mpfi swap.doc

(40 KB) Pobierz
a1

Krótki poemat na kabli temat. Na podstawie: http://www.zcspeed.com/wiring.htm

 

Na początek schemat wtyczek, piny są ponumerowane tak jak na wtyczkach w Twoim aucie. Gdy przyjrzysz się z bliska wtyczce przy ECU powinieneś dostrzec maluteńkie cyferki które oznaczają numery pinów (pierwszego i ostatniego).

 

 

a1

a2

a3

a4

 a5

a6

a7

a8

a9

a10

a11

a12

a13

a14

a15

a16

a17

a18

Wtyczka A (największa)

 

b1

b2

b3

b4

b5

b6

B7

b8

b9

b10

b11

b12

b13

b14

b15

b16

B17

b18

b19

b20

Wtyczka B (środkowa)

 

c21

c22

c23

c24

c25

c26

c27

c28

c29

c30

c31

c32

c33

c34

c35

c36

Wtyczka C (najmniejsza)

 

 

 

Wiązka silnikowa:

 

Zostawiasz wiązkę z D15B2. Trzeba będzie przedłużyć tylko przewody od TPS (czujnik położenia przepustnicy) i EACV (regulator biegu jałowego potocznie zwany „silniczkiem krokowym”).

We wtyczce od TPS należy zamienić przewody miejscami. Zielono/biały zamienić z żółto/białym.

 

Wiązka przy ECU (komputerze potoczniej):

 

Spójrz na wtyczkę B. Piny B15 i B16 powinny być puste (gdyby jednak był jakiś przy B16- przetnij i zaizoluj). Przyłącz po około 10cm przewodu do każdego z tych pinów (możesz użyć przewodów z innej wiązki, da się je zamontować we wtyczce).

Wtyczka C. Przetnij pomarańczowy (C21) i biały (C29) zostawiając odpowiednio dużo przewodu aby podłączyć go do wtyczki B.

Podłącz pomarańczowy przewód do pinu B15.

Podłącz biały przewód do pinu B16.

Poprowadź przewód od pinów C21 i C29 do komory silnika i oznacz je! (Po około 1metr każdego),

Przetnij przewody A2 i A4. Tylko zostaw kawałek od strony wtyczki żeby można było kabel dołączyć).

Poprowadź przewody od pinów A2 i A4 do komory silnika i oznacz je!

 

Pod maską:

 

Weź „resistor box”. Powinien mieć 4 czerwono/czarne przewody i jeden czarno/żółty. Znajdź miejsce gdzie można zamontować „resistor box” (oryginalnie mieści się między lewym kielichem a podszybiem). Połącz obydwa żółto/czarne przewody razem (te które były podłączone do wtryskiwaczy w D15B2), potem połącz je z żółto/czarnym przewodem od „resistor box”.

 

Żółty przewód od wtrysku z D15B2 idzie do wtrysku numer 1 (brązowy przewód)

Czerwony przewód od wtrysku z D15B2 łączysz do wtrysku numer 3 (niebieski przewód)

 

Podłącz przewód który poprowadziłeś od pinu A2 do wtrysku numer 2 (czerwony przewód)

Podłącz przewód który dodałes do pinu A4 do wtrysku numer 4 (żółty przewód).

 

4 czarne kable wychodzące z „resistor box” podłącz do wtrysków (tu raczej nie ma różnicy który gdzie).

 

Podłącz przewód idący od C21 do niebiesko/zielonego przewodu od czujnika położenia cylindra znajdującego się przy aparacie zapłonowym (wtyczkę pozyskasz z nowej wiązki).

Podłącz przewód od C29 do niebiesko/żółtego przewodu od czujnika położenia cylindra.

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin