intmil-4-darmowe-ebooki-com.pdf

(462 KB) Pobierz
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online
Internetowi Milionerzy
czyli jak zdoby
fortunΠonline
Autor: Scott C. Fox
T‡umaczenie: Tomasz Boszko
ISBN: 978-83-246-1252-9
Secrets of Online Millionaires
Stron: 336
Poznaj sekrety internetowych milionerw
Zarabiaj na swojej pasji
Wykorzystaj skuteczne strategie
Poznaj drobne cienie i imponuj„ce blaski e-biznesu
Chcesz zrobiě wiķcej, niŃ tylko surfowaě po sieci? Scott Fox pomgĀ w powstaniu BillOReilly.com
i zrobiĀ z tej witryny maszynkķ do robienia pieniķdzy. Jego ksiĴŃka Bogacze internetowi jest
lekturĴ obowiĴzkowĴ dla przedsiķbiorcw.
Bill O"Reilly, Anchor, Fox News Channel
Wirtualny biznes, realne pieni„dze
Szukasz nowej drogi dla swojej kariery? Wierzysz w rosn„cy potencja‡ internetu?
Mylisz o otwarciu w‡asnej firmy i zwolnieniu swojego szefa? Masz sprecyzowany
pomys‡ na biznes albo jeszcze szukasz czego idealnego dla Ciebie? wiat sieci stoi
przed Tob„ otworem! Na pocz„tek wystarczy entuzjazm, wytrwa‡o w d„¿eniu do celu
oraz wiedza, jak„ oferuje Ci ksi„¿ka Internetowi bogacze. Ten praktyczny przewodnik
bŒdzie stanowi‡ dla Ciebie opokŒ, inspiracjŒ oraz niewyczerpane rd‡o porad
i wskazwek prowadz„cych CiŒ niczym GPS po autostradzie sukcesu.
Jeli zatem chcesz dowiedzie siŒ, jak przy niewielkim bud¿ecie stworzy profesjonalnie
wygl„daj„c„ witrynŒ internetow„, sklep czy biuletyn, je¿eli szukasz trikw
marketingowych, ktre przyci„gn„ masŒ klientw, a ponadto masz ochotŒ sprawdzi,
jak Twoi poprzednicy osi„gali krociowe zyski dziŒki internetowi, trafi‡e w‡anie na
ksi„¿kŒ, ktrej szukasz. Nad czym siŒ jeszcze zastanawiasz? Ka¿dego roku
sukcesywnie zwiŒksza siŒ liczba transakcji dokonywanych za pomoc„ internetu.
Nie daj siŒ pomin„. Znajd idealne mo¿liwoci dla Twojego nowego biznesu, ktry ju¿
wkrtce ma szanse zaistnie w sieci i powa¿nie w niej namiesza.
Odkryj w sobie ¿y‡kŒ e-biznesmena
Analiza finansowa i kalkulacje rentownoci.
Domeny - nazwa, koszty, warianty, przeszukiwanie.
Techniki identyfikacji klienta i produktw, na ktre jest popyt.
Prawa autorskie, znaki handlowe, formy organizacyjne przedsiŒwziŒcia.
Wykorzystanie nisz rynkowych dystrybucja internetowa, wirtualne spo‡ecznoci.
400226922.003.png 400226922.004.png 400226922.005.png 400226922.006.png 400226922.001.png 400226922.002.png
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie. Internetowa gorączka złota — podejście drugie ...........................................7
CZĘŚĆ 1. NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI INTERNETU ................... 19
1. Rewolucja biznesu internetowego ....................................................................21
2. Rozpoczynanie działalności w internecie.
Czy stać Cię na to, aby nie spróbować? ...........................................................31
3. Pierwsza kategoria internetowych milionerów. Milionerzy efektywności ...41
4. Druga kategoria internetowych milionerów. Milionerzy produktowi ..........55
5. Trzecia kategoria internetowych milionerów. Milionerzy niszowi ...............85
CZĘŚĆ 2. TWORZENIE WŁASNEGO MODELU E-BIZNESU ................ 117
6. Zastosowanie teorii wzorców milionera. Studium przypadku .....................119
7. Model biznesowy ..............................................................................................125
8. Jakiego rodzaju e-biznes powinieneś rozwijać? .............................................129
CZĘŚĆ 3. BUDOWANIE INTERNETOWEGO E-BIZNESU ......................... 145
9. Sekrety technologii i przegląd strategii ...........................................................147
10. Wybór nazwy domeny .....................................................................................157
11. Wybór firmy hostingowej ................................................................................169
6
INTERNETOWI MILIONERZY
12. Jak zbudować stronę internetową w godzinę? ...............................................173
13. Poszukiwania projektanta witryny ..................................................................189
14. Koszyki zakupów e-commerce .......................................................................193
15. Zjawisko, jakim jest eBay .................................................................................205
16. Jak stworzyć porażającą zawartość przy skromnym budżecie? ....................219
17. Sprawdź pomysł, zanim poświęcisz mu czas i pieniądze ..............................225
18. Plan działania i realizacji miliondolarowego e-biznesu ...................................231
19. Testowanie Twojego nowego biznesu ............................................................241
CZĘŚĆ 4. SEKRETY MARKETINGU INTERNETOWEGO
DLA TWOJEGO E-BIZNESU ..................................... 247
20. Sekrety marketingu bezbudżetowego .............................................................249
21. Sekrety marketingu o niskim budżecie ...........................................................259
22. Marketing wysokobudżetowy i jego sekrety .................................................267
CZĘŚĆ 5. ZAGADNIENIA PRAWNE I ADMINISTRACYJNE ................ 277
23. Zagadnienia praw autorskich, znaków handlowych
i form organizacyjnych przedsięwzięcia ............................................................279
24. Wspólnicy. Czy powinieneś się dzielić swoim pomysłem
na milion dolarów? ...........................................................................................287
CZĘŚĆ 6. ZAKOŃCZENIE KURSU. OTWARCIE WYMARZONEGO BIZNESU ..... 295
25. Gratulacje! .........................................................................................................297
DODATKI
Dodatek A Indeks przedsiębiorców e-biznesowych i usług..............................................305
Dodatek B Umiejętności badania internetu .......................................................................307
Słowniczek terminów e-biznesowych ....................................................................................313
Skorowidz ................................................................................................................................325
Podziękowania .........................................................................................................................333
4 DRUGA KATEGORIA
D RUGĄ KATEGORIĄ internetowych milionerów są milionerzy produktowi. W od-
różnieniu od milionerów efektywności, którzy nie mogli istnieć przed erą inter-
netu, milionerzy produktowi realizują najbardziej tradycyjny scenariusz budowa-
nia fortuny, polegający na kupowaniu i sprzedawaniu towarów.
Prawie każdy produkt lub usługę można już oferować przez internet. Doty-
czy to również dóbr, które muszą zostać fizycznie dostarczone pod konkretny
adres. One również reklamowane są w sieci. Przedsiębiorcy z doświadczeniem
w branży produktowej potrafili zbudować w internecie już wiele wspaniałych
firm. Lecz nie ma się co martwić, bo istnieje jeszcze wiele szans na otwarcie ko-
lejnych e-biznesów.
INTERNETOWYCH MILIONERÓW.
MILIONERZY PRODUKTOWI
56
INTERNETOWI MILIONERZY
Odsprzedawcy jako milionerzy produktowi.
Znajdowanie i sprzedaż dóbr innych osób
Firmy należące do kategorii biznesów produktowych są powiązane z milionerami
efektywności, bo odsprzedaż i działalność na zasadach brokerskich musi się wią-
zać ze zwiększaniem efektywności transakcji. Różnica polega na tym, że milione-
rzy produktowi prowadzą gospodarkę magazynową i samodzielnie zajmują się
wysyłką towarów, nie ograniczając się jedynie do przedstawiania ofert lub po-
twierdzania transakcji.
Firmy działające na zasadzie odsprzedaży fizycznych produktów można podzie-
lić na dwie ogólne kategorie. Do pierwszej należą ci, którzy konkurują ceną, do
drugiej zaś ci, którzy konkurują szerokim wyborem towarów. Jednak internet po-
zwolił na pojawienie się dodatkowej kategorii: odsprzedawców informacji . Tego typu
firmy przepakowują informacje, które skierowane są do docelowych odbiorców.
ODSPRZEDAWCY KONKURUJĄCY CENĄ
Internet umożliwia każdej osobie założenie sklepu i odsprzedaż produktów wy-
twarzanych przez kogoś innego. Być może działalność polegać będzie po prostu
na sprzedaży najróżniejszych rzeczy z domu (jak ma to miejsce w przypadku
wielu zwykłych użytkowników eBay). Możliwe jednak, że przybierze formę bar-
dziej ukierunkowanego biznesu, którego marka budowana jest poprzez sprzedaż
towarów określonego rodzaju.
W sklepie można handlować artykułami powszechnego użytku, na które po-
pyt jest zawsze. Dobrymi przykładami będą tu produkty, które się „konsumuje”,
czyli kawa, bateria, skarpety, materiały biurowe czy części samochodowe. Dobra
te regularnie używane są przez miliony ludzi na całym świecie, dlatego nie trzeba
martwić się o powracających klientów tworzących popyt. W jakiś jednak sposób
trzeba się wyróżnić i sprawić, aby dla nabywców sprzedawane towary jawiły się
jako atrakcyjniejsze od konkurencyjnych. Problemu nie będzie jedynie wtedy,
gdy odsprzedawca ma szczęście posiadać unikalne towary i wyłączność na nie.
We wszystkich pozostałych przypadkach najczęściej większa atrakcyjność ozna-
czać po prostu będzie niższą cenę.
ODSPRZEDAWCY KONKURUJĄCY
SZEROKIM WYBOREM TOWARÓW
Ponieważ konkurowanie ceną jest wyjątkowo uciążliwe i trudne, polecam odsprze-
dawcom zastosowanie strategii alternatywnych. Mogą one być związane z oferowa-
niem szerokiej gamy produktów, szczególnie odsprzedaży towarów wyjątkowych,
Zgłoś jeśli naruszono regulamin