Focus-X - Technologia Energetyczna.pdf
(
3062 KB
)
Pobierz
TECHNOLOGIE PRZYSZŁOŚCI NIE TYLKO Z PRZYSZŁOŚCI
www.kippin.prv.pl
TECHNOLOGIA "FREE ENERGY"
niekonwencjonalne pozyskanie energii otoczenia
Tajemnica generatora Hendershota
Mark M.Hendershot
Jak napędzać samochód energią "punktu zerowego"?
Barry Hilton
Ogniwo Joe'go – akumulator energii orgonalnej
Alex Schiffer
Energia punktu zerowego (uzupełnienie)
Ian z NuTech 2000
Silnik napędzany energią stałych magnesów
Jorma Hyypia
Przekaźnik energii ziemi
Frank W. Prentice
Elektryczny motor E.V.Gray'a
wg: www.keelynet.com/evgray/
Silnik John'a Bediniego napędzany energią próżni
John C. Bedini
Wysokowydajny obwód zbierający Calloway'a
www.keelynet.com/bedmot/
Generator darmowej energii Hansa Colera
Robert Nelson
Wysokowydajny implozyjny układ paliwowy
Allen Caggiano
Wstęp do stosowanej energii eteru
Dr Robert Adams
"Coś z niczego" raz jeszcze
Jerry W.Decker
Peter A. Lindemann
Samoczynny silnik Tesli
Paliwo z "palnej wody"
Freedom Prodamation Project
Koło Orffyreussa
Jan Rutkowski
Tim Harwood
Technologia magnetycznych równoległych ścieżek Joe'go Flynna
nowość
Projekt Genesis i aparat Edisona
nowość
Genesis World Energy
EKSPERYMENTY Z (ANTY)GRAWITACJĄ
Teorie, doświadczenia, zapowiedź nowej ery napędów
Niezwykłe wynalazki Tony'ego Cuthberta
nowość
Tony Edwards
Przezwyciężanie bezwładności w napędzie umozliwiającym podróż z v>c
nowość
Tony Cuthbert
Fińscy uczeni odkrywają sztuczną grawitację
nowość
Martin Gottshall
Bruce A.Smith
Antygrawitacja - święty Graal XXI wieku
nowość
Jak kontroluję grawitację
nowość
T.Towsend Brown
Antygrawitacja i generator efektu Searla
?
EKSPERYMENTY ENERGETYCZNE
doświadczenia o charakterze energetycznym
file:///D|/eBooks/Ebooks/Wynalazki/Focus-X%20-%20Technologia%20Energetyczna/spis-egn.htm (1 of 2) [07-May-11 9:30:49 PM]
TECHNOLOGIE PRZYSZŁOŚCI NIE TYLKO Z PRZYSZŁOŚCI
Generator poltergeistów
A.Budden
Wytwarzanie piorunów kulistych na życzenie
A.Budden
TECHNOLOGIA ORGONU
wysoce energetyczne zastosowania orgonalnu
Żegnajcie smugi chemiczne, witaj błękicie nieba czyli jak zbudować własny rozpraszacz chmur
nowość
Ken Adachi
nowość
Etheric Rain Engineering Pte Ltd
Rozpraszanie smogu i wywoływanie deszczu za pomocą technologii energii eterycznej
Wilhelm Reich - odkrywca orgonu
nowość
Jeane Manning
file:///D|/eBooks/Ebooks/Wynalazki/Focus-X%20-%20Technologia%20Energetyczna/spis-egn.htm (2 of 2) [07-May-11 9:30:49 PM]
TAJEMNICA GENERATORA HENDERSHOTA
Powrót do spisu
PRZEDRUK
TAJEMNICA GENERATORA HENDERSHOTA
Mark M.Hendershot
Mój ojciec, Lester J. Hendershot, był wynalazcą. Z umiarkowanym powodzeniem próbował
wynaleźć coś pożytecznego. Kilka razy udało mu się sprzedać drobnym producentom pomysły
dotyczące zabawek elektronicznych. Jednak jego największy wynalazek był tak rewolucyjny, ze
wprawił w zakłopotanie największych uczonych naszego kraju, ponieważ nie potrafili wyjaśnić, jak
działa. Po udoskonaleniu tego urządzenia możliwe byłoby wyeliminowanie elektrowni, poza tym
całkowitej zmianie uległyby też nasze dzisiejsze koncepcje napędu.
Jego pierwszy wynalazek w tej dziedzinie został nazwany przez prasę “silnikiem", choć w
rzeczywistości był to generator zasilany przez pole magnetyczne Ziemi. Późniejsze modele
wytwarzały wystarczającą ilość energii elektrycznej, aby zasilić równocześnie studwudziestowatową
żarówkę i radio. Mogę zaświadczyć, że telewizor oraz maszyna do szycia w naszym salonie
pracowały całymi godzinami zasilane wyłącznie z tego generatora.
REWOLUCYJNY POMYSŁ
Był rok 1927 lub 1928, kiedy Ojciec zaczął rozmyślać nad “bezpaliwowym generatorem". W roku
1925 nauczył się latać i bardzo szybko doszedł do wniosku, że stworzenie absolutnie dokładnego i
niezawodnego kompasu znacznie przyspieszy rozwój lotnictwa. Dlatego też pierwsze próby
związane były właśnie z tym urządzeniem.
Wysunął teorię, że kompas magnetyczny nie wskazuje dokładnie północy i różnica między
wskazaniem a rzeczywistą północą zmienia się w zależności od miejsca, w którym dokonuje się
pomiaru. Także kompas indukcyjny należało ustawiać przed każdym lotem i w tamtych czasach nie
można było darzyć go pełnym zaufaniem. Twierdził, że z pomocą namagnesowanego wstępnie
rdzenia jest w stanie wytworzyć pole magnetyczne, które wskaże dokładnie północ, nie wiedział
jednak, jak zastosować to odkrycie w modelu kompasu, jaki posiadał w laboratorium.
Kontynuując doświadczenia ustalił, że przecinając tę samą linię pola magnetycznego w kierunku
północnym i południowym uzyskiwał dokładne wskazanie północy, natomiast przecinając pole
magnetyczne w kierunku wschodnim i zachodnim otrzymywał ruch obrotowy.
Poznawszy tę zasadę, zmienił plany i przystąpił do prac nad silnikiem napędzanym przez pole
magnetyczne. W końcu skonstruował silnik, który obracał się ze stałą prędkością określoną w
trakcie budowy. Mówił, że można zbudować silnik, który będzie obracał się z określoną prędkością,
a pewny silnik o stałej prędkości obrotowej był jego zdaniem jedną z najpilniejszych potrzeb
lotnictwa tamtych czasów. Ten, który zbudował, osiągał 1800 obrotów na minutę.
W następnych latach zrozumiał, że zasilany magnetycznie silnik nie był tak praktyczny jak
magnetycznie zasilany generator, toteż późniejsze prace poszły w kierunku skonstruowania
generatora. Aby uniknąć nieporozumień, należy podkreślić, że początkowe eksperymenty dotyczyły
budowy magnetycznie zasilanego silnika, zaś późniejsze – generatora.
Pierwsze poważne eksperymenty z wersją silnikową odbyły się na lotnisku Selfridge w Detroit pod
okiem majora Thomasa G. Lanphiera, komendanta lotniska i dowódcy Pierwszej Grupy Pościgowej.
Urządzenie zademonstrowane w Selfridge było małym modelem, który w przyszłości miał być
rozwinięty w lotniczy silnik. W prasie ukazały się poświęcone temu eksperymentowi wypowiedzi
czołowych postaci związanych w tamtym czasie z lotnictwem.
file:///D|/eBooks/Ebooks/Wynalazki/Focus-X%20-%20Technologia%20Energetyczna/fed-001.htm (1 of 8) [07-May-11 9:30:51 PM]
TAJEMNICA GENERATORA HENDERSHOTA
Autorem jednej z nich był William B. Stout, prezes Stout Air Service, Inc., a także projektant
całkowicie metalowego samolotu wykonanego dla Ford Motor Company. Stout stwierdził: “Pokaz
zrobił na mnie duże wrażenie. To było naprawdę niesamowite. Bardzo bym chciał zobaczyć duży
model rozwijający dostateczną moc, aby unieść samolot".
Po pokazie major Lanphier oświadczył reporterom: “Cała ta sprawa jest tak tajemnicza i
zdumiewająca, że aż zakrawa na oszustwo. Kiedy ujrzałem pierwszy model, byłem nastawiony
bardzo sceptycznie, ale potem pomagałem w budowie drugiego i na własne oczy widziałem
obracający się magnes. Jestem pewien, że nie ma w tym żadnego oszustwa".
Ojciec pokazał najpierw wojskowym wysokiego szczebla, jak pracuje jego model, a następnie
nadzorował budowę drugiego modelu przez techników z armii, który również działał znakomicie.
Major Lanphier powiedział, że elektrycy, którym pokazali silnik “...śmiali się ze sposobu nawinięcia
uzwojenia i mówili, że to nie będzie pracować. Ale silnik pracował".
Eksperyment na lotnisku Selfridge pociągnął za sobą serię artykułów w prasie krajowej. Opatrzone
krzyczącymi nagłówkami reportaże ukazały się w Detroit Free Press, Detroit News, Detroit Times,
prasie Pittsburgha, w The New York Timesie i wielu innych pismach. Większość publikacji
urządzenie zademonstrowane na lotnisku Selfridge nazywała “cudownym silnikiem" i zamieszczała
zdjęcia majora Lanphiera, pułkownika Lindbergha, mojego ojca oraz silnika.
W tamtym czasie wszystko, co miało jakikolwiek związek z Lindberghiem natychmiast trafiało na
pierwsze strony gazet i to bez względu na to, czy uczestniczył on w danym zdarzeniu, czy tylko
przypadkiem znajdował się w pobliżu. Dlatego nagłówki w różnych dziennikach głosiły: “Silnik bez
benzyny testowany dla Lindy'ego", “Lindy sprawdza bezpaliwowy silnik do samolotów" oraz
“Lindbergh sprawdza silnik napędzany przez Ziemię". W jednej z relacji znalazło się nawet
stwierdzenie, że na prośbę Fundacji Guggenheima do spraw promocji aeronautyki, Lindbergh z
Lanphieiem mieli polecieć do Nowego Jorku, aby dokonać prezentacji urządzenia.
Późniejsze relacje podkreślały, że Lindbergh tak naprawdę nie miał nic wspólnego z tymi
eksperymentami i że obejrzał kilka pokazów jako gość swojego przyjaciela, majora Lanphiera.
Wyniki testów w Selfridge zadowoliły Lanphiera i jego współpracowników. W czasie pobytu tam
mojego ojca zbudowany przez techników model osiągnął 1800 obrotów na minutę, a jego praca
uznana została za całkowicie satysfakcjonującą. Ustalono też, że takie silniki będą mogły
przepracować dwa do trzech tysięcy godzin, zanim potrzebna będzie wymiana magnetycznego
rdzenia.
POCZĄTKOWY SCEPTYCYZM l KPINY
Niejaki dr F.W. Hochstetter z Hochstetter Research Laboratories w Pittsburghu zwołał pospiesznie
konferencję prasową, podczas której zademonstrował modele “silnika Hendershota". Kiedy nie
chciały działać, oznajmił, że Hendershot to oszust, a jego silniki pracowały tylko dlatego, że energii
dostarczały im małe baterie.
Po skończonej prezentacji dr Hochstetter zapewnił, że silnik ten może wytworzyć dość
elektryczności, żeby “...rozpalić jednowoltowego świetlika" albo “...zaszyć spodnie wróżki".
Na widok przepychu sali konferencyjnej wynajętej przez (lub dla) dra Hochstettera w nowojorskim
hotelu, dziennikarze zapytali go, dlaczego interesuje się pokazami Hendershota i koniecznie chce je
zdyskredytować. W odpowiedzi usłyszeli jedynie, że musiał “ujawnić oszustwo zdolne zniszczyć
wiarę w naukę na tysiąc lat". Stwierdził ponadto, że jedynym motywem jego działania było
pragnienie, “aby nic nie przyćmiewało czystego blasku nauki".
Dla zwolenników Hendershota było oczywiste, że za całym tym zamieszaniem i osobistym
file:///D|/eBooks/Ebooks/Wynalazki/Focus-X%20-%20Technologia%20Energetyczna/fed-001.htm (2 of 8) [07-May-11 9:30:51 PM]
TAJEMNICA GENERATORA HENDERSHOTA
zaangażowaniem znanego naukowca, jakim był Hochstetter, krył się ktoś, komu zależało na
ośmieszeniu tego wynalazku.
Zapytany przez reporterów o te oskarżenia ojciec uśmiechnął się tylko i powiedział: “Dr Hochstetter
ma w pewnym stopniu rację. Ukryłem baterie w jednym lub dwóch modelach, ponieważ odkryłem,
że nie mogę dowierzać niektórym spośród moich gości. Mam dowody, że ktoś majstrował przy
moim urządzeniu. Dlatego też podłożyłem kilka baterii, aby wprowadzić ciekawskich w błąd". Dodał
też, że major Lanphier i jego wojskowi technicy byli wystarczającym dowodem. “Nie zbudowałem
silnika, który demonstrowano w Detroit. Zrobili to według moich wskazówek wojskowi dowodzeni
przez majora Lanphiera. Ja tego silnika nawet nie dotknąłem. To oni zbudowali silnik, który działa.
To jest moja odpowiedź na wszelką krytykę – ten silnik działa".
Dr Hochstetter i jego współpracownicy utrzymywali również, że ojciec podpisał kontrakt i otrzymał
25000 dolarów za prawo do wykorzystywania silnika, ale po krótkotrwałym okresie ekscytacji
przestano się tym interesować.
Wkrótce po owym pokazie “silnika Hendershota" dr Hochstetter zmarł w niezwykłych
okolicznościach. Pociąg z Baltimore do Ohio, którym jechał, uległ katastrofie, zaś on był jedynym
pasażerem, który stracił w niej życie!
W czasie sporów wokół swojego wynalazku ojciec był celem licznych żartów i komentarzy.
Rysownik jednej z pittsburskich gazet narysował go w samolocie bez śmigła. Wspominając to po
latach, ojciec powiedział:
“Za każdym razem, gdy widzę odrzutowiec, myślę o tamtym rysunku i o tym, jak wszyscy
wyśmiewali moją sugestię, że pewnego dnia samolot będzie mógł latać bez śmigła. To właśnie
usiłowałem im powiedzieć dwadzieścia pięć lat temu".
Powszechne zainteresowanie silnikiem Hendershota urwało się równie nagle, jak się rozpoczęło.
Ostatnie wzmianki prasowe noszą datę 10 marca 1928 roku. W wielu gazetach ukazała się
wówczas krótka notatka o tym, że Lester Hendershot trafił do Emergency Hospital w Waszyngtonie.
Relacja ojca pokrywała się z doniesieniami prasowymi, poza jednym wyjątkiem. W trakcie
demonstracji silnika w urzędzie patentowym ojciec uległ porażeniu prądem o napięciu 120 woltów, a
nie 2000, jak to podał nadgorliwy reporter, i z porażeniem strun głosowych trafił na kilka tygodni do
szpitala, zanim doszedł do siebie.
file:///D|/eBooks/Ebooks/Wynalazki/Focus-X%20-%20Technologia%20Energetyczna/fed-001.htm (3 of 8) [07-May-11 9:30:51 PM]
Plik z chomika:
himen303
Inne pliki z tego folderu:
Focus-X - Technologia Energetyczna.pdf
(3062 KB)
Focus-X - Bioinformacja.pdf
(1347 KB)
DeMeo James - Podrecznik akumulatora orgonu.pdf
(1103 KB)
Stine Harry - Urzadzenia poruszane sila umyslu.pdf
(1157 KB)
Inne foldery tego chomika:
Audiobooks
Aura_Czakry
Business
Channeling
Duchowosc_Religia
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin