samogloski.pdf
(
86 KB
)
Pobierz
samogloski.cdr
Polecenie:
Nauczyciel rozpoczyna nauk! czytania od wprowadzenia samogłosek. Post!puje
według zasady: powtarzanie, rozumienie, nazywanie, któr# stosuje do ka$dego
nowo poznanego materiału. Najpierw nauczyciel czyta uczniowi samogłosk!
i prosi go o jej powtórzenie (1), nast!pnie sprawdza rozumienie i prosi dziecko
o wskazanie przeczytanej samogłoski (2). Na koniec dziecko samodzielnie czyta
samogłoski (3).
1. Powtarzanie.
Nauczycielmówi:
– (dziecko powtarza), (dziecko powtarza), (dziecko powtarza).
2. Rozumienie.
Nauczycielmówi:
–
U
I
Gdzie jest A?
(dziecko pokazuje).
Gdzie jest I?
(dziecko pokazuje).
3. Nazywanie.
Nauczyciel mówi:
–
Przeczytaj
(nauczyciel pokazuj! samogłosk!).
Strony pochodz# z zestawu
Moje sylabki
cz. 1, Wydawnictwo WIR 2008.
A
A
U
I
©
MOJE SYLABKI
1
1
O
E
Y
©
MOJE SYLABKI
1
2
Plik z chomika:
barabell
Inne pliki z tego folderu:
Logopedia - Karta logopedyczna. Wywiad.doc
(88 KB)
ćwiczenia logopedyczne-usprawniające wargi i język.doc
(38 KB)
wierszyk z głoską sz.doc
(20 KB)
wierszyk sz wyglos .doc
(74 KB)
KARTA PRACY różnicowanie głosek podobnie brzmiących.doc
(9634 KB)
Inne foldery tego chomika:
AFAZJA
artykuły logopedyczne
ARTYKUŁY, RECENZJE, OPINIE ITP
Balbutologopedia
Będę mówić poprawnie
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin