google-adsense.pdf

(2192 KB) Pobierz
385823409 UNPDF
385823409.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana
tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są
jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy.
Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 7.05.2008
Tytuł: „Google AdSense. Poznaj sekrety Google” (fragment utworu)
Autor: Andrzej Herzberg
Projekt okładki: Andrzej Herzberg
Korekta: Mateusz Chłodnicki
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
385823409.002.png
SPIS TREŚCI
11
1. CO TO JEST GOOGLE ADSENSE...................................................
12
2. ZANIM ZACZNIESZ..................................................................14
3. PRZYGOTUJ WITRYNĘ.............................................................16
4. ZGŁOSZENIE WITRYNY.............................................................27
5. REKLAMA KONTEKSTOWA NA TWOJEJ STRONIE..............................
34
6. CO ZAMIAST „USŁUG DOBROCZYNNYCH”......................................50
7. NAUCZ SIĘ CZYTAĆ I INTERPRETOWAĆ RAPORTY.............................
52
PODSUMOWANIE
......
..
CZĘŚĆ II
...................................................................................
65
1. WYBIERZ DOBRY TEMAT
...........................................................
66
2. PSYCHOLOGIA „OGLĄDACZA”
....................................................
82
3. ZASADA MAGNESU
..................................................................
96
4. GDZIE UMIEŚCIĆ SWOJĄ STRONĘ?
.............................................
113
5. KIERUJ UWAGĘ GOŚCIA TAM GDZIE CHCESZ.
................................
115
6. ADSENSE DLA WYSZUKIWANIA
..................................................
135
PODSUMOWANIE
......................................................................
140
CZĘŚĆ III
................................................................................
142
1. POZYCJA W WYSZUKIWARKACH A TWOJE ZAROBKI
.......................
143
2. CROSSLINKING – CZYLI WYMIANA LINKÓW
...................................
158
3. OBJĘTOŚĆ SERWISU A TWOJE ZAROBKI
......................................
172
4. REKLAMA, REKLAMA
.............................................................
175
5. KANAŁY. JAK JE WYKORZYSTAĆ DLA PODNIESIENIA
TWOJEGO DOCHODU?
................................................................
195
6. CO WIEDZĄ INNI?
..................................................................
198
7. 12 SPOSOBÓW NA EFEKTYWNE ZARABIANIE Z
GOOGLE ADSENSE
205
8. PRZYKŁADY DOCHODOWYCH WITRYN
........................................
222
9. JAK ZREALIZOWAĆ WYPŁATĘ?
.................................................
225
PODSUMOWANIE
......................................................................
230
CZĘŚĆ IV
...............................................................................
232
WSTĘP
..................................................................................
233
1. SŁOWA KLUCZOWE A CENY REKLAM
..........................................
234
3. A CO Z KONKURENCJĄ?
..........................................................
259
4. BADANIA I EKSPERYMENTY
......................................................
262
5. A MOŻE ZAGRANICĄ
..............................................................
279
.......
PODSUMOWANIE
......................................................................
283
Zgłoś jeśli naruszono regulamin