Caparol - farby, tynki, ocieplenia - cennik 2009.pdf
(
2101 KB
)
Pobierz
Cennik CAPAROL 2009.indd
Caparol Polska
Cennik 03.2009
obowiązuje od dn. 02.03.2009
Cennik ważny od dn. 02.03.2009
Spis treści
SPIS TREŚCI
Ogólne warunki sprzedaży
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
1. Program Caparol
1.1. Farby elewacyjne akrylowe i dyspersyjne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
1.2. Farby elewacyjne silikonowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
1.3. Farby elewacyjne silikatowe – Sylitol . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
1.4. System renowacji fasad Capalith i masy szpachlowe zewnętrzne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
1.5. Masy szpachlowe wewnętrzne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
1.6. Farby wewnętrzne odporne na szorowanie na mokro – klasa 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
1.6.1. Farby wewnętrzne odporne na szorowanie na mokro – klasa 2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
1.6.2. Farby wewnętrzne odporne na szorowanie na mokro – klasa 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
1.7. Farby wewnętrzne lateksowe, odporne na szorowanie na mokro – klasa 2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
1.8. Farby wewnętrzne ochrona przed pleśnią i grzybami. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
1.9. Środki gruntujące na bazie wody . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .10
1.10. Środki gruntujące na bazie rozpuszczalnikowej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .10
1.11. Materiały dekoracyjne – lazury i masy szpachlowe, linia Ambiente . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
1.12. Capalac – środki gruntujące, lakiery i lazury do drewna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
1.13. Farby elewacyjne i wewnętrzne Caparol, obiektowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13
2. Program Capatect
2.1. Tynki renowacyjne WTA do zawilgoconych/zasolonych murów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .14
2.2. Silikatowe (krzemianowe), gotowe tynki fakturowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .14
2.3. Mineralne, lekkie tynki strukturalne w postaci suchych mieszanek, produkty o niskim zużyciu . . . . . . . . .14
2.4. Tynki akrylowe nowej generacji na bazie żywic polimerowych wzmacnianych siloxanem . . . . . . . . . . . .14
2.5. Tynki silikonowe Amphisilan – technologia CCC – czyste fasady . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
2.6. Tynki mozaikowe (kamyczkowe) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
2.7. Kleje i masy szpachlowe do płyt termoizolacyjnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
2.8. Tynki cementowo-wapienne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
2.9. Siatki zbrojące z włókna szklanego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .16
2.10. Powłoki malarskie oraz środki gruntujące . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .16
2.11. Kołki rozporowe do mocowania styropianu i wełny mineralnej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .16
2.12. Narożniki ochronne, profile fasadowe, akcesoria do wykonywania ociepleń . . . . . . . . . . . . . . . . . .17
2.13. Materiały izolacyjne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .17
3. Program Disbon
3.1. Środki gruntujące . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
3.2. Środki impregnujące i hydrofobizujące . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
3.3. Powłoki posadzkowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
3.4. Ochrona betonu i renowacja balkonów i tarasów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
Materiały pomocnicze
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .19
Aktualności
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
Indeks
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
Caparol Polska Sp. z o.o.
,
02-867 Warszawa, ul. Baletowa 5C, tel. (22) 544 20 40, fax (22) 544 20 41, e-mail: info@caparol.pl, www.caparol.pl
3
Ogólne warunki sprzedaży
Cennik ważny od dn. 02.03.2009
Ogólne warunki sprzedaży firmy Caparol Polska Sp. z o.o.
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Ogólne warunki sprzedaży określają zasady zawierania umów
sprzedaży towarów oferowanych przez firmę Caparol Polska
Sp. z o.o. Ogólne warunki sprzedaży mają zastosowanie w sto-
sunku do umów zawieranych z konsumentami (w rozumieniu roz-
porządzenia Rady Ministrów z 30.05.1995 r. Dz.U. Nr 64 poz. 328),
o ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie zawierają
uregulowań odmiennych.
2. Ogólne warunki sprzedaży, zwane dalej również „OWS”, stanowią
integralną część wszystkich umów sprzedaży zawieranych z firmą
Caparol Polska Sp. z o.o.
3. Zawarcie umowy następuje na podstawie zamówienia Kupujące-
go. Jeżeli w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia Kupujący nie
odwoła go, ani Caparol Polska Sp. z o.o. nie zawiadomi Kupują-
cego o odmowie przyjęcia zamówienia, umowa zostaje zawarta.
Zamówienie powinno zawierać oświad czenie, że Kupu jącemu zna-
ne są i że akceptuje ogólne warunki sprzedaży, a w szczególności
wyraża zgodę na ich traktowanie jako część umowy. Zamówienie
powinno być podpisane przez osoby upoważnione do występo-
wania w imieniu Kupującego.
4. Ogólne warunki sprzedaży podane są do wiadomości Kupującego
najpóźniej przy składaniu przez niego zamówienia. Jeżeli Kupują-
cy pozostaje w stałych stosunkach handlowych z Caparol Polska
Sp. z o.o., przyjęcie przez niego „OWS” przy jednym zamówieniu
uważa się za ich akceptację dla wszystkich pozostałych zamówień
i umów sprzedaży.
5. Jeżeli Kupujący w zamówieniu nie złożył oświadczenia, o którym
mowa w pkt. 3, Caparol Polska Sp. z o. o. może wstrzymać wyda-
nie towaru do czasu otrzymania pisemnego oświadczenia.
6. Kupującemu nie służy wobec Caparol Polska Sp. z o.o. prawo
zatrzymania ani prawo złożenia oświadczenia o potrąceniu.
7. Zgłoszenie reklamacji nie uprawnia Kupującego do wstrzymania
zapłaty za towar bądź za jego część.
8. Kupujący zobowiązuje się do niezwłocznego pisemnego zawiado-
mienia Caparol Polska Sp. z o.o. o każdorazowej zmianie swojej
siedziby lub miejsca zamieszkania i adresu dla doręczeń korespon-
dencji. Brak zawiadomienia powoduje, że doręczenia dokonane
na adresy wskazane w zamówieniu, uważane są za skuteczne.
§ 4. Warunki dostawy
1. Dostawa towaru zakupionego przez Kupującego jest realizowana
na podstawie jego zamówienia.
2. Zamówienie powinno być złożone w formie pisemnej i określać
dokładną nazwę i adres Kupującego, asortyment, ilość zamawia-
nego towaru, termin i miejsce dostawy, uzgodnioną z Caparol
Polska Sp. z o.o. formę i termin płatności oraz być opatrzone pie-
czątką firmową i podpisane przez osobę uprawnioną do składania
zamówień w imieniu Kupującego.
3. Caparol Polska Sp. z o.o. może przyjąć zamówienie w całości
lub w części.
4. Caparol Polska Sp. z o.o. jest związana terminem dostawy jedy-
nie wówczas, gdy potwierdzi go na piśmie. Kupujący jest zobo-
wiązany do odbioru towaru w ustalonym terminie. W przypadku
braku potwierdzenia terminu na piśmie Caparol Polska Sp. z o.o.
dołoży wszelkich wysiłków, aby przygotować towar do wysyłki
z uwzględnieniem interesów Kupującego.
5. Caparol Polska Sp z o.o. realizuje dostawę materiałów do miejsca
wskazanego przez Kupującego w przypadku, gdy wartość zamó-
wienia jest nie mniejsza niż 7 000 PLN.
6. Minimalna wartość jednorazowego zamówienia realizowanego
przez Caparol Polska Sp z o.o. wynosi 1 000 PLN. Zamówienia
poniżej tej wartości nie będą realizowane ani kompensowane.
7. Zamówienia o wartości pomiędzy 1 000 PLN a 7 000 PLN będą
realizowane jako odbiór własny Kupującego lub dostarczane będą
przez Caparol Polska Sp z o.o. W tym przypadku cena sprzedaży
produktów zostanie powiększona o 7%. Przy odbiorze własnym
Kupującego wymagana jest wcześniejsza awizacja załadunku.
8. Jeżeli niemożność spełnienia świadczenia przez Caparol Polska
Sp. z o.o. nastąpiła wskutek siły wyższej, Kupującemu nie przy-
sługują żadne roszczenia o naprawienie szkody wynikłej z tytułu
niewykonania lub nieterminowego wykonania umowy. Caparol
Polska Sp. z o.o. ma obowiązek niezwłocznego poinformowa-
nia Kupującego o zdarzeniach, które spowodowały niemożność
realizacji dostawy. Do zdarzeń określanych mianem siły wyższej
zalicza się m.in. niezawinione przez Caparol Polska Sp. z o.o. za-
kłócenia w funkcjonowaniu zakładu produkcyjnego, ograniczenia
spowodowane zarządzeniem władz, klęską żywiołową, strajkami,
blokadami dróg, itp.
9. W przypadku przeterminowanych płatności, nieuregulowania od-
setek za opóźnienie płatności lub przekroczenia limitu kredytu ku-
pieckiego przez Kupującego realizacja kolejnych zamówień zosta-
je wstrzymana do czasu dokonania stosownych płatności.
§ 2. Oferty, wzorce i ceny
1. Oferty, reklamy i inne ogłoszenia o towarach oferowanych przez
Caparol Polska Sp. z o.o. mają charakter wyłącznie informacyjny.
Wzorce i próbki wystawiane przez Caparol Polska Sp. z o.o. mają
wyłącznie charakter materiałów poglądowych i wystawowych.
2. Ceny określone w cennikach wysyłanych kontrahentom są wiążą-
ce do czasu pisemnego powiadomienia przez Caparol Polska
Sp. z o.o. o ich zmianie. Ceny określone w cennikach nie obej-
mują podatku VAT.
§ 3. Warunki płatności
1. Zapłata za otrzymany towar powinna nastąpić bez potrąceń
niezwłocznie po wystawieniu faktury lub według uzgodnionych
warunków płatności. Termin płatności w każdym przypadku jest
określany w dniach i liczony jest od daty wystawienia faktury.
2. Datą wykonania świadczenia przez Kupującego jest data wpływu
należności na konto sprzedawcy, tj. Caparol Polska Sp. z o.o.
z siedzibą w Warszawie.
3. W przypadku nieterminowej zapłaty, Caparol Polska Sp. z o.o. jest
uprawniony, bez dodatkowych wezwań, do żądania odsetek za
opóźnienie, w wymiarze aktualnie obowiązujących odsetek usta-
wowych. Odsetki za opóźnienie liczone są od dnia następującego
po dniu, w którym upłynął termin płatności.
4. W przypadku nieterminowej realizacji płatności, Caparol Polska
Sp. z o.o. jest uprawniona do dochodzenia, obok należności
głównej i odsetek za opóźnienie (oraz ewentualnie kar umow-
nych), również kosztów sądowych, egzekucyjnych, zastępstwa
procesowego oraz wszelkich kosztów związanych z windykacją
tej należności.
5. Jeżeli Kupujący popadł w opóźnienie z płatnościami należnymi na
podstawie więcej niż jednej faktury, Caparol Polska Sp. z o.o. ma
prawo zaliczenia jakiejkolwiek zapłaty dokonanej przez Kupujące-
go z tytułu jakiejkolwiek faktury w pierwszej kolejności na poczet
odsetek za opóźnienie, a następnie należności najdawniej wyma-
galnych. Postanowienie niniejsze uchyla uprawnienia dłużnika,
o którym mowa w art. 451 § 1 kodeksu cywilnego.
§ 5. Wysyłka
1. Z chwilą wydania rzeczy przez Caparol Polska Sp. z o.o. na Ku-
pującego przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz
niebezpieczeństwo przypadkowej jej utraty lub uszkodzenia.
2. Miejscem wykonania świadczenia przez Caparol Polska Sp. z o.o.,
a zatem miejscem wydania rzeczy jest magazyn Caparol Polska
Sp. z o.o. Zasada ta jest zachowana także wówczas, gdy przewóz
towarów następuje środkami transportu należącymi do Caparol
Polska Sp. z o.o.
3. Kupujący jest obowiązany dokonać rozładunku samochodu z to-
warem w ciągu 2 godzin od chwili przyjazdu samochodu na
miejsce przeznaczenia. W przypadku, gdy Kupujący nie dokonał
4
Caparol Polska Sp. z o.o.,
02-867 Warszawa, ul. Baletowa 5C, tel. (22) 544 20 40, fax (22) 544 20 41, e-mail: info@caparol.pl, www.caparol.pl
Cennik ważny od dn. 02.03.2009
Ogólne warunki sprzedaży
rozładunku we wskazanym wyżej czasie, ponosi on koszty przesto-
ju pojazdu. Kupujący ma prawo wskazać dodatkowe, alternatywne
miejsce rozładunku samochodu z towarem. Koszt rozładunku samo-
chodu w dodatkowym miejscu rozładunku ponosi Kupujący. W przy-
padku, gdy dostarczenie towaru do dodatkowego miejsca rozładun-
ku spowoduje wydłużenie drogi transportu lub istotną jej zmianę,
wówczas dodatkowe koszty transportu obciążają Kupującego.
4. Wyznaczenie zakładu bądź magazynu, z którego będzie dostarczo-
ny towar oraz sposobu jego przewozu należy do Caparol Polska
Sp z o.o. Dołoży ona największych starań, aby uwzględnić życzenia
Kupującego w możliwie najszerszym zakresie. Kupujący zobowiąza-
ny jest starannie zbadać kompletność przesyłki bezpośrednio przy
odbiorze i ustalić ewentualne braki lub uszkodzenia towaru powstałe
w trakcie transportu. Kupujący winien zażądać od przewoźnika doko-
nania na liście przewozowym adnotacji o szkodzie oraz sporządzić
protokół szkodowy, w przeciwnym razie utraci on roszczenia odszko-
dowawcze względem Caparol Polska Sp z o.o. lub przewoźnika.
kości i koloru w stosunku do towaru wystawionego przez Caparol
Polska Sp. z o.o. w charakterze materiału wystawienniczego lub
ofertowego nie traktuje się jako wady towaru.
5. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną Caparol Polska
Sp. z o.o. może według swego uznania albo wymienić towar na
nowy, wolny od wad lub uzgodnić stosowne odszkodowanie. Za-
łatwienie reklamacji w wyżej opisany sposób wyklucza możliwość
domagania się dalszych rekompensat.
6. Do czasu ostatecznego rozpatrzenia reklamacji Kupujący obowiąza-
ny jest przechowywać reklamowany towar w sposób należyty, unie-
możliwiający jego ewentualne uszkodzenie lub powstanie braków.
7. Brak zgłoszenia reklamacji w przewidzianych wyżej terminach powo-
duje utratę przez Kupującego prawa do reklamacji.
8. W każdym przypadku reklamacji podstawą jej rozpatrzenia przez
Caparol Polska Sp. z o.o. jest sporządzenie protokołu reklamacyj-
nego i dokumentacji zdjęciowej przez jej przedstawiciela handlowe-
go/doradcę technicznego, niezwłocznie po zgłoszeniu reklamacji
przez Kupującego.
9. Caparol Polska Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody
spowodowane w czasie rozładunku towaru.
10. Caparol Polska Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody
spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub przechowywa-
niem towaru przez Kupującego oraz za błędy wykonawcze i pro-
jektowe osób trzecich. W szczególności reklamacja nie przysługuje
Kupującemu w sytuacjach, gdy:
a. Kupujący lub osoba trzecia użyli towaru niezgodnie z jego
parametrami technicznymi, o których Kupujący został poinfor-
mowany przez Caparol Polska Sp. z o.o.
b. Kupujący lub osoba trzecia na własną rękę dokonali zmian
w towarze.
11. Caparol Polska Sp. z o.o. ma prawo wstrzymać się wobec Ku-
pującego z realizacją jego roszczeń z tytułu reklamacji do czasu
uregulowania wobec niej przez Kupującego wszelkich zaległych
zobowiązań finansowych.
Akceptując niniejsze warunki Kupujący rezygnuje z korzystania z prawa
zatrzymania, jak również z prawa potrącenia swoich roszczeń.
§ 6. Zwroty
1. Kupujący może zwrócić towar do magazynu i na koszt Caparol Pol-
ska Sp. z o.o. w przypadku, gdy w wyniku dostawy powstała szkoda
transportowa, dostarczony towar jest niezgodny ze złożonym zamó-
wieniem, bądź rozpatrzono pozytywnie reklamację jakościową.
2. Rezygnacja z bieżącego zamówienia w czasie jego realizacji oraz
zwrot materiałów wcześniej zakupionych jest możliwy na koszt Ku-
pującego i dotyczy tylko asortymentu z Cennika 03.2009.
3. Zwrot zakupionego materiału barwionego nie jest możliwy.
4. Realizacja zwrotu może być dokonana tylko na podstawie pisemne-
go wniosku Kupującego i odpowiednio wcześniej sporządzonego
dokumentu zwrotu ZZ przez Caparol Polska Sp. z o.o.
§ 7. Opakowanie
1. Caparol Polska Sp. z o.o. dołoży starań, aby towar został właściwie
opakowany; nie ponosi ona jednak odpowiedzialności za ewentu-
alne szkody wynikłe z właściwości zastosowanego materiału zwykle
używanego do opakowania towaru danego rodzaju.
2. Do transportu towaru na paletach stosowane są wyłącznie palety
EURO jedno- i wielorazowe.
3. Koszt palet EURO nie jest wliczony w cenę towaru. Kupujący ma
obowiązek zwrócenia do magazynu Caparol Polska Sp. z o.o. pa-
let, które otrzymał wraz z zamawianym towarem. Palety odbiera
każdorazowo w imieniu Caparol Polska Sp. z o.o. przedsiębiorstwo
spedycyjne, z którym Caparol Polska Sp. z o.o. ma zawartą umowę
o świadczenie usług transportowo-spedycyjnych i które działa na
zlecenie Caparol Polska Sp. z o.o.
§ 9. Ochrona danych osobowych
Akceptując niniejsze „OWS” Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie
jego danych osobowych przez Caparol Polska Sp. z o.o. oraz pod-
mioty działające na jej zlecenie w kraju i zagranicą, w związku z rea-
lizacją umów sprzedaży towarów oferowanych przez Caparol Polska
Sp. z o.o. oraz w celach marketingowych związanych z prowadzoną
przez Caparol Polska Sp. z o.o. działalnością gospodarczą. Kupują-
cemu przysługują wszelkie uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 1997 r. Nr 133,
poz. 883), w szczególności ma on prawo wglądu we własne dane.
§ 8. Reklamacja
1. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać do Caparol Polska Sp. z o.o.
niezwłocznie i na piśmie.
2. W przypadku reklamacji ilościowych, zgłoszenie reklamacji może
nastąpić:
a. dla reklamacji wynikających z błędnego załadunku towaru naj-
później w dniu następnym po rozładunku towaru.
b. dla reklamacji wynikających ze szkód powstałych w czasie trans-
portu najpóźniej w dniu rozładunku towaru.
3. W przypadku reklamacji ilościowych konieczne jest umieszczenie
przez Kupującego adnotacji na liście przewozowym o rodzaju szko-
dy w zakupionym towarze (stwierdzenie braku lub uszkodzenia) oraz
sporządzenie protokołu szkodowego. Adnotacja na liście przewozo-
wym i protokole szkodowym musi zostać podpisana przez kierowcę,
który dostawę zrealizował.
4. Reklamacje jakościowe Kupujący może zgłaszać w terminie 8 dni
od daty wykrycia wady, nie później jednak niż w ciągu 1 roku od
dnia wydania mu towaru, załączając próbkę reklamowanego towaru.
Przy rozpatrywaniu reklamacji ich zasadność ocenia się z uwzględ-
nieniem obowiązujących norm technicznych. Niewielkie odstępstwa
dostarczonego Kupującemu towaru odnoszące się do wielkości, ja-
§ 10. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nie uregulowanych w niniejszych warunkach mają za-
stosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
2. Caparol Polska Sp. z o.o. i Kupujący będą dążyć do polubownego
załatwienia wszelkich sporów wynikłych w związku z wykonywaniem
umów objętych niniejszymi warunkami. W przypadku niemożności
polubownego załatwienia sprawy, odpowiednim do rozstrzygnię-
cia sporu będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Caparol Pol-
ska Sp. z o.o. W przypadku nieważności niektórych postanowień
„OWS” wskutek wprowadzenia odmiennych regulacji ustawowych,
pozostałe postanowienia nie tracą swojej ważności.
Warszawa, marzec 2009 r.
Caparol Polska Sp. z o.o.,
02-867 Warszawa, ul. Baletowa 5C, tel. (22) 544 20 40, fax (22) 544 20 41, e-mail: info@caparol.pl, www.caparol.pl
5
Plik z chomika:
japa45
Inne pliki z tego folderu:
AGE f-my REMMERS.pdf
(101 KB)
Caparol - farby, tynki, ocieplenia - cennik 2009.pdf
(2101 KB)
Rasant - środek do usuwania malarskich powłok emulsyjnych.pdf
(106 KB)
Inne foldery tego chomika:
Dawni wałbrzyscy fabrykanci i notable
Księżna Daisy Hochberg von Pless
Łódzkie zabytki
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin