektywniej wykorzystać autoresponder w marketingu wirusowym?, Escape Magazine
Damian Daszkiewicz
Jak efektywniej wykorzystać
autoresponder
w marketingu wirusowym?
Damian Daszkiewicz, Jak efektywniej wykorzystać autoresponder w marketingu wirusowym?, Escape Magazine
Jak efektywniej wykorzystać autoresponder w marketingu wirusowym?
Damian Daszkiewicz
Skład i łamanie:
Patrycja Kierzkowska
Korekta:
Anna Matusewicz
Wydanie pierwsze, Jędrzejów 2007
ISBN: 978-83-60320-72-3
Wszelkie prawa zastrzeżone!
Autor oraz Wydawnictwo dołożyli wszelkich starań, by informacje zawarte w tej publikacji były
kompletne, rzetelne i prawdziwe. Autor oraz Wydawnictwo Escape Magazine nie ponoszą żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikające z wykorzystania informacji zawartych
w publikacji lub użytkowania tej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w publikacji są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi
ich właścicieli.
DARMOWY EBOOK
Wydawnictwo Publikacji Elektronicznych Escape Magazine
ul. Spokojna 14
28-300 Jędrzejów
62316095.003.png 62316095.004.png
 
Damian Daszkiewicz, Jak efektywniej wykorzystać autoresponder w marketingu wirusowym?, Escape Magazine
O autorze
Uważam, że zanim zacznę się dzielić z Tobą swoją wiedzą, powinienem napisać
kilka słów o sobie. Jako autor mam już za sobą pierwsze sukcesy „literackie”. Dla
wydawnictwa Helion napisałem książkę Vademecum hakera. Edycja plików binarnych,
gdzie opisuje, co ciekawego można robić z plikami binarnymi, głównie z plikami
wykonywalnymi oraz jak ukrywać pliki na dyskietce lub w plikach BMP. Jestem także
autorem książki PartitionMagic. Ćwiczenia ( wydanej również przez Helion). Wydawnictwo
Escape Magazine opublikowało mojego ebooka: Zwalcz Spam .
Prowadzę też serwis poświęcony Programom Partnerskim: SkutecznyPartner.pl .
Więcej informacji o mnie znajdziesz na moim blogu
Gdybyś odczuł silną potrzebę kontaktu, napisz:
Dla kogo jest ta publikacja?
Ta publikacja jest przeznaczona głównie dla właścicieli Programów Partnerskich
(PP), którzy chcą zwiększyć obroty. Opisaną w tym ebooku sztuczkę, może wykorzystać
każdy, kto chciałby zarabiać więcej w PP :-)
62316095.005.png 62316095.001.png 62316095.002.png
Damian Daszkiewicz, Jak efektywniej wykorzystać autoresponder w marketingu wirusowym?, Escape Magazine
Krótka analiza problemu
Prowadząc własny sklep internetowy, pewnie chciałbyś mieć dużą listę adresów
e-mail potencjalnych klientów. Wiadomo, że każdy e-mail potencjalnego klienta jest dużo
wart, gdyż można mu wysyłać informacje o najnowszych ofertach, świątecznych
promocjach itp.
Oczywiście taki klient raczej nie będzie zachwycony, gdy będziesz mu co tydzień
wysyłał maile z informacjami o nowościach, ale możesz wykorzystać prosty trik: wystarczy
stworzyć jakiś wartościowy kurs, w którym będą przemycane linki partnerskie do sklepu
internetowego.
Przykładowo:
Prowadząc sklep z artykułami wędkarskimi, możesz opracować kurs e-mailowy: 10 trików
na złowienie dorodnej ryby . W każdej lekcji opiszesz jeden trik (ewentualnie, jeśli są to
krótkie porady, to w każdym e-mailu możesz zamieszczać kilka porad, ale taki email nie
powinien mieć więcej niż około 5000 znaków). Oczywiście, aby skorzystać z niektórych
trików, trzeba będzie nabyć jakiś produkt z Twojego sklepu internetowego (możesz np.
poinformować o specjalnej żyłce, która jest lepsza od zwykłej, bo jest mniej widoczna dla
ryb i dajesz informację, że tę wędkę można kupić w Twoim sklepie internetowym).
Taki kurs działa na zasadzie, że codziennie przez kilka dni każda osoba będzie
otrzymywać jedną lekcję, a specjalny skrypt pilnuje, aby każda osoba otrzymywała lekcje
we właściwej kolejności. Jeśli się zapiszę na kurs dzisiaj, to dostanę pierwszą lekcję, jutro
drugą, natomiast osoba, która się zapisała wczoraj, dostanie dzisiaj drugą lekcję. Nie musisz
się martwić, jak to się dzieje, że każdy dostanie odpowiednią lekcję.
Damian Daszkiewicz, Jak efektywniej wykorzystać autoresponder w marketingu wirusowym?, Escape Magazine
I teraz najlepsze: wiadomo, że zdobycie adresów e-mail potencjalnych klientów nie
jest zbyt proste. Jednak można ten proces ułatwić - trzeba zachęcić uczestników Programu
Partnerskiego, aby sami promowali ten kurs. Za darmo tego nie zrobią, ale można im
obiecać, że każda osoba, która się zapisze z ich polecenia do kursu, będzie w e-mailach
otrzymywać linki partnerskie polecającego! Zatem, jeśli ja będę chciał promować kurs X, to
w tym kursie będą linki z moim parametrem partnerskim, a nie jakiejś inne lub „puste”.
Dzięki temu:
partnerzy będą promować Twój kurs
zdobędziesz wiele adresów e-mail do swojego kursu, dzięki czemu zwiększysz
obroty (co prawda, trzeba będzie dać partnerom prowizję, ale to chyba niewielki
koszt zwiększenia obrotów)
Z reguły partnerzy są leniwi. Mało kto byłby w stanie poświęcić kilka godzin na napisanie
tego typu kursu e-mailowego ze sprytnie przemyconymi linkami partnerskimi. Tutaj
partnerzy promują już gotowy kurs, więc zamieszczenie na stronie informacji o tym
poradniku nie stanowi dużego problemu (5 minut pracy)
W tym ebooku opiszę dokładnie, w jaki sposób zrobić ten kurs :-)
Uwaga: Wcale nie musisz być właścicielem Programu Partnerskiego, aby wdrożyć tego
typu rozwiązanie! Możesz być zwykłym webmasterem, który wykorzysta kurs do
rozreklamowania swojej strony. Możesz przykładowo zrobić taki kurs, gdzie oczywiście
wszystkie linki partnerskie będą brandowalne, a jedyne co zyskasz to fakt, że w każdym
e-mailu przecież jest twoja stopka (z adresem serwisu internetowego). Dzięki temu inni
będą pośrednio promować Twoją stronę i wszyscy będą zadowoleni.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin