X. ANALIZA I OCENA ……..
Celem zajęć z analizy i oceny elementów systemu marketingu firmy/instytucji ……………………. w temacie (obszarze) …………………. było:
- /wpisać cel/cele zajęć/
Poniżej, w tablicy X.1. przedstawiono podstawowe dane identyfikacyjne do analizy i oceny elementów systemu marketingu firmy/instytucji ……………. w obszarze ………………..
Tablica X.1. Dane identyfikacyjne do analizy i oceny elementów systemu marketingu firmy / instytucji ………………….. w obszarze ……………………
Dane identyfikacyjne
Opis
Uwagi
- …
/w przypadku większej liczby szczegółów identyfiku-jących stan istniejący – zapisać je w załączniku /załącznikach, do których należy się odwołać/
Źródło: opracowanie własne na podstawie …………………..
Uzupełniając powyższe zapisy, charakteryzujące system marketingu firmy/ instytucji …………………… w obszarze …………………. można dodać co następuje.
- …….. /dodać istotne fakty i wyjaśnienia, ułatwiające zrozumienie zapisów w tablicy X.1/
- ……..
-
Analiza danych opisujących system marketingu firmy/instytucji ………………. w obszarze ……………………… pozwala sformułować szereg ocen i wniosków oraz propozycji. Najważniejsze z nich przedstawiono w tablicy X.2.
Tablica X.2. Oceny i wnioski z analizy elementów systemu marketingu firmy / instytucji ………………….. w obszarze ………………………..
Obszar (element) systemu
Zalety (pozytywy)
Wady (negatywy)
Propozycje
Z analizy i oceny stanu istniejącego systemu marketingu firmy/instytucji …………………… w obszarze …………………. wynikają następujące wnioski:
Minnie_