Raport ewaluacji wewnętrznej.docx

(22 KB) Pobierz

Raport ewaluacji wewnętrznej

16 czerwca 2011

 

 

 

 

EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ
I OPIEKUŃCZEJ ORAZ INNEJ DZIAŁALNOŚCI STATUTOWEJ SZKOŁY LUB PLACÓWKI

Szkoła lub placówka osiąga cele zgodne z polityką oświatową państwa

Szkoła lub placówka doskonali efekty swojej pracy

 

Opracowanie:

mgr Iwona Pawlak

mgr Joanna Wiśniowska

 

Raport przygotowano dla:

·         Rady Pedagogicznej Publicznego Zespołu Szkół w Jędrzejowie

·         Dyrekcji Szkoły

·         Rady Rodziców

·         Samorządu Uczniowskiego

 

 

 

 

 

Z obszaru 1 szkoła wybrała wymaganie 3. Uczniowie są aktywni.

Cel ewaluacji: Zwiększenie aktywności uczniów poprzez zwiększenie różnorodności oferty szkoły

Kryteria ewaluacji:

ü      frekwencja

ü      dostępność

ü      inicjatywa

ü      samodzielność

ü      atrakcyjność.

 

Pytania kluczowe

1.Jaki jest poziom frekwencji na zajęciach dodatkowych?
2.Kiedy i jak uczniowie zostali poinformowani o ofercie zajęć?
3.Kiedy i jak rodzice zostali poinformowani o ofercie zajęć?
4.Czy wszyscy uczniowie mogą korzystać z zajęć?
5.Jak nauczyciele pozyskują uczniów na zajęcia?
6.Czy szkoła stwarza warunki do kreatywnej pracy uczniów?
7.W jaki sposób uczniowie mogą wykazać się własną inicjatywą?
8.Czy baza dydaktyczna szkoły zapewnia uczniom możliwość aktywnego uczestnictwa w zajęciach?
9.Jak uczniowie oceniają atrakcyjność zajęć?
 

Metody badań:

ü      analiza dokumentów

ü      wywiad z nauczycielami

ü      wywiad z uczniami

ü      ankieta dla uczniów

ü      analiza wyników konkursów

ü      analiza wytworów uczniów

 

Tabela nr 1. Zajęcia dodatkowe dla uczniów w roku szkolnym 2010/2011 – realizowane z funduszu europejskiego „Kapitał ludzki”

 

Lp.

Rodzaj zajęć

Prowadzący

Uczestnicy

Ilość osób

1.

Zajęcia muzyczne

Anna Szeremeta

Kl. I – III

15

2.

Zajęcia promujące zdrowy styl życia

Anna Szeremeta

Kl. I – III

10

3.

Zajęcia plastyczne

Jolanta Błażków

Kl. I – III

10

4.

Zajęcia dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej

Katarzyna Pszon

Czesława Tkacz

Kl. I – III

8

5.

Zajęcia matematyczne

Danuta Łozowicka

Anna Szeremeta

Kl.  III

18

6.

Zajęcia z języka angielskiego

Aleksandra Białowąs – Jezierska

Kl. I – III

29

7.

Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu

Katarzyna Pszon

Kl. I – III

12

8.

Gimnastyka korekcyjna

Sebastian Lach

Marek Błoch

Kl. I – III

16

9.

Zajęcia projektowe „Skorupka – wsparcie i rozwój edukacji przedszkolnej w obszarze wiejskim gminy Grodków”

Aleksandra Jamińska

 

Anna Mielnik

 

Agnieszka Nawrocka – Pałka

4,5 – latki

 

3,4-latki

 

5 - latki

16

 

22

 

16

10.

Zajęcia projektowe „Dzieci górą” – zdw z języka polskiego

Iwona Pawlak

Kl. IV – VI

10

11.

Zajęcia projektowe „Dzieci górą” – zdw z języka polskiego

Joanna Wiśniowska

Kl. V

10

12.

Zajęcia projektowe „Dzieci górą” – zdw z matematyki i przedmiotów ścisłych

Anna Świerczyńska

Kl. IV a

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin