Tytuł projektu.doc

(31 KB) Pobierz
Tytuł projektu: Tradycje i zwyczaje polskie w literaturze i sztuce

Tytuł projektu: Tradycje i zwyczaje polskie w literaturze i sztuce.

 

Czas realizacji: 25. 11. 2011 r. – 31. 01. 2012 r.

 

Etapy realizacji:

- wybór zagadnienia;

- opracowanie celów projektu;

- zawarcie kontraktu;

- opracowanie harmonogramu działań;

- realizacja projektu;

- analiza literatury opisującej tradycje i zwyczaje polskie;

- przygotowanie potrzebnych informacji, tłumaczeń i reprodukcji;

- prezentacja projektu;

- ocena projektu;

 

Cele ogólne:

·         rozbudzanie zainteresowania historią i kulturą  naszej ojczyzny;

·         wszechstronna motywacja do pogłębiania wiedzy na temat zwyczajów i tradycji polskich;

·         poszerzenie zasobu słownictwa;

·         rozwijanie umiejętności korzystania z technologii informacyjnych;

 

Zadania:

-  umożliwienie uczniom dostępu do literatury fachowej;

-  motywowanie uczniów do pogłębiania wiedzy na temat zwyczajów i tradycji polskich;

- umożliwienie uczniom podzielenia się wiedzą z innymi;

 

Efekt końcowy: prezentacja multimedialna, gazetka klasowa, wystawa na holu;

 

Ocena:

1.      Ocenie podlegać będzie wywiązywanie się uczniów z podjętych zadań.

2.      Współpraca członków grupy.

3.      Inicjatywa i oryginalność.

4.      Różnorodność wykorzystywanych źródeł.

5.      Sposób prezentacji projektu.

6.      Zgodność wykonywanych zadań z założeniami.

 

                                                                                         Opiekunowie: J. Leśniak

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tytuł projektu: Skąd się wzięła nazwa naszego miasta?

 

Czas realizacji: 25. 11. 2011 r. – 31. 01. 2012 r.

 

 

 

Etapy realizacji:

- wybór zagadnienia;

- opracowanie celów projektu;

- zawarcie kontraktu;

- opracowanie harmonogramu działań;

- realizacja projektu;

-  analiza literatury dotyczącej najbliższej okolicy;

- przygotowanie potrzebnych informacji;

- prezentacja projektu;

- ocena projektu;

 

Cele ogólne:

·         rozbudzanie zainteresowania historia i kulturą  naszej małej ojczyzny;

·         wszechstronna motywacja do pogłębiania wiedzy na temat historii naszej małej ojczyzny;

·         poszerzenie zasobu słownictwa;

·         rozwijanie umiejętności korzystania z technologii informacyjnych;

·         motywowanie do przeprowadzenia wywiadu ze starszymi mieszkańcami naszego miasta;

 

Zadania:

-  umożliwienie uczniom dostępu do literatury fachowej;

-  motywowanie uczniów do działań na rzecz „małej ojczyzny”;

- umożliwienie uczniom podzielenia się wiedzą z innymi;

 

Efekt końcowy: konkurs na najciekawsze opowiadanie z dialogiem

 

Prezentacja: prace plastyczne, wystawa najciekawszych opowiadań, prezentacja multimedialna;

 

Ocena:

7.      Ocenie podlegać będzie wywiązywanie się uczniów z podjętych zadań.

8.      Współpraca członków grupy.

9.      Inicjatywa i oryginalność.

10.  Różnorodność wykorzystywanych źródeł.

11.  Sposób prezentacji projektu.

      12. Zgodność wykonywanych zadań z założeniami.

 

                                                                                                                                                                                      

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin