pp2.pdf

(173 KB) Pobierz
pp300.cdr:CorelDRAW
Przedpola Piekiel 2
arkusz 1/1
www.magiaimiecz2003.prv.pl
MAGICZNY
PRZEDMIOT MIEJSCE
5
MIEJSCE
WRÓG
WRÓG
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
MASKA TAKO
BRAMA
SFORNIK
KOLCE
PRZERA¯ENIE
SI£A 6
Jedna z trzech masek Bonatara
Wspania³ego. Swemu posiadaczowi
pozwala na dwukrotny rzut kostk¹
podczas ka¿dego ruchu i wybór
korzystniejszego rezultatu. Ponadto
umo¿liwia ignorowanie wszelkich
kart oznaczonych jako Miejsce.
Wrota do Wewnêtrznej Krainy s¹
odt¹d dla wszystkich otwartê.
Korona W³adzy zainteresowa³a nie tylko
Poszukiwaczy. Broñ siê, albo uciekaj. Sfornik
daje ci tê mo¿liwoœæ przed walk¹. W drugim
wypadku musisz wydostaæ siê z Wew. Krainy
w 3 turach, inaczej szczuje ciê psami (S.12)
SI£A 16
Olbrzymie, ostre kolce wzbi³y siê w
powietrze. Byæ mo¿e nigdy siê nie
dowiesz czyjej sile woli s¹ pos³uszne,
ale rzuæ kostk¹ aby sprawdziæ, czy
bezpiecznie przedar³eœ siê przez us³an¹
nimi po³aæ. 1- tracisz 2 Wt.
2-4 - tracisz 1 Wt. 5-6 - Uda³o siê!
Wydarzenia Wewnêtrznej Krainy
odbi³y siê na tobie tak silnym bodŸcem,
¿e nie jesteœ w stanie kontynuowaæ po
niej wêdrówki. Musisz zawracaæ. Nie
wrócisz tam dopóki nie odwiedzisz
Kaplicy. Dotyczy to nawet Z³ych
Poszukiwaczy (nie strac¹ oni wyj¹tkowo
punktu Wt na jej obszarze).
Po³ó¿ “Bramê“ na obszarze ”Tajemne
Wrota“ i ci¹gnij tam ka¿dorazowo 1
kartê “Przedpola Piekie³”.
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
ZDARZENIE
HIPNOZA
UTRATA ROZUMU
POJEDYNEK
SMOCZA FURIA
ZASKOCZENIE
Zosta³eœ zahipnotyzowany. Przez
najbli¿sze 5 tur twego Poszukiwacza
kontrolowaæ bêdzie gracz o charakterze
z³ym, który wyrzuci najwy¿sz¹ liczbê
oczek na k6. Gdy nie ma “Z³ych”,
wówczas “Neutralny”
Ulegasz magii demonów. Rzuæ trzykrotnie
kostk¹. Jeœli ³¹czny wynik wy¿szy jest od
twej ca³kowitej Mocy, tracisz wszystkie
punkty swej Mocy bazowej, a zostaj¹ ci
tylko te dodane przez Przedmioty i Przyjació³.
W innym wypadku nic siê nie dzieje.
Przypadkowo sta³eœ œwiadkiem bitwy
dwóch gigantów. Rzuæ k6. 1-2 - zauwa¿yli
ciê i postanowili siê ciebie pozbyæ. Si³a 34.
3 - Walcz ze zwyciêzc¹ - Si³a 17.
4 - Walcz ze zmêczonym zwyciêzc¹ - Si³a 9.
5-6 - Przemkn¹³eœ niepostrze¿ony.
Przepotê¿ny smok wyl¹dowa³ na
tym obszarze. Nie przepuœci têdy
nikogo ¿ywym. Si³a 48. Ponadto
od tej pory Si³a wszystkich Smoków
roœnie o 3.
Nie wiesz nawet co siê sta³o. W
pewnym momencie poczu³eœ
przenikliwy ból, poczym straci³eœ
przytomnoœæ. Jeœli nie obroni³ ciê
rynsztunek (wykonaj rzut obronny),
to rzuæ kostk¹ ile straci³eœ punktów
Wytrzyma³oœci: - 3 punkty Wt.
- 2 Wt - Wt. Je¿eli zosta³eœ
trafiony budzisz siê dopiero 2 turach.
2-3
4-6
1
Nie na sprzeda¿
46591880.018.png 46591880.019.png 46591880.020.png 46591880.021.png 46591880.001.png 46591880.002.png 46591880.003.png 46591880.004.png 46591880.005.png 46591880.006.png 46591880.007.png 46591880.008.png 46591880.009.png 46591880.010.png 46591880.011.png 46591880.012.png 46591880.013.png 46591880.014.png 46591880.015.png 46591880.016.png 46591880.017.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin