ewaluacja pracy I półrocze.doc

(93 KB) Pobierz
Arkusz diagnozy realizacji zaplanowanych

Arkusz diagnozy realizacji zaplanowanych

celów wychowawczo – dydaktycznych

I półrocze  roku szkolnego ………………………..

 

Grupa  …………………….

Nauczyciele  …………………………………

Ocena realizacji zaplanowanych celów ( umiejętności, wiadomości):

4. osiągnięte

3. osiągnięte częściowo

2. osiągnięte w stopniu słabym

1. nie osiągnięte

Zaplanowane cele do realizacji                              w roku szk. …………………………

Stopień osiągniętych celów

Uwagi o realizacji

Świat przyrody ożywionej i nieożywionej

Dziecko:

Rozróżnia świat roślin i zwierząt w różnych porach roku (jesień, zima)

 

Realizacja cały rok

Rozumie znaczenie ochrony środowiska, pomagania zwierzętom w różnych porach roku

 

Realizacja cały rok

Podejmuje działania w kąciku przyrody (laboratorium badawczym)

 

Realizacja cały rok

Potrafi obserwować środowisko w trakcie wycieczek, spacerów oraz korzystając z literatury

 

Realizacja cały rok

Rozróżnia i nazywa przedmioty codziennego użytku, zna ich przeznaczenie

 

Realizacja cały rok

Interesuje się pracą ludzi

 

Realizacja cały rok

Potrafi samodzielnie konstruować z klocków różnego rodzaju i wielkości

 

Realizacja cały rok

Ja, społeczeństwo i kultura

Przestrzega i rozumie normy i zachowania regulujące współżycie w grupie

 

 

Realizacja cały rok

Zna swoje imię i nazwisko

 

 

 

Czynnie uczestniczy w uroczystościach związanych z tradycją przedszkola

 

Realizacja cały rok

Zna twórczość patrona przedszkola

 

Realizacja cały rok

Czynnie uczestniczy w uroczystościach związanych z tradycjami rodzinnymi

 

Realizacja cały rok

Zna dziedzictwo kulturowe własnego regionu

 

Realizacja cały rok

Zna nazwę własnego państwa, stolicy

 

Realizacja cały rok

Wyróżnia i nazywa symbole narodowe

 

Realizacja cały rok

Zna nazwę miasta, w którym mieszka, jego herb oraz charakterystyczne miejsca

 

Realizacja cały rok

Zna nazwę regionu – Śląsk oraz niektóre wyrażenia gwarowe

 

Realizacja cały rok

Chętnie prezentuje swoje umiejętności podczas uroczystości przedszkolnych

 

Realizacja cały rok

Wykazuje zainteresowanie życiem ludzi, kulturą innych krajów

 

 

 

Ja i świat symboli, znaków i mowy

Potrafi zadawać pytania i formułować odpowiedzi dotyczące sytuacji problemowych i zadaniowych

 

Realizacja cały rok

Bierze czynny udział w zabawach dydaktycznych wykorzystując poznane wiadomości i umiejętności

 

Realizacja cały rok

Nazywa i rozpoznaje poznane litery

 

Realizacja cały rok

Potrafi dokonać analizy i syntezy wyrazu

 

Realizacja cały rok

Potrafi czytać krótkie teksty ze zrozumieniem

 

Realizacja cały rok

Potrafi odtwarzać proste znaki graficzne

 

Realizacja cały rok

Posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi

 

Realizacja cały rok

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin