Postrzeganie i skuteczność reklamy w internecie
WSTĘP
REKLAMA INTERNETOWA
Plan pracyWprowadzenie Rozdział 1. Internet na tle innych mediów 1.1. Podstawowe pojęcia związane z reklamą
1.1.1. Kształtowanie programu reklamowego 1.1.2. Ustalenie budżetu akcji reklamowej 1.1.3. Wybór środków przekazu 1.1.4. Pomiar rezultatów
1.2. Reklama tradycyjna a internetowa 1.3. Postrzeganie reklamy internetowej 1.4. Rynek internetowy na świecie 1.5. Profil polskiego użytkownika Internetu Rozdział 2. Nośniki reklamy w sieci Internet 2.1. Reklama w sieci www
2.1.1. Firmowa strona www 2.1.2. Bannery i przyciski reklamowe 2.1.3. Techniki multimedialne 2.1.4. Inne formy reklamy
2.2. Poczta elektroniczna
2.2.1. Przesyłki reklamowe (Direct e-mail) 2.2.2. Grupy dyskusyjne2.2.3. Listy dyskusyjne 2.2.4. Listy dystrybucyjne 2.2.5. Pozostałe formy reklamy
2.3. Aspekty prawne reklamy internetowej
2.3.1. Zawieranie umów w Internecie 2.3.2. Ochrona prawna adresów internetowych 2.3.3. Prawa autorskie a Internet 2.3.4. Przetwarzanie danych osobowych w Internecie 2.3.5. Nieuczciwa konkurencja w Internecie
Rozdział 3. Kampanie reklamowe w Internecie 3.1. Agencje mediowe 3.2. Przeprowadzenie kampanii
3.2.1. Sprecyzowanie celów reklamy 3.2.2. Określenie grupy docelowej kampanii 3.2.3. Ustalenie budżetu kampanii reklamowej 3.2.4. Dobór i zakup nośników reklamy w sieci 3.2.5. Nadzór nad przebiegiem kampanii
3.3. Analiza działań reklamowych Rozdział 4. Kampania reklamowa dla Hewlett Packard Polska przeprowadzona przez Internetowy Dom Mediowy „Idmnet” 4.1. Przygotowanie kampanii 4.2. Przeprowadzenie kampanii 4.3. Ocena rezultatów kampaniiZakończenie Słowniczek pojęć związanych z reklamą w Internecie Bibliografia Załączniki
REKLAMA JAKO NARZĘDZIE MARKETINGUPlan pracyWstęp Źródła Szczegółowy spis treści I. Pojęcie marketingu mix 1.1. Koncepcje marketingu mix 1.2. Wariantowe koncepcje marketingu mix II. Reklama jako jeden z instrumentów marketingowych 2.1. Funkcje i rodzaje reklamy 2.2. Cztery kategorie reklam oraz środki reklamy i kryteria ich wyboru 2.3. Reklama pocztowa jako elementy marketingu bezpośredniego 2.4. Reklama zewnętrzna 2.5. Działalność i znaczenie kampanii reklamowych 2.6. Przygotowanie strategii reklamy III. Reklama w mass mediach 3.1. Reklama telewizyjna 3.2. Reklama prasowa 3.3. Reklama radiowa 3.4. Kłamstwo w reklamie – reklama wprowadzająca w błąd IV. Reklama w Internecie 4.1. Zasady wykorzystania Internetu do reklamy 4.2. Koszty reklamy internetowej 4.3. Najpopularniejsze portale w Internecie w ujęciu zagadnienia reklamy
4.3.1. Odbiorcy reklamy z portali internetowych 4.3.2. Formy reklamy oferowana przez portale internetowe
V. Badania skuteczności i efektywności reklamy 5.1. Testowanie wstępne - podstawowy element badania skuteczności reklamy
5.1.1 Metody i ograniczenia testowania wstępnego
5.2. Techniki badań pomiaru efektywności i skuteczności reklamy 5.3. Metody badania i ocena skuteczności i efektywności reklamy Zakończenie Spis tabelSpis rysunków i schematów
fionka1325