LUTY.docx

(13 KB) Pobierz

LUTY

TEMATYKA KOMPLEKSOWA

TYDZIEŃ I - POJAZDY LĄDOWE, WODNE I POWIETRZNE

 

Cel główny: podział pojazdów na powietrzne, lądowe i wodne. wzbogacanie słownika dzieci o nazwy pojazdów;

 

Cel pośredni: omawianie i porównywanie wyglądu różnych samochodów – zabawek. określanie ich przydatności i nazwy: osobowy, towarowy, dostawczy, oraz samochodów specjalnych: strażacki, karetka pogotowia, policyjny; omawianie wyglądu: lokomotywa, wagony; poznawanie układu słonecznego – wygląd, wielkość planet, kolory planet, nazwy planet;

 

 

TYDZIEŃ II JEST ZIMA, UBIERAMY SIĘ CIEPŁO

 

Cel główny: doskonalenie umiejętności ubierania się stosownie do pogody. utrwalanie kolejności zakładania ubrań.

 

Cel pośredni: uświadamianie konsekwencji nieprawidłowego zakładania szalika: katar, kaszel, ból gardła, gorączka. samodzielne zakładanie szalików tak, aby szyja była zasłonięta; rozumienie konieczności dostosowania ubioru do warunków atmosferycznych;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WIELKI BAL KSIĘŻNICZEK 2010”

 

 

1.     Przebieg:

Powitanie przez pana dyrektora i wodzirejów uczestników balu. Złożenie życzeń noworocznych. Zapoznanie z planem uroczystości.
Zaproszenie do wspólnej zabawy.

 

2.     Zaproszenie do Lambado. Dzieci podchodzą do swoich rodziców lub opiekunów i ukłonem zapraszają do wspólnego tańca.

 

3.     Wybór króla i królowej balu

Dzieci ustawiają się w dwóch rzędach. W jednym chłopcy, w drugim dziewczynki. Wyznaczone panie częstują je cukierkami, w środku którego znajduje się ukryta korona. Kto ja wylosuje zostaje królem i królowa balu.

 

4.     Konkurs "Zanieś księżniczce klejnot"
3 księżniczki, 3 książęta, 3 łyżeczki z 3 pierścionkami, 3 opaski na oczy Książęta mają za zadanie przenieść do księżniczek klejnot / pierścionki / położony na łyżeczce trzymanej w ustach.
W trudniejszej wersji zawiązujemy dodatkowo opaski na oczach,
a księżniczki nawołują głosem swoich wielbicieli.

 

5.     Zabawa przy wspólnym tańcu i śpiewie.

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin