TEMATYKA KOMPLEKSOWA
CZERWIEC
TYDZIEŃ I – HURRA! NIEDŁUGO LATO
Cel główny: rozróżnianie roślin rosnących w ogrodzie,
Cel szczegółowy: wypowiadanie się na temat usłyszanego utworu oraz pracy wykonywanej latem w ogrodzie, nazywanie warzywa i owoce rosnące w ogrodzie,
TYDZIEŃ II – DUŻO UMIEM, DUŻO WIEM!
Cel główny: powtórzenie wiadomości i umiejetności zdobytych w przedszkolu
Cel szczegółowy: dziecko poprawnie buduje swoje wypowiedzi słowne, starannie koloruje ilustracje w książce, dziecko sprawnie liczy w zakresie 10 i więcej, używa palców, przedmiotów, przelicza je w prawidłowej kolejności, dziecko dzieli proste wyrazy na sylaby stukając lub klaszcząc w rytm wypowiadanych sylab;
WIERSZ NA CZERWIC
JUŻ JEST LATO
Już jest lato, już jest lato!
wyjeżdżamy z mamą, tatą
w góry, w lasy lub nad morze,
każdy jedzie tam gdzie może.
Bliżej słońca, bliżej wody,
by się kąpać dla ochłody.
Na jagody chodzić w las,
bo wakacji nadszedł czas!
PIOSENKA NA CZERWIEC
DZIECIĘCE MARZENIA
Przelatuje nad krajami
Czarodziejski dywan snu.
Dziecięcymi paluszkami
Tkało go magików stu.
Ref.: Leć, w obłokach bujaj z nami,
Z dziecięcymi marzeniami,
Na magicznym, na dywanie,
Co wymarzysz, niech się stanie!
Wejdź na dywan kolorowy,
Do krainy bajek leć.
Snuj fantazje prosto z głowy,
To, co zechcesz, możesz mieć.
Ref.: Leć, w obłokach bujaj z nami……
fikandor