Praktyki wstęp.docx

(19 KB) Pobierz

Data

Liczba Godzin

Wykonane zadania

18.03

5h

Zapoznanie się ze strukturą i dokumentacją placówki:

Podstawa programowa zwarta w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół – Dz. U., 30.08.2012 poz. 977

Statut placówki

Koncepcja pracy przedszkola

Poznanie specyfiki placówki

Zapoznanie się z realizacją treści programowych

Zapoznanie się z dokumentacją nauczyciela:

·         program wychowania przedszkolnego „Kalendarz przedszkolaka”, wyd. PWN, E. Tokarska i J. Kopała

·         programy autorskie:

1.      „Ze sztuką od najmłodszych lat”, E. Kornatka

2.      „Mały Polak w Europie”, M. Moszczyńska – Pętkowska

3.      „Klucz do uczenia się”, G. Doyla

Dziennik nauczyciela

Plany pracy wychowawczo – dydaktycznej dla grupy

sześciolatków

Obserwacje dzieci

Dokumentacja dotycząca pracy zespołu wspomagania dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Programy do pracy indywidualnej z dziećmi (nadpobudliwość psychoruchowa, wspieranie rozwoju umysłowego)

Dokumentacja dotycząca współpracy z rodzicami

Zapoznanie się z planem placówki (sale dydaktyczne różnych grup wiekowych) oraz obiegiem dokumentacji w placówce

Załącznik nr. 1 – zagadnienia wstępne

- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania placówki

- poznanie specyfiki danej placówki oraz sposób realizowania treści programowych

- zapoznanie się z podstawową dokumentacją placówki

 

Uwagi i spostrzeżenia:

 

 

Potwierdzenie nauczyciela prowadzącego:

1

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin