Arkusz diagnozy realizacji zaplanowanych
celów wychowawczo – dydaktycznych
I półrocze roku szkolnego 2006/20067
Grupa V „0” II
Nauczyciele
Ocena realizacji zaplanowanych celów ( umiejętności, wiadomości):
4. osiągnięte
3. osiągnięte częściowo
2. osiągnięte w stopniu słabym
1. nie osiągnięte
Zaplanowane cele do realizacji w roku szk. 2006/2007
Stopień osiągniętych celów
Uwagi o realizacji
Świat przyrody ożywionej i nieożywionej
Dziecko:
Rozróżnia świat roślin i zwierząt w różnych porach roku (jesień, zima)
4
Realizacja cały rok
Rozumie znaczenie ochrony środowiska, pomagania zwierzętom w różnych porach roku
Podejmuje działania w kąciku przyrody (laboratorium badawczym)
Potrafi obserwować środowisko w trakcie wycieczek, spacerów oraz korzystając z literatury
Rozróżnia i nazywa przedmioty codziennego użytku, zna ich przeznaczenie
Interesuje się pracą ludzi
Potrafi samodzielnie konstruować z klocków różnego rodzaju i wielkości
Ja, społeczeństwo i kultura
Przestrzega i rozumie normy i zachowania regulujące współżycie w grupie
Zna swoje imię i nazwisko
Czynnie uczestniczy w uroczystościach związanych z tradycją przedszkola
Zna twórczość patrona przedszkola
Czynnie uczestniczy w uroczystościach związanych z tradycjami rodzinnymi
Zna dziedzictwo kulturowe własnego regionu
Zna nazwę własnego państwa, stolicy
Wyróżnia i nazywa symbole narodowe
Zna nazwę miasta, w którym mieszka, jego herb oraz charakterystyczne miejsca
3
Zna nazwę regionu – Śląsk oraz niektóre wyrażenia gwarowe
Chętnie prezentuje swoje umiejętności podczas uroczystości przedszkolnych
Wykazuje zainteresowanie życiem ludzi, kulturą innych krajów
Ja i świat symboli, znaków i mowy
Potrafi zadawać pytania i formułować odpowiedzi dotyczące sytuacji problemowych i zadaniowych
Bierze czynny udział w zabawach dydaktycznych wykorzystując poznane wiadomości i umiejętności
Nazywa i rozpoznaje poznane litery
Potrafi dokonać analizy i syntezy wyrazu
Potrafi czytać krótkie teksty ze zrozumieniem
Potrafi odtwarzać proste znaki graficzne
Posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi
dharmas