Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia- KIPU
1. Imię( imiona) i nazwisko ucznia
………………………………………………………..
……………………………………………………….
2. Szkoła/ przedszkole ……………………………………………………
……………………………………………………. nr…………w……………………………………… klasa/grupa......................................................
……………………………………………………..
3.a) Podstawa objęcia ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną :
opinia, orzeczenie, rozpoznanie.
opinia psychologiczno-pedagogicznej
Nr………z dnia……………………wydana przez……………………………………………. ………………………………………………… w …………………………………………………
ze względu na:
dysleksję rozwojową pod postacią dysleksji i dysortografii
3. b) Rozpoznanie potrzeb rozwojowych /edukacyjnych i możliwości psychofizycznych
-dokonane przez nauczyciela
-dokonane na podstawie opinii /orzeczenia :
Nieharmonijny rozwój poszczególnych funkcji inteligencji. Sprawność intelektualna na poziomie przeciętnym Obniżona sprawność funkcji percepcyjno-motorycznych: percepcji wzrokowej, słuchowej, sprawności graficznej Trudności w uczeniu się języków obcych, geografii, arytmetyki, chemii, historii
4. Zakres wymaganej pomocy psychologiczno- pedagogicznej z uwagi na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne;
Niepowodzenia edukacyjne, zaburzenia funkcji percepcyjno-motorycznych
5. Zalecane przez Zespół formy i sposoby udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Zespół- okresy udzielania pomocy
6. Ustalone przez dyrektora formy i sposoby udzielania pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Dyrektor - okresy wymiar godzin
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze
zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze na etap edukacyjny
Zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze
1 godzina tygodniowo
Zajęcia specjalistyczne : korekcyjno -kompensacyjne
na etap edukacyjny
Zajęcia specjalistyczne :
korekcyjno -kompensacyjne
2 godziny tygodniowo
Porady i konsultacje dla ucznia
w zależności od potrzeb
Porady i konsultacje dla rodziców
Podpisy członków Zespołu
Podpis dyrektora
7. Ocena efektywności pomocy psychologiczno- pedagogicznej udzielanej uczniowi ( rezultaty z udzielonych form pomocy – zgodne z podstawą programową - trudnościami edukacyjnymi i adaptacyjnymi, np. informacje zawarte w orzeczeniu, obserwacja, wywiad , rozmowy analiza wytworów ucznia)
Ustalona forma i sposób udzielania pomocy psychologiczno -pedagogicznej
Ocena Zespołu
1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze
2. Zajęcia specjalistyczne:
- terapia pedagogiczna, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
3. Porady i konsultacje dla ucznia
4. Porady i konsultacje dla rodziców
8. Terminy spotkań Zespołu (nie rzadziej niż dwa razy w roku)
9. Podpisy osób biorących udział w spotkaniu Zespołu.
dorotkar