Krzysztof Abramek - Zostań SuperPartnerem.pdf

(419 KB) Pobierz
110866528 UNPDF
110866528.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 10.05.2008
Tytuł: Zostań SuperPartnerem — fragment utworu
Autor: Krzysztof Abramek
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna i Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
110866528.002.png
SPIS TREŚCI
.......................33
SPRZEDAWAJ WIĘCEJ . ..................................................................35
UNIKAJ DŁUGICH LINKÓW . ............................................................38
BĄDŹ INNY . ...............................................................................41
SPRZEDAWAJ KORZYŚCI . ...............................................................45
TWORZENIE OFERT . .....................................................................46
Słowa . ..................................................................................47
Słowa kreujące sprzedaż . ..........................................................49
Ekscytujące nagłówki . ..............................................................50
Reguła Białej Przestrzeni . .........................................................53
Krótkie sentencje . ..................................................................54
Wywołaj akcję . .......................................................................54
Trenuj i ćwicz . .......................................................................55
Zastosuj UPO . ........................................................................55
Podglądaj innych . ....................................................................56
Opowiedz o własnych doświadczeniach . ........................................56
Zacytuj innych . ......................................................................57
SYNDROM 2 I 6 MIESIĄCA . .............................................................59
2 miesiąc . .............................................................................59
6 miesiąc . .............................................................................60
PASJĘ
NA
GOTÓWKĘ
WSTĘP . .....................................................................................5
CO TO JEST PROGRAM PARTNERSKI? . .................................................7
Rodzaje programów partnerskich . .................................................7
Czy/ile można na tym zarobić? . ....................................................9
PODSTAWY PRAWNE . ...................................................................10
POTRAKTUJ TO JAK POWAŻNY BIZNES! . ............................................12
PRZYGOTUJ SIĘ . .........................................................................14
Przede wszystkim potrzebujesz planu działania . .............................14
Materiały szkoleniowe i marketingowe . .........................................15
MOTYWACJA . ............................................................................17
MIEJ LISTĘ LUB ZGIŃ! ..................................................................20
Lista typu Opt-In . ....................................................................20
Budowa bazy subskrybentów . .....................................................21
Personalizacja . .......................................................................23
FOLLOW-UP – KLUCZ DO SUKCESU . ..................................................25
WYDAWAJ E-ZIN . ........................................................................29
ZOSTAŃ SWOIM NAJLEPSZYM KLIENTEM . ...........................................32
BUTIKI TEMATYCZNE, CZYLI
ZAMIEŃ
PROMUJ PRODUKT, OSOBĘ LUB FIRMĘ . .............................................62
MINISTRONY ..............................................................................67
POTRZEBUJESZ WŁASNEJ DOMENY . .................................................69
MONITORUJ . .............................................................................71
PO DRUGIEJ STRONIE WWW SĄ LUDZIE... . .........................................73
NARZĘDZIA . ..............................................................................75
Wyszukiwarki . ........................................................................75
Bannery i pochodne . ................................................................76
Własne e-ziny . .......................................................................77
Reklama w innych e-zinach . .......................................................79
Crosslinking . ..........................................................................79
Ebooki . ................................................................................80
Tablice ogłoszeniowe . ..............................................................81
Stopki w e-mailach . .................................................................82
Fora dyskusyjne . .....................................................................83
Pop-up . ................................................................................84
Płatna reklama . ......................................................................85
JAK WYBRAĆ PROGRAM PARTNERSKI? . ..............................................87
Unikaj systemów piramidalnych . .................................................92
Ponzi . ..................................................................................93
Matryce . ...............................................................................95
NIE DAJ SIĘ WYKOŁOWAĆ! . ............................................................99
BŁĘDY UCZESTNIKÓW PP . ............................................................102
ZAINWESTUJ W SIEBIE! . ..............................................................108
POTRZEBUJESZ TEJ WIEDZY. . ....................................................108
ARTYKUŁY . .............................................................................110
Domowe biznesy . ..................................................................115
Czy internet potrzebuje network marketingu i
................118
Targeting, czyli tłusta część rynku . ............................................127
„Jeśli masz 8 godzin na ścięcie drzewa, . .....................................132
Twoja nisza . .........................................................................137
Samolubni, ważni i docenieni . ...................................................141
Sprzedawaj najdroższy towar na świecie . ....................................145
TYLKO DLA AMBITNYCH . .............................................................154
LICENCJA . ...............................................................................157
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI . .........................................................159
vice versa?
ZOSTAŃ SUPERPARTNEREM darmowy fragment kliknij po więcej
Krzysztof Abramek
str. 5
Jak wybrać program partnerski?
Przede wszystkim powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie:
Jaki program partnerski jest odpowiedni dla mnie i dla mojej strony
www?
Kluczem jest tu dopasowanie rodzaju produktów/usług do tematyki Two-
jej strony.
Niezależnie od tego, istnieje cały szereg parametrów, które należy brać
pod uwagę. Jest wiele programów partnerskich, a ich liczba stale wzra-
sta. Istotnym elementem jest więc wybór odpowiedniego.
Kryteria wyboru programów partnerskich,
MLMów.
Na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę:
1. Kiedy powstała firma i od jak dawna funkcjonuje program partner-
ski. Im dłuższy staż, tym większa wiarygodność. Do nowych PP trze-
ba podchodzić ze specjalną ostrożnością, szczególnie jeśli zarówno
PP jest nowy, jak i sama firma niedawno powstała.
2. Jakie są podstawy prawne działania. Zgodnie z polskim prawem, na
stronie www powinny znajdować się detale dotyczące nazwy, adre-
su, statusu prawnego przedsiębiorstwa itp.
3. Jaki jest globalny obrót firmy. Im większy tym większa wiarygod-
ność, lecz niekoniecznie lepsze warunki dla partnerów.
4. Asortyment produktów, ich jakość i unikalność. Zdecydowanie efek-
tywniejsza i zyskowniejsza jest sprzedaż produktów, które nie są
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Krzysztof Abramek
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin