COW Instrukcja.doc

(171 KB) Pobierz
Chariots of War

Wprowadzenie

4000 lat temu w Kolebce Cywilizacji potężne Imperia toczyły wojny o dostęp do wody, zasoby naturalne i ziemie Żyznego Półksiężyca. Zagraj jako powożący rydwanami Egipcjanie, odziani w zbroje z brązu Babilończycy, zuchwali nubijscy wojownicy i obwarowani kamiennymi murami Asyryjczycy. Rozwijaj swój kraj, produkuj towary i sprzedawaj je sąsiadom. Twórz potężne armie i prowadź podboje. U początków cywilizacji przetocz się przez równiny swoimi Rydwanami Wojny!

Wymagania systemowe

·         Windows® 9x/ME/2000/XP

·         PII 300 Mhz MMX

·         64 Mb RAM

·         300 Mb wolnego miejsca na dysku

·         4Mb karta graficzna zgodna z DirectX

·         1024x768 rozdzielczość przy 16 bitach kolorów

·         Karta dźwiękowa zgodna z DirectX

·         DirectX 8.0 lub wyższy

Wybór kampanii i grupy etnicznej

Z głównego menu możesz rozpocząć nową grę, zapisać i wczytać stan gry, lub z niej wyjść. Klikając na Wczytanie gry zyskasz dostęp do listy zapisanych gier. Wybierz jakąś grę i naciśnij Ok, aby zacząć rozgrywkę. Klikając na Nową grę zyskasz dostęp do ekranu wyboru kampanii. Ten ekran pozwala Ci wybierać z kilku kampanii oraz decydować o tym, czy zagrać w realiach historycznych, czy alternatywnych. Wybór należy do Ciebie.

·         Samouczek: Tutaj dowiesz się, jak grać w Chariots of War. Samouczek zapozna cię z podstawami gry i przygotuje na prawdziwe wyzwania.

·         Wielka kampania: Wielka Kampania obejmuje cały starożytny Bliski Wschód. Przygotuj się na wiele godzin gry!

·         Lewant: Lewant obejmuje obecne tereny Izraela, Syrii i wschodnie wybrzeża Morza Śródziemnego.

·         Mezopotamia: Obejmuje Mezopotamię oraz narody kolebki cywilizacji, Sumerów i Akadyjczyków.

·         Anatolia: Potężne Imperium Hetytów rządziło terenami obecnej Turcji. Czy zapiszesz na nowo karty historii?

·         Egipt: Egipt jest podzielony, a barbarzyńcy przemierzają jego pustynie. Czy zostaniesz władcą, który zjednoczy potężne imperium?

·         Szybki start: To samo, co Wielka kampania tyle, że rozpoczynasz grę z wszystkimi miastami na wyższym stopniu rozwoju i z bardziej zaawansowanym poziomem technologicznym.

 

Wszystkie nacje w Chariots of War podzielone są na 10 grup etnicznych. Każda z tych grup posiada własne, niepowtarzalne jednostki i mapy. Gdy rozpoczynasz grę z historią alternatywną zostaniesz poproszony o wybranie swojej grupy etnicznej oraz tych, przeciwko którym chcesz walczyć. Wybrane grupy zostaną losowo przyporządkowane do krajów na mapie. Te, których nie wybierzesz, nie pojawią się na mapie.

·         Beduini - Wielbłądy Midiańskie

·         Asyryjczycy - Włócznicy Sha Qurbute

·         Egipcjanie - Włócznicy Teheru

·         Syryjczycy - Łucznicy Sabu Nagib

·         Nubijczycy - Harcownicy Medjay

·         Hetyci - Włócznicy Meshedi

·         Mittanie - Rydwany Maryannu

·         Sumeryjczycy - Wozy bojowe Gish Gigir

·         Scytowie - Scytyjscy łucznicy konni

·         Plemiona - Ludzie morza

 

Zasoby

Istnieje 9 rodzajów zasobów, nieregularnie rozmieszczonych na mapie. Na niektórych rejonach występować będą stada koni, lecz w ogóle nie będzie metali, podczas gdy gdzie indziej będzie pełno miedzi. To sprawia, że handel jest dźwignią rozwoju każdego z narodów.

·         Materiały budowlane – od błotnych cegieł na zwykłe budowle, po kamień na świątynie.

·         Żywność – każda jednostka ludności spożywa w każdej turze żywność. Jeżeli ludzie nie będą jedli, populacja zacznie spadać, a niepokoje społeczne wzrastać. Żywność przydaje się też do tworzenia i utrzymywania nowych oddziałów.

·         Złoto – jednostka płatnicza w grze. Jedna jednostka jakiegoś towaru warta będzie wiele jednostek złota. Także podatki płacone są przez ludność w złocie, jednak wykorzystywane jest ono głównie w handlu.

·         Metale i kamienie szlachetne – wymagane do nowocześniejszych budowli takich, jak ratusz oraz do rekrutacji zaawansowanych jednostek.

·         Mirry – dotyczy wszystkich kadzideł, olejków i barwników używanych w świątyniach. Zasoby te wykorzystywane są do wznoszenia i utrzymywania budowli obrzędowych, które w sposób bezpośredni zapewniają szczęście ludności.

·         Drewno – drewno to rzadki surowiec używany nie do budowli, lecz do konstrukcji rydwanów i innych rodzajów broni.

·         Miedź – podstawowy metal w grze, używany do tworzenia słabo zaawansowanych jednostek.

·         Cyna – cyna występuje rzadziej niż miedź i razem z miedzią używa się jej do wyrobu brązu i tworzenia bardziej zaawansowanych jednostek.

·         Konie – potrzebne do tworzenia wszystkich konnych jednostek bojowych.

Nagromadzenia zasobów

Czasami na mapie pojawiać się będą nagromadzenia zasobów. Można je zbierać przechodząc nad nimi swoją armią. Wszystkie podniesione zasoby trafią do twoich zapasów.

 

Produkcja narodowa

Każde państwo posiada podstawową wartość produkcji. Zależy ona od podatków, gospodarki oraz dodatkowych zysków. Liczba ta nie rośnie wraz ze wzrostem imperium. Wartość ta jest mała i bardziej znacząca dla małych państw, niż dla dużych.

 

Tury a budowle

Każda tura to jeden miesiąc. Nie da się wszystkiego ukończyć w trakcie jednej wiosny, gdyż każda z budowli powstaje kilka tur. Stworzenie jednego oddziału zajmuje z kolei jedną turę.

 

Samouczek

Samouczek poprowadzi Cię przez podstawy Chariots of War. Nauczy Cię, jak działa interfejs użytkownika, ale nie zdradzi za wiele na temat najlepszej strategii gry. Wydaje nam się, że będziesz się lepiej bawił dochodząc do tego samemu!

 

Gdy włączysz samouczek kieruj się wskazówkami, które w formie wiadomości pojawiać się będą na początku każdej tury. W ten sposób nauczysz się grać w Chariots of War.

 

Okno kampanii

Po rozpoczęciu gry pojawia się okno kampanii.

 

·         Posługiwanie się mapą – Przytrzymując kursor myszy przy brzegu ekranu możesz przesuwać widok na mapie. Klikając prawym przyciskiem na mini-mapie znajdującej się w prawym górnym rogu możesz natychmiast przenieść się w dowolne miejsce.

·         Boczny pasek posiada szereg przydatnych przycisków i informacji.

o        Aktualna data wyświetlana jest na samej górze.

o        Mini-mapa pokazuje granice pomiędzy państwami, miastami i pozycjami armii. Pomniejsze osady to kropki czerwone, a miasta to białe z czarnymi otoczkami. Armie widoczne są, jako białe kropki bez czarnych otoczek.

o        Teren znajdujący się pod kursorem ukazany jest w kwadraciku na mini-mapie.

o        Istnieje 12 przycisków, które sterują szeregiem funkcji w grze.

§         Poprzednia armia – wybiera poprzednią armię na liście.

§         Do miasta – przenosi cię do jednego z twoich miast i pozwala wybierać pomiędzy nimi.

§         Następna armia – wybiera następną armię na liście.

§         Koniec tury – kończy turę!

§         Podążaj ścieżką – armii, która ma już wyznaczoną trasę ruchu każe podążać wzdłuż tej ścieżki aż do jej końca.

§         Leczenie – wydaje armii rozkaz odpoczynku i leczenia.

§         Handel – wyświetla ekran handlu.

§         Dyplomacja – wyświetla ekran dyplomacji.

§         Imperium – wyświetla ekran imperium.

§         Wiadomości – wyświetla okienko wiadomości. Liczba przy ikonie określa ilość nowych wiadomości w danej turze.

§         Wyniki gry – wyświetla ekran z wynikami gry.

§         Opcje – wyświetla okienko z opcjami zapisywania/wczytywania itd.

o        Na dole ekranu widnieje 9 ikon zasobów, które pokazują jak dużo danego zasobu posiadasz i jak dużo tracisz bądź zyskujesz, co turę.

·         Pasek na dole zawiera informacje na temat aktualnie wybranej armii. Pasek jest pusty, jeżeli nie wybrałeś żadnej armii. Jeżeli to zrobiłeś, w środku powinno widnieć imię dowódcy armii oraz ikony reprezentujące każdy z oddziałów. Obok każdej takiej ikony widać gwiazdkę i liczbę. Gwiazdka określa stopień zaawansowania i wraz z jego wzrostem wypełnia się kolorem srebrnym, a następnie złotym. Liczba pokazuje poziom doświadczenia, a kropki ile jeszcze brakuje do osiągnięcia następnego poziomu.

·         Kliknięcie lewym przyciskiem wybiera armię lub miasto.

 

Zarządzanie miastami

Miasta i osady

W miastach rekrutujesz oddziały i wznosisz budowle. Miasta można nieustannie rozbudowywać i powiększać ich potęgę. Mniejsze osady dostarczają dla władającej nimi strony zasobów i mogą być fortyfikowane, ale nie da się ich rozbudowywać tak, jak miast. W osadach nie można rekrutować armii ani wznosić budowli.

 

 

Widok miasta

Z ekranu miasta podejmujesz dotyczące miasta decyzje, np., jakie budowle wznosić i modyfikować, gdzie przypisać robotników, ile i jakie rodzaje oddziałów rekrutować.

 

W środku ekranu znajduje się obraz miasta. Po lewej znajduje się spis jednostek, jakie można rekrutować. Po prawej spis budowli gotowych do wzniesienia lub zmodyfikowania. Na górze wyświetlona jest nazwa miasta, populacja, strzałki do następnych i poprzednich miast, data i czas do ukończenia wznoszonej budowli. Na dole jest przycisk sprzedaży, wskaźnik zadowolenia mieszkańców, informacje na temat wojska i zasobów oraz minimapa.

 

Robotnicy

Białe sylwetki na dole, po lewej stronie ekranu miasta symbolizują liczbę dostępnych robotników. Robotników przyporządkowujesz do danej budowli klikając na nim lewym przyciskiem myszy. Kliknięcie prawym przyciskiem na budowli zwalnia robotnika. Liczba możliwych do przypisania do budowli robotników ukazana jest jako czarne sylwetki. Każdy przypisany robotnik zmienia czarną sylwetkę na białą. Robotnicy powiązani są zazwyczaj z gromadzeniem zasobów - im więcej przydzielonych robotników, tym więcej powstaje zasobów.

 

Gdy będziesz przydzielał i zwalniał robotników, na samym dole zobaczysz, jak zmienia się produkcja zasobów. Jest to jedynie podgląd sytuacji. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zasobu, umieść nad nim kursor a pojawi się informacja ze szczegółowymi danymi.

Zapas – pokazuje ile danego zasobu masz w zapasie. Liczba w nawiasie obok przedstawia wzrost lub obniżkę danego zasobu, co turę w oparciu o jego produkcję i konsumpcję.

Prod – oznacza produkcję. Jest to podstawowa wartość produkcji robotników w mieście.

Wart – oznacza dodatkową wartość produkcji w mieście w oparciu o takie usprawnienia, jak gildie, uczelnie etc.

Utrz – oznacza utrzymanie wszystkich budowli w mieście.

Bil – przedstawia bilans w oparciu o wartości dodatkowe, produkcję i utrzymanie.

Maks Pz Bud – oznacza zdolność produkcyjną miasta dla zasobów. Liczba ta oznacza maksymalny poziom dla budowli produkujących zasoby. Jeżeli np. widnieje 5 można wznieść budowlę pierwszego poziomu i udoskonalać ją cztery razy.

 

Rekrutacja

Aby rekrutować oddział, wybierz jego rodzaj z listy, a w okienku na górze pojawi się obrazek go przedstawiający oraz liczba aktualnie rekrutowanych (0 jeżeli nie rekrutujesz nikogo). Aby zmienić tę liczbę kliknij na przyciskach Zwiększ lub Zmniejsz. W każdej turze miasto może stworzyć po jednym z każdego z dostępnych rodzajów oddziałów. Odziały, których nie możesz stworzyć widoczne są na szaro. Dla nowo rekrutowanego oddziału wyświetlane jest jego doświadczenie oraz poziom udoskonaleń.

 

Za pomocą kółka myszki możesz przewijać listę. Dotyczy to większości podobnych list w Chariots of War.

 

Np. wybierasz odział A i oddział B. Klikasz, żeby stworzyć po 3 jednostki każdego typu. Na końcu pierwszej tury pojawi się po jednej jednostce z każdego typu. Pod koniec drugiej będziesz miał już po dwa obu typów, itd.

 

 

Budowanie

Aby wznieść budowlę wybierz dany jej typ z listy. Pokaże się czas i koszt budowy. Jeżeli zechcesz ją wybudować kliknij na przycisk Kup, a na ekranie miasta pojawi się zarys budowli. Jeżeli to nowa budowla to pojawi się w wolnym miejscu, a jeżeli ulepszenie starej to pojawi się nad swoją pierwszą wersją. Budowle wymagające wolnego miejsca możesz wznosić tylko wtedy, kiedy to miejsce jest dostępne. Budowle, na które Cię nie stać będą widoczne na szaro, a te, na które nie ma miejsca, w ogóle nie pojawią się na liście.

 

Gdy już wybierzesz budowlę, nad nią pojawi się data jej ukończenia. Niektóre budowle są tanie i szybkie we wznoszeniu, inne są drogie lub wolno powstają, a jeszcze inne i kosztowne, i czasochłonne.

 

Na początku gry twoje miasta są nieduże i jest w nich mało miejsca na nowe budowle. Żeby to poprawić musisz powiększyć centrum miasta – opcja ta zawsze jest pierwsza na liście budowli (przy odpowiednim poziomie technologicznym).

Małe obozowisko – 1 miejsce

Duże obozowisko – 2 miejsca

Mała osada – 3 miejsca

Duża osada – 4 miejsca

Małe miasteczko – 5 miejsc

Duże miasteczko – 6 miejsc

Małe miasto – 7 miejsc

Duże miasto – 8 miejsc

 

Budowle można sprzedawać wybierając przycisk Sprzedaj. Przycisk ten aktywuje tryb sprzedaży. W trybie tym kliknięcie lewym przyciskiem decyduje o sprzedaży budowli. Niektórych budowli (centrum miasta) nie można sprzedać, reszta z nich jest sprzedawana na koniec miesiąca. Po sprzedaży budowli odzyskujesz małą część zasobów.

 

Informacja o garnizonie mówi Ci, jaki typ wojska tam przebywa i ile jest to oddziałów. Pokazuje też ich doświadczenie i poziom ulepszeń.

 

Armia chwilowo stacjonująca w mieście pokazana jest obok garnizonu. Te siły, w przeciwieństwie do garnizonu, mogą opuszczać miasto. Jeżeli miasto zostanie zaatakowane bez stacjonującej armii, garnizon zawsze się podda. Garnizon służy jedynie jako wsparcie dla stacjonującej armii. Aby wybrać stacjonującą armię kliknij na przycisku Wybierz. Jeżeli w mieście nie ma armii przycisk będzie szary.

 

Zadowolenie w mieście jest obrazowane przez wskaźnik i obrazek. Tym aspektem zajmiemy się później, na razie warto wiedzieć, że dobrze jest utrzymywać zadowolenie w mieście.

 

Tempo przyrostu ludności ukazane jest jako budynek z numerem nad nim. Numer oznacza liczbę nowych ludzi w mieście, co turę (zadowolenie nie jest tu brane pod uwagę, choć może ono zmienić wielkość przyrostu).

 

Budowla podstawowa

Budowla podstawowa to ta, którą musisz posiadać nim zaczniesz budować inną. Istnieją dwa rodzaje budowli podstawowych – lokalne i globalne. Lokalne wymagane są w mieście, w którym budujemy. Zazwyczaj budowle lokalne są wymagane do ulepszeń typu „farma poziomu 1 modyfikowana na farmę poziomu 2”. Budynki globalne mogą znajdować się w dowolnym z twoich miast. Np., aby wznieść Kuźnię w jednym z miast musisz mieć Koszary piechoty. Wcale nie musi to być miasto, w którym budujesz. Jeżeli jednak stracisz miasto z Koszarami lub zostaną one w jakiś sposób zniszczone, nie będziesz już mógł zbudować Kuźni.

 

Garnizony w miastach

Budynki znajdujące się w mieście określają rodzaj i liczebność garnizonu w trakcie obrony miasta. Na początku gry większość miast chroniona jest przez chłopów lub lekką piechotę Khepetj. Wraz ze wzrostem miasta zmieniać się będzie rodzaj i liczba oddziałów. Koszary, Stajnie, Forty i inne budowle wpływają na rodzaj posiadanych oddziałów. Np. po wybudowaniu Stajni dla Osłów, garnizon składać się będzie z Wozów Bojowych Gish. W przypadku, kiedy możliwych jest więcej możliwości, do garnizonu wybrane zostaną najlepsze oddziały.

 

Jeżeli w trakcie bitwy garnizon poniesie ofiary, to jego zastępy nieodpłatnie uzupełnią się spośród ludności miasta w ciągu kilku miesięcy.

 

Zauważ, że Garnizon różni się od stacjonującej armii. Nie potrafi przemieszczać się, ani walczyć bez pomocy armii. Miasta bez broniącej je armii zdobywane są bez walki.

 

Dowodzenie armią

Armie ukazane są na mapie kampanii, jako żołnierze ze sztandarami. Żołnierz informuje o grupie etnicznej narodu (patrz: Rodzaje narodów), a kolor sztandaru określa, do jakiego narodu przynależy armia. Więcej informacji o armii uzyskasz przesuwając nad nią kursor.

 

Dowodzenie armiami jest bardzo łatwe. Aby wybrać armię, kliknij na niej. Informacje na temat wybranej armii wyświetlą się na pasku na dole ekranu. Armia składać się może maksymalnie z 8 oddziałów. Obrazek pokazuje, jakie wojsko wchodzi w skład oddziału, a także doświadczenie i poziom ulepszeń. Imię dowódcy widnieje na środku dolnego paska.

 

Armię wybrać możesz także klikając na przyciski „Następna armia” lub „Poprzednia armia”, na bocznym pasku. Żeby wybrać armię stacjonującą, musisz kliknąć na jej obrazek w mieście.

 

Gdy już wybierzesz armię, kliknij na miejsce przeznaczenia. Wyświetli się trasa prowadząca do celu. Trasa oznaczona jest zielono-czerwoną linią. Część zielona pokazuje jak daleko dojdziesz w danej turze, a czerwona pokazuje resztę trasy. Klikając na celu raz jeszcze potwierdzisz swój rozkaz, a armia ruszy. Armia pamięta miejsce docelowe i trasę, więc możesz ją spokojnie odznaczać i wracać do niej później. W następnej turze część czerwonej linii znów zrobi się zielona i Twoja armia będzie mogła iść dalej. Możesz wtedy kliknąć raz jeszcze na celu lub kliknąć na przycisku „Podążaj ścieżką” na pasku bocznym, żeby rozkazać armii ruszyć.

 

W każdej chwili możesz zmienić trasę i posłać swoją armię w innym kierunku, ale gdy armia już wykona ruch, nie można go będzie cofnąć.

Miejscem docelowym może być wiele rzeczy

1.       Pusty teren. Gdy armia już tam dotrze czekać będzie na twoje dalsze rozkazy.

2.       Sprzymierzona armia, z którą twoja armia będzie mogła się połączyć. Jeżeli ich łączna wielkość przekroczy 8 oddziałów nie będzie można ich połączyć i włączy się panel transferu oddziałów.

3.       Przyjazne miasto. Jeżeli miasto jest puste armia zacznie tam stacjonować. Jeżeli stacjonuje tam już jakaś inna armia obie spróbują się połączyć. Jeżeli ich łączna wielkość przekroczy 8 oddziałów nie będzie można ich połączyć i włączy się panel transferu oddziałów.

4.       Wroga armia, która zostanie zaatakowana.

5.       Wrogie miasto. Jeżeli jest ono puste zostanie zdobyte bez walki. Jeżeli znajduje się tam wroga armia zostanie ona zaatakowana. W trakcie bitwy garnizon pomoże stacjonującej armii dodając do 4 oddziałów. To jedyny przypadek, kiedy armia może mieć więcej niż 8 oddziałów.

 

Trasy wrogich armii pokazane są podobnie do ścieżek twojej armii tyle, że na niebiesko.

 

 

Panel transferu oddziałów

Gdy spotykają się dwie sprzymierzone armie, których łączna wielkość przekracza 8 oddziałów automatycznie otwiera się panel transferowy armii. Na nim pokazany jest dowódca każdej armii. Panel pozwala przenosić odziały pomiędzy armiami. Wyświetla on wszystkie odziały obu armii. Kliknij lewym przyciskiem na oddziale, aby go wybrać i kliknij raz jeszcze na wolnym miejscu, aby przenieść tam oddział.

 

Armie ustawione są w przednie i tylne szeregi. W trakcie bitwy miejsce, jakie odział zajmuje w panelu transferowym wyznacza jego rozmieszczenie na polu bitwy. Odziały z przodu na panelu transferowym będą na przedzie także w trakcie bitwy. Są to jednak jedynie pozycje domyślne i mogą być zmienione przed rozpoczęciem bitwy. Dobrze jest np. mieć łuczników i ustawiać ich zawsze za włócznikami, ale to jedynie wskazówka i zawsze należy kierować się rozsądkiem przy rozmieszczaniu swoich oddziałów.

 

Panel otworzyć można w każdej chwili wybierając armię i powtórnie na niej klikając. Gdy tak zrobisz dostępna będzie tylko jedna armia, druga strona będzie pusta. Przesuwając oddziały na puste miejsca podzielisz armię na dwie. Możesz także rozwiązać dowolny oddział w armii. Czasami jest to konieczne, gdy koszty utrzymania są za wysokie, lub gdy nie potrzebujesz już oddziału.

 

Uwaga: łączenie, dzielenie i transfer oddziałów zużywa ruch wszystkich oddziałów, których to dotyczy.

 

 

Odpoczynek i leczenie

Po bitwie niektóre lub wszystkie z oddziały będą miały straty. Jeżeli stacjonujesz w sprzymierzonym mieście oddziały będą uzupełniane za darmo (o 5% co turę). W terenie jednak nie jest to darmowe i będziesz musiał wydać armii rozkaz odpoczynku i leczenia. Odpoczynek pochłania zasoby w oparciu o liczbę ofiar i początkową wartość oddziału. Odpoczynek odnawia 25% strat, ale zużywa cały ruch armii. Jedynie armie, które w ogóle nie poruszały się w danej turze mogą odpoczywać. Aby wydać rozkaz odpoczynku wybierz armię, a następnie kliknij na przycisku „Odpoczynek/Leczenie” na pasku bocznym. Jeżeli armia wykonała już ruch, lub gdy nie ma potrzebnych zasobów przycisk ten będzie szary i nieaktywny.

 

Doświadczenie

Twoje odziały zaczynają, jako zwykli rekruci bez doświadczenia i są mało przydatne w bitwie. Z czasem dzięki szkoleniom zyskają doświadczenie, ale to nie to samo, co doświadczenie bojowe. Biorąc udział w bitwach mogą dotrzeć aż do poziomu 12. Każdy poziom zwiększa morale twoich oddziałów i zwiększa ich umiejętności, zwinność i szansę na trafienie wroga. Niektóre z powstających w mieście budynków także zapewniają szkolenie nowo rekrutowanym oddziałom, zwiększając ich doświadczenie.

 

Ulepszenia

Budowle produkujące oddziały (koszary, stajnie) można modyfikować. Gdy któryś z tych budynków jest ulepszony to oddziały, które produkuje także są ulepszone. Każde ulepszenie zwiększa rozmiar rekrutowanych oddziałów. Czasami otrzymują one też lepsze wyposażenie, które zwiększa siłę ich broni, wytrzymałość zbroi i zasięg pocisków. Na polu bitwy twoje jednostki występują w odcieniach niebieskiego, zaś wrogie w odcieniach czerwonego. Odcień sugeruje poziom ulepszeń oddziałów. Oddziały niskiego poziomu są jasne, a na większych poziomach robią się jeszcze jaśniejsze. Flagi na zewnątrz koszar oznaczają poziom ulepszeń.

 

Poziom ulepszeń budowli oznaczony jest przez ilość flag wiszących na jej zewnątrz.

 

Bitwy

Bitwy podzielone są na 2 etapy. Pierwszy to rozmieszczanie oddziałów przed bitwą, a drugi to właściwa bitwa.

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin