100-najlepszych-ksiazek-biznesowych-poznaj-niezbedny-kanon-100biz.pdf

(469 KB) Pobierz
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon
IDŹ DO:
100 NAJLEPSZYCH
KSIĄŻEK BIZNESOWYCH.
POZNAJ NIEZBĘDNY KANON
Autor: Jack Covert, Todd Sattersten
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-2599-4
Tytuł oryginału: The 100 Best Business Books
of All Time: What They Say, Why They Matter,
and How They Can Help You
Format: 168 × 237, stron: 344
Spis treści
Przykładowy rozdział
KATALOG KSIĄŻEK:
Katalog online
Zamów drukowany
katalog
CENNIK I INFORMACJE:
Zamów informacje
o nowościach
Zamów cennik
WSZYSTKO, co warto przeczytać
• Poznaj klasykę literatury biznesowej
• Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami
• Znajdź inspirujące rozwiązania
STUdnia perfekcyjnych książek
Doskonała książka biznesowa może odmienić Twoje życie, zainspirować Cię
i dostarczyć narzędzi, za pomocą których zechcesz przeprowadzić branżową rewolucję
albo stworzyć coœ, czego nikt jeszcze nie próbował! Jednak szumne opisy na
okładkach nie zagwarantują Ci, że książki, po które sięgasz w księgarni, istotnie są
perełkami. Potrzebny Ci jakiœ niezawodny filtr, pozwalający podzielić je na dobre, lepsze
i absolutnie bezkonkurencyjne.
Autorzy tego zbioru zawodowo zajmują się czytaniem książek biznesowych
i rekomendowaniem ich klientom. Nikt nie zna lepiej od nich klasyków literatury
biznesowej, œwiatowych bestsellerów oraz najnowszych hitów. By oszczędzić Ci trudów
przedzierania się przez tysiące tomów w celu znalezienia pozycji wartych przeczytania,
oferujemy przegląd stu najlepszych, najbardziej odkrywczych i przydatnych książek
biznesowych w historii. Książek, o których się mówi i których nie wypada nie znać
— teraz masz je wszystkie w jednym zwartym tomie!
Dobierz lektury zgodnie z tematyką
• Poprawianie jakoœci życia, praca nad sobą i swoimi mocnymi stronami.
• Osiem modeli organizacyjnych, na podstawie których możesz stworzyć własny.
• Nieustanny proces tworzenia własnego klienta — metody i zagrożenia.
• Kierowanie ludźmi i organizacja pracy osób, z którymi współpracujesz.
• Siedem przewodników po œwiecie pasji i praktycznych aspektach nowych
przedsięwzięć.
• Szeœć branżowych historii sukcesu i porażki.
• Analityczne spojrzenie na proces powstawania nowych pomysłów.
• I jeszcze wiele innych…
W całej książce znajduje się wiele dodatków zawierających odwołania do filmów,
powieœci, a nawet książek dla dzieci. Odwiedź stronę internetową www.100bestbiz.com.
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230 98 63
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
619444849.001.png 619444849.002.png
SPIS TRECI
WPROWADZENIE strona 9
TY strona 13
Przepyw, 15 · Getting Things Done, 17 · Meneder skuteczny, 20 · How to Be a Star at Work, 23 ·
7 nawyków skutecznego dziaania, 26 · Jak zdoby przyjació i zjedna sobie ludzi, 29 · Pywaj
z rekinami i nie daj si pore, 32 · The Power of Intuition, 35 · What Should I Do with
My Life?, 37 · Oh, the Places You’ll Go!, 40 · Chasing Daylight, 43 | RAMKI : Business. Jack
Covert Selects, 19 · Globalizacja, 31 · Ksiki biznesowe dla dzieci w kadym wieku, 42
PRZYWÓDZTWO strona 47
Droga lidera, 49 · The Leadership Moment, 52 · Przywództwo w filmach, 55 · Wyzwanie rzu-
cone przywódcom, 56 · Przywództwo jest sztuk, 59 · The Radical Leap, 61 · Control Your
Destiny or Someone Else Will, 63 · Jak przeprowadzi transformacj firmy, 66 · Questions of
Character, 70 · The Story Factor, 72 · Never Give In!, 75 | RAMKI : „The Economist”…, 69
STRATEGIA strona 79
Poszukiwanie doskonaoci w biznesie, 81 · Od dobrego do wielkiego, 84 · The Innovator’s
Dilemma, 88 · Only the Paranoid Survive, 92 · Who Says Elephants Can’t Dance?, 95 · Dis-
covering the Soul of Service, 98 · Realizacja, 101 · Przewaga konkurencyjna jutra, 104 |
RAMKI : Najlepsza droga do poznania nowej koncepcji, 87 · Ucz si na dowiadczeniach
innych, 91
5
SPRZEDA I MARKETING strona 107
Influence, 109 · Positioning: The Battle for Your Mind, 112 · A New Brand World, 114 ·
Sprzedawanie niewidzialnego, 118 · Zag, 121 · Crossing the Chasm, 124 · Sztuka skutecznej
sprzeday, 127 · Jak zosta szamanem sprzeday, czyli jak sprowadzi do firmy deszcz pieni-
dzy, 131 · Dlaczego kupujemy?, 133 · The Experience Economy, 136 · Fioletowa krowa, 140 ·
Punkt przeomowy, 143 | RAMKI : Bestsellery biznesowe, 117 · Sprzeda na srebrnym ekra-
nie, 130 · Tylko dla Twoich uszu, 139 · Czterej autorzy o niezwykych mocach, 146
ZASADY GRY I PUNKTACJA strona 147
Naked Economics, 149 · Inteligencja finansowa, 151 · Strategiczna karta wyników, 154 |
RAMKI : Znajd swój kierunek, 153
ZARZDZANIE strona 157
Myli przewodnie Druckera, 159 · Out of the Crisis, 167 · System produkcyjny Toyoty, 171 ·
Reengineering w przedsibiorstwie, 174 · Cel, 177 · The Great Game of Business, 180 ·
Po pierwsze: zam wszelkie zasady, 183 · Teraz, odkryj swoje silne strony, 187 · Wiedza a dzia-
anie, 190 · Pi dysfunkcji pracy zespoowej, 193 · Sze mylowych kapeluszy, 197 |
RAMKI : Peter Drucker powiedzia…, 162 · 14 zasad zarzdzania wedug Deminga, 170 ·
Wybierz swój styl, 196
BIOGRAFIE strona 201
Tytan, 203 · Moje lata z General Motors, 206 · The HP Way, 210 · Personal History, 213 ·
Moments of Truth, 216 · Sam Walton. Made in America, 219 · Kroki w nieznane. Autobio-
grafia, 222 | RAMKI : Klasyki, 209
PRZEDSIBIORCZO strona 225
Sztuka rozpoczynania, 227 · Mit przedsibiorczoci, 230 · The Republic of Tea, 233 · The
Partnership Charter, 236 · Growing a Business, 239 · Marketing partyzancki, 241 · The Monk
and the Riddle, 243
6
SPIS TRECI
 
HISTORIE strona 247
McDonald’s, 249 · American Steel, 252 · The Force, 257 · The Smartest Guys in the Room 260, ·
When Genius Failed, 264 · Moneyball, 267 | RAMKI : Zaczerpnite z fikcji, 255 · Bliskie
spojrzenie na bran, 270
INNOWACYJNO I KREATYWNO strona 271
Orbiting the Giant Hairball, 273 · Sztuka innowacji, 276 · Jump Start Your Business Brain,
278 · Kreatywno, 282 · The Creative Habit, 285 · Sztuka moliwoci, 287 | RAMKI : Ciekawe
konferencje, 281 · wiee spojrzenie z oddali, 290
WIELKIE IDEE strona 291
Wiek przezwycionego rozumu, 293 · Out of Control, 296 · The Rise of the Creative Class,
300 · Inteligencja emocjonalna, 303 · Driven, 306 · To Engineer is Human, 309 · Mdro tumu,
312 · Sztuka skutecznego przekazu, 316 | RAMKI : ChangeThis — Zmie to, 299 · Gosowa-
nie czytelników, 315
KSIKI NA WYNOS strona 319
Pierwsze 90 dni, 321 · Jak zdoby szklan gór organizacji, 322 · Strategia zrównowaonego
wzrostu dla Twojej firmy. Cz II, 323 · Czerwona ksieczka sprzedawcy, 324 · What the CEO
Wants You to Know, 325 · The Team Handbook, 326 · A Business and Its Beliefs, 327 · Lucky
or Smart?, 328 · Lexus i drzewo oliwne, 329 · Thinkertoys, 330 · More Than You Know, 331
POSOWIE strona 333
PODZIKOWANIA strona 335
ALFABETYCZNY SPIS POZYCJI strona 337
SPIS TRECI
7
 
Peter Drucker powiedzia, e najwaniej-
szym celem firmy jest stworzy sobie klienta. Marketing polega na gromadzeniu informacji,
opracowywaniu ofert i tworzeniu komunikatu, który zainteresowaby cennych dla firmy
klientów. Sprzeda polega natomiast na przeoeniu tego zainteresowania i chci na tward
walut. W tym rozdziale bdziemy zajmowa si metodami i puapkami waciwymi dla nigdy
niekoczcego si procesu pozyskiwania klientów.
SPRZEDA I MARKETING
107
SPRZEDA I MARKETING
Zgłoś jeśli naruszono regulamin