cesky sen.txt

(49 KB) Pobierz
{1}{75}movie info: XVID  512x288 25.0fps 698.2 MB|/SubEdit b.4043 (http://subedit.prv.pl)/
{525}{602}I oto nadchodzi...
{625}{702}I oto nadchodzi...
{1125}{1206}- Wpu�ci� 200.|- 200.
{1925}{1993}W kooperacji
{2125}{2171}I z dofinansowaniem ze
{2175}{2271}Stanowym funduszem promocji | i rozwoju czeskiej kinematografii
{2275}{2375}Prezentuje filmowe "reality show"
{2425}{2490}CZESKI SEN
{2650}{2738}Witamy! Drodzy widzowie..
{2750}{2890}Intro, kt�re ogl�dacie|jest tak jakby reklam� naszego filmu.
{2900}{3013}Znajdujemy si� na parkingu|obok pola gdzie
{3025}{3096}Powstanie front|naszego hipermarketu.
{3100}{3221}Hipermarketu, kt�ry nigdy nie b�dzie istnia�.|B�dzie tylko przednia �ciana.
{3225}{3296}Nazwali�my go "CZESKIM SNEM".
{3300}{3346}Po pierwsze, pozw�lcie, �e si� przedstawimy...
{3350}{3446}To jest Vit Klusak a ja nazywam si� Filip Remunda.
{3450}{3617}Jeste�my studentami Filmowej Akademii w Pradze|i to jest nasz ko�cowy projekt.
{3625}{3765}Podczas filmu, odwiedzimy|�wiatowej s�awy agencj� reklamow�,
{3775}{3918}Kt�ra przygotuje kampani�|dla naszego fikcyjnego hipermarketu.
{3975}{4096}B�dzie to jedna z kampanii|kt�re s� nam wszystkim znane.
{4100}{4171}Taka, jak te,|kt�re spotykamy codziennie.
{4175}{4296}B�dziemy mieli swoje|spoty reklamowe w radiu i TV,
{4300}{4421}W gazetach i magazynach|oraz 400 City Light�w rozstawionych w Pradze.
{4425}{4571}B�dziemy te� mieli stron� WWW|i gad�ety reklamowe, jak ketchup i woda mineralna.
{4575}{4694}Na koniec kampanii,|og�osimy wielkie otwarcie.
{4750}{4838}31 maja, tutaj w Letnany.
{4875}{4990}Spodziewamy si�|przyj�cia tysi�cy klient�w.
{5075}{5171}Mo�ecie zastanawia� si�|po co to wszystko robimy?.
{5175}{5321}Czemu chcemy oszuka� tysi�ce ludzi|�eby przyszli do fikcyjnego hipermarketu
{5325}{5440}Kt�ry jest bardziej ��k�|ni� hipermarketem?
{5450}{5583}Nie odpowiemy Wam, z nadziej�, �e|film sam Wam odpowie.
{5600}{5695}Wi�c, przy��czcie si� do nas..
{5725}{5841}- My si� przekonamy.|- i Wy si� przekonacie.
{6050}{6096}Powinni�my jako� szczeg�lnie wygl�da�?
{6100}{6246}W tym momencie nie jest to zbyt wa�ne.|Cz�� g��wna b�dzie p�niej.
{6250}{6371}Wtedy powiem Wam, jak powinni�cie wygl�da�,|jak gra�, wyst�powa�.
{6375}{6491}Panie Setlik, chcemy|wywrze� pewne wra�enie,
{6500}{6596}Gra� i wygl�da�|szczerze przed kamer�.
{6600}{6716}Ale to nie jest to|nad czym teraz pracujemy.
{6725}{6821}Udokumentujmy to teraz.|Minuta po minucie, prosz�.
{6825}{6896}To oczywiste,|�e teraz nie wygl�damy odpowiednio?
{6900}{6971}My�l�, �e tak.
{7050}{7171}Powiniene� wygl�da� jak manager,|powiniene� wzbudza� szacunek i zaufanie.
{7175}{7246}Ju� z nim rozmawia�em|o tym i si� zgodzi�.
{7250}{7350}Potem odpowiednio was ostrzy�emy.
{7675}{7812}To musi by� co� "gor�cego i spokojnego", jak gor�ca ba�ka,
{7825}{7921}Ale zarazem|musi to by� logo marketu,
{7925}{8021}Symbol, kt�ry b�dzie si� kojarzy� z wami.
{8025}{8161}Kiedy m�wisz o ba�kach,|mo�emy u�y� kresk�wkowej chmurki.
{8175}{8247}S� dwa rodzaje.
{8300}{8398}Kiedy posta� m�wi|i kiedy my�li.
{8425}{8526}Chmurka|z jej my�lami i pomys�ami.
{9275}{9340}CZESKI SEN
{9450}{9546}Witamy u Hugo Boss'a,|b�dziemy kontynuowa�...
{9550}{9621}Do kamery, prosz�.
{9625}{9721}B�dziemy kontynuowa� zmienianie Was|w prawdziwych mened�er�w.
{9725}{9821}To jest obustronnie korzystna szansa |na podpisanie kontraktu
{9825}{9933}Z aktualn� prezentacj�|loga Hugo Bossa.
{10000}{10071}Na jakie� 10 sekund.
{10075}{10179}- 3, 4, 5, 6.|- my�l�, �e wystarczy.
{10225}{10375}Teraz spece od wizerunku|przekszta�c� was w prawdziwych menad�er�w.
{10450}{10558}Dziewczyny, to jest wasza chwila prawdy
{11850}{11908}Banan
{12200}{12262}Sardynki
{12275}{12350}Tu�czyk w zalewie
{12675}{12733}Mleko
{12775}{12796}Chleb
{12800}{12856}Piwo
{13875}{13993}Teraz jeste�cie perfekcyjnym|"p�-produktem",
{14025}{14140}Ale musicie wej�� w �ycie|i je poprowadzi�,
{14150}{14265}Bo to jest biznes|musicie przekona� klienta
{14275}{14421}I nie chodzi o wasz wygl�d czy|ubrania, one same nie przekonaj�.
{14425}{14505}To s� tylko dodatki.
{14525}{14653}Musicie przekona� ich |swoj� osobowo�ci� i charyzm�,
{14675}{14746}Wasz� si��, waszym ego.
{14750}{14796}To s� kluczowe elementy.
{14800}{14891}Teraz musicie tego dokona�.
{14950}{15096}- to jest to. Jest dobre. Bardzo dobre.|- to jest ca�kowicie przekonuj�ce. Jest idealne.
{15100}{15171}OK, OK, chod�my, to jest to.
{15175}{15246}Daj nam dostrzec ciep�y wyraz|w twoich oczach.
{15250}{15346}M�g�by� ta�czy� w balecie|a nie by� menad�erem.
{15350}{15463}Postawa, ruchy, ekspresja, sp�jrz na mnie.
{15475}{15546}I�miech, r�b to z u�miechem.|Patrz na mnie. Tutaj jestem.
{15550}{15621}Tw�j entuzjazm musi by� oczywisty.
{15625}{15741}- Tak, tak jest dobrze.|- Strona po stronie.
{15750}{15812}Super...
{15825}{15935}CZESKI SEN. Ekstra specjalny CZESKI SEN.
{15950}{16045}- Bli�ej siebie.|- CZESKI SEN.
{16250}{16372}Obraz reklamy|w Czeskich mediach jest wypaczony.
{16400}{16521}Dlatego w�a�nie zaciekawi�o mnie,|�e w tym dokumencie,
{16525}{16674}Agenci reklamowi nie s� grani| przez aktor�w, to prawdziwi agenci.
{16750}{16846}Tak na marginesie, jeste�cie prawie ich lustrzanym odbiciem.
{16850}{16936}Tego nie powiedzieli�my.
{16950}{17066}To "piku�" dla naszej firmy,|w naszej pracy,
{17075}{17171}Przyciagn�� czyje� niezainteresowane oko,|co z reszt� jest ca�kiem interesuj�ce.
{17175}{17312}Czyli, m�wicie, �e MARKBBDO,|Martin Prikryl i jego ludzie,
{17350}{17446}Udzielili pomocy czemu�, co nie istnieje
{17450}{17546}I ludzie nadal tam przychodz�,|tylko przez pomoc kampanii.
{17550}{17681}- To niesamowite.|- To sprawia, �e to staje si� fajne.
{17700}{17821}Czy widzicie to jako reklam� dla waszego teamu?
{17850}{17921}Zwyk�y beret - wielki sukces
{17925}{17996}je�eli to dzia�a, to i nam pomo�e.
{18000}{18071}Dowcipna reklama pomaga wsz�dzie.
{18075}{18242}Nasze reklamy dzia�aj� nawet, jak produkt|jest kiepski albo w og�le go nie ma.
{18350}{18451}- Wi�c wchodzicie w to?|- Ch�tnie.
{18700}{18821}Czeska TV poszukuje ludzi|do filmu dokumentalnego
{18825}{18871}"Hipermarket z ludzk� twarz�".
{18875}{18996}Poszukujemy czeskiej rodziny|kt�ra wielokrotnie do�wiadczy�a
{19000}{19071}Ca�ych dni sp�dzonych w markecie.
{19075}{19171}Wybrane rodziny wygraj�|zakupowe szale�stwo.
{19175}{19296}To dok�adnie to, co widzisz.|Po prostu pomniejszone do skali 1:100.
{19300}{19396}Wi�c b�dzie tam tylko przednia �ciana.
{19400}{19503}D�uga na 100 metr�w|i wysoka na 10.
{19575}{19696}Naszym zadaniem jest przekona� ludzi|�e to prawdziwy hipermarket.
{19700}{19826}Teraz musimy pomy�le� nad kampani�|Ivanka ma szkic.
{19850}{19942}Wi�c hipermarket CZESKI SEN.
{19950}{20021}Jaki wp�yw ma mie� ta reklama?
{20025}{20144}Co� w stylu efektu,|"Nie mog� tego przegapi�!"
{20175}{20307}Pami�tasz, jak otworzyli Giga Sport|albo Electro World?
{20375}{20471}Co� czego typowy|Czech nie b�dzie chcia� przegapi�.
{20475}{20546}Sp�dzi ca�� noc
{20550}{20682}�eby dorwa� najta�sz� pralk�,|kt�r� widzia� w reklamie.
{20750}{20833}Witam. Prosz� o uwag�!
{20900}{20996}Witam Was na dzisiejszym castingu.
{21000}{21107}Przedstawiam Wam |Dr Jitka Vysekalova,
{21150}{21271}Specjalistka ds. zachowa� konsumenckich|odpowiedzialna za casting.
{21275}{21346}Oddaj� jej g�os.
{21350}{21459}Jak wygl�da Wasz dzie�|w hipermarkecie?
{21525}{21596}C�, zakupy zaczynaj� si�|wcze�niejszego wieczora.
{21600}{21749}Bezsenno��, przygotowania|lista d�uga, jak papier toaletowy, itd..
{21775}{21913}Szybko pakujesz przygotowane torby|i skrzynki, dzielisz je,
{21925}{21996}Zostawiasz dzieciaki w k�cie zabaw.
{22000}{22143}Zakupy w Makro zajmuj� 2 godziny,|potem kolejne 2 w Hypernova.
{22150}{22221}Potem ewentualnie jaki� obiad.
{22225}{22321}Zawsze sobie powtarzam|"nie wydaj za du�o"
{22325}{22446}Ale potem zobacz� co�|w dobrej cenie i my�l� sobie,
{22450}{22572}Mo�e mi si� przyda�. Mo�e z tego by� niez�y sos.
{22600}{22696}Chcia�abym spr�bowa� wszystkich mo�liwych|rodzaj�w przypraw. nie mog� si� oprze�.
{22700}{22844}I ko�cz� wydaj�c fortun�.|Zawsze mnie szokuje ile one kosztuj�.
{22850}{22981}Kocham hipermarkety.|Sprawiaj�, �e czuj� si� �wietnie.
{23000}{23121}Mo�na si� w nich zrelaksowa�.|Mo�esz tam znale�� wszystko.
{23125}{23196}Cokolwiek ci� interesuje.
{23200}{23296}To jest w�a�nie rado�� z hipermarketu.|Dla ka�dego co� dobrego.
{23300}{23396}Nie lubi� ma�ych sklepik�w z wy��cznie jedn� mark�.
{23400}{23556}W poprzedni weekend poszli�my na piesz� wycieczk�,|niezbyt d�ug�, 6 km.
{23675}{23746}Nienawidzi ich, wi�c, �eby j� uspokoi�,
{23750}{23846}wieczorem skoczyli�my do Tesco|Promienia�a rado�ci�!
{23850}{23921}To jest w�a�nie szcz�cie dzisiejszej m�odzie�y.
{23925}{23996}Ale nie chcia�a� i�� ze mn�| do "Kenvelo" i do "Orsi".
{24000}{24096}- To by�oby dla nas ju� za du�o.|- Dla mnie by�o za du�o spaceru.
{24100}{24221}Opowiesz nam o tej odczuwanej uldze?|Mo�esz j� opisa�?
{24225}{24346}Bywam znudzona ca�y dzie�|I nagle - wyj�cie do sklepu..
{24350}{24488}C�, to by�o jak..., sama nie wiem,|jakby ca�y dzie� pada�o
{24525}{24621}I nagle, niespodziewanie zza chmur wysz�o s�o�ce.
{24625}{24721}By�o super, czu�am si� bezpieczna i spokojna.
{24725}{24831}Jak sp�dzali�cie soboty jako rodzina?
{24850}{24985}- Przed pojawieniem si� market�w?|- W domu albo ogr�dku..
{25025}{25146}Nie pami�tam, jak to by�o|przed pojawieniem si� market�w.
{25150}{25246}Wtedy nikt nie kupowa� hurtowo mleka.
{25250}{25369}10 lat temu,|nie kupowali�my te� hurtowo wody.
{25375}{25515}- Jak m�g�by� to nazwa�?|- Nic nie przychodzi mi do g�owy...
{25525}{25596}My�lisz o czym� przyjemnym?|S�owie lub nazwie.
{25600}{25671}Ja nazwa�bym to "Amor".
{25675}{25807}"Amor Supermarket".|To mi�o��, poj�cie bliskie ludziom.
{25875}{25995}- Ja nazwa�abym to "Harmoni�".|- �atwe �ycie...
{26025}{26147}Ja wol� "Jedyny", ni� "Harmonia".|Wi�cej znaczy.
{26250}{26371}"Stoliku nakryj si�" jest za d�ugie.|Nie zadzia�a.
{263...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin