Kaiji 16 - Fury.txt

(18 KB) Pobierz
{1}{75}movie info: MKV  1024x576 23,976fps 232.7 MB|/SubEdit b.4060 (http://subedit.com.pl)/
{121}{196}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Przyszłość spoczywa w naszych rękach
{220}{254}{f:Wydzieranki}{c:$0000B8}Anime Garden|{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Prezentuje
{255}{309}{f:Wydzieranki}{c:$0000B8}Kaiji:|{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Ostatni Niedobitek
{310}{363}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Mamy gdzieś wasze zasady
{364}{425}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Mamy gdzieś wasze morały
{426}{482}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Mamy gdzieś wasze ciuchy i wygląd dobry
{483}{542}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Prawdy też się nie uczepimy
{542}{665}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Nie po to, by rozpaczać, z łona było nam się wyrywać
{666}{774}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Nie po to, by przegrywać, z łona było nam się wyrywać
{775}{841}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Nie po to z łona było nam się wyrywać
{1173}{1227}{f:Wydzieranki}{c:$0000B8}Tłumaczenie:|{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Quithe (quithe@wp.pl)
{1228}{1294}{f:Wydzieranki}{c:$0000B8}Korekta:|{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Hikikomori, Damtrix
{1354}{1456}{c:$7d7d7d}Kaiji jako jedyny zdołał przejść|{c:$7d7d7d} przez śmiercionośny most.
{1497}{1577}{c:$7d7d7d}Jednak ta długa noc jeszcze się nie skończyła.
{1632}{1690}{c:$7d7d7d}Oto początek kolejnej bitwy!
{1722}{1810}{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Rozdanie 16|{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Furia
{1891}{1930}Obywatel,
{1931}{1967}Cesarz
{1968}{1999}i Niewolnik.
{2000}{2068}Będziesz używał tych trzech typów kart.
{2069}{2207}W talii jest osiem kart Obywateli,|jedna Cesarza i jedna Niewolnika.
{2208}{2265}Razem dziesięć kart.
{2283}{2402}Na początku gry każdy posiada|po pięć kart, czyli jeden z tych zestawów.
{2403}{2472}O jego rodzaju decyduje się wcześniej.
{2506}{2560}Czyli będziesz grał|po stronie Cesarza albo Niewolnika.
{2561}{2656}Co trzy rozgrywki gracze będą się zamieniali stronami.
{2726}{2776}Zasady są proste.
{2777}{2832}Wybierasz jedną kartę...
{2833}{2889}...i kładziesz ją na stole.
{2890}{2975}Następnie kartę wybiera drugi gracz...
{2976}{3005}...i wykłada ją.
{3026}{3100}Gdy obie karty są na stole, odkrywamy je.
{3121}{3158}Tak to wygląda.
{3159}{3280}Proste skojarzenie obrazków pozwoli ci się zorientować, |kto wygrywa, a kto przegrywa.
{3281}{3362}A to oznacza, że Cesarz jest najsilniejszy.
{3363}{3544}Nazwa "E Card" pochodzi od pierwszej|litery najmocniejszej karty - Emperor.
{3545}{3602}"Cesarz" jest na szczycie.
{3603}{3684}{c:$7d7d7d}Cesarz jest silniejszy niż Obywatel.
{3685}{3751}{c:$7d7d7d}Obywatel jest silniejszy od Niewolnika.
{3752}{3822}{c:$7d7d7d}Dwóch ścierających się Obywateli oznacza remis.
{3834}{3861}{c:$7d7d7d}Dodatkowo...!
{3881}{3943}"Niewolnik" nie ma nic.
{3944}{4017}Jest ciemiężonym przedstawicielem najniższej kasty.
{4018}{4059}Ale...
{4079}{4160}Z powodu swojego miejsca w hierarchii|nie ma nic do stracenia...
{4231}{4280}...i może pokonać Cesarza.
{4281}{4370}{c:$7d7d7d}Niewolnik może zgładzić Cesarza!
{4428}{4521}Ataki desperatów nie mających|nic do stracenia podobno są najstraszniejsze.
{4522}{4555}Ale to tylko pogłoska.
{4555}{4607}Bez cienia prawdy.
{4608}{4731}Jednak w E Card, nie zważając na to,|Niewolnik może pokonać Cesarza.
{4732}{4775}Tak to działa.
{4776}{4829}Potrójny impas.
{4830}{4951}W rzeczywistości nie ma takiej możliwości,|by niewolnik pokonał cesarza.
{4952}{5034}Ludzie rzadko są w stanie zaatakować,| ryzykując własnym życiem.
{5082}{5139}Już wracam do objaśniania.
{5140}{5261}Strategiczny sposób myślenia |przy E Card jest prosty...
{5288}{5463}{c:$7d7d7d}Gracz po stronie Cesarza musi|{c:$7d7d7d}zaplanować, jak ukryć go wśród Obywateli.
{5464}{5604}{c:$7d7d7d}Grający po drugiej stronie musi przewidzieć,|{c:$7d7d7d}kiedy przeciwnik użyje Cesarza i zabić go Niewolnikiem!
{5605}{5693}Walka psychologiczna w najprostszym formacie.
{5694}{5828}Gracze będą czytać z dłoni przeciwnika, a ich zdolność|oceniania innych będzie kluczem do zwycięstwa.
{5829}{5925}Gdybyś ją posiadał, nie byłoby cię teraz tutaj.
{5959}{6067}W końcu to, że tu wylądowałeś, |zawdzięczać możesz jedynie sobie.
{6083}{6143}Sam sobie zgotowałeś ten los.
{6218}{6304}Ale z drugiej strony, zdaje się,|że miałeś małego farta.
{6305}{6326}Co?!
{6327}{6464}Ponieważ udało ci się dotrzeć |do kolejnej wielkiej szansy - E Card.
{6465}{6659}W E Card możliwe jest pozyskanie nawet|stu milionów, jeżeli zaryzykuje się część siebie.
{6660}{6694}Sto milionów?
{6695}{6723}Właśnie.
{6724}{6775}O takiej sumie możesz jedynie pomarzyć.
{6823}{6870}No to co jest ryzykiem?
{6871}{6908}Nic takiego.
{6909}{7005}W porównaniu z zaryzykowaniem życia to drobnostka.
{7029}{7082}Czyli... co?
{7083}{7118}Jest to...
{7301}{7344}Oko albo ucho.
{7413}{7537}Spokojnie. Dojdzie do tego tylko wtedy, |gdy będziesz grał o wysokie stawki.
{7538}{7559}Ty!
{7560}{7576}Tak.
{7809}{7879}Kaiji-kun, masz szczęście, możesz dokonać wyboru.
{7880}{8005}Te maszynki pozwolą nam odliczać |destrukcję twojego organu.
{8006}{8066}Zasada działania jest prosta.
{8067}{8183}Używając pilota, obojętnie czy dotyczy to |gałki ocznej, czy bębenka...
{8316}{8374}Widzisz? Czyż to nie interesujące?
{8422}{8534}Ponieważ nie masz pieniędzy, |które możesz postawić, założysz jedną z nich.
{8535}{8624}Oko albo ucho, ty wybierasz, czym ryzykujesz.
{8639}{8692}Zbawienna odległość jest taka sama.
{8715}{8876}Celem obu jest zniszczenie organu, gdy wiertełko|pokona odległość trzech centymetrów.
{8950}{8996}Masz trzy centymetry zapasu.
{9026}{9129}Kaiji-kun, możesz obstawiać swoje centymetry w milimetrach.
{9130}{9229}Jeżeli postawisz jeden milimetr|i wygrasz, wypłacimy ci 100 tysięcy.
{9230}{9264}100 tysięcy?
{9265}{9341}Oczywiście gdy przegrasz,|wiertełko przesunie się o milimetr.
{9342}{9377}Banał.
{9377}{9552}Możesz postawić 10mm i wygrać milion|albo przegrać i stracić 10mm zapasu.
{9574}{9619}{c:$7d7d7d}Przybliży to zniszczenie.
{9661}{9746}Minimalną stawką jest 1mm.
{9747}{9936}Jeśli będziesz obstawiał po 1mm, a przegrasz 20 razy z rzędu,|wiertełko zbliży się o 2cm i nie sięgnie organu.
{9937}{10081}Dopóki pazernie nie zagrasz|o centymetr lub dwa, jesteś bezpieczny.
{10082}{10165}Co ważne, E Card kończy się po dwunastu rozdaniach.
{10192}{10281}{c:$7d7d7d}Nawet gdyby stawiał po 2mm|{c:$7d7d7d}i ciągle przegrywał, straci jedynie 24mm.
{10282}{10316}{c:$7d7d7d}Nie dojdzie do zniszczenia organu!
{10316}{10424}Podsumowując, od początku masz gwarancję bezpieczeństwa.
{10441}{10571}Wychodzi więc na to,|że to straszne urządzonko jest tylko na pokaz.
{10571}{10650}Jesteś bezpieczny. Nie martw się.
{10721}{10783}Nie musisz wietrzyć podstępu.
{10784}{10822}Nie skłamałem.
{10823}{10894}Reszta zależy od ciebie.
{10895}{10973}Od twojej chciwości. Od serca.
{10974}{11050}Jest jeszcze jedna ważna rzecz.
{11051}{11151}Powiedziałem, że za 1mm po wygranej płacimy sto tysięcy.
{11152}{11228}Ale to tylko w przypadku strony Cesarza.
{11262}{11347}O wiele większa wygrana jest po stronie Niewolnika.
{11348}{11379}Pięć razy większa.
{11394}{11462}Zapłacimy 500 tysięcy za milimetr.
{11494}{11528}Powód jest prosty.
{11529}{11568}Trudniej jest wygrać.
{11590}{11705}Zestawem Niewolnika jest o wiele |trudniej wygrać niż zestawem Cesarza.
{11706}{11887}{c:$7d7d7d}Cesarz zapewnia 80% szans na wygraną, czyli cztery|{c:$7d7d7d}do pięciu, jeżeli zostanie użyty w pierwszym wyłożeniu.
{11888}{11996}{c:$7d7d7d}Natomiast użycie Niewolnika |{c:$7d7d7d}daje tylko 20% szans, czyli jedną na pięć.
{11997}{12071}Strona Cesarza ma ogromną przewagę.
{12100}{12195}Dlatego podnieśliśmy wypłatę|za wygraną po stronie Niewolnika.
{12196}{12225}Pięć razy.
{12226}{12279}Za 1cm będzie to...
{12280}{12323}...pięć milionów.
{12347}{12471}Poza tym, jedynie gdy ty grasz po stronie Niewolnika |wygrana wzrasta pięciokrotnie.
{12472}{12590}Jeśli ja wygram Niewolnikiem,|wiertło nie przesunie się pięć razy dalej.
{12591}{12646}Pomyśl o tym jak o ułatwieniu.
{12647}{12772}Ta gra jest naszym prezentem dla ciebie,|ponieważ przeszedłeś most, ale nie zdobyłeś pieniędzy.
{12772}{12830}To dar w dowód uznania i sympatii.
{12853}{12988}Sam prezes życzliwie obdarzył cię tym podarunkiem,|abyś mógł zgarnąć milion bez ryzyka.
{12989}{13031}Gra szczerego serca.
{13267}{13339}Smaż się w piekle!
{13340}{13396}Nie ma w was za grosz życzliwości!
{13397}{13515}Gdyby była, odcięlibyście prąd od razu, gdy poprosiłem!
{13516}{13578}Wszyscy zostaliby ocaleni!
{13579}{13679}Ishida-san, Nakayama, a także Sahara!
{13680}{13727}Nie umarliby!
{13728}{13757}Tonegawa!
{13758}{13827}Przyglądałeś się jak umierają!
{13827}{13873}Starcze! Ty też!
{13873}{13969}A teraz pierdolicie mi tu o życzliwości?!
{13970}{14016}Sranie w banie!
{14017}{14049}Kaiji-kun.
{14050}{14133}Przyznaliśmy się do błędu |i szczerze tego żałujemy.
{14134}{14163}Że co?!
{14164}{14307}A ponieważ taka jest prawda, chcemy ci wynagrodzić|twoje starania i to, że jako jedyny przeżyłeś.
{14308}{14486}Z jakiegoż to innego powodu zostałbyś obdarzony szansą|zdobycia pieniędzy w prostej grze bez ryzyka?
{14487}{14530}To z życzliwości.
{14531}{14593}Jeśli to nie życzliwość, to co?
{14622}{14651}No to jej nie chcę!
{14652}{14768}Nie zostałem tu dla garści miedziaków!
{14769}{14874}Muszę wygrać co najmniej sumę wartości |biletu Ishidy-sana i moich długów.
{14875}{14910}Czyli 20 milionów!
{14953}{14980}Z czego rżysz?!
{14981}{15024}Już ci mówiliśmy.
{15025}{15088}Wygranie miliona albo dwóch to jedno.
{15089}{15185}Ale żeby wygrać 20 milionów, |będziesz musiał podjąć odpowiednie ryzyko.
{15186}{15258}Podsumowując, możesz stracić...
{15259}{15323}...oko albo ucho.
{15353}{15400}Jestem na to gotowy!
{15401}{15464}Uspokój się, nie dasz rady tego zrobić.
{15464}{15505}Nie nabijaj się ze mnie!
{15506}{15543}Nic z tych rzeczy.
{...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin