Dzieci Nowej Ery.txt

(8 KB) Pobierz
O co chodzi z tymi dzie�mi?

Rodzice, pedagodzy, psycholodzy, lekarze i wiele innych os�b, maj�cych sta�y kontakt z dzie�mi zauwa�a, �e dzisiejsze dzieci s� inne ni� jeszcze trzydzie�ci lat temu. R�nice zauwa�alne s� nie tylko w ich zachowaniu, kt�re jest przecie� jedynie odzwierciedleniem ich g��bszej odmienno�ci, ale przede wszystkim w warstwie psychicznej, emocjonalnej i duchowej. Kieruj� si� innymi potrzebami, inaczej czuj� i maj� inne cele �yciowe i duchowe. Przychodz� na �wiat po to, by wskaza� wszystkim kierunek rozwoju ludzko�ci. Rodzice i inni doro�li, z kt�rymi te dzieci si� stykaj�, cz�sto nie rozumiej� ich potrzeb i usi�uj� wt�oczy� je w stare systemy i struktury spo�eczne, polityczne, prawne i edukacyjne. Niestety, r�wnie� same Dzieci Indygo najcz�ciej niewiele rozumiej� z tego, kim s�. Przeczuwaj� tylko, �e s� inne ni� wi�kszo�� ludzi, a wiele z nich czuje si� tu "nieswojo", zupe�nie jakby by�y z innej planety. Zanim wi�c one wska�� nam kierunek, najpierw same wymagaj� pomocy, uwagi i wsparcia, �eby dzi�ki swym wrodzonym darom mog�y zaj�� si� swym celem �yciowym, na realizacji kt�rego wszyscy skorzystamy.Inne i r�ne

W�r�d Dzieci Nowej Ery wyr�nia si� dwie g��wne grupy: Dzieci Kryszta�owe i Indygo. Jedne i drugie s� niezwykle wra�liwe, posiadaj� zdolno�ci parapsychiczne i maj� wa�ne cele do zrealizowania na Ziemi, cho� s� to cele inne w przypadku ka�dej z tych grup, a ich realizacja odbywa si� za pomoc� odmiennych �rodk�w.Dzieci Indygo

Dzieci Indygo to pokolenie, kt�rego g��wna fala narodzin rozpocz�a si� na �wiecie w latach siedemdziesi�tych i potrwa�a mniej wi�cej do roku 2000, kiedy to zacz�y rodzi� si� pierwsze Dzieci Kryszta�owe. Nazwa Indygo pochodzi od koloru aury tych dzieci. Jest to kolor czakry zwanej "trzecim okiem", znajduj�cej si� mi�dzy brwiami i odpowiadaj�cej mi�dzy innymi za zdolno�ci jasnowidzenia i widzenia energii. Tym, co wyr�nia Dzieci Indygo od innych, to ich temperament. S� one obdarzone duchem buntowniczym i wojowniczym, zgodnym ze wsp�lnym celem ich pokolenia - burzeniem starych system�w, kt�rym brakuje elastyczno�ci, integralno�ci i prawo�ci. Dzieci Indygo doskonale wyczywaj� nieuczciwo�� i wiedz�, kiedy s� ok�amywane lub poddawane manipulacji. Nie chc� i nie potrafi� podporz�dkowa� si� niezdrowym i nieuczciwym sytuacjom w domu, w szkole i w pracy i zrobi� wszystko, �eby je zniszczy�.

Lee Carroll i Jan Tober, autorzy ksi��kiDzieci Indygo opisuj� te dzieci jako "bardziej wymagaj�ce, inteligentniejsze, bardziej konfliktowe, bardziej intuicyjne, bardziej duchowe, a w niekt�rych przypadkach nawet bardziej brutalne ni� jakiekolwiek pokolenie przed nimi".

Dzieci Indygo charakteryzuj� si� pewnym wyj�tkowym zestawem cech psychologicznych oraz wzorcem zachowania, kt�rych dot�d nie udokumentowano na tak szerok� skal�, jak ma to miejsce obecnie. Zignorowanie tych wzorc�w mo�e sta� si� przyczyn� zachwiania r�wnowagi i wywo�ania frustracji w umys�ach tych cennych m�odych ludzi. Dlatego rodzice i inne osoby maj�ce kontakt z takimi dzie�mi zmieniaj� swoje podej�cie do nich i spos�b ich wychowania, aby utrzyma� stan r�wnowagi. Jako najcz�stsze wzorce zachowania Dzieci Indygo, Lee Carroll i Jan Tober wymieniaj� nast�puj�ce:

   1.

      Dzieci Indygo przychodz� na �wiat z poczuciem kr�lewskiej godno�ci (i cz�sto zachowuj� si� zgodnie z ni�).
   2.

      Maj� poczucie "zas�ugiwania, by tutaj by�" i zaskoczone s�, kiedy inni go nie podzielaj�.
   3.

      Poczucie w�asnej warto�ci nie jest dla nich istotn� kwesti�. Cz�sto m�wi� swoim rodzicom, "kim s�".
   4.

      Maj� problemy z uznaniem bezwarunkowej w�adzy (nie udzielaj�cej wyja�nie� i nie daj�cej mo�liwo�ci wyboru).
   5.

      Po prostu nie b�d� robi� pewnych rzeczy; na przyk�ad, czekanie w kolejce jest dla nich trudne.
   6.

      Frustruj� je systemy oparte na rytua�ach i nie wymagaj�ce tw�rczego my�lenia.
   7.

      Cz�sto dostrzegaj� lepsze sposoby robienia czego�, zar�wno w domu, jak i w szkole, co sprawia, �e wydaj� si� by� "pogromcami system�w" (przeciwnymi ka�demu systemowi).
   8.

      Wydaj� si� by� nastawione antyspo�ecznie o ile nie przebywaj� w towarzystwie podobnych do siebie. Je�li w ich otoczeniu nie ma os�b o poziomie �wiadomo�ci podobnym do ich poziomu, cz�sto zwracaj� si� do swego wn�trza, czuj�c si�, jakby nie rozumia� ich �aden cz�owiek. Szko�a cz�sto jest dla nich niezwykle trudnym do�wiadczeniem spo�ecznym.
   9.

      Nie reaguj� na dyscyplin� opart� na wywo�ywaniu "poczucia winy" ("Poczekaj, niech tylko tw�j ojciec wr�ci do domu").
  10.

      Nie wstydz� si� m�wi� o tym, czego potrzebuj�.
Pod wieloma wzgl�dami, �ycie z Dzie�mi Indygo bywa bardzo trudne, mi�dzy innymi ze wzgl�du na ich buntownicz� bezkompromisowo�� i niespo�yte pok�ady energii tw�rczej, popychaj�cej ich do nieustannego dzia�ania. Niestety, cz�sto zjawisko Indygo sprowadzane jest do zdiagnozowania u nich ADD (zesp� zaburze� koncentracji uwagi) lub ADHD (zesp� nadpobudliwo�ci psychoruchowej z deficytem uwagi), czego konsekwencj� jest faszerowanie ich �rodkami farmakologicznymi r�nego typu, takich jak Ritalin. Pod wp�ywem lekarstw Dzieci Indygo �atwiej poddaj� si� wymogom system�w i dostosowuj� si� do oczekiwa� otoczenia, jednak cen� "�wi�tego spokoju" rodzic�w i opiekun�w jest ograniczenie duchowych dar�w tych dzieci i op�nienie realizacji ich cel�w �yciowych.

Dzieciom Indygo po�wi�cono w ostatnich latach na �wiecie wiele uwagi, upowszechniaj�c wiedz� o ich pojawieniu si�, potrzebach i celach. Napisano o nich wiele ksi��ek i nakr�cono film, jednak najwa�niejsze jest to, �e pod wp�ywem tej wiedzy, na �wiecie zaczyna zmienia� si� system szkolnictwa, a nawet powstaj� nowe rodzaje szk�, w kt�rych po raz pierwszy system nauki dostosowywany jest do potrzeb Dzieci Indygo, a nie odwrotnie.Dzieci Kryszta�owe

Nieco mniej, przynajmniej w Polsce, m�wi si� o Dzieciach Kryszta�owych. Cz�ciowo wynika to zapewne z faktu, �e jest to temat nowszy - tak jak i pokolenie Kryszta�owe, kt�re zacz�o pojawiac si� na Ziemi mniej wi�cej oko�o roku 2000. R�wnie� w ich przypadku, nazw� zapo�yczono od koloru aury tych dzieci, opalizuj�cej i bogatej w r�nobarwne pastelowe odcienie.

Kryszta�owe Dzieci wyr�niaj� si� w�r�d innych ju� samym wygl�dem, ze wzgl�du na swe du�e, pi�kne oczy o g��bokim, wr�cz hipnotycznym spojrzeniu, zdradzaj�cym m�dro�� tych dzieci wykraczaj�c� daleko poza ich wiek fizyczny. Maj� zupe�nie inny temperament ni� Dzieci Indygo. S� spokojne, szcz�liwe i wyrozumia�e dla innych. Pod wieloma wzgl�dami s� idealne i to one w�a�nie stanowi� cel, do kt�rego zmierza ludzko�� w swoim rozwoju. Ich zadaniem jest wskazywanie kierunku i zach�canie do tej ewolucji poprzez swoje istnienie.

Jedn� z cech charakterystycznych Kryszta�owych Dzieci jest ich spos�b komunikowania si�. S� to dzieci obdarzone zdolno�ciami telepatycznymi, dlatego w wielu przypadkach do�� p�no zaczynaj� m�wi�, czasem dopiero w wieku trzech lub czterech lat. Mimo to, ich rodzice nie narzekaj� na trudno�ci z porozumiewaniem si� z nimi. Przeciwnie, dzi�ki swym Kryszta�owym Dzieciom ucz� si� komunikacji na poziomie umys�u. Do porozumiewania si� z otoczeniem, poza telepati�, dzieci te wykorzystuj� w�asny "j�zyk migowy" i d�wi�ki (r�wnie� piosenki).

Niestety, zdarza si�, �e spos�b komunikowania si� Kryszta�owych Dzieci oceniany jest jako nieprawid�owy, co mo�e prowadzi� do b��dnego zdiagnozowania autyzmu. Nie jest przypadkiem, �e odk�d na �wiat zacz�y przychodzi� Kryszta�owe Dzieci, liczba diagnoz stwierdzaj�cych autyzm osiagn�a rekordow� wysoko��. Cho� Kryszta�owe Dzieci s� w oczywisty spos�b inne, czy trzeba te r�nice uznawa� za patologiczne? R�nica mi�dzy dzie�mi autystycznymi a Kryszta�owymi polega na tym, �e te pierwsze �yj� w swoim w�asnym �wiecie, a ich brak kontaktu z innymi lud�mi wynika z oboj�tno�ci na mo�liwo�� komunikacji. W przypadku Kryszta�owych Dzieci jest wr�cz przeciwnie - ich komunikacja jest najbardziej rozwini�t� form� porozumiewania si�, a wysoki poziom ich wra�liwo�ci i �yczliwo�ci ka�e im w naturalny spos�b przytula� si� do smutnych i nieszcz�liwych os�b, �eby podzieli� si� z nimi swoim darem uzdrawiania. Czy takie zachowanie mo�na nazwa� oboj�tno�ci� na drugiego cz�owieka i kontakt z nim?Dok�d zmierzamy

Dzieci Nowej Ery to przysz�o�� ludzko�ci. Celem Dzieci Indygo jest zburzenie starych struktur, a zadanie Kryszta�owych Dzieci polega na wskazaniu ko�cowego efektu, do kt�rego powinna zmierza� ludzko�� w swej ewolucji. Jedne i drugie dysponuj� olbrzymim zasobem �rodk�w potrzebnych do osi�gni�cia ich wa�nych cel�w. S� niezwykle tw�rcze i uzdolnione, zar�wno pod wzgl�dem artystycznym jak i technologicznym. Chc� si� dzieli� swymi niezwyk�ymi darami, a ci, kt�rzy zechc� z nich skorzysta�, zyskaj� szans� przy��czenia si� do ich misji, bo zjawisko ludzi Indygo/Kryszta�owych, b�d�c kolejnym krokiem w ewolucji ludzko�ci, daje jednocze�nie nadziej�, �e wszyscy w jakim� stopniu stajemy si� bardziej Indygo i Kryszta�owi.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin