Data
Liczba Godzin
Wykonane zadania
18.03
5h
Zapoznanie się ze strukturą i dokumentacją placówki:
Podstawa programowa zwarta w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół – Dz. U., 30.08.2012 poz. 977
Statut placówki
Koncepcja pracy przedszkola
Poznanie specyfiki placówki
Zapoznanie się z realizacją treści programowych
Zapoznanie się z dokumentacją nauczyciela:
· program wychowania przedszkolnego „Kalendarz przedszkolaka”, wyd. PWN, E. Tokarska i J. Kopała
· programy autorskie:
1. „Ze sztuką od najmłodszych lat”, E. Kornatka
2. „Mały Polak w Europie”, M. Moszczyńska – Pętkowska
3. „Klucz do uczenia się”, G. Doyla
Dziennik nauczyciela
Plany pracy wychowawczo – dydaktycznej dla grupy
sześciolatków
Obserwacje dzieci
Dokumentacja dotycząca pracy zespołu wspomagania dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Programy do pracy indywidualnej z dziećmi (nadpobudliwość psychoruchowa, wspieranie rozwoju umysłowego)
Dokumentacja dotycząca współpracy z rodzicami
Zapoznanie się z planem placówki (sale dydaktyczne różnych grup wiekowych) oraz obiegiem dokumentacji w placówce
Załącznik nr. 1 – zagadnienia wstępne
- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania placówki
- poznanie specyfiki danej placówki oraz sposób realizowania treści programowych
- zapoznanie się z podstawową dokumentacją placówki
Uwagi i spostrzeżenia:
Potwierdzenie nauczyciela prowadzącego:
1
chrisstofferr