Magia_perswazji(2).pdf

(533 KB) Pobierz
93205648 UNPDF
93205648.002.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej
przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany
w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy.
Zabrania się jej od-sprzedaży, zgodnie z regulaminem
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 9.03.2009
Tytuł: Magia perswazji — fragment utworu
Autor: Aleksander Buczny
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Magda Wasilewska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
93205648.003.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP . ....................................................................................5
CIEKAWOŚĆ ............................................................................6
im się zupełnie nieciekawe… . ...........................................................................................7
Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości? . .......................................52
prostu genialne . ..............................................................................................................72
Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u
trudnych klientów?
...........135
Dopasowanie za pomocą gestów . ............................................................................143
Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia . ........................................................145
Dopasowanie werbalne . ..........................................................................................148
Dopasowanie oddechem . .........................................................................................163
Dopasowanie mentalne . ..........................................................................................166
Co dalej, czyli technika prowadzenia . .....................................................................169
WARTOŚCI ...........................................................................173
Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział
w tym momencie, że… . .................................................................................................197
Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w
zupełnie podświadomy sposób?
największe znaczenie? . ................................................................................................206
EKSTRA!!! . ...........................................................................214
ochotę wykonać zupełnie nieświadomie? . ...................................................................215
Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach . ........................................................217
w stan silnej podatności na perswazję . .......................................................................225
Ukryte polecenia oparte na cytatach . ..........................................................................231
Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z
tym momencie dla Pana/Pani
Twoich propozycji? . .....................................................................................................236
mu się wyjątkowo nudne . ............................................................................................239
Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży . .....................................................243
Zamknięcie „Na szczeniaczka” . ...............................................................................243
Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną? . ....................................247
„Przekonująca strategia” . ........................................................................................250
Zamknięcie typu „Ben Franklin” . ...........................................................................254
zastanowić? . ..................................................................................................................257
osobami, które są nastawione na „nie” do
................................................................................................................257
...........................................................................................258
3. Kolejna technika, która świetnie działa w
aktorskich oraz pewności siebie . ............................................................................258
takiej sytuacji wymaga umiejętności
który mówi, że musi się jeszcze zastanowić . ..........................................................259
..............................................................................260
.........................................................................................................261
Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych
negocjatorów)? . ............................................................................................................263
.........................................101
Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową
skuteczność… . ................................................................................................................117
DOPASOWANIE . ..................................................................134
Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w
93205648.004.png 93205648.005.png 93205648.001.png
Zamiana ramy czasowej . .........................................................................................269
Model świata . ...........................................................................................................274
Uszczegółowienie . ....................................................................................................276
Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach
klienta, który ją kocha? . ...............................................................................................280
Ciekawość
Zgłoś jeśli naruszono regulamin