raport_specjalny.pdf

(1603 KB) Pobierz
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIKA ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIKA ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY 
 
 
 
 
 
NAJBARDZIEJ 
DOCHODOWA 
TECHNIKA 
ZWIĘKSZANIA 
2 października
SPRZEDAŻY  
2009  
Sprzedaż jest ilorazem liczby klientów, średniej wartości zamówienia 
i częstotliwości powrotu. Zwiększenie choć jednego z tych 
czynników powoduje zwiększenie sprzedaży. Technika, którą zaraz 
poznasz pozwoli osiągnąć to natychmiast. 
Raport 
Specjalny 
www.Swiadomy Marketing . p l   Strona 1 
 
163629131.006.png
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIKA ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY 
 
 
Witaj, 
W tym krótkim, ale bardzo treściwym raporcie przedstawię Ci jedną 
technikę, ale tak potężną, że można by poświęcić jej całą książkę. Prawdę 
mówiąc o tej technice dowiedziałem się z dośćy drogiego kursu  
amerykańskiego guru e‐marketingu w całości jej poświęconej. 
Zamiast się zastanawiać, po prostu wdrożyłem tą technikę tak, jak Mike ją 
opisał. Efekt? 
Wzrost sprzedaży na 1 produkcie:
 
5 miesięcy 
testowania 
w 2009 roku 
124% 
 
Jeśli nie wydaje Ci się to dużym wzrostem, policz sobie swój roczny dochód 
razy 2. 
Ale to nie wszystko. Trzeba dodać, że z tych 5 miesięcy, 2 przypadały na 
jeden z najgorszych okresów KRYZYSU, 2 przypadały na LATO, a tylko jeden 
był miarę normalny. Jestem przekonany, że w kolejnych miesiącach technika 
ta da nam większy wzrost. 
„Ale to tylko 1 produkt” – pewnie taka myśl przeszła Ci przez głowę. 
Rozumiem. Mimo iż test trwał aż 5 miesięcy, był to test przeprowadzony na 1 
produkcie. 
Dlatego przeprowadziliśmy jeszcze kilka testów na 10 INNYCH produktach. 
Tym razem jednak testowaliśmy różne warianty tej samej techniki – w tym 
warianty nieskuteczne, jak się później okazało. W rezultacie otrzymaliśmy 
następujący wynik: 
www.Swiadomy Marketing . p l   Strona 2 
 
163629131.007.png
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIKA ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY 
 
 
Wzrost sprzedaży na 10 produktach:
 
5 miesięcy 
testowania 
w 2009 roku 
76% 
 
76% wzrostu sprzedaży to nadal FENOMENALNY wynik, biorąc pod uwagę 
fakt, że wdrożenie tej techniki było dla nas bardzo proste. Ponadto wiedza, 
jaką uzyskaliśmy testując różne warianty tej techniki pozwoli nam w 
przyszłości uzyskać znacznie lepszy rezultat. 
Co to za technika? 
Amerykanie nazywają ją „One Time Offer”, w skrócie OTO. Po polsku to po 
prostu: 
Jednorazowa Oferta 
Niech wielkość tej czcionki jasno Ci powie, jak POTĘŻNA jest to technika. 
Ponieważ zasada działania tej techniki jest banalnie prosta, spodziewam się, 
że wielu czytelników tego raportu przejdzie nad nią do porządku dziennego.  
Tobie – tak Tobie, nie temu innemu czytelnikowi, nie radzę rozważać tej 
techniki, tylko zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby ją wdrożyć w Twoim 
e‐biznesie. 
www.Swiadomy Marketing . p l   Strona 3 
 
163629131.008.png
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIKA ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY 
 
 
Jak to działa? 
Zasada działania „Jednorazowej Oferty” jest bardzo prosta: 
1. Klient kupuje produkt 
2. Zanim Klient otrzyma dostęp do produktu lub informacji dla niego 
ważnych… 
3. Pokazujemy mu Jednorazową, Bardzo Atrakcyjną Ofertę na produkt/y 
droższy/e 
4. Klient może skorzystać, albo nie 
5. Jeśli nie skorzysta, nigdy więcej tej oferty nie zobaczy… dlatego jest 
Jednorazowa 
6. Jeśli skorzysta, podnieśliśmy właśnie średnią 
wartość zamówienia i nasz dochód! 
Poza kilkoma krytycznymi elementami tej techniki, bardzo ważne jest aby 
Oferta była rzeczywiście Bardzo Atrakcyjna i żeby była rzeczywiście 
Jednorazowa. 
Bardzo Atrakcyjna  znaczy zwykle znaczną obniżkę ceny, ale możesz 
zastosować inne zachęty. 
Jednorazowa  znaczy tyle, że jeśli Klient odświeży stronę z Jednorazową 
Ofertą lub ją zamknie, Jednorazowa Oferta więcej się nie pojawi w tak 
atrakcyjnym wydaniu. Najprostsze rozwiązania wykorzystują do tego celu 
COOKIE z informacją, że Klient widział już Jednorazową Ofertę. Bardziej 
zaawansowane rozwiązania, jak to dostępne w Ekademia.pl, zapisuje 
informację o wyświetleniu Jednorazowej Oferty w bazie danych Klienta, więc 
zmiana komputera lub wyczyszczenie COOKIE nie sprawi, że Jednorazowa 
Oferta znowu się pojawi. 
 
 
www.Swiadomy Marketing . p l   Strona 4 
 
163629131.009.png
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIK A ZWIĘK SZANIA SPRZEDAŻY 
 
Jak wy
Tak: 
ygląda J
Jednor
razowa
a Oferta
a? 
 
Co tera
Teraz po
az? 
o prostu p
 przetestuj
j tę techn
nikę, bo m
mam ich w
więcej. 
Pozdraw
wiam, 
 
Piotr Ma
redaktor
twórca id
ajewski 
r CzasNaE
dei Świad
E‐Biznes 
domego M
Marketing
gu 
www.
Swiado
 
o m y M a
a rketin
ng. p l  
Strona 5  
163629131.001.png 163629131.002.png 163629131.003.png 163629131.004.png 163629131.005.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin