Krzysztof Abramek - Zostań SuperPartnerem.pdf
(
419 KB
)
Pobierz
110866528 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
"Zostań SuperPartnerem"
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl
i
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 10.05.2008
Tytuł: Zostań SuperPartnerem — fragment utworu
Autor: Krzysztof Abramek
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna i Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
.......................33
SPRZEDAWAJ WIĘCEJ
.
..................................................................35
UNIKAJ DŁUGICH LINKÓW
.
............................................................38
BĄDŹ INNY
.
...............................................................................41
SPRZEDAWAJ KORZYŚCI
.
...............................................................45
TWORZENIE OFERT
.
.....................................................................46
Słowa
.
..................................................................................47
Słowa kreujące sprzedaż
.
..........................................................49
Ekscytujące nagłówki
.
..............................................................50
Reguła Białej Przestrzeni
.
.........................................................53
Krótkie sentencje
.
..................................................................54
Wywołaj akcję
.
.......................................................................54
Trenuj i ćwicz
.
.......................................................................55
Zastosuj UPO
.
........................................................................55
Podglądaj innych
.
....................................................................56
Opowiedz o własnych doświadczeniach
.
........................................56
Zacytuj innych
.
......................................................................57
SYNDROM 2 I 6 MIESIĄCA
.
.............................................................59
2 miesiąc
.
.............................................................................59
6 miesiąc
.
.............................................................................60
PASJĘ
NA
GOTÓWKĘ
WSTĘP
.
.....................................................................................5
CO TO JEST PROGRAM PARTNERSKI?
.
.................................................7
Rodzaje programów partnerskich
.
.................................................7
Czy/ile można na tym zarobić?
.
....................................................9
PODSTAWY PRAWNE
.
...................................................................10
POTRAKTUJ TO JAK POWAŻNY BIZNES!
.
............................................12
PRZYGOTUJ SIĘ
.
.........................................................................14
Przede wszystkim potrzebujesz planu działania
.
.............................14
Materiały szkoleniowe i marketingowe
.
.........................................15
MOTYWACJA
.
............................................................................17
MIEJ LISTĘ LUB ZGIŃ!
..................................................................20
Lista typu Opt-In
.
....................................................................20
Budowa bazy subskrybentów
.
.....................................................21
Personalizacja
.
.......................................................................23
FOLLOW-UP – KLUCZ DO SUKCESU
.
..................................................25
WYDAWAJ E-ZIN
.
........................................................................29
ZOSTAŃ SWOIM NAJLEPSZYM KLIENTEM
.
...........................................32
BUTIKI TEMATYCZNE, CZYLI
ZAMIEŃ
PROMUJ PRODUKT, OSOBĘ LUB FIRMĘ
.
.............................................62
MINISTRONY
..............................................................................67
POTRZEBUJESZ WŁASNEJ DOMENY
.
.................................................69
MONITORUJ
.
.............................................................................71
PO DRUGIEJ STRONIE WWW SĄ LUDZIE...
.
.........................................73
NARZĘDZIA
.
..............................................................................75
Wyszukiwarki
.
........................................................................75
Bannery i pochodne
.
................................................................76
Własne e-ziny
.
.......................................................................77
Reklama w innych e-zinach
.
.......................................................79
Crosslinking
.
..........................................................................79
Ebooki
.
................................................................................80
Tablice ogłoszeniowe
.
..............................................................81
Stopki w e-mailach
.
.................................................................82
Fora dyskusyjne
.
.....................................................................83
Pop-up
.
................................................................................84
Płatna reklama
.
......................................................................85
JAK WYBRAĆ PROGRAM PARTNERSKI?
.
..............................................87
Kryteria wyboru programów partnerskich, MLMów.
.
..........................87
Unikaj systemów piramidalnych
.
.................................................92
Ponzi
.
..................................................................................93
Matryce
.
...............................................................................95
NIE DAJ SIĘ WYKOŁOWAĆ!
.
............................................................99
BŁĘDY UCZESTNIKÓW PP
.
............................................................102
ZAINWESTUJ W SIEBIE!
.
..............................................................108
POTRZEBUJESZ TEJ WIEDZY.
.
....................................................108
ARTYKUŁY
.
.............................................................................110
Domowe biznesy
.
..................................................................115
Czy internet potrzebuje network marketingu i
................118
Siła biznesów rekomendacyjnych, czyli dźwignia czasu
.
...................124
Targeting, czyli tłusta część rynku
.
............................................127
„Jeśli masz 8 godzin na ścięcie drzewa,
.
.....................................132
Twoja nisza
.
.........................................................................137
Samolubni, ważni i docenieni
.
...................................................141
Sprzedawaj najdroższy towar na świecie
.
....................................145
TYLKO DLA AMBITNYCH
.
.............................................................154
LICENCJA
.
...............................................................................157
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
.
.........................................................159
vice versa?
ZOSTAŃ SUPERPARTNEREM
–
darmowy fragment
–
kliknij po więcej
Krzysztof Abramek
●
str. 5
Jak wybrać program partnerski?
Przede wszystkim powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie:
Jaki program partnerski jest odpowiedni dla mnie i dla mojej strony
www?
Kluczem jest tu dopasowanie rodzaju produktów/usług do tematyki Two-
jej strony.
Niezależnie od tego, istnieje cały szereg parametrów, które należy brać
pod uwagę. Jest wiele programów partnerskich, a ich liczba stale wzra-
sta. Istotnym elementem jest więc wybór odpowiedniego.
Kryteria wyboru programów partnerskich,
MLMów.
Na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę:
1. Kiedy powstała firma i od jak dawna funkcjonuje program partner-
ski. Im dłuższy staż, tym większa wiarygodność. Do nowych PP trze-
ba podchodzić ze specjalną ostrożnością, szczególnie jeśli zarówno
PP jest nowy, jak i sama firma niedawno powstała.
2. Jakie są podstawy prawne działania. Zgodnie z polskim prawem, na
stronie www powinny znajdować się detale dotyczące nazwy, adre-
su, statusu prawnego przedsiębiorstwa itp.
3. Jaki jest globalny obrót firmy. Im większy tym większa wiarygod-
ność, lecz niekoniecznie lepsze warunki dla partnerów.
4. Asortyment produktów, ich jakość i unikalność. Zdecydowanie efek-
tywniejsza i zyskowniejsza jest sprzedaż produktów, które nie są
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Krzysztof Abramek
Plik z chomika:
lee-18
Inne pliki z tego folderu:
Arkadiusz Podlaski - Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach.pdf
(970 KB)
Artur Jahns - Skuteczny biznesplan.pdf
(1272 KB)
Angus McLeod - Blogi od A do sławy i pieniędzy.pdf
(381 KB)
Angus McLeod - Marketing internetowy w praktyce.pdf
(847 KB)
Artur Samojluk - Sprzedawaj w sieci.pdf
(514 KB)
Inne foldery tego chomika:
♣AUDIOBOOKI
DARMOWE EBOOKI (ebooki-download)
Dla dorosłych (ebooki-download)
Edukacja finansowa (ebooki-download)
Informatyka (ebooki-download)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin