Ankieta usług doradczych.doc

(12 KB) Pobierz

                                                                                                                                        Nr........./Data............

Ankieta usług doradcy zawodowego

 

Pytania zamknięte:

 

1. Czy jest Pani/Pan zadowolona/ny z czasu realizacji usługi ?               TAK/NIE

 

2. Czy jest Pani/Pan zadowolona/ny ze sprawności realizacji usługi ?               TAK/NIE

 

3. Czy uzyskał/a Pani/Pan oczekiwane informacje ?               TAK/NIE

 

4. Czy ocenia Pani/Pan kompetencje osoby obsługującej jako właściwe ?               TAK/NIE

 

5. Czy w pani/Pana ocenie usługa zrealizowana była rzetelnie ?               TAK/NIE

 

6. Czy poświęcono Pani/Panu wystarczająco dużo czasu ?               TAK/NIE

 

7. Czy usługa została zrealizowana w sposób spełniający Pani/Pana oczekiwania ? TAK/NIE

 

8. Czy w pani/Pana przekonaniu usługa jest realizowana w sposób zindywidualizowany (tzn.,

że to

właśnie Pani/Pan jest głównym punktem zainteresowania) ?               TAK/NIE

 

9. Czy widoczna jest dbałość o jakość realizacji usług i obsługi klientów ?               TAK/NIE

 

10. Czy dostęp do oczekiwanych informacji jest łatwy i szybki ?               TAK/NIE

 

 

Pytania otwarte:

 

1.      Co się Pani/Panu nie podoba w procesie obsługi (realizacji usługi)?

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

2.      Jakie elementy realizacji usługi należałoby Pani/Pana zdaniem zmieni ć ?

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

3.      Co się Pani/Panu podoba w procesie obsługi (realizacji usługi) ?

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

4.      Jaka jest Pani/Pana ogólna ocena funkcjonowania urzędu (podmiotu) ?

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

                                                                                                                              Dziekujemy

Zgłoś jeśli naruszono regulamin