Magia_perswazji(2).pdf
(
533 KB
)
Pobierz
93205648 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
"Magia perswazji"
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
PCMEDIO.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej
przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany
w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy.
Zabrania się jej od-sprzedaży, zgodnie z
regulaminem
Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 9.03.2009
Tytuł: Magia perswazji — fragment utworu
Autor: Aleksander Buczny
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Magda Wasilewska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.
....................................................................................5
CIEKAWOŚĆ
............................................................................6
Oto uczucie, które sprawia, że klienci mają ochotę kupować nawet to, co wydawało
im się zupełnie nieciekawe…
.
...........................................................................................7
Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości?
.
.......................................52
Twoje prezentacje są już dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po
prostu genialne
.
..............................................................................................................72
Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u
trudnych klientów?
...........135
Dopasowanie za pomocą gestów
.
............................................................................143
Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia
.
........................................................145
Dopasowanie werbalne
.
..........................................................................................148
Dopasowanie oddechem
.
.........................................................................................163
Dopasowanie mentalne
.
..........................................................................................166
Co dalej, czyli technika prowadzenia
.
.....................................................................169
WARTOŚCI
...........................................................................173
Oto skuteczna technika perswazyjna, którą Twoi rozmówcy będą uwielbiali!
.
.........174
Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział
w tym momencie, że…
.
.................................................................................................197
Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w
zupełnie podświadomy sposób?
największe znaczenie?
.
................................................................................................206
Co by się wydarzyło, gdyby (Twój cel), ponieważ (wartość rozmówcy)?
.
..................210
EKSTRA!!!
.
...........................................................................214
Jak skutecznie wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je
ochotę wykonać zupełnie nieświadomie?
.
...................................................................215
Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach
.
........................................................217
Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich klientów
w stan silnej podatności na perswazję
.
.......................................................................225
Ukryte polecenia oparte na cytatach
.
..........................................................................231
Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z
tym momencie dla Pana/Pani
Twoich propozycji?
.
.....................................................................................................236
Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają
mu się wyjątkowo nudne
.
............................................................................................239
Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży
.
.....................................................243
Zamknięcie „Na szczeniaczka”
.
...............................................................................243
Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną?
.
....................................247
„Przekonująca strategia”
.
........................................................................................250
Zamknięcie typu „Ben Franklin”
.
...........................................................................254
Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze
zastanowić?
.
..................................................................................................................257
1. Postawa
osobami, które są nastawione na „nie” do
................................................................................................................257
2. Ciekawa prezentacja
...........................................................................................258
3. Kolejna technika, która świetnie działa w
aktorskich oraz pewności siebie
.
............................................................................258
4. Technika, która polega na tym, żeby pozornie źle odczytać intencje klienta,
takiej sytuacji wymaga umiejętności
który mówi, że musi się jeszcze zastanowić
.
..........................................................259
5. Metoda á la Jeffrey Gitomer
..............................................................................260
.........................................................................................................261
Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych
negocjatorów)?
.
............................................................................................................263
.........................................101
Jak z powodzeniem wykorzystać zasadę rosnącej niedostępności w uwodzeniu?
.
..108
Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową
skuteczność…
.
................................................................................................................117
DOPASOWANIE
.
..................................................................134
Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w
6. Antycypacja
Zamiana ramy czasowej
.
.........................................................................................269
Model świata
.
...........................................................................................................274
Uszczegółowienie
.
....................................................................................................276
Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach
klienta, który ją kocha?
.
...............................................................................................280
Ciekawość
Plik z chomika:
Filmynowosci33
Inne pliki z tego folderu:
7 kroków do osiągania celów.htm
(0 KB)
Kurs Szybkiego Czytania.htm
(0 KB)
Kurs Praktyczny Marketing.htm
(0 KB)
Rysunek zwierząt w ruchu ANG.pdf
(2447 KB)
Oswoić atopowe zapalenie skóry.pdf
(572 KB)
Inne foldery tego chomika:
- █▬█ █ ▀█▀ NOWOŚCI FILMOWE 2013 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
- FREE FILMY FREE FILMY
- ▉ NAJNOWSZE FILMY - CHOMIKUJ
- ▧ ▍PROGRAMY PC - ANTIWIRUSY 2014
- ▧ ▍PROGRAMY PC - MULTIMEDIALNE
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin