PM 08-09 L dz inz cw Wytyczne zal 2.rtf

(101 KB) Pobierz
POLITECHNIKA GDAŃSKA

X. ANALIZA I OCENA ……..

 

Celem zajęć z analizy i oceny elementów systemu marketingu firmy/instytucji ……………………. w temacie (obszarze) …………………. było:

-       /wpisać cel/cele zajęć/

Poniżej, w tablicy X.1. przedstawiono podstawowe dane identyfikacyjne do analizy i oceny elementów systemu marketingu firmy/instytucji ……………. w obszarze ………………..

Tablica X.1. Dane identyfikacyjne do analizy i oceny elementów systemu marketingu firmy / instytucji ………………….. w obszarze ……………………

Dane identyfikacyjne

Opis

Uwagi

-       

 

-       

 

-       

 

 

-       

-       

-       

-       

-       

/w przypadku większej liczby szczegółów identyfiku-jących stan istniejący – zapisać je w załączniku /załącznikach, do których należy się odwołać/

 

Źródło: opracowanie własne na podstawie …………………..

Uzupełniając powyższe zapisy, charakteryzujące system marketingu firmy/ instytucji …………………… w obszarze …………………. można dodać co następuje.

-       …….. /dodać istotne fakty i wyjaśnienia, ułatwiające zrozumienie zapisów w tablicy X.1/

-       ……..

-        

Analiza danych opisujących system marketingu firmy/instytucji ………………. w obszarze ……………………… pozwala sformułować szereg ocen i wniosków oraz propozycji. Najważniejsze z nich przedstawiono w tablicy X.2.

Tablica X.2. Oceny i wnioski z analizy elementów systemu marketingu firmy / instytucji ………………….. w obszarze ………………………..

Obszar (element) systemu

Zalety (pozytywy)

Wady (negatywy)

Propozycje

-       

 

-       

 

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

Źródło: opracowanie własne na podstawie …………………..

Z analizy i oceny stanu istniejącego systemu marketingu firmy/instytucji …………………… w obszarze …………………. wynikają następujące wnioski:

-       ……..

-       ……..

-        

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin