IPET - plan
INDYWIDUALNY PROGRAM EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY
1. Dane personalne - koniecznie podać rodzaj niepełnosprawności.
2. Krótka charakterystyka oraz zalecenia specyficzne.
3. Tygodniowy harmonogram zajęć - podać wszystkie szkolne zajęciadodatkowe.
4. Treści nauczania. Uczeń będzie realizował treści podstawy programowejkształcenia ogólnego wg obowiązujących programów nauczania w klasie .... S.P. zO.I. Nr 223 w Warszawie- wymagania konieczne i podstawowe z poszczególnychprzedmiotów oraz WSO (można podać numery wszystkich programów)
5. Zakres zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów - podać tedziałania w które mogą włączyć się wszyscy n-le i specjaliści pracujący z dzieckiem,po to, żeby zmierzały w jednym kierunku iieapewniały możliwość wszechstronnegorozwoju, może to być, np.- kontrolowanie prawidłowej wymowy i postawy,ćwiczenieprawidłowego trzymania narzędzi pisarskich, utrwalanie znajomości liter,doskonalenie umiejętności czytania
6. Indywidualne sposoby realizacji programu - pomoc pęd.wspierającego (kiedy, na jakich godz.), pomoc specjalistów, pomocrówieśników, wsparcie techniczne itp. metody, formy (bardzo konkretne),środki dydaktyczne, którymi posłuży się nauczyciel, aby uczeń osiągnąłnawet minimalny sukces.
7. Ocena osiągnięć ucznia
Przy ocenianiu będą orane pod uwagę następujęce czynniki:
- indywiduale możliwości ucznia wynikające z jego zaburzeńrozwojowych
- aktywność i wysiłek włożony w wykonywanie zadania, polecenia
- postęp, przyrost wiedzy i umiejętności
- stosunek do obowiązków szkolnych (systematyczność,obowiązkowość, dokładność),
- stopień przygotowania - odrabianie prac domowych itp.
8. Program wychowawczy.
polski_sp