samogloski.pdf

(86 KB) Pobierz
samogloski.cdr
Polecenie:
Nauczyciel rozpoczyna nauk! czytania od wprowadzenia samogłosek. Post!puje
według zasady: powtarzanie, rozumienie, nazywanie, któr# stosuje do ka$dego
nowo poznanego materiału. Najpierw nauczyciel czyta uczniowi samogłosk!
i prosi go o jej powtórzenie (1), nast!pnie sprawdza rozumienie i prosi dziecko
o wskazanie przeczytanej samogłoski (2). Na koniec dziecko samodzielnie czyta
samogłoski (3).
1. Powtarzanie.
Nauczycielmówi:
– (dziecko powtarza), (dziecko powtarza), (dziecko powtarza).
2. Rozumienie.
Nauczycielmówi:
U
I
Gdzie jest A?
(dziecko pokazuje).
Gdzie jest I?
(dziecko pokazuje).
3. Nazywanie.
Nauczyciel mówi:
Przeczytaj
(nauczyciel pokazuj! samogłosk!).
Strony pochodz# z zestawu
Moje sylabki
cz. 1, Wydawnictwo WIR 2008.
A
A
U
I
©
MOJE SYLABKI 1
1
59447711.035.png 59447711.036.png 59447711.037.png 59447711.038.png 59447711.001.png 59447711.002.png 59447711.003.png
O
E
Y
©
MOJE SYLABKI 1
2
59447711.004.png 59447711.005.png 59447711.006.png 59447711.007.png 59447711.008.png 59447711.009.png 59447711.010.png 59447711.011.png 59447711.012.png 59447711.013.png 59447711.014.png 59447711.015.png 59447711.016.png 59447711.017.png 59447711.018.png 59447711.019.png 59447711.020.png 59447711.021.png 59447711.022.png 59447711.023.png 59447711.024.png 59447711.025.png 59447711.026.png 59447711.027.png 59447711.028.png 59447711.029.png 59447711.030.png 59447711.031.png 59447711.032.png 59447711.033.png 59447711.034.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin