{1}{75}movie info: MKV 1024x576 23,976fps 232.7 MB|/SubEdit b.4060 (http://subedit.com.pl)/ {121}{196}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Przyszłość spoczywa w naszych rękach {220}{254}{f:Wydzieranki}{c:$0000B8}Anime Garden|{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Prezentuje {255}{309}{f:Wydzieranki}{c:$0000B8}Kaiji:|{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Ostatni Niedobitek {310}{363}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Mamy gdzieś wasze zasady {364}{425}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Mamy gdzieś wasze morały {426}{482}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Mamy gdzieś wasze ciuchy i wygląd dobry {483}{542}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Prawdy też się nie uczepimy {542}{665}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Nie po to, by rozpaczać, z łona było nam się wyrywać {666}{774}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Nie po to, by przegrywać, z łona było nam się wyrywać {775}{841}{f:Wydzieranki}{c:$0033ff}{y:i}Nie po to z łona było nam się wyrywać {1173}{1227}{f:Wydzieranki}{c:$0000B8}Tłumaczenie:|{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Quithe (quithe@wp.pl) {1228}{1294}{f:Wydzieranki}{c:$0000B8}Korekta:|{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Hikikomori, Damtrix {1354}{1456}{c:$7d7d7d}Kaiji jako jedyny zdołał przejść|{c:$7d7d7d} przez śmiercionośny most. {1497}{1577}{c:$7d7d7d}Jednak ta długa noc jeszcze się nie skończyła. {1632}{1690}{c:$7d7d7d}Oto początek kolejnej bitwy! {1722}{1810}{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Rozdanie 16|{f:Wydzieranki}{c:$7d7d7d}Furia {1891}{1930}Obywatel, {1931}{1967}Cesarz {1968}{1999}i Niewolnik. {2000}{2068}Będziesz używał tych trzech typów kart. {2069}{2207}W talii jest osiem kart Obywateli,|jedna Cesarza i jedna Niewolnika. {2208}{2265}Razem dziesięć kart. {2283}{2402}Na początku gry każdy posiada|po pięć kart, czyli jeden z tych zestawów. {2403}{2472}O jego rodzaju decyduje się wcześniej. {2506}{2560}Czyli będziesz grał|po stronie Cesarza albo Niewolnika. {2561}{2656}Co trzy rozgrywki gracze będą się zamieniali stronami. {2726}{2776}Zasady są proste. {2777}{2832}Wybierasz jedną kartę... {2833}{2889}...i kładziesz ją na stole. {2890}{2975}Następnie kartę wybiera drugi gracz... {2976}{3005}...i wykłada ją. {3026}{3100}Gdy obie karty są na stole, odkrywamy je. {3121}{3158}Tak to wygląda. {3159}{3280}Proste skojarzenie obrazków pozwoli ci się zorientować, |kto wygrywa, a kto przegrywa. {3281}{3362}A to oznacza, że Cesarz jest najsilniejszy. {3363}{3544}Nazwa "E Card" pochodzi od pierwszej|litery najmocniejszej karty - Emperor. {3545}{3602}"Cesarz" jest na szczycie. {3603}{3684}{c:$7d7d7d}Cesarz jest silniejszy niż Obywatel. {3685}{3751}{c:$7d7d7d}Obywatel jest silniejszy od Niewolnika. {3752}{3822}{c:$7d7d7d}Dwóch ścierających się Obywateli oznacza remis. {3834}{3861}{c:$7d7d7d}Dodatkowo...! {3881}{3943}"Niewolnik" nie ma nic. {3944}{4017}Jest ciemiężonym przedstawicielem najniższej kasty. {4018}{4059}Ale... {4079}{4160}Z powodu swojego miejsca w hierarchii|nie ma nic do stracenia... {4231}{4280}...i może pokonać Cesarza. {4281}{4370}{c:$7d7d7d}Niewolnik może zgładzić Cesarza! {4428}{4521}Ataki desperatów nie mających|nic do stracenia podobno są najstraszniejsze. {4522}{4555}Ale to tylko pogłoska. {4555}{4607}Bez cienia prawdy. {4608}{4731}Jednak w E Card, nie zważając na to,|Niewolnik może pokonać Cesarza. {4732}{4775}Tak to działa. {4776}{4829}Potrójny impas. {4830}{4951}W rzeczywistości nie ma takiej możliwości,|by niewolnik pokonał cesarza. {4952}{5034}Ludzie rzadko są w stanie zaatakować,| ryzykując własnym życiem. {5082}{5139}Już wracam do objaśniania. {5140}{5261}Strategiczny sposób myślenia |przy E Card jest prosty... {5288}{5463}{c:$7d7d7d}Gracz po stronie Cesarza musi|{c:$7d7d7d}zaplanować, jak ukryć go wśród Obywateli. {5464}{5604}{c:$7d7d7d}Grający po drugiej stronie musi przewidzieć,|{c:$7d7d7d}kiedy przeciwnik użyje Cesarza i zabić go Niewolnikiem! {5605}{5693}Walka psychologiczna w najprostszym formacie. {5694}{5828}Gracze będą czytać z dłoni przeciwnika, a ich zdolność|oceniania innych będzie kluczem do zwycięstwa. {5829}{5925}Gdybyś ją posiadał, nie byłoby cię teraz tutaj. {5959}{6067}W końcu to, że tu wylądowałeś, |zawdzięczać możesz jedynie sobie. {6083}{6143}Sam sobie zgotowałeś ten los. {6218}{6304}Ale z drugiej strony, zdaje się,|że miałeś małego farta. {6305}{6326}Co?! {6327}{6464}Ponieważ udało ci się dotrzeć |do kolejnej wielkiej szansy - E Card. {6465}{6659}W E Card możliwe jest pozyskanie nawet|stu milionów, jeżeli zaryzykuje się część siebie. {6660}{6694}Sto milionów? {6695}{6723}Właśnie. {6724}{6775}O takiej sumie możesz jedynie pomarzyć. {6823}{6870}No to co jest ryzykiem? {6871}{6908}Nic takiego. {6909}{7005}W porównaniu z zaryzykowaniem życia to drobnostka. {7029}{7082}Czyli... co? {7083}{7118}Jest to... {7301}{7344}Oko albo ucho. {7413}{7537}Spokojnie. Dojdzie do tego tylko wtedy, |gdy będziesz grał o wysokie stawki. {7538}{7559}Ty! {7560}{7576}Tak. {7809}{7879}Kaiji-kun, masz szczęście, możesz dokonać wyboru. {7880}{8005}Te maszynki pozwolą nam odliczać |destrukcję twojego organu. {8006}{8066}Zasada działania jest prosta. {8067}{8183}Używając pilota, obojętnie czy dotyczy to |gałki ocznej, czy bębenka... {8316}{8374}Widzisz? Czyż to nie interesujące? {8422}{8534}Ponieważ nie masz pieniędzy, |które możesz postawić, założysz jedną z nich. {8535}{8624}Oko albo ucho, ty wybierasz, czym ryzykujesz. {8639}{8692}Zbawienna odległość jest taka sama. {8715}{8876}Celem obu jest zniszczenie organu, gdy wiertełko|pokona odległość trzech centymetrów. {8950}{8996}Masz trzy centymetry zapasu. {9026}{9129}Kaiji-kun, możesz obstawiać swoje centymetry w milimetrach. {9130}{9229}Jeżeli postawisz jeden milimetr|i wygrasz, wypłacimy ci 100 tysięcy. {9230}{9264}100 tysięcy? {9265}{9341}Oczywiście gdy przegrasz,|wiertełko przesunie się o milimetr. {9342}{9377}Banał. {9377}{9552}Możesz postawić 10mm i wygrać milion|albo przegrać i stracić 10mm zapasu. {9574}{9619}{c:$7d7d7d}Przybliży to zniszczenie. {9661}{9746}Minimalną stawką jest 1mm. {9747}{9936}Jeśli będziesz obstawiał po 1mm, a przegrasz 20 razy z rzędu,|wiertełko zbliży się o 2cm i nie sięgnie organu. {9937}{10081}Dopóki pazernie nie zagrasz|o centymetr lub dwa, jesteś bezpieczny. {10082}{10165}Co ważne, E Card kończy się po dwunastu rozdaniach. {10192}{10281}{c:$7d7d7d}Nawet gdyby stawiał po 2mm|{c:$7d7d7d}i ciągle przegrywał, straci jedynie 24mm. {10282}{10316}{c:$7d7d7d}Nie dojdzie do zniszczenia organu! {10316}{10424}Podsumowując, od początku masz gwarancję bezpieczeństwa. {10441}{10571}Wychodzi więc na to,|że to straszne urządzonko jest tylko na pokaz. {10571}{10650}Jesteś bezpieczny. Nie martw się. {10721}{10783}Nie musisz wietrzyć podstępu. {10784}{10822}Nie skłamałem. {10823}{10894}Reszta zależy od ciebie. {10895}{10973}Od twojej chciwości. Od serca. {10974}{11050}Jest jeszcze jedna ważna rzecz. {11051}{11151}Powiedziałem, że za 1mm po wygranej płacimy sto tysięcy. {11152}{11228}Ale to tylko w przypadku strony Cesarza. {11262}{11347}O wiele większa wygrana jest po stronie Niewolnika. {11348}{11379}Pięć razy większa. {11394}{11462}Zapłacimy 500 tysięcy za milimetr. {11494}{11528}Powód jest prosty. {11529}{11568}Trudniej jest wygrać. {11590}{11705}Zestawem Niewolnika jest o wiele |trudniej wygrać niż zestawem Cesarza. {11706}{11887}{c:$7d7d7d}Cesarz zapewnia 80% szans na wygraną, czyli cztery|{c:$7d7d7d}do pięciu, jeżeli zostanie użyty w pierwszym wyłożeniu. {11888}{11996}{c:$7d7d7d}Natomiast użycie Niewolnika |{c:$7d7d7d}daje tylko 20% szans, czyli jedną na pięć. {11997}{12071}Strona Cesarza ma ogromną przewagę. {12100}{12195}Dlatego podnieśliśmy wypłatę|za wygraną po stronie Niewolnika. {12196}{12225}Pięć razy. {12226}{12279}Za 1cm będzie to... {12280}{12323}...pięć milionów. {12347}{12471}Poza tym, jedynie gdy ty grasz po stronie Niewolnika |wygrana wzrasta pięciokrotnie. {12472}{12590}Jeśli ja wygram Niewolnikiem,|wiertło nie przesunie się pięć razy dalej. {12591}{12646}Pomyśl o tym jak o ułatwieniu. {12647}{12772}Ta gra jest naszym prezentem dla ciebie,|ponieważ przeszedłeś most, ale nie zdobyłeś pieniędzy. {12772}{12830}To dar w dowód uznania i sympatii. {12853}{12988}Sam prezes życzliwie obdarzył cię tym podarunkiem,|abyś mógł zgarnąć milion bez ryzyka. {12989}{13031}Gra szczerego serca. {13267}{13339}Smaż się w piekle! {13340}{13396}Nie ma w was za grosz życzliwości! {13397}{13515}Gdyby była, odcięlibyście prąd od razu, gdy poprosiłem! {13516}{13578}Wszyscy zostaliby ocaleni! {13579}{13679}Ishida-san, Nakayama, a także Sahara! {13680}{13727}Nie umarliby! {13728}{13757}Tonegawa! {13758}{13827}Przyglądałeś się jak umierają! {13827}{13873}Starcze! Ty też! {13873}{13969}A teraz pierdolicie mi tu o życzliwości?! {13970}{14016}Sranie w banie! {14017}{14049}Kaiji-kun. {14050}{14133}Przyznaliśmy się do błędu |i szczerze tego żałujemy. {14134}{14163}Że co?! {14164}{14307}A ponieważ taka jest prawda, chcemy ci wynagrodzić|twoje starania i to, że jako jedyny przeżyłeś. {14308}{14486}Z jakiegoż to innego powodu zostałbyś obdarzony szansą|zdobycia pieniędzy w prostej grze bez ryzyka? {14487}{14530}To z życzliwości. {14531}{14593}Jeśli to nie życzliwość, to co? {14622}{14651}No to jej nie chcę! {14652}{14768}Nie zostałem tu dla garści miedziaków! {14769}{14874}Muszę wygrać co najmniej sumę wartości |biletu Ishidy-sana i moich długów. {14875}{14910}Czyli 20 milionów! {14953}{14980}Z czego rżysz?! {14981}{15024}Już ci mówiliśmy. {15025}{15088}Wygranie miliona albo dwóch to jedno. {15089}{15185}Ale żeby wygrać 20 milionów, |będziesz musiał podjąć odpowiednie ryzyko. {15186}{15258}Podsumowując, możesz stracić... {15259}{15323}...oko albo ucho. {15353}{15400}Jestem na to gotowy! {15401}{15464}Uspokój się, nie dasz rady tego zrobić. {15464}{15505}Nie nabijaj się ze mnie! {15506}{15543}Nic z tych rzeczy. {...
themelon