raport_specjalny.pdf
(
1603 KB
)
Pobierz
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIKA ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIKA ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY
NAJBARDZIEJ
DOCHODOWA
TECHNIKA
ZWIĘKSZANIA
2 października
SPRZEDAŻY
2009
Sprzedaż jest ilorazem liczby klientów, średniej wartości zamówienia
i częstotliwości powrotu. Zwiększenie choć jednego z tych
czynników powoduje zwiększenie sprzedaży. Technika, którą zaraz
poznasz pozwoli osiągnąć to natychmiast.
Raport
Specjalny
www.Swiadomy Marketing . p l Strona 1
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIKA ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY
Witaj,
W tym krótkim, ale bardzo treściwym raporcie przedstawię Ci jedną
technikę, ale tak potężną, że można by poświęcić jej całą książkę. Prawdę
mówiąc o tej technice dowiedziałem się z dośćy drogiego kursu
amerykańskiego guru e‐marketingu w całości jej poświęconej.
Zamiast się zastanawiać, po prostu wdrożyłem tą technikę tak, jak Mike ją
opisał. Efekt?
Wzrost sprzedaży na 1 produkcie:
5 miesięcy
testowania
w 2009 roku
124%
Jeśli nie wydaje Ci się to dużym wzrostem, policz sobie swój roczny dochód
razy 2.
Ale to nie wszystko. Trzeba dodać, że z tych 5 miesięcy, 2 przypadały na
jeden z najgorszych okresów KRYZYSU, 2 przypadały na LATO, a tylko jeden
był miarę normalny. Jestem przekonany, że w kolejnych miesiącach technika
ta da nam większy wzrost.
„Ale to tylko 1 produkt” – pewnie taka myśl przeszła Ci przez głowę.
Rozumiem. Mimo iż test trwał aż 5 miesięcy, był to test przeprowadzony na 1
produkcie.
Dlatego przeprowadziliśmy jeszcze kilka testów na 10 INNYCH produktach.
Tym razem jednak testowaliśmy różne warianty tej samej techniki – w tym
warianty nieskuteczne, jak się później okazało. W rezultacie otrzymaliśmy
następujący wynik:
www.Swiadomy Marketing . p l Strona 2
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIKA ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY
Wzrost sprzedaży na 10 produktach:
5 miesięcy
testowania
w 2009 roku
76%
76% wzrostu sprzedaży to nadal FENOMENALNY wynik, biorąc pod uwagę
fakt, że wdrożenie tej techniki było dla nas bardzo proste. Ponadto wiedza,
jaką uzyskaliśmy testując różne warianty tej techniki pozwoli nam w
przyszłości uzyskać znacznie lepszy rezultat.
Co to za technika?
Amerykanie nazywają ją „One Time Offer”, w skrócie OTO. Po polsku to po
prostu:
Jednorazowa Oferta
Niech wielkość tej czcionki jasno Ci powie, jak POTĘŻNA jest to technika.
Ponieważ zasada działania tej techniki jest banalnie prosta, spodziewam się,
że wielu czytelników tego raportu przejdzie nad nią do porządku dziennego.
Tobie – tak Tobie, nie temu innemu czytelnikowi, nie radzę rozważać tej
techniki, tylko zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby ją wdrożyć w Twoim
e‐biznesie.
www.Swiadomy Marketing . p l Strona 3
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIKA ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY
Jak to działa?
Zasada działania „Jednorazowej Oferty” jest bardzo prosta:
1.
Klient kupuje produkt
2.
Zanim Klient otrzyma dostęp do produktu lub informacji dla niego
ważnych…
3.
Pokazujemy mu Jednorazową, Bardzo Atrakcyjną Ofertę na produkt/y
droższy/e
4.
Klient może skorzystać, albo nie
5.
Jeśli nie skorzysta, nigdy więcej tej oferty nie zobaczy… dlatego jest
Jednorazowa
6.
Jeśli skorzysta, podnieśliśmy właśnie średnią
wartość zamówienia i nasz dochód!
Poza kilkoma krytycznymi elementami tej techniki, bardzo ważne jest aby
Oferta była rzeczywiście Bardzo Atrakcyjna i żeby była rzeczywiście
Jednorazowa.
Bardzo Atrakcyjna
znaczy zwykle znaczną obniżkę ceny, ale możesz
zastosować inne zachęty.
Jednorazowa
znaczy tyle, że jeśli Klient odświeży stronę z Jednorazową
Ofertą lub ją zamknie, Jednorazowa Oferta więcej się nie pojawi w tak
atrakcyjnym wydaniu. Najprostsze rozwiązania wykorzystują do tego celu
COOKIE z informacją, że Klient widział już Jednorazową Ofertę. Bardziej
zaawansowane rozwiązania, jak to dostępne w Ekademia.pl, zapisuje
informację o wyświetleniu Jednorazowej Oferty w bazie danych Klienta, więc
zmiana komputera lub wyczyszczenie COOKIE nie sprawi, że Jednorazowa
Oferta znowu się pojawi.
www.Swiadomy Marketing . p l Strona 4
NAJBARDZIEJ DOCHODOWA TECHNIK
A ZWIĘK
SZANIA SPRZEDAŻY
Jak wy
Tak:
ygląda J
Jednor
razowa
a Oferta
a?
Co tera
Teraz po
az?
o prostu p
przetestuj
j tę techn
nikę, bo m
mam ich w
więcej.
Pozdraw
wiam,
Piotr Ma
redaktor
twórca id
ajewski
r CzasNaE
dei Świad
E‐Biznes
domego M
Marketing
gu
www.
Swiado
o m y M a
a rketin
ng. p l
Strona 5
Plik z chomika:
PeeJay27
Inne pliki z tego folderu:
10 mitow pozycjonowania.pdf
(465 KB)
Przydatne narzedzia pozycjonera.pdf
(2262 KB)
darmowelinki.pdf
(125 KB)
kurs-usability-1.2.pdf
(2397 KB)
Pozycjonowanie Kurs Wyszukiwarki.pdf
(300 KB)
Inne foldery tego chomika:
►Programy - Mac ♣
01 - USA
02 - eBooks
Amway
Bajki chaslo bajeczki
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin