Arkusz indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego(1).doc

(269 KB) Pobierz
Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia



 


 

ARKUSZ INDYWIDUALNEGO PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO

 

Imię i nazwisko ucznia …………………………………………………………………………………………………………………………………

Klasa…………………………………wiek……………………………………………….

Wychowawca………………………………………………………………………………

Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny na rok szkolny………………………………………

Nr orzeczenia…………………………………………

 

Cele edukacyjne

Cele terapeutyczne

ogólne:

 

szczegółowe:

ogólne:

 

szczegółowe:

 

Zakres dostosowań (np. warunki, zewnętrzne, organizacja pracy, egzekwowanie wiedzy, ocenianie)

Rodzaj i zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów (kto, podczas jakich zajęć, jakie działania realizuje)

Formy metody pracy z uczniem

(np. rodzaj zajęć, czas trwania, wymiar godzin, sposób egzekwowania wiedzy i oceniania)

Rodzaj i zakres współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami

(jakie działania podejmują rodzice)

Działania wspierające rodziców ucznia

(rodzaj działań, kto realizuje)

Rodzaj i zakres współdziałania z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi/

placówkami doskonalenia nauczycieli/szkołami specjalnymi, integracyjnymi

(jaki specjalista, w jakim zakresie, w odniesieniu do kogo,  jakie działania np. szkolenie rady pedagogicznej, specjalistyczna diagnoza ucznia)

Rodzaj i zakres współdziałania

z innymi instytucjami

(która instytucja, jaki specjalista, jakie działania– np. pracownik socjalny – pomoc materialna dla rodziny, instruktor w domu kultury – zajęcia rozwijające zainteresowania i mocne strony ucznia)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data

Podpisy członków Zespołu                                                                           Podpis rodziców

 

Ustalone przez dyrektora formy, sposoby okres udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                       Data

                                                                                                                                       Podpis dyrektora

 

 

Ewaluacja [1]

 

Zakres dostosowań

 

Zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów

Formy metody pracy z uczniem

Rodzaj i zakres współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami

 

Działania wspierające rodziców ucznia

Rodzaj i zakres współdziałania z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi/

placówkami doskonalenia nauczycieli/szkołami specjalnymi

 

Rodzaj i zakres współdziałania z innymi instytucjami

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zmiany i postępy w nauce i funkcjonowaniu społecznym ucznia

 

 

 

Wnioski i modyfikacje -  konstruowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego na kolejny rok szkolny

 

Zakres dostosowań

Zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów

Formy metody pracy z uczniem

Rodzaj i zakres współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami

 

Działania wspierające

rodziców

Rodzaj i zakres współdziałania z

poradniami psychologiczno- pedagogicznymi/

ośrodkami doskonalenia nauczycieli/szkołami specjalnymi

 

Rodzaj i zakres współdziałania z innymi instytucjami

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data

Podpisy członków zespołu                                                                                 Podpis rodziców

 

Ustalone przez dyrektora formy, sposoby okres udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data

Podpis dyrektora

 

 

4




Pracownia Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych ORE


[1] Należy je uwzględnić w dokonywaniu okresowej wielospecjalistycznej oceny ucznia

Zgłoś jeśli naruszono regulamin