hipnotyczny-telemarketing.pdf

(534 KB) Pobierz
345303064 UNPDF
345303064.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj .
Darmowa publikacja , dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 24.02.2006
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing (fragment utworu)
Autor: Dariusz Skraskowski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Plebiscytowa 1
44-100 Gliwice
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA . ...................................................................................................................4
2. WPROWADZENIE . ..........................................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH . .................................................................22
3.1. Umawianie spotkań . .............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna . ..........................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży . .......................................................................................62
3.4. Windykacja należności . ........................................................................................67
3.5. Załatwianie reklamacji . ........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami . ......................................................................................90
3.7. Rozmowy z pracownikami . ..................................................................................98
3.8. Rozmowy rekrutacyjne . .....................................................................................103
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA . .......................................................................112
4.1. Wybór celów . .......................................................................................................112
4.2. Odkrywanie motywów . .......................................................................................114
4.3. Trening mentalny . ..............................................................................................115
4.4. Szukanie sposobów . ............................................................................................116
4.5. Ustalanie terminów . ............................................................................................117
4.6. Ocena postępów . .................................................................................................118
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA . .........................................................................120
5.1. Budowanie bazy . .................................................................................................120
5.2. Tworzenie listy . ..................................................................................................123
5.3. Nawiązanie kontaktu . ........................................................................................123
5.4. Wstępna kwalifikacja . .........................................................................................125
5.5. Ustalenie decydenta . ...........................................................................................125
5.6. Pozyskiwanie zaufania . .......................................................................................126
5.7. Rozpoznanie potrzeby . ........................................................................................127
5.8. Prezentacja rozwiązań . .......................................................................................130
5.9. Finalizowanie rozmowy . .....................................................................................136
5.10. Rozwiewanie wątpliwości . ................................................................................138
5.11. Kończenie rozmowy . .........................................................................................143
5.12. Śledzenie realizacji . ...........................................................................................144
5.13. Pilnowanie płatności . ........................................................................................145
5.14. Rozpatrywanie reklamacji . ...............................................................................150
5.15. Pozyskiwanie referencji . ...................................................................................153
5.16. Dalsza obsługa . ..................................................................................................155
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI . ..................................................................157
6.1. Stan emocjonalny . ...............................................................................................157
6.2. Głos . ....................................................................................................................159
6.3. Słowa . .................................................................................................................160
6.4. Wzorzec potwierdzania . ......................................................................................161
6.5. Uzasadnienie . .....................................................................................................162
6.6. Założenia . ...........................................................................................................162
6.7. Wizualizacja . .......................................................................................................163
6.8. Pytania . ..............................................................................................................163
6.9. Style myślenia . ...................................................................................................164
7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW . ........................................................................167
7.1. Umawianie spotkań . ...........................................................................................167
7.2. Sprzedaż telefoniczna . ........................................................................................172
7.3. Rozmowy po sprzedaży . ......................................................................................181
7.4. Windykacja należności . ......................................................................................183
7.5. Załatwianie reklamacji . .......................................................................................187
7.6. Rozmowy z dostawcami . ....................................................................................190
7.7. Rozmowy z pracownikami . .................................................................................192
7.8. Rozmowy rekrutacyjne . ......................................................................................196
8. PODSUMOWANIE . ......................................................................................................199
9. BIBLIOGRAFIA . ..........................................................................................................200
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING – darmowy fragment kliknij po więcej
Dariusz Skraskowski
● str. 4
1. Dedykacja
D
edykuję to opracowanie osobom, których zarobki
zależą od skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
345303064.002.png
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING – darmowy fragment kliknij po więcej
Dariusz Skraskowski
● str. 5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak wzrosłaby Twoja skuteczność, gdybyś wiedział/a jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
345303064.003.png 345303064.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin