5_najlepszych_listow_handlowych.pdf

(3022 KB) Pobierz
27489978 UNPDF
27489978.001.png
© Copyright for Polish edition by Aleksander Buczny & ZloteMysli.pl
Data: 31.05.2008
Darmowa publikacja , dostarczona przez
Tytuł: 5 najlepszych listów handlowych
Autor: Aleksander Buczny
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Teresa Kopp
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie rozprowadzana
tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są
jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy.
Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote
Dystrybucja w Internecie, za zgodą Autora
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
27489978.002.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP . ...............................................................................................4
LIST NUMER 1
„NEWSWEEK” .......................................................................................6
LIST NUMER 2
„THE WALL STREET JOURNAL” . ...............................................................20
LIST NUMER 3
„POPULAR MECHANICS” . ........................................................................32
LIST NUMER 4
AMERICAN EXPRESS . .............................................................................52
LIST NUMER 5
„PREVENTION MAGAZINE” . .....................................................................62
5 NAJLEPSZYCH LISTÓW HANDLOWYCH – Aleksander Buczny
Wstęp
str. 4
Wstęp
Drogi Czytelniku, Droga Czytelniczko!
Zapraszam Cię do zapoznania się z pięcioma najskuteczniejszymi listami
promocyjnymi, jakie kiedykolwiek stworzono.
To są listy, które były na tyle ciekawe i przekonujące, że zostały zauwa-
żone i przeczytane. Nie tylko zostały przeczytane, ale zmusiły czytelni-
ków do działania, czyli do wydania pieniędzy.
Wszystkie zostały stworzone w Stanach Zjednoczonych i w związku z tym
musiały zdać o wiele trudniejszy test niż teksty reklamowe tworzone na
przykład u nas. Tam po prostu klienci otrzymują o wiele więcej
korespondencji reklamowej.
Przeczytaj dokładnie każdy z nich, a zauważysz, że są stworzone według
sprawdzonego i bardzo skutecznego schematu. Jeśli nauczysz się wyko-
rzystywać go w swoich listach albo tekstach reklamowych, to możesz być
pewien, że będą bardzo skuteczne.
Oto trzy najważniejsze zasady pisania skutecznych tekstów reklamowych
i promocyjnych:
1.Dobry tekst reklamowy musi mieć nagłówek
To musi być wyjątkowy nagłówek, który jest w stanie silnie uchwycić
uwagę czytelnika i sprawić, że zacznie czytać tekst z zainteresowaniem.
Dobry nagłówek może sprawić, że procent odpowiedzi na Twój list
wzrośnie kilkukrotnie.
Jeśli chcesz poznać zasady pisania skutecznych nagłówków, zapraszam
Cię do skorzystania z mojej publikacji pod tytułem „Najskuteczniejsze
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Aleksander Buczny
27489978.003.png
5 NAJLEPSZYCH LISTÓW HANDLOWYCH – Aleksander Buczny
Wstęp
str. 5
nagłówki reklamowe oraz jak je pisać samodzielnie”, który możesz
otrzymać, korzystając z nagrania szkolenia „Magia Perswazji — wstęp”,
dostępnego na stronie http://magiaperswazji.pl/magia.html
2.Musi w klarowny i przekonujący sposób pokazywać, co czytelnik
zyska
To niesamowite, jak często listy reklamowe opisują różne niesamowite
elementy produktu czy usługi, procedury, jakie są stosowane w fir-
mie... Niestety, większość czytelników nie ma wcale ochoty czytać na
ten temat. Podstawowe pytanie, jakie większość czytelników stawia
tekstowi promocyjnemu, brzmi: „Co ja będę miał z tego, że przeczytam
ten tekst?”. Spraw, aby Twój tekst odpowiadał na to pytanie.
3.Musi wzywać do działania
Równie zaskakujące jest, że tak wiele firm wydaje olbrzymie pieniądze
na atrakcyjne ulotki i materiały reklamowe, które prezentują ofertę, ale
nie kończą się żadnym poleceniem działania. Wielu ludzi zwróci na nie
uwagę, ale nic potem nie zrobi.
W związku z tym na samym końcu tekstu należy umieścić konkretne po-
lecenie: Zamów teraz! Zadzwoń teraz! Zaloguj się teraz! Wyślij formularz
teraz!
Każdy z cytowanych poniżej tekstów jest pokazany trzy razy.
Najpierw możesz przeczytać jego polskie tłumaczenie, następnie możesz
przeczytać jego tłumaczenie wraz z moimi komentarzami (czerwoną
czcionką), a na końcu możesz zobaczyć, jak wyglądał ten list w oryginale.
Aleksander Buczny
0 604 584 08
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Aleksander Buczny
27489978.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin