KL-DLZ110F-II-P1.pdf
(
235 KB
)
Pobierz
LOKOMOTYWA SPALINOWA
PODWIESZANA
DLZ110F‐II
KL‐DLZ110F‐II‐P
wersja
ważna od
1
21. 6. 2012
Strona
1/5
Opis:
Lokomotywa spalinowa podwieszana typu DLZ110F‐II jest przeznaczona do transportu materiałów i ludzi
po trasach kolejki podwieszanej z szynami o profilu I155 w płaszczyźnie poziomej i na nachyleniu do 30°.
Lokomotywę można wykorzystywać do prac w środowisku z niebezpieczeństwem wybuchu metanu i pyłu
węglowego do stopnia SNM 2 wg § 232 Rozporządzenia ČBÚ nr 22/1989 Dz. U. w brzmieniu późniejszych
przepisów. Zgodnie z Rozporządzeniem Rządu nr NV 23/2003 (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i
Rady UE 94/9/WE) lokomotywa jest zaliczana do grupy I i kategorii M2. Lokomotywa spełnia wymagania
NV 176/2008 (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2006/42/WE).
Podstawowe elementy lokomotywy to: dwie kabiny, część silnikowa z dwoma jednostkami napędowymi
oraz od jednej do czwóru jednostek napędowych dodatkowych.
Część silnikowa składa się z silnika o zapłonie samoczynnym i napędu hydraulicznego. Silnik jest
czterosuwowy, czterocylindrowy. Jest przystosowany do pracy w warunkach kopalnianych, w kolektor
wydechowy i ssący jest wbudowany przerywacz kulkowy, który ma na celu uniemożliwienie powstaniu
wybuchu i przeniesienie go do niechronionej atmosfery. Gazy wydechowe są chłodzone wodą w
specjalnej skrzyni wydechowej w taki sposób, by temperatura gazów nie była wyższa niż 70°C. Rozruch
silnika odbywa się za pomocą rozrusznika hydraulicznego.
Reżim roboczy lokomotywy, szybkość, przepracowane motogodziny, wartości ciśnieniowe i temperatury
diesel hydraulicznego agregatu napędowego są kontrolowane elektronicznym systemem
zabezpieczającym. W przypadku przekroczenia dopuszczalnych wartości silnik zostanie wyłączony a
lokomotywa zatrzymana i zahamowana.
Jednostka napędowa stanowi końcowy element trakcyjny, przenosi moment obrotowy na rolki napędowe
(rolki posiadają poliuretanową warstwę cierną), a następnie na tor kolejki podwieszanej, po której
FERRIT, s.r.o., Na Zbytkách 41, Staré Město u Frýdku‐Místku, 739 01 pošta Baška, Czech Republic
Tel: +420 558 411 605, Fax: +420 558 411 620, E‐mail:
ferrit@ferrit.cz
, http://www.ferrit.cz
LOKOMOTYWA SPALINOWA
PODWIESZANA
DLZ110F‐II
KL‐DLZ110F‐II‐P
wersja
ważna od
1
21. 6. 2012
Strona
2/5
lokomotywa się porusza. Jednostka napędowa składa się z dwóch wolnobieżnych silników hydraulicznych
i stacjonarnego hamulca odciążającego posiadającego funkcję hamulca awaryjnego. W przypadku
przekroczenia dopuszczalnej prędkości lokomotywy system automatycznego hamowania zostaje
włączony i zahamuje lokomotywę awaryjnie.
Parametrytechniczne:
Typ silnika
ZETOR 1404‐turbo z ochroną przeciwwybuchową
Rodzaj silnika wysokoprężny, z bezpośrednim wtryskiem paliwa
Maks. moc silnika 81 kW
Obroty znamionowe 2300 min
‐1
Ilość cylindrów 4
Zużycie paliwa (maks. moc) 255 g/kWh
Paliwo olej napędowy
Chłodzenie wymuszone wodne
Zawartość NO
x
w gazach spalinowych maks. 350 ppm (0,035%)
Pojemność zestawu chłodniczego 30 litrów
Pojemność zbiornika paliwowego 60 litrów
Maks. ciśnienie układu hydraulicznego 34 MPa
Średnica kół 355 mm
Napięcie znamionowe 28 V
Temperatura eksploatacyjna/ wilgotność 0‐40 °C / 90%
Maks. nachylenie trasy kolejki
30
o
Wymiarygłówneorazmasa:
Napędy
3
4
5
6
7
Długość (mm)
-
całkowita
7.650
8.650
9.650
10.650 11.650
-
części maszynowej
2.700
-
kabiny
1.780
Wysokość (mm)
-
całkowita
1.425
-
do szyny
1.235
Szerokość całkowita (mm)
-
850
+40
wersja standardowa
-
wersja niestandardowa
800
Masa ekspedycyjna (kg)
4.400
4.800
5.200
5.600
6000
FERRIT, s.r.o., Na Zbytkách 41, Staré Město u Frýdku‐Místku, 739 01 pošta Baška, Czech Republic
Tel: +420 558 411 605, Fax: +420 558 411 620, E‐mail:
ferrit@ferrit.cz
, http://www.ferrit.cz
LOKOMOTYWA SPALINOWA
PODWIESZANA
DLZ110F‐II
KL‐DLZ110F‐II‐P
wersja
ważna od
1
21. 6. 2012
Strona
3/5
Parametrytrakcyjne:
Lokomotywa DLZ110F‐II jest produkowana w wersjach różniących się wydajnością pompy
hydraulicznej i ilością napędów (od 3 do 6).
DLZ110F‐II‐125(130)‐3 (lokomotywa z pompą 125 (130) cm
3
i 3 napędami)
Maksymalna siła pociągowa
60 kN
Maksymalna prędkość jazdy
7,2 km/godz.
DLZ110F‐II‐125(130)‐4 (lokomotywa z pompą 125 (130) cm
3
i 4 napędami z możliwością
wyłączenia jednego napędu)
Maksymalna siła pociągowa
80 kN
Maksymalna prędkość jazdy
7,2 km/ godz. (z wyłączonym 1 napędem)
Maksymalna prędkość jazdy
5,4 km/ godz. (bez wyłączonego napędu)
DLZ110F‐II‐125(130)‐5 (lokomotywa z pompą 125 (130) cm
3
i 5 napędami, możliwość
wyłączenia jednego napędu)
Maksymalna siła pociągowa
100 kN
Maksymalna prędkość jazdy
5,4 km/godz (z wyłączonym 1 napędem)
Maksymalna prędkość jazdy
4,3 km/godz (bez wyłączonego napędu)
DLZ110F‐II‐180‐4 (lokomotywa z pompą 180 cm
3
i 4 napędami, bez możliwości wyłączenia
jednego napędu)
Maksymalna siła pociągowa
80 kN
Maksymalna prędkość jazdy
7,2 km/godz
DLZ110F‐II‐180‐5 (lokomotywa z pompą 180 cm
3
i 5 napędami, możliwość wyłączenia
jednego napędu)
Maksymalna siła pociągowa
100 kN
Maksymalna prędkość jazdy
7,2 km/godz (z wyłączonym 1 napędem)
Maksymalna prędkość jazdy
5,9 km/godz (bez wyłączonego napędu)
DLZ110F‐II‐180‐6 (lokomotywa z pompą 180 cm
3
i 6 napędami, możliwość wyłączenia
dwóch napędów)
Maksymalna siła pociągowa
120 kN
Maksymalna prędkość jazdy
7,2 km/godz (z wyłączonymi 2 napedami)
Maksymalna prędkość jazdy
4,9 km/godz (bez wyłączonego napędu)
FERRIT, s.r.o., Na Zbytkách 41, Staré Město u Frýdku‐Místku, 739 01 pošta Baška, Czech Republic
Tel: +420 558 411 605, Fax: +420 558 411 620, E‐mail:
ferrit@ferrit.cz
, http://www.ferrit.cz
LOKOMOTYWA SPALINOWA
PODWIESZANA
DLZ110F‐II
KL‐DLZ110F‐II‐P
wersja
ważna od
1
21. 6. 2012
Strona
4/5
Rysunekrozmiarowy:
Sposóbzamawiania:
W zamówieniu należy zamieścić typ wybranej maszyny, numer według zamieszczonego niżej klucza,
ilość sztuk, wymagania specjalne (nap. dokumentacja w wersji elektronicznej) i oczekiwana ilość sztuk
dokumentacji eksploatacyjnej (Instrukcja obsługi, Katalog części zamiennych itd. – standardowo
dołączane są 2 komplety tej dokumentacji).
Kluczdozamawiania:
NUMER
KATALOGOWY
OBJĘTOŚĆ POMPY
HYDRAULICZNEJ
ILOŚĆ
NAPĘDÓW
WERSJA TYPOWA
125 cm
3
603‐00‐00000‐9‐55
3
DLZ110F‐II‐125‐3
130 cm
3
603‐00‐00000‐9‐56
3
DLZ110F‐II‐130‐3
125 cm
3
604‐00‐00000‐9‐57
4
DLZ110F‐II‐125‐4
130 cm
3
604‐00‐00000‐9‐58
4
DLZ110F‐II‐130‐4
180 cm
3
604‐00‐00000‐9‐59
4
DLZ110F‐II‐180‐4
180 cm
3
605‐00‐00000‐9‐53
5
DLZ110F‐II‐180‐5
125 cm
3
605‐00‐00000‐9‐56
5
DLZ110F‐II‐125‐5
130 cm
3
605‐00‐00000‐9‐59
5
DLZ110F‐II‐130‐5
180 cm
3
607‐00‐00000‐9‐53
6
DLZ110F‐II‐180‐6
FERRIT, s.r.o., Na Zbytkách 41, Staré Město u Frýdku‐Místku, 739 01 pošta Baška, Czech Republic
Tel: +420 558 411 605, Fax: +420 558 411 620, E‐mail:
ferrit@ferrit.cz
, http://www.ferrit.cz
LOKOMOTYWA SPALINOWA
PODWIESZANA
DLZ110F‐II
KL‐DLZ110F‐II‐P
wersja
ważna od
1
21. 6. 2012
Strona
5/5
Certyfikat ATEX : KDB 05 ATEX 184 (silnika ZETOR 1404‐turbo wlotowego i tym pokarmowego spalin)
Przykładowezamówienie:
Zamówienie na 1 sztukę lokomotywy DLZ110F‐II z pięcioma napędami i pompą 180 cm
3
z dostawą 3
kompletów dokumentacji eksploatacyjnej.
NUMER
KATALOGOWY
ILOŚĆ
SZT.
DOKUMENTACJA
EKSPLOATACYJNA
WYMAGANIA
SPECJALNE
TYP
DLZ110F‐II‐180‐5 605‐00‐00000‐9‐53
1
3 KOMPLETY
Termin dostawy:
14‐16 tygodni od potwierdzenia zamówienia wiążącego
Kod taryfy celnej:
8602 90 00
FERRIT, s.r.o., Na Zbytkách 41, Staré Město u Frýdku‐Místku, 739 01 pošta Baška, Czech Republic
Tel: +420 558 411 605, Fax: +420 558 411 620, E‐mail:
ferrit@ferrit.cz
, http://www.ferrit.cz
Plik z chomika:
danikiew
Inne pliki z tego folderu:
KL-DLZ110F-II-P1.pdf
(235 KB)
FERRIT DLZ110F _NP-DLZ110F-P_B_DTR_15.05.2008.pdf
(6342 KB)
FERRIT DLZ110F _ND-DLZ110F-P_C - Katalog części zamiennych.pdf
(6604 KB)
FERRIT DLZ110F _SILNIK_KATALOG_ND-Z1404-UNI.pdf
(1688 KB)
Inne foldery tego chomika:
BEVEX 70
BEVEX 80
BIZON 120-X
SCHARF DZ 1500_1800
Scharman RK-D-25-40
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin