IPET_cz.1.doc

(24 KB) Pobierz

IPET - plan

INDYWIDUALNY PROGRAM   EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY

1.     Dane personalne - koniecznie podać rodzaj niepełnosprawności.

2.     Krótka charakterystyka oraz zalecenia specyficzne.

3.     Tygodniowy harmonogram zajęć - podać wszystkie szkolne zajęcia
dodatkowe.

4.     Treści nauczania. Uczeń będzie realizował treści podstawy programowej
kształcenia ogólnego wg obowiązujących programów nauczania w klasie .... S.P. z
O.I. Nr 223 w Warszawie- wymagania konieczne i podstawowe z poszczególnych
przedmiotów oraz WSO (można podać numery wszystkich programów)

5.     Zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów - podać te
działania w które mogą włączyć się wszyscy n-le i specjaliści pracujący z dzieckiem,
po to, żeby zmierzały w jednym kierunku iieapewniały możliwość wszechstronnego
rozwoju, może to być, np.- kontrolowanie prawidłowej wymowy i postawy,ćwiczenie
prawidłowego trzymania narzędzi pisarskich, utrwalanie znajomości liter,
doskonalenie umiejętności czytania             

6.     Indywidualne sposoby realizacji programu - pomoc pęd.
wspierającego (kiedy, na jakich godz.), pomoc specjalistów, pomoc
rówieśników, wsparcie techniczne itp. metody, formy (bardzo konkretne),
środki dydaktyczne, którymi posłuży się nauczyciel, aby uczeń osiągnął
nawet minimalny sukces.

7.     Ocena osiągnięć ucznia

Przy ocenianiu będą orane pod uwagę następujęce czynniki:

-         indywiduale możliwości ucznia wynikające z jego zaburzeń
rozwojowych

-         aktywność i wysiłek włożony w wykonywanie zadania, polecenia

-         postęp, przyrost wiedzy i umiejętności

-         stosunek do obowiązków szkolnych (systematyczność,
obowiązkowość, dokładność),

-         stopień przygotowania - odrabianie prac domowych itp.

8. Program wychowawczy.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin