-------------------------------------------------------------------------- WARCRAFT III: THE FROZEN THRONE HISTORIA WERSJI -------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------- - Poprawka 1.24d -------------------------------------------------------------------------- NAPRAWIONE BŁĘDY - Naprawiono błąd powodujący awaryjne zamknięcie klienta w przypadku zakolejkowania zbyt wielu nieprawidłowych poleceń budowania („crash hack”). -------------------------------------------------------------------------- - Poprawka 1.24c -------------------------------------------------------------------------- NAPRAWIONE BŁĘDY - Naprawiony błąd uniemożliwiający ładowanie mapy kampanii ludzkiej „Rozdział szósty: Ubój”. - Naprawiony błąd polegający na tym, że funkcje JASS mogły w pewnych warunkach zwracać nieprawidłowe wartości. - Naprawiony błąd polegający na tym, że wywołanie funkcji TriggerEvaluate mogło w pewnych warunkach zwracać nieprawidłowe wartości. - Naprawiony mniej istotny błąd wycieku pamięci występujący podczas wywoływania funkcji GroupEnum. - Naprawiony błąd powodujący awaryjne zamknięcie programu w przypadku wywoływania funkcji CreateImage w systemach Mac PPC. - Uaktualniony edytor światów dla systemu Mac, obsługujący najnowsze zmiany w JASS. -------------------------------------------------------------------------- Patch 1.24b -------------------------------------------------------------------------- ZMIANY W EDYTORZE ŚWIATA - Zwiększono maksymalny rozmiar pliku z 4 MB do 8 MB - Dodano możliwość przechowywania identyfikatorów w tablicy mieszjacej. - Dodano kody macierzyste GetSpellTargetX i GetSpellTargetY. - Dodano nowy typ identyfikatora bazowego "Agent", z którego wywodzi się teraz wiele nowych typów. - Dodano kod macierzysty SaveAgentHandle, którego można użyć do zapisania większości typów identyfikatorów. - Dodano optymalizację JASS odpowiadającą za przypadki globalnej zmiany zmiennych. POPRAWKI - Rozwiązano problem kilku fałszywych wartości dodadtnich, który pojawił się w związku z wyeliminowaniem błędu nieprawidłowego rzutowania typów JASS "return bug". - Wyelimonowano konflikt związany z licznikiem referencyjnym tablicy mieszającej. - Nie ma już możliwości "zaciemniania" zmiennych globalnych zmiennymi lokalnymi. - Poprawiono konwersję typu odpowiadającą za operatory (tj. dodawanie identyfikatora z typem całkowitym). -------------------------------------------------------------------------- Patch 1.24 -------------------------------------------------------------------------- ZMIANY W EDYTORZE ŚWIATA - Dodano nowe funkcje JASS tablicy mieszającej, aby zastąpić funkcje utracone przy naprawianiu błędu nieprawidłowego rzutowania typów. - Tablica mieszająca - Zapisz identyfikator pozycji - Tablica mieszająca - Zapisz identyfikator jednostki - ... - Tablica mieszająca - Załaduj identyfikator pozycji - Tablica mieszająca - Załaduj identyfikator jednostki - ... - Tablica mieszająca - Pobierz idyentyfikator dojścia POPRAWKI - Rozwiązano problem związany z nieprawidłowym rzutowaniem typów, który pozwalał użytkownikom stosować dowolne kody w mapach. - Rozwiązano problem nieprawidłowego rzutowania typów JASS ("return bug"). - Naprawiono kilka błędów w edytorze świata. -------------------------------------------------------------------------- - PATCH 1.23 -------------------------------------------------------------------------- FUNKCJE - Na stronie Battle.net wprowadzono nowy system bannerów reklamowych. POPRAWKI - Naprawiona luka powodująca, że podmieniona mapa użytkownika mogła być wyświetlana tak, jak oryginalna mapa użytkownika. - Naprawiony błąd powodujący, że niektóre poprawki nie mogły zostać zainstalowane na komputerach Mac z procesorami Intel. -------------------------------------------------------------------------- - PATCH 1.22 -------------------------------------------------------------------------- FUNKCJE - W menu opcji jest teraz dostępna funkcja automatycznego zapisywania powtórek (replayów). Powtórki są zapisywane automatycznie w folderze "replay". - Gra jest teraz automatycznie zapisywana na wypadek niespodziewanego rozłączenia. Gry są zapisywane w folderze "save". - Można ograniczyć liczbę dostępnych kolorów graczy odpowiednio do liczby graczy. Służy do tego odpowiednia opcja w oknie Advanced Options (Opcje zaawansowane) dostępnym podczas tworzenia gry. - Nowa opcja, której włączenie powoduje, że zawsze są pokazywane paski kondycji oddziałów i budynków. - Możliwe jest włączenie i wyłączenie wyświetlania sygnałów minimap pochodzących od graczy i innych obserwatorów. Służą do tego polecenia czatu /showminimapsignals oraz /hideminimapsignals. - Wewnątrz gry dodany nowy cheat „maxfps”, pozwalający ograniczyć maksymalną częstotliwość klatek do podanej wartości. Na przykład wpisanie „maxfps 30” powoduje ograniczenie maksymalnej częstotliwości klatek do 30 kl./s. ZMIANY BALANSU HUMAN (CZŁOWIEK) - Współczynnik naprawy Scout Tower wzrósł z 12 do 20. - Zniszczenia rycerza zwiększone: zmieniono cooldown ataku z 1,50 na 1,40 oraz zniszczenia podstawowe z 25 na 28 (średnie zniszczenie wynos i 34). NIEUMARLI (UNDEAD) - Uzbrojenie podstawowe Ziggurata wzrosło z 1 do 5. - Czas budowania Nekropolii skrócony ze 120 do 100. NOCNY ELF (NIGHT ELF) - Czas trwania trucizny z Kuli jadu skrócony z 10 do 8 sekund. - Zwiększony przyrost doświadczenia od Dryadów z poziomu 2 (40xp) do poziomu 3 (60 xp). POPRAWKI - Czas cooldown na nieograniczonej liczbie przedmiotów (np. kij ochrony — staff of preservation) jest dalej liczony mimo upuszczenia lub sprzedania przedmiotu. - Naprawiono błąd dający możliwość użycia exploita z miksturą. - Po odkopaniu Crypt Fiend autocast nie jest już wyłączany. - Naprawiono błąd, który dawał możliwość użycia exploita powodującego, że przedmioty przekazywane między bohaterami traciły czas cooldown. - Naprawione efekty dźwiękowe DotA na systemach Mac z procesorem Intel. - Naprawiony efekt spadku poziomu dźwięku na systemach Mac z procesorami Intel. Odległe dźwięki powinny być teraz słyszalne. MAPY - Nowe mapy zwycięzców konkursów: - (2)MeltingValley - (2)RoadToStratholme - (4)CentaurGrove - (4)TidewaterGlades -------------------------------------------------------------------------- - PATCH 1.21b -------------------------------------------------------------------------- FUNKCJE -Możesz już wyjąć dysk CD-ROM ze stacji CD-ROM i grać bez niego. -------------------------------------------------------------------------- - PATCH 1.21 -------------------------------------------------------------------------- FUNKCJE - Gra działa teraz bezpośrednio na komputerach Macintosh z procesorami PowerPC i procesorami firmy Intel. - Gracz może teraz wyświetlać klatki na sekundę dzięki poleceniu rozmowy „/fps”. USUNIĘTE PROBLEMY - Usunięto problem z synchronizacją gry występujący na komputerach PC z procesorami dwurdzeniowymi. - Usunięto błąd powodujący awarię, która mogła wystąpić podczas korzystania z funkcji Zmrażające Zionięcie. - Usunięto błąd powodujący awarię w trybie gry dla wielu osób. - Usunięto lukę w zabezpieczeniach, która mogła być wykorzystana podczas gry w trybie dla wielu graczy. Ważna uwaga dotycząca instalacji poprawki na komputerach Macintosh: zainstalowanie poprawki 1.21 zmienia znacząco układ plików w folderze gry. Dlatego aby zainstalować rozszerzenie Frozen Throne z dysku CD-ROM, należy najpierw zainstalować rozszerzenie Reign of Chaos. Po zainstalowaniu tych dwóch rozszerzeń należy zainstalować poprawkę 1.21. Jeśli poprawka 1.21 zostanie zainstalowana jako pierwsza, a następnie użytkownik będzie usiłować zainstalować rozszerzenie Frozen Throne, rozszerzenie nie zostanie zainstalowane prawidłowo. MAPY - Nowe mapy: - (2) Sekretna Dolina - (6) Bombowiec - (4) Zaginiona Świątynia (RoC) - 4 Leśne Trole — Wojownicy poprzez naturalny rozwój teraz upuszczają przedmioty stałe poziomu 2 zamiast przedmiotów naładowanych poziomu 2 - (4) Żółwia Skała - 4 Ogry — Wojownicy na bocznych drogach teraz upuszczają przedmioty stałe poziomu 2 zamiast przedmiotów naładowanych poziomu 2 - (6) Las Gnolli - 4 Gnoll Brutes przy centralnych Item Shops teraz upuszczają przedmioty stałe poziomu 2 zamiast przedmiotów naładowanych poziomu 2 -------------------------------------------------------------------------- - PATCH 1.20e -------------------------------------------------------------------------- ZMIANY - Zablokowano możliwość oszukiwania w grze wieloosobowej. -------------------------------------------------------------------------- - PATCH 1.20d -------------------------------------------------------------------------- ZMIANY - Zablokowano możliwość oszukiwania w grze wieloosobowej. -------------------------------------------------------------------------- - PATCH 1.20c -------------------------------------------------------------------------- ZMIANY - Poprawia stabilność gry wieloosobowej. -------------------------------------------------------------------------- - PATCH 1.20b -------------------------------------------------------------------------- ZMIANY - Poprawia stabilność gry wieloosobowej. -------------------------------------------------------------------------- - PATCH 1.20 -------------------------------------------------------------------------- POPRAWKI - Poprawiono błąd, który uniemożl...
Ruda93