hipnotyczny-telemarketing.pdf
(
1006 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Hipnotyczny telemarketing"
Darmowa publikacja dostarczona przez
www.darmowe-ebooki.com
Copyright by Złote Myśli & Dariusz Skraskowski, rok 2008
Autor: Dariusz Skraskowski
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing
Data: 26.06.2011
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
są
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA
.
...................................................................................................................4
2. WPROWADZENIE
.
..........................................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH
.
.................................................................22
3.1. Umawianie spotkań
.
.............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna
.
..........................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży
.
.......................................................................................62
3.4. Windykacja należności
.
........................................................................................67
3.5. Załatwianie reklamacji
.
........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami
.
......................................................................................90
3.7. Rozmowy z pracownikami
.
..................................................................................98
3.8. Rozmowy rekrutacyjne
.
.....................................................................................103
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA
.
.......................................................................112
4.1. Wybór celów
.
.......................................................................................................112
4.2. Odkrywanie motywów
.
.......................................................................................114
4.3. Trening mentalny
.
..............................................................................................115
4.4. Szukanie sposobów
.
............................................................................................116
4.5. Ustalanie terminów
.
............................................................................................117
4.6. Ocena postępów
.
.................................................................................................118
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
.
.........................................................................120
5.1. Budowanie bazy
.
.................................................................................................120
5.2. Tworzenie listy
.
..................................................................................................123
5.3. Nawiązanie kontaktu
.
........................................................................................123
5.4. Wstępna kwalifikacja
.
.........................................................................................125
5.5. Ustalenie decydenta
.
...........................................................................................125
5.6. Pozyskiwanie zaufania
.
.......................................................................................126
5.7. Rozpoznanie potrzeby
.
........................................................................................127
5.8. Prezentacja rozwiązań
.
.......................................................................................130
5.9. Finalizowanie rozmowy
.
.....................................................................................136
5.10. Rozwiewanie wątpliwości
.
................................................................................138
5.11. Kończenie rozmowy
.
.........................................................................................143
5.12. Śledzenie realizacji
.
...........................................................................................144
5.13. Pilnowanie płatności
.
........................................................................................145
5.14. Rozpatrywanie reklamacji
.
...............................................................................150
5.15. Pozyskiwanie referencji
.
...................................................................................153
5.16. Dalsza obsługa
.
..................................................................................................155
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI
.
..................................................................157
6.1. Stan emocjonalny
.
...............................................................................................157
6.2. Głos
.
....................................................................................................................159
6.3. Słowa
.
.................................................................................................................160
6.4. Wzorzec potwierdzania
.
......................................................................................161
6.5. Uzasadnienie
.
.....................................................................................................162
6.6. Założenia
.
...........................................................................................................162
6.7. Wizualizacja
.
.......................................................................................................163
6.8. Pytania
.
..............................................................................................................163
6.9. Style myślenia
.
...................................................................................................164
7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW
.
........................................................................167
7.1. Umawianie spotkań
.
...........................................................................................167
7.2. Sprzedaż telefoniczna
.
........................................................................................172
7.3. Rozmowy po sprzedaży
.
......................................................................................181
7.4. Windykacja należności
.
......................................................................................183
7.5. Załatwianie reklamacji
.
.......................................................................................187
7.6. Rozmowy z dostawcami
.
....................................................................................190
7.7. Rozmowy z pracownikami
.
.................................................................................192
7.8. Rozmowy rekrutacyjne
.
......................................................................................196
8. PODSUMOWANIE
.
......................................................................................................199
9. BIBLIOGRAFIA
.
..........................................................................................................200
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
Złote Myśli
Dariusz Skraskowski
● str.
4
1. Dedykacja
D
edykuję to opracowanie osobom,
których zarobki
zależą od skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
Złote Myśli
Dariusz Skraskowski
● str.
5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak wzrosłaby Twoja skuteczność, gdybyś wiedział/a jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów
w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
www.cvtelemark.pl
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
Plik z chomika:
Bigby
Inne pliki z tego folderu:
dzwonisz-sprzedajesz.pdf
(491 KB)
zwycieska-przewaga-w-biznesie.pdf
(622 KB)
jakie-decyzje-finansowe-podejmuja-bogaci-i-dlaczego-biedni-robia-bledy-dzialajac-inaczej(1).pdf
(983 KB)
aukcje-internetowe-i-co-dalej.pdf
(614 KB)
gotowa-na-sukces.pdf
(346 KB)
Inne foldery tego chomika:
Age of Empires 1 Full PL
biznes
Biznes-Firma-Zarządzanie
coaching szkolenia
Dokumenty
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin