MLM Kto jest kłamcą.txt

(9 KB) Pobierz
00:00:01 MLM : Kto jest kłamcš?
00:00:06 Witaj. Nazywam się Tim Sales. W jaki sposób oceniasz jaka informacja jest prawdziwa?
00:00:11 Czy wszystko co słyszysz ma dla Ciebie takš samš wartoć?
00:00:15 Oczywicie, że nie. Każdy powie, że odpowiedziš jest nie.
00:00:19 Ale jeli zapytasz kogo : w jaki sposób oceniasz to co słyszysz lub czytasz
00:00:25 to otrzymasz głubkowate odpowiedzi
00:00:28 Pewna kobieta powiedziała mi, że ocenia to co czyta na podstawie bilansu
00:00:35 jeli jest więcej informacji na dany temat dobrych to uważała je za wartociowe i prawdziwe
00:00:42 To trochę głupie, ponieważ jeli kto jest więcie przekonany na jaki temat to ona nie szanowała tego
00:00:50 Kolejna osoba powiedziałš, że ocenia informacje na podstawie wyglšdu prezentera lub wyglšdu strony internetowej
00:00:56 To też jest głupie i może zaprowadzić w złš stronę
00:01:00 Zostałem wyszkolony na sapera do działań podwodnych
00:01:04 Od informacji jakie mielimy zależało nasze życie
00:01:07 Nauczyłem się dobrze filtrować informacje jakie słyszałem lub czytałem
00:01:12 Chcę się z Tobš podzielić informacjš, czyich rad słuchać
00:01:18 Pierwszš rzeczš jakš powiniene zrozumieć jest
00:01:23 czy słyszysz czyjš opinię czy udowodniony fakt.
00:01:28 Smuci mnie, że większoć osób ulega opiniom
00:01:33 i pozwalajš kierować się opiniami zamiast udowodnionymi informacjami
00:01:38 Pamiętam pewnego profesora mówišcego do swojej klasy o jego wierzenieniach religijnych jakby to były fakty
00:01:43 Smutne jest to, że jeli kto zawierzył jego osšdom
00:01:47 (często tylko dlatego, że jest dla nas autorytetem)
00:01:51 ale było to tylko jego wierzenia i żadnego z nich nie można było udowodnić
00:01:57 Powiniene być bardzo ostrożny w ocenianiu co jest opiniš, a co faktem. To może Cię poprowadzić w złym kierunku
00:02:04 Przykładowo ostatnio przeczytałem : Twoje szanse na zarobienie pieniędzy w MLM sš mniejsze niż wygrana w kasynie
00:02:12 Faktem jest, że najwięsze szanse na wygranš w kasynie to obstawianie czarne - czerwone a to szanse 50 na 50.
00:02:19 Więc twierdzenie jest prwadziwe, ale tak naprawdę dałe się oszukać
00:02:24 ponieważ zarabianie w marketingu sieciowym nie ma nic wspólnego z szansami
00:02:28 Jest oparte na wydajnoci
00:02:32 Więc cała statystyka jest w zasadzie nieadekwatna
00:02:35 Wszyscy co odnieli sukces w marketingu sieciowym wiedzieli o tym
00:02:39 Jeste też oszukiwany przez statystyki wyrwane z kontekstu
00:02:44 Nie ma na wiecie biznesu dajšcego szane 50 na 50
00:02:49 Nie ma niczego takiego, że 50% ludzi czego próbuje i robi na tym fortunę
00:02:56 Więc to co wydaje się być faktem tak naprawdę jest minięciem się z prawdš
00:03:01 Najlepszym czego mogę Cię nauczyć jest to, że sš 3 rodzaje autorów wszystkich informacji
00:03:07 zawiera się w tym informacja mówiona i pisana
00:03:13 Oto te 3 rodzaje autorów wypowiedzi : ci którzy nigdy tego nie robili,ci którzy to robili i poddali się
00:03:19 oraz ci co to robili i odnieli sukces
00:03:23 Autor nr. 1 to osoba, która nigdy nie robiła tego o czym mówi lub pisze
00:03:27 Gazety, czasopisma, wywiady telewizyjne, reporterzy nigdy nie robili tego o czym mówiš
00:03:34 Kto z zewnštrz patrzy na informacje wewnšrz
00:03:38 Wielu profesorów, rodziców daje rady na tematy, których nigdy nie robili
00:03:44 Autorzy ksišżek opisujšcy rzeczy, z którymi nigdy nie mieli stycznoci
00:03:50 Mogš pisać i mówić o tym, ale nie mogš niczego osišgnšć robišc to
00:03:55 Ich rady sš oparte na informacjach innych osób
00:04:01 Ten problem jest zawsze kiedy jaki autor cytuje kogo innego z innego ródła
00:04:07 Teraz sš 2 rodzaje kłamców. Jedni nie umiejš zrobić tego o czym mówiš, ale co o tym wiedzš
00:04:13 Autorzy, którzy nigdy nie robili tego o czym piszš, albo nigdy nie osišgneli sukcesy w tej dziedzinie
00:04:19 nie mogš wskazać najważniejszych informacji w danym temacie
00:04:23 Możesz poznać takich autorów po ogólnikowym tekcie na dany temat
00:04:31 Na przykład przeczytałem artykuł, że sukces w marketingu sieciowym jest matematycznie niemożliwy
00:04:38 Czy rozumiesz co mam na myli kiedy mówie o autorach, którzy nigdy czego nie robili?
00:04:43 Oni całkowicie mijajš się z tematem. A według teorii matematycznej i naukowego podejcia co takiego jak [...] nie może latać
00:04:51 Czy autor maptego artykułu przyjrzał się faktom, że obroty w tej pranży przekraczajš
00:04:55 109 miliardów dolarów i że tysišce ludzi zarabia w tym miliony
00:05:01 W dodatku najstarsza firma MLM cišgle się rozwija
00:05:05 Autor numer 2 to osoba, która poniosła porażkę w tym o czym mówi i pisze
00:05:09 To normalne, że jeli komu się nie udało to jest sceptycznie nastawiony do tematu
00:05:15 Kiedy kto ma sceptyczne podejcie ma na ten temat opinię
00:05:21 Dlaczego? Ponieważ co na ten temat jest dla nich całkowitš tajemnicš
00:05:26 Nie sš w stanie wymylić dlaczego im się nie udaje i odchodzš zanim to wymylš
00:05:33 We na przykład osobę, która chce inwestować w nieruchomoci ale ponosi porażkę
00:05:38 Swoje dowiadczenia będzie przelewać na wszystko co będzie zwišzane z tym biznesem
00:05:43 Będzie pisać co jest trudne, ciężkie, jakie sš niebezpieczeństwa z inwestowaniem
00:05:49 Dlaczego? Ponieważ nie wie dlaczego mu się nie udało, a kto kto odniósł sukces w nieruchomociach
00:05:54 udowadnia że jest to możliwe. Najgorszy koszmar jest kiedy widzi, że ludzie odnoszš sukcesy
00:06:00 Jego negatywne nastawienie powoduje, że nie może znaleć rozwišzania bo skupia się na problemach
00:06:06 ale ważniejsze jest to, że nie wie dlaczego poniósł porażkę
00:06:10 więc nadal robi wszystko o inwestowaniu w nieruchomoci le
00:06:16 Mam ostrzeżenie : w każdej dziedzinie jest więcej osób poddajšcych się niż odnoszšcych sukcesy
00:06:23 Wiec normalne jest, że znajdziesz więcej negatywnych informacji na dany temat niż pozytywnych
00:06:29 Nie bierz rad od osób, które się poddały i teraz o tym piszš
00:06:33 Oni nie chcš się dowiedzieć, że tobię się udało gdzie oni ponieli porażkę
00:06:38 Sukcesy innych osób tylko wzmagajš ich zażyłoć. Tłumaczš się, że chcš tylko chronić inne osoby
00:06:45 ale tak naprawdę to chroniš siebie przed poczuciem porażki poprzez powstrzymywanie Ciebie przed sukcesem
00:06:52 Autor numer 3 to autor, który odniósł sukces w tym co robi i pisze
00:06:58 Jeli autor odniósł sukces to jest on dla Ciebie dobrym przykładem do naladowania.
00:07:03 Warto jest słuchać jego rad. Wiedzš co jest ważne a co nie jest.
00:07:10 Jeli słuchasz informacji od autora 1 lub 2 i Cię zastanawiajš, popro autora numer 3 o wyjanienie Ci tego
00:07:17 Będš w stanie wyjanić Ci w logiczny sposób dlaczego znalazłe takie informacje
00:07:23 Zauważ, że jest ogromna różnica pomiędzy osobš, która odniosła sukces w danej rzeczy
00:07:27 a osobš, która dowiedziała się czego na dany temat
00:07:33 To, że kto uczył się czego przez 20 lat nie oznacza, że osišgnie sukces wykonujšc to
00:07:40 To, że kto nauczy się jak cinać włosy nie znaczy, że będzie to umiał robić
00:07:46 Psycholog mógł słuchać uważnie swoich nauczycieli i czytać różne ksišżki
00:07:51 i być może zdał wietnie wszystkie egzaminy z tego przedmiotu
00:07:56 ale nie umie uporać się z problemami innych osób. Jeli nie umie - nie bierz od niej porad
00:08:01 Uczeń, który udowodnił, że umie zdać egzaminy - udowodnił, że umie być dobrym uczniem
00:08:08 Nie udowodnił, że może osišgnšć rezultaty
00:08:13 Osoba od, której powiniene brać rady to osoba, która ma rezultaty, których ty chcesz
00:08:20 Jeli chcesz odnieć sukces, bierz rady od tych, którzy już ten sukces majš
00:08:26 Najprostszš radę jakš można dać albo otrzymać w biznesie to : Nie rób tego
00:08:33 Pamiętaj jednak o jednej rzeczy zwišzanej z pieniędzmi
00:08:37 Największa iloć pieniędzy jakš kiedykolwiek stracisz to ta, której nigdy nie zarobisz
00:08:43 Załóżmy, że przyglšdasz się biznesowi gdzie można zarobić 1 milion rocznie
00:08:47 i wymaga on inwestycji kilku tysięcy dolarów
00:08:50 Sš osoby, które już zarabiajš takie pienišdze w biznesie, któremu się przyglšdasz
00:08:54 ale kto Ci daje prostš radę : Nie rób tego
00:08:57 Więc nie robisz tego i mylisz, że zaoszczędziłe kilka tysięcy, ale tak naprawdę
00:09:02 straciłe milion dolarów rocznie. Koszt tej taniej porady
00:09:06 był dużo bardziej kosztowny niż te kilka tysięcy, które zaoszczędziłe
00:09:11 Jeli czytasz stronę internetowš i kto odradza Ci robienie jakiego biznesu
00:09:16 poprostu popro ich o lepszš alternatywę z takimi samymi możliwociami dochodów
00:09:21 i oczywicie nie bierz ich rad chyba, że odnieli sukces w biznesie, który rekomendujš
00:09:26 Sam nie mam wpływu na to co zrobisz w marketingu sieciowym
00:09:31 ale będšc kim kto odniósł sukces finansowy jest to mi ciężko zrozumieć
00:09:35 że ludzie rezygnujš dlatego, że słuchajš kogo kto nie ma pojęcia tego o czym mówi
00:09:40 i nie powini dawać rad na tematy, w których nie odnieli sukcesu
00:09:44 Dziękuje za obejrzenie tego filmiku, mam nadzieje, że pomoże Ci to
00:09:48 w okreleniu czyich rad słuchać. Mówił Tim Sales.
00:09:54 Więcej o marketingu sieciowym na :www.sekretyMLM.pl
Zgłoś jeśli naruszono regulamin